Jump to content
passat1.8

Φίλτρο ή Σκουπα στα Passat?

Recommended Posts

Έβαλα πριν περίπου 6 μήνες ένα ελεύθερο φίλτρο, αυτό της K&N 2125i (δεν θυμάμαι καλά τον ακριβή κωδικό).Μπήκε ως συνήθως στον παπά ακριβώς στη θέση του παλιού εργοστασιακού φίλτρου. Ε, δεν είδα καμία διαφορά.... ούτε στον ήχο και πόσο μάλλον στο τράβηγμα. Έχει βάλει κανείς άλλος ελεύθερο φίλτρο και είδε διαφορά??

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω ένα K&N αυτές τις μέρες...όταν έρθει θα σου πω...αν και δεν περιμένω τίποτα από ένα φίλτρο η ένα κουτί....προσωπικά νομίζω τα κουτιά είναι για μούρη/θόρυβο. Το μαμά κουτί είναι καλο για πολλά Hp παραπάνω....

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Προσοχη στα φιλτρα τυπου Κ&Ν (με λαδι) , μπορουν ακομα και να

καταστρεψουν τον MAF σενσορα

Αν το χέσουμε στο λάδι ναι!!!

Σωστά!Παν μετρο άριστο

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Έβαλα πριν περίπου 6 μήνες ένα ελεύθερο φίλτρο, αυτό της K&N 2125i (δεν θυμάμαι καλά τον ακριβή κωδικό).Μπήκε ως συνήθως στον παπά ακριβώς στη θέση του παλιού εργοστασιακού φίλτρου. Ε, δεν είδα καμία διαφορά.... ούτε στον ήχο και πόσο μάλλον στο τράβηγμα. Έχει βάλει κανείς άλλος ελεύθερο φίλτρο και είδε διαφορά??

Μην περιμενεις τεραστια διφορα μονο με ενα φιλτρο φιλε μου.

Θελει εξατμιση μα & προγραμμα για να δεσει το γλυκο,παντως εχε υποψη οτι τα φιλτρα θελουν ''στρωσιμο'' δηλ πρεπει να περασει καιρος ωστε να αρχισει να περναει η σωστη ποσοτητα αερα απο μεσα τους γιατι αρχικα για λογους αποθηκευσης εχουν πολυ λαδι πανω τους,δεν ειναι σποιλερ να πεις τωρα το εβαλα αντε φυγαμε- ;)

Κανε λιγη υπομονη,μην το ψεκαζεις πολυ στο λαδι & βγαλε οτι πνιχτες εχει μεσα το φιλτροκουτι.Ανοιξε αν μπορεις λιγο την εισαγωγη του μπροστα & τραβα με καμια ευκαμπτη σωληνα φρεσκο αερα απο την μασκα προς αυτην.

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξε αν μπορεις λιγο την εισαγωγη του μπροστα & τραβα με καμια ευκαμπτη σωληνα φρεσκο αερα απο την μασκα προς αυτην.

Πως γίνεται αυτό? Σε ποιο σημείο του παπά πρέπει να τρυπήσω?

Link to comment
Share on other sites

Παίδες το αυτοκίνητο έχει "στρωθεί" με το φίλτρο για περίπου 4500Km και δεν είδα καμία διαφορά .Το φίλτρο δεν έχει πάρει ακόμα λάδωμα γιατί είναι σχετικά καινούργιο. Όσον αφορά το φιλτροκούτι, γενικά είναι πολύ πνιγμένο αλλά με τον πανικό που γίνεται εκεί μέσα δεν ξέρω τι να πρωτοξυλώσω!!Επίσης μην ξεχνάτε ότι το δικό μου ΔΕΝ είναι το τουρμπάτο...δυστυχώς.

Είχα ρωτήσει ένα μηχανικό για φιλτροχοάνη που μου είπε ότι δεν αξίζει γιατί θα ξυλωθεί το μισό αυτοκίνητο.

Όσο για πρόγραμμα εννοείται ότι αν μπεί θα βοηθήσει το φίλτρο να δώσει παραπάνω. Ψάχνω όμως τρόπο μήπως και μπορέσω να ελευθερώσω λίγο τους πνίχτες. Έχει κανείς καμία ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

Ατμοσφαιρικο εχω & εγω αλλα οχι σαν το δικο σου 1800.

Καμια φορα με το που το αγοραζεις καινουργιο για λογους αποθηκευσης εχει πολυ λαδι,μην σου φανει παραξενο οτι ορισμενοι αναγκαζονται να το πλυνουν πριν το πρωτοτοποθετησουν.

Σκετη φιλτροχοανη ισον μια τρυπα στο νερο..θορυβος,φτωχο καυσιμο λογω πλεονασματος αερα,κοιλια ροπης στο μεσον της..θα σε πατανε & τα καροτσια του σουπερ-μαρκετ.

Μεσα το φιλτροκουτι εχει κλαπετο το οποιο με σωληνα οδηγειται στην πολλαπλη (βοηθα στην εκκινηση το πρωι επειδη του δινει ζεστο αερα) & στην εξοδο χαμηλα εχει σωληνα με κουρμπες που καταληγει χαμηλα στη μασκα...πεταμα ολα !

Στην εξοδο τραβα ενα μικρο κομματι σωληνα οσο μπορεις ευθεια προς την μασκα να ρουφα φρεσκο αερα οταν κινεισαι.

Εχεις AFM & προσοχη στο λαδι ενω τυχον καταργηση του θα σου φερει μονο προβληματα.

Βαλε καλυτερα μπουζι,καλυτερη βενζινη & μαζεψε λεφτα για προγραμμα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω βαλει το φιλτρο της Green.

Δεν ειδα ιδιαιτερη διαφορα αλλα ενα κλικ πιο ανετης αναπνοης.

Μετα μολις επεσε το προγραμμα...δεν ξερω.Μαλλον εχει προσφερει περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλτρο στον παπά για να μήν πληρώνεις τα χάρτινα κάθε τόσο και για μισή ιδέα καλύτερη αναπνοή.

Σκούπα ή βαρελάκι για γκαζιάρηδες ατμοσφαιράτους που πάνε για ΦΠΕ, για να τσιμπήσουν 2-3 αλογάκια απο κεί.

Μεγάλες φιλτροχοάνες για σοβαρές μοντιφιές πολλών αλόγων, για να μήν χάσουν καμμιά 10ριά αλογάκια λόγω κακής αναπνοής.

ΚΝ και Green τα ίδια πράγματα, με μισή τιμή τα Green.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά ακριβώς τα πράγματα έψαχνα για να ξυλώσω!!!Σε καμιά βδομάδα που θα κάνω τη δουλειά και έχω αποτελέσματα θα την ανεβάσω στο forum. Μάλλον δεν θα είναι και πολύ ενθαρρυντικά αλλά που θα πάει.....θα το χώσουμε το προγραμματάκι!Αυτό περιμένουμε να μας σώσει γιατί μόνο από φίλτρα δεν βλέπουμε προκοπή!!

Εξάλλου οι φιλτροχοάνες είναι για saxoralla και άλλους κουβάδες!!!!

Από πρόγραμμα τι προτείνετε?Παίζει τίποτα καλό?

TSAKIS είσαι μεγάλος!!!Thank You!! ;)

Link to comment
Share on other sites

1) Εκανα το ''καθηκον'' μου οπως καθε Ελληνας,βοηθησα & θα βοηθω εδω οπως μπορω εναν συναδελφο μου.

2) Μακρια απο προγραμματα ''κονσερβα'' του στυλ: φερτο μεγαλε & σε μιση ωρα εισαι ετοιμος,δεν μιλαμε για πλυσιμο εδω αλλα για σοβαροτατο εγχειρημα.

Το προγραμμα του ΦΧΨ βελτιωτη για ενα αμαξι σαν το δικο σου διαφερει απο αυτο που θα μπει στο δικο σου... :lol: το πιασες;

Αλλα του εχεις φορεσει πανω εσυ αλλα ο αλλος,αλλη αποδοση ειχε μαμα το δικο σου αλλη του αλλου κλπ...κανενα αμαξι δεν ειναι το ιδιο !!!

Σου προτεινω να βρεις βελτιωτη που θα σου κανει το προγραμμα ΚΑΘ'ΟΔΟΝ & ΠΑΝΩ στο δυναμομετρο...ΟΧΙ στο εργαστηρι του μετα μια δυναμομετρηση & τελος !

Οι π@στιες ;) ειναι πολλες για να σου δειξει οτι μετα το τσιπαρισμα πηρε μια ντουζινα αλογα & θα σε εχει πιασει κοροιδο οπως πολλους αλλους.

Το προγραμμα ειναι πολυ σοβαρη υποθεση,οχι ''τραβα βαλε στον ταδε που γιατι ενας φιλος μου εβαλε πριν ενα μηνα & το αμαξι φυσαει''...ναι καλα,αυτα ειναι μπαρουφες της καφετεριας.

Κοιτα ποσα αμαξια που παρουσιαζουν τα περιοδικα βελτιωσης εχουν χαλια καμπυλες,ανομοιογενη αποδοση & απλα στο τελος κατι μασημενα σχολια ''το προγραμμα θα μπορουσε..'' κλπ αν & καμια φορα δεν λενε ουτε αυτα επιτηδες.

Βασικος προγραμματισμος ΠΑΝΩ στο δυναμομετρο & τελειοποιηση ΚΑΘ'ΟΔΟΝ με ρεαλιστικες συνθηκες οδηγησης ( ο παθων :thumbsup: κατι θα ξερει )

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου δεν ξερω,αλλα εγω εβαλα προγραμμα κονσερβα και το αμαξι ξυριζει.Οποτε γιατι να μην το προτεινω σε καποιον αλλο?Καλο ειναι να στο προγραμματισει πανω στο δρομο κτλ κτλ αλλα θα πρεπει να ΞΕΡΕΙ ο αλλος γιατι αν δεν ξερει αστο...

Link to comment
Share on other sites

Μα αν δεν ξερει & του πεις ''θελω ετσι'' τοτε θα αρχισει το :whistling: παπατζηλικι:

''Οσα εχω φτιαξει δεν εχουν κανενα προβλημα,μην φοβασαι ειναι εγγυημενο,εγω ετσι δουλευω,τι το θες τωρα αυτο,κατσε να σου κανω μετα μια δυναμομετρηση να δεις οτι πηρε οσα σου λεω κλπ''

* Εχεις διαβασει τα topic που εχουν ανοιχτει απο παιδια με προβληματα απο ''φιρμες'' προγραμματιστες; (εχω διαβασει 4)

* Εχεις πικρη προσωπικη εμπειρια απο λαθος προγραμμα; (εγω εχω 2)

Ειναι ευκολο να προτεινεις κατι (δεν ειναι κακο) μα το αποτελεσμα στον αλλον μπορει να ειναι καταστροφικο γιαυτο θα παρατηρησες δεν του προτεινα με την μια καποιον συγκεκριμενο βελτιωτη αλλα τον προβληματισα :unsure: με ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ γιαυτο το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Εξάλλου οι φιλτροχοάνες είναι για saxoralla και άλλους κουβάδες!!!!

=====

έχω φιλτροχοανη στον κουβα μου για πάνω από 5000km.πιστεύω καλή είναι!

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

TSAKHS είσαι σωστός!!Καλές σκέψεις μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα...Ποιον βελτιωτή να εμπιστευτείς?

Προσωπικά, θεωρώ ότι οι μισοί βελτιωτές είναι της κακιάς ώρας. Οι "φερ'το αυτοκίνητό σου και θα στο φτιάξω εγώ" όπως και οι "σαραντα χρονία φτιάχνω τ'αυτοκίνητα αυτά" βελτιωτές είναι οτι χειρότερο για το Chip Tunning. Σου υπόσχονται απίστευτα άλογα και ροπές με ένα μόνο προγραμματάκι σύν ότι αυτοί ξέρουν να ρυθμίζουν τα πάντα...μέχρι και μπλέντερ!!Τώρα γιατί το αυτοκίνητο βγάζει προβλήματα, στεγνώνει από καύσιμα, βγάζει τρύπες η ροπή, θα φταίει ο...εγκαταστάτης του ηχοσυστήματος! Τέτοια παραδείγματα δεν σταματάμε να βλέπουμε...περιοδικά, φίλους κ.τ.λ.

Από την άλλη υπάρχει και ένα μεγάλο ποσοστό βελτιωτών που γνωρίζουν τον τομέα. Ειδικεύονται σε ένα συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτων και πραγματικά είναι επαγγελματιές.Όμως οι περισσότεροι ειδικεύονται σε saxoralla!Αυτό δεν είναι κακό, αφου τα περισσσότερα tuned αυτοκίνητα είναι της PSA, οπότε έχουν και ανάλογο κέρδος.Το κακό ξεκινάει όταν ο ίδιος ο βελτιωτής θεωρήσει ότι αφου φτιάχνει τέτοια αυτοκίνητα, μπορεί να φτίαξει και όλα τα υπόλοιπα.Εκεί αρχίζουν καγκουριές.

Τέλος είναι και οι βελτιωτές οι οποίοι ειδικεύονται σε μία μόνο μάρκα/όμιλο,προτείνουν επώνυμα προϊόντα και γενικότερα δεν λένε φανφάρες. Ποιό είναι το κακό? ... Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ!!!

Μετά από όλα τα παραπάνω πως να πάω να βάλω πρόγραμμα όταν θέλω το αυτοκίνητό μου να είναι αξιόπιστο σαν εργοστασιακό (τηρουμένων των αναλογιών παντα) και να μην τρέμω ότι κάποια στιγμή ο εγκέφαλος "θα τιναχτεί στον αέρα"?

Αυτό που πιστεύω είναι ότι βελτιωτές με όνομα στο Group VAG όπως MTM, Sportec,Oettinger κτλ είναι οι βέλτιστοι για Tunning άλλα και πάλι δεν είμαι και ο πλέον σίγουρος ότι ισχύει κάτι τέτοιο.Απλά εγώ εκεί θα στρεφόμουν.

Rogerius,Το "Εξάλλου οι φιλτροχοάνες είναι για saxoralla και άλλους κουβάδες!!!!" το είπα αστειεύοντας αλλά και πάλι τι είναι τα saxoralla μπροστά στα το μέγεθος των PASSAT?Εξάλλου αν διαβάσεις παραπάνω στο forum θα δεις ότι οι φιλτροχοάνες είναι πάρα πολύ καλές, όχο όμως για τα περισσότερα VW αυτοκίνητα.Συνήθως διαπρέπουν στο Group PSA.

Link to comment
Share on other sites

TSAKHS είσαι σωστός!!Καλές σκέψεις μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα...Ποιον βελτιωτή να εμπιστευτείς?

Προσωπικά, θεωρώ ότι οι μισοί βελτιωτές είναι της κακιάς ώρας. Οι "φερ'το αυτοκίνητό σου και θα στο φτιάξω εγώ" όπως και οι "σαραντα χρονία φτιάχνω τ'αυτοκίνητα αυτά" βελτιωτές είναι οτι χειρότερο για το Chip Tunning. Σου υπόσχονται απίστευτα άλογα και ροπές με ένα μόνο προγραμματάκι σύν ότι αυτοί ξέρουν να ρυθμίζουν τα πάντα...μέχρι και μπλέντερ!!Τώρα γιατί το αυτοκίνητο βγάζει προβλήματα, στεγνώνει από καύσιμα, βγάζει τρύπες η ροπή, θα φταίει ο...εγκαταστάτης του ηχοσυστήματος! Τέτοια παραδείγματα δεν σταματάμε να βλέπουμε...περιοδικά, φίλους κ.τ.λ.

Από την άλλη υπάρχει και ένα μεγάλο ποσοστό βελτιωτών που γνωρίζουν τον τομέα. Ειδικεύονται σε ένα συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτων και πραγματικά είναι επαγγελματιές.Όμως οι περισσότεροι ειδικεύονται σε saxoralla!Αυτό δεν είναι κακό, αφου τα περισσσότερα tuned αυτοκίνητα είναι της PSA, οπότε έχουν και ανάλογο κέρδος.Το κακό ξεκινάει όταν ο ίδιος ο βελτιωτής θεωρήσει ότι αφου φτιάχνει τέτοια αυτοκίνητα, μπορεί να φτίαξει και όλα τα υπόλοιπα.Εκεί αρχίζουν καγκουριές.

Τέλος είναι και οι βελτιωτές οι οποίοι ειδικεύονται σε μία μόνο μάρκα/όμιλο,προτείνουν επώνυμα προϊόντα και γενικότερα δεν λένε φανφάρες. Ποιό είναι το κακό? ... Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ!!!

Μετά από όλα τα παραπάνω πως να πάω να βάλω πρόγραμμα όταν θέλω το αυτοκίνητό μου να είναι αξιόπιστο σαν εργοστασιακό (τηρουμένων των αναλογιών παντα) και να μην τρέμω ότι κάποια στιγμή ο εγκέφαλος "θα τιναχτεί στον αέρα"?

Αυτό που πιστεύω είναι ότι βελτιωτές με όνομα στο Group VAG όπως MTM, Sportec,Oettinger κτλ είναι οι βέλτιστοι για Tunning άλλα και πάλι δεν είμαι και ο πλέον σίγουρος ότι ισχύει κάτι τέτοιο.Απλά εγώ εκεί θα στρεφόμουν.

Rogerius,Το "Εξάλλου οι φιλτροχοάνες είναι για saxoralla και άλλους κουβάδες!!!!" το είπα αστειεύοντας αλλά και πάλι τι είναι τα saxoralla μπροστά στα το μέγεθος των PASSAT?Εξάλλου αν διαβάσεις παραπάνω στο forum θα δεις ότι οι φιλτροχοάνες είναι πάρα πολύ καλές, όχο όμως για τα περισσότερα VW αυτοκίνητα.Συνήθως διαπρέπουν στο Group PSA.

no problem,αστειευτηκα και εγώ για να μπω στο κλίμα.

Στους βελτιωτές που αναφέρεις ,θα πρόσθετα τους Ρέβο και GIAC και θα τους έβαζα και πρώτους πριν από τους μεγάλους που αναφέρεις.Προσωπικά φοράω Ρέβο πρόγραμμα και βεβαια φιλτροχοανη (lol) όπως και εξάτμιση FMIC, TIP,φλάντζα,DV.etc.Καλά πάει!

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

no problem,asteievtika kai ego gia na mpo sto klima.

Stous veltiotes pou anafereis ,tha prostheta tous RevO kai GIAC kai tha tous evaza kai protous prin apo tous "megalous" pou anafereis.Prosopika forao RevO programma kai vevea filtroxoanh (lol) opos kai eksatmisi FMIC, TIP,flantza,DV.etc.Kala paei!

[/quot

Rogerius, everything's fine!!! :D:)

Αν μπορείς όμως πες μας κάποια πράγματα για τον πρόγραμμά σου. Γενικά πολλοί ενδιαφερόμαστε και θα θέλαμε εμπειρίες από άλλους που έχουν βάλει!Τα Revo προγράμματα είναι τα επίσημα της SEAT έτσι?Έχεις αντιμετωπίσει προβλήματα λειτουργίας? Από καυσαέρια πως είσαι? Οι καμπύλες ροπής?Ψαχνωμαι για πρόγραμμα!! withstupid.gif

Link to comment
Share on other sites

no problem,asteievtika kai ego gia na mpo sto klima.

Stous veltiotes pou anafereis ,tha prostheta tous RevO kai GIAC kai tha tous evaza kai protous prin apo tous "megalous" pou anafereis.Prosopika forao RevO programma kai vevea filtroxoanh (lol) opos kai eksatmisi FMIC, TIP,flantza,DV.etc.Kala paei!

[/quot

Rogerius, everything's fine!!! 8):)

Αν μπορείς όμως πες μας κάποια πράγματα για τον πρόγραμμά σου. Γενικά πολλοί ενδιαφερόμαστε και θα θέλαμε εμπειρίες από άλλους που έχουν βάλει!Τα Revo προγράμματα είναι τα επίσημα της SEAT έτσι?Έχεις αντιμετωπίσει προβλήματα λειτουργίας? Από καυσαέρια πως είσαι? Οι καμπύλες ροπής?Ψαχνωμαι για πρόγραμμα!! withstupid.gif

1.τα Ρέβο προγράμματα είναι για το γκρούπ VAG κάποια Porsche και Subaru.Η Seat Force είναι dealers και είναι μονο για τα Seat.Ωστόσο βάζουνε και σε αλλα VAG.

2.Έψαξα αρκετά μέχρι να καταλήξω σε Ρέβο.Καλο είναι να ξεκινήσεις από το site τους. www.revotechnik.com Εγώ δεν ήθελα να βάλω το demo για τις φήμες που κυκλοφορούσανε περί μπερδέματος της ECU.Έβαλα λοιπόν κονσέρβα που έβγαλε στο dyno 207HP.Όμως στο δρόμο με τρίτη ,δεν πήγαινε πάνω από 4200rpm.Παραπονέθηκα και μου προτείνανε επιστροφή χρημάτων.Δεν ήθελα όμως να χάσω το πρόγραμμα και έτσι συμφωνήσαμε να έρθει ο άγγλος της Ρέβο να το δει (είχε δουλειές και με κάποια εξέλιξη στην Seat,δεν ήρθε μονο για μένα).Προσπάθησε να μου διορθώσει το πρόγραμμα και μην μπορώντας,μου έφτιαξε καινούργιο πρόγραμμα στον δρόμο,που είναι πολύ καλο για το αμάξι μου και αποτελεί κονσέρβα για επόμενα αμάξια με ίδιο κωδικό ECU.

3.Από καυσαερια είμαι μια χαρά.Βγάζω κάρτα καυσαεριων τακα τακα.Το lambda =1 και στο ρελαντί και στις 2800 rpm,και όλοι οι παράμετροι είναι εντός οριων.

4.Οι καμπύλες ροπής μετά το ειδικό πρόγραμμα δεν τις κοίταξα,δεν παω πλέον σε δυναμόμετρα,αλλα συγκρίνομε με παρόμοια αυτοκινητα η με μαμά S3,TT225 etc,και τα περνάω.Με το παλιό κονσέρβα είδα 29,5 kgm ρόδα στο Dyno Mustang.

5.Αμα ψάχνεσαι για πρόγραμμα σε συμβουλεύω να διαβάσεις καλά τα site τον Ρέβο και GIAC (www.giacusa.com υπάρχει dealer στην Αθηνα).Εγώ προτιμώ την Ρέβο.Ίσος επειδή δεν υπήρχε GIAC τότε.

6.Happy tuning!

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Από ότι καταλαβαίνω σου έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο πρόγραμμα!!

Το θέμα όμως είναι ότι το δικό μου είναι ατμόσφαιρα σε αντίθεση με το δικό σου που είναι το τουρμπάτο.Με άλλα λόγια ενώ οι tuners έχουν ψαχτεί στα τουρμπάτα,στα 1.8 μερικοί ούτε καν ασχολούνται.

Για να καταλάβεις μόνο ένα site (www.slstuning.de) βρήκα στο εξωτερικό για βελτίωση του δικού μου και αυτό μάλλον καγκουριές λέει ( +19hp ,+35Nm).Πολύ αισιόδοξες τιμές και δεν τις πιστεύω...

Πάντως για να πώ την αλήθεια δεν έχω ξεκινήσει τρελό ψάξιμο αλλά για αρχή κοιτάω πιο γενικά. Στάνταρ όμως θα πάω στην RevO να δω μήπως και υπάρχει κάποια λύση. Και αφού μου λές ότι σου πρότειναν επιστροφή χρημάτων μάλλον προς τα εκεί θα πάω.

Βέβαια θα κοιτάξω και GIAC όπως και APR και απλά είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

worthy.gifworthy.gifworthy.gif !!!!!!Ανακοίνωσις!!!!! worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Μετά από ώριμη (?!) withstupid.gifwithstupid.gifthumbsdown.gif σκέψη καταλήγω στο εξής....

:D;) ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΤΗΣ BMC!!!! :lol::baby:

Θα ξηλώσω όλη τη εισαγωγή και θα βάλω το βαρελάκι και μάλιστα το μεγάλο!!

Αν μετά από αυτό δεν δω έστω την παραμικρή αλλαγή θα κάψω το βαρελάκι (για παραδειγματισμό των υπολοίπων βαρελοποιών!) και θα βάλω μπουρί από σόμπα!!!!! new_killpc.gifnew_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Έχω όμως δυο ερωτήσεις... :)

μήπως ο περισσότερος αέρας που θα μπαίνει με το βαρελάκι, να μου δημιουργήσει αρυθμίες στο μοτέρ? Δλδ, θα μου μου κρατάει ρελαντί ή θα μου σβήνει από τον πολύ αέρα?

Επίσης,επειδή πρόγραμμα δεν θα βάλω, θα πρέπει να πειράξω το καύσιμό μου για να έχω σωστή καύση ή δεν χρειάζεται?Ξέρω ότι καλό θα ήταν να βάλω πρόγραμμα αλλά την παρούσα στιγμή ούτε που μου περνάει από το μυαλό.

Παιδιά αν έχει βάλει κάποιος ας μου απαντήσει γιατι σε 1 -2 μέρες μάλλον θα πάω να το βάλω!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σκεφτεσαι συντομα να βαλεις προγραμμα ΝΑ ΜΗΝ το βαλεις γιατι μονο προβληματα θα σου φερει! Αμα σκεφτεσαι να βαλεις προγραμμα τοτε βαλτο! Οι απαντησεις για αυτο το θεμα ειναι σε πολλα σημεια στο forum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.