Jump to content
GGT_29

προβλημα Gti Edition 30?

Recommended Posts

Για τους κάτοχους edition 30 v.

Το παρέλαβα (edition 30) εχτες και ακούω απο μπροστα στο καπο ενα θόρυβο σχεδόν ίδιο με της εξατμισης. Είναι φυσιολογικό?

Μπορεί απλά να τρώγομαι με τα ρούχα μου ή και να ακούγεται χαζή η ερώτηση αλλά αν κάποιος γνωρίζει ας με ενημερώσει.

Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

ειναι δεν ειναι σημαντικο,πηγαινε μια βολτα απο την αντιπροσωπεια να το δουνε.

μηπως ειναι η σκαστρα????????

Link to comment
Share on other sites

παιδια σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και για το καλωσορισμα.

Παρέλειψα να πω οτι το ακούω στο ρελαντί με σταματημένο το αυτοκίνητο.

Golf RS εννοείς οτι ειναι φυσιολογικό να ακούγεται λόγω άμμεσου ψεκασμού, έτσι δέν είναι?

Link to comment
Share on other sites

παιδια σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και για το καλωσορισμα.

Παρέλειψα να πω οτι το ακούω στο ρελαντί με σταματημένο το αυτοκίνητο.

Golf RS εννοείς οτι ειναι φυσιολογικό να ακούγεται λόγω άμμεσου ψεκασμού, έτσι δέν είναι?

Ναί είναι ο ψεκασμός και η PCV που στο ρελαντί ανακυκλώνεις τις αναθυμιάσεις πίσω στην πολλαπλή.

Μήν αγχώνεσαι...Θα ακούσεις πολλά νέα απο αυτόν τον κινητήρα....

BTW ξέρεις άν είναι FSI ή TSI ;;; (άν δέν έχεις ιδέα δέν το καπάκι του κινητήρα...)

P.S.Δέν νομίζω ότι έχει βγεί κωδικός με TSI για τα 230 άλογα, αλλά μιάς και είναι ολοκαίνουργιο είμαι περίεργος...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα,

Επανέρχομαι σχετικά με το πρόβλημα του θορύβου για να προσθέσω οτι οταν αποσυμπλέκω ο ήχος γίνεται πιο σιγανος και όταν συμπλέκω πιο τραχύς και δυνατός.

Ολα αυτά στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα.

Μήπως λεχετε καμιά ιδεά περί τίνος πρόκειται?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που περιγράφεις είναι φυσιολογικό, το να ακούγεται δηλαδή πιο έντονα με ελεύθερο τον συμπλέκτη. Τώρα για τον ίδιο τον θόρυβο δε μπορεί να σου πει κανείς αν δεν τον ακούσει πρώτα και φυσικά αν δεν έχει εμπειρία. Καλύτερα να το κοιτάξεις σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της προκοπής. Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι φυσιολογικό.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά,

Το πήγα στο συνεργείο και έγινε η εξής διάγνωση:

Γρανάζι εκκεντροφόρου τεντωτήρες και προληπτικά τρόμπα νερού.

Για τους τεντωτήρες πρέπει να περιμένω 10 εργάσιμες μέρες. Μου είπαν να πάρω το αυτοκίνητο και εγώ αρνήθηκα λέγοντας οτι θα το παραλάβω μόνο αν μου κάνουν χαρτί στο οποίο να λενε οτι δεν θα γίνει άλλη ζημιά ,λόγω μη λύσης του προβλήματος, όσο το κινώ.

Τελικά θα παραμείνει στο συνεργείο μέχρι να έρθουν τα ανταλακτικά γιατί τέτοιο χαρτί δεν κάνουν.

Καινούριο αυτοκίνητο και κατευθείαν συνεργείο.Πολυ ταλαιπωρία χωρίς λόγο. Ούτε καν το έχω χαρεί.

Ξέρει κανείς αν είναι σοβαρά τα προβλήματα που αναφέρω? και τι είναι οι τεντωτήρες?

Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ηξερα γιατι πληρωνουμε το PDI. Στη θεση σου θα ζητουσα πισω τα χρηματα του pre-delivery inspection, εκτος αν δεν το εκανε το θορυβο απο τη πρωτη στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ηξερα γιατι πληρωνουμε το PDI. Στη θεση σου θα ζητουσα πισω τα χρηματα του pre-delivery inspection, εκτος αν δεν το εκανε το θορυβο απο τη πρωτη στιγμη.

εχεις δικιο απο την αρχη το εκανε.

Και μάλιστα όταν το ανέφερα μου είπαν θα φτιάξει μετά από λίγα χλμ.

Link to comment
Share on other sites

τουλαχιστον σου δωσανε αυτοκινητο εξυπηρετησης πελατων?10 μερες ειναι πολλες

αληθεια ποσο σου βγηκε η αγορα ?

Link to comment
Share on other sites

τουλαχιστον σου δωσανε αυτοκινητο εξυπηρετησης πελατων?10 μερες ειναι πολλες

αληθεια ποσο σου βγηκε η αγορα ?

[/quote

Ναι μου έδωσε 35000 κόστισε

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ

ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΕΝΤΟΝΤΗΡΕΣ ΚΑΙ TENSIONER ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΠΛΑΤΟ Η ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ?

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Link to comment
Share on other sites

παιδια πηγα και ρωτησα την αντιπροσωπεια Γκρατσιας. Μου ήπαν οτι ο συμπλέκτης ειναι φυσιολογικό να κάνει θόρυβο γιατί έχει πέντε άξονες και ειναι γένικα πιο θορυβώδες μέχρι να ανέβουν οι βαλβλίνες.

Σχετικά με τον θόρυβο στον ιμάντα συνεχίζει να υπάρχει αλλά και αυτό ήπαν στον Γκρατσίας ότι είναι φυσιολογικό και γένικάυπάρχουν αυτοκίνηταπου κάνουν πιο πολύ θόρυβο.

Έχω ακούσει πολλές γνώμες και μάλλον καταλήγω να μην ξανασχοληθώ .

Καλές γιορτές σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

Συμπλεκτης - βαλβολινες - 5 αξονες δεν πανε μαζι...

3 και οχι 5 αξονες, ειναι το σαζμαν σου..

Ο συμπλεκτης ειναι υδραυλικος, δεν εχει ντιζα για να τριζει..

Παντως για την ιστορια και εμενα το κανει και ειναι το 200αρι το απλο..απο την πρωτη μερα..Δεν νομιζω οτι ειναι κατι το ανυσηχητικο..

Link to comment
Share on other sites

O συμπλέκτης όταν τον πατάς, κάνει ένα θόρυβο και σου μεταδίδει και κάποιος μικροκραδασμούς στο πόδι. Αυτό είναι λόγο της αντλίας. Απόλυτα φυσιολογικό.

Όσο για τους ιμάντες, το κάνει και σε μένα αυτόν τον θόρυβο και σε άλλους. Σε άλλους περισσότερο, σε άλλους λιγότερο. Ότι και να αλλάξεις, στην αρχή εξαφανίζεται και μετά ξανά πάλι. Έχω 23.000χλμ και δεν έχει κάνει κιχ. Οπότε, χαλάρωσε και απόλαυσε το αμάξι σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.