Jump to content
serplanet

Αλλαγη μοτερ σε Golf V 1.4 Fsi

Recommended Posts

Μίλησα με τον οίκο που κάνει τη μετατροπή (Ευχαριστώ ANESTIS για τις πληροφορίες) και η τιμή λέει είναι 6000 για golf 4 ενώ για golf 5 στα 7000 τα οποία κατέβασε στα 6500. Η μετατροπή περιλαμβάνει μόνο μηχανικά μέρη και απ ότι κατάλαβα συν το λεβιέ. Δηλαδή προφυλακτήρα εμπρός και σαλόνι όπως μου είπε δν τα περνάει από το GTI, το ίδιο ισχύει και για το καντράν. "Μηχανοστάσιο", εξάτμιση, φρένα και ημιαξόνια τα αλλάζει. Τώρα το κατά πόσο αξίζει είναι μια άλλη ιστορία, μιας κ τα μεταχειρισμένα GTI's έχουν πέσει αρκετά και καθώς πρέπει να αναλογισθεί κανείς και την μεταπωλητική αξία και το πόσο ευκολοπούλητο είναι ένα αμάξι-μετατροπή.. Από την άλλη, είναι αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση

Καλησπερα αλλαζει τελικα πλεξουδα καμπηνασ η μονο μηχανης??

κοιτα εξαρταται ποσο κανει το καρο σου τωρα..

πχ. εμενα κανει 10000 4/04 1.6 ... και 10000 για μετατροπη δεν αξιζει με τπτ..

οποτε!!! αστα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα αλλαζει τελικα πλεξουδα καμπηνασ η μονο μηχανης??

κοιτα εξαρταται ποσο κανει το καρο σου τωρα..

πχ. εμενα κανει 10000 4/04 1.6 ... και 10000 για μετατροπη δεν αξιζει με τπτ..

οποτε!!! αστα στο ebay.de 3000 εχει μαζι με μεταφορικα

Link to comment
Share on other sites

O συγκεκριμένος μου είπε πως τα τροπέτα ήταν 2007-2008 εισαγωγή από Γερμανία. Τώρα για πλεξούδα καμπίνας δν ξέρω κ δν ρώτησα.

Δηλαδή αν έχεις ένα αμάξι που κοστίζει γύρω στα 13000 και δώσεις άλλα 7000 πας στα 20000. Γιατί να μην πάρεις ένα μεταχείρα GTI με λίγα παραπάνω που στο κάτω κάτω μπορεί να το πετύχεις και με εργοστασιακή εγγύηση?!

Link to comment
Share on other sites

Το πήρες κι έφυγες!!! ¶ντε κι ένα προγραμματάκι κι είσαι μια χαρά

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/88810

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
Γιατί να μην πάρεις ένα μεταχείρα GTI με λίγα παραπάνω που στο κάτω κάτω μπορεί να το πετύχεις και με εργοστασιακή εγγύηση?!

Η πιο καλή κίνηση θα είναι αυτή. :D.............Αν εξαιρέσεις ότι μπορείς με τα ίδια να πάρεις ένα 6άρι ΤSi new.

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.θα το πω εδω μιας και προκειται για τον συγκεκριμενο κινητηρα,μην ανοιγω αλλο θεμα..πηγα σ ενα μαγαζι βελτιωσεων για να ρωτησω τι παιρνει το αμαξι μου για βελτιωση και μου προτεινε αντι να του βαλω ενα προγραμμα,να του βαλω ενα καινουριο κιτ που ρθε τωρα απο αμερικη και λεγεται καπως φωτοηλεκτρικο(μαλλον λαθος θυμαμαι) και μου ειπε οτι για ατμοσφαιρικο κινητηρα κανει πολυ καλη δουλεια σε βελτιωση και οικονομια καυσιμου..η λειτουργια του απ οτι μου ειπε ειναι να μη μενει καθολου ακαυστη βενζινη και το πετυχαινει με μαγνητικες δυναμεις...δε το χω ξανακουσει,εσεις τι λετε? παντως μου πε να το βαλω για λιγο κι αν δε μεινω ικανοποιημενος θα μου το βγαλει..ετσι και θα κανω.. εχετε ακουσει κατι παρομοιο??

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δικιο εχεις,κι εγω ετσι σκεφτομουν αλλα ειναι φιλος και λεω λες? παντως θα το βαλω και θα δουμε,το πολυ πολυ να το επιστρεψω... να προσθεσω οτι προκειται για εξαρτημα που μου το δινει 600 ευρω φιλικη τιμη.... :wub::D

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Δεν ξέρω. Πάντως πρόσεχε γιατί αυτό που ξέρω εγώ κάνει 100 - 150 ευρώ. Βγάλ'το μας μία φωτογραφία να το δούμε όταν και αν το βάλεις. Εγώ δεν θα το έβαζα για κανέναν λόγο.

Link to comment
Share on other sites

αν γινοταν να εχουμε αυξηση ιπποδυναμης με ΛΙΓΟΤΕΡΗ βενζινη θα το ειχαμε απο τη vw εξ αρχης!ουτε ρυποι ουτε τιποτα...

ελεος μην ακουτε τον καθενα!

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δικιο εχεις,κι εγω ετσι σκεφτομουν αλλα ειναι φιλος και λεω λες? παντως θα το βαλω και θα δουμε,το πολυ πολυ να το επιστρεψω... να προσθεσω οτι προκειται για εξαρτημα που μου το δινει 600 ευρω φιλικη τιμη.... :D:D

τλκ πηγα και το βαλα σημερα αυτο το κιτ αλλα δεν ειδα τπτ το ιδιαιτερο κι ετσι προτιμησα να του μπαξω ενα προγραμματακι που ειναι σταθερη αξια... και κατι αλλο..λεγαμε για να βαλω φιλτρο κι εγω σκεφτομουν για κανενα οπως αυτα που εχω δει εδω σε φοτος που φευγει ολο το καπακι απο πανω αλλα μου ειπε οτι δε παει στο δικο μου και θα μου βαλει ενα της κ&n(70ε) στη θεση του εργοστασιακου χωρισ ν αλλαξει τπτ..δλδ θα βγαλει το εργοστασιακο και θα βαλει ενα τετοιο..υπαρχει περιπτωση αυτο να στεκει ή ειναι μουφα??

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει. Καλή λύση είναι απλά δεν θα σου προσφέρει καθόλου ήχο. Το πρόγραμμα που θα το βάλεις?

α παλι καλα γιατι οπως το καταλαβα λεω δε θα κανει τιποτα αφου στην ουσια μονο το φιλτρο θα βγαλει και θα βαλει ενα αλλο ιδιας διαστασης απλα αλλης εταιριας...το προγραμμα που εχει αυτος και μου πε για αξιοπιστο(εχει κι αλλα πιο οικονομικα) ειναι της eurotech...καπως ετσι μου το πε αλλα βασικα εγω δε το χω ξανακουσει....ευχαριστω φιλε grouper για το ενδιαφερον σου..

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια,μηπως εχετε ακουστα το προγραμμα αναβαθμισης digital που μου ειπε να βαλω ενας τεχνικος στ αμαξι μου αν ειναι αξιοπιστο?? ρωταω γιατι δε το χω ξανακουσει....

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην φιλε μου δεν σου μηλαω με αυτο το ηφοσ!!!

μηλα καλυτερα...

2ον στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι πολυ δυσκολο!!

εχω μηλησει με φηλο απο τον παζαροπουλο ( μηχανικος στο επαγκελμα) και μου εξηγησε πολλα ..

οσο για αυτον που λεσ στην θεσαλονικη εχω παρει τηλ και εχω μηλησει μαζι του (πολυ γνωστοσ οικοσ)..

και μου ειπε οτι δεν πειραζει καλοδιωση του αμαξιου. αλλα μονο αλλαζει του μοτερ οπωσ και χρειαζεται!!

οταν πρωτο εκανε την μετατροπη απο 1.4 σε 2.0 το αυτοκινητο δεν επερνε μπροστα για τουσ λογουσ που προανεφερα.

2 μηνες μου ειπε ο ιδιος οτι ηταν στην vw και προσπαθουσαν... μετα εσπασαν το imobilaser και τουσ κωδικους του εγκεφαλου και ολα καλα.....

6000 που λεσ αν ειναι ο διος που λεμε και τα δικα σου στα περνει αυτοσ ειναι πολυ λιγα για ολη την πλεξουδα του αμαξιου συν ολουσ τουσ εγκεφαλουσ συν συν συν....

το μονο που θελω να σου πω ειναι www.ebay.de μοτερ σασμαν καντραν ακρα ιντερκουλερ, πλεξουδα κανουν 4500 + 100 αποστολη.....

αν νομιζει οτι με 6000 θα εχεισ ενα αμαξι ολοκληρο gti καλοσ παω πασο

Προσεχε το πωσ μηλασ δεν ειμαι κανενασ γνωστοσ σου......

ευχαριστω

μαγκες να ρωτησω γιατι κ εγω εναν 1.4fsi εχς :drinks: κ θα με ενδιεφερε να βαλω τον 140tsi....εαν βρω απο κομμενο τον κινητηρα, σασμαν, κ πλεξουδα με εγκεφαλο ποιο το προβλημα?? δηλ υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει το αμαξι??

Link to comment
Share on other sites

μαγκες να ρωτησω γιατι κ εγω εναν 1.4fsi εχς :( κ θα με ενδιεφερε να βαλω τον 140tsi....εαν βρω απο κομμενο τον κινητηρα, σασμαν, κ πλεξουδα με εγκεφαλο ποιο το προβλημα?? δηλ υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει το αμαξι??

κοιτα,βασικα ολα γινονται αλλα το θεμα ειναι τι σε συμφερει να κανεις.... αν εχεις τη μουρλια (οπως εγω) κ θες απλα να φτιαξεις το αμαξι που εχεις τα δινεις.. θα μ ενδιεφερε κι εμενα ενα τετοιο μοτερακι παντως γιατι με το διλιτρο μπαινεις σε ξενα μονοπατια...

Link to comment
Share on other sites

Για πείτε, η αλλαγή από 1.6 fsi σε 1.4 tsi 122 πόσο κοστίζει περίπου τώρα (ελαφρώς μεταχειρισμένο εννοείται, όχι καινούργιο); Τον παλιό κινητήρα δεν τον αγοράζει καμία μάντρα για ανταλλακτικά;

Link to comment
Share on other sites

Ξεθαβω το συγκεκριμενο θεμα για να κανω την εξης ερωτηση...

υπαρχει καποιο προβλημα στην ελλαδα της γραφειοκρατειας που ζουμε στο να δηλωθει στο μηχανολογικο και να εκδoθει νεα αδεια σε αμαξι που φορουσε fsi 1.6 και εγινε πληρης μετατροπη  σε tsi 1.4???  το να βρει καποιος που ενδιαφερετε  ενα τρακαρισμενο ολοκληρο Μκ5 tsi σημερα ειναι το μονο ευκολο και σε προσιτη θα ελεγα.

επισης ενας τροπος ειναι το χτυπημα του αριθμου κινητηρα απο το παλιο μοτερ οποτε και δεν ασχολεισαι καν με μηχανολογικο  και αδεια. 

Αν ομως μπορει να γινει και νομιμο με καποιο κοστος γιατι οχι??

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , FOTIS_GOLF2_16V said:

Ξεθαβω το συγκεκριμενο θεμα για να κανω την εξης ερωτηση...

υπαρχει καποιο προβλημα στην ελλαδα της γραφειοκρατειας που ζουμε στο να δηλωθει στο μηχανολογικο και να εκδoθει νεα αδεια σε αμαξι που φορουσε fsi 1.6 και εγινε πληρης μετατροπη  σε tsi 1.4???  το να βρει καποιος που ενδιαφερετε  ενα τρακαρισμενο ολοκληρο Μκ5 tsi σημερα ειναι το μονο ευκολο και σε προσιτη θα ελεγα.

επισης ενας τροπος ειναι το χτυπημα του αριθμου κινητηρα απο το παλιο μοτερ οποτε και δεν ασχολεισαι καν με μηχανολογικο  και αδεια. 

Αν ομως μπορει να γινει και νομιμο με καποιο κοστος γιατι οχι??

Αν προκληθει ομως τροχαιο με θανατο, το αμαξι θα ξεψιριστει και θα βρεθει με αλλαγμενο μοτερ, οποτε τοτε δεν σωνει τιποτε τον ιδιωκτητη του ακομα και να μην εφταιγε.

Ενα μοτερ 1.6 με ενα μοτερ 1.4 tsi, εχουν τρανταχτες διαφορες, και σε εναν τυπικο ελενχο...δυσκολα. Επισης οι αριθμοι δεν ειναι χτυπημενοι, αλλα χαραγμενοι σαν τελιτσες ενα πραμα που δημιουργουν τα νουμερα, αρα παλι ο χτυπημενος αριθμος ξεχωριζει. Και μετα αντε να αποδηξεις οτι ο κινητηρας εχει αγοραστει νομιμα και δεν ειναι προιον κλοπης.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.