Jump to content
Che7

Βελτίωση φρένων Golf V Gti

Recommended Posts

Ειμαι αναμεσα στο κιτ της Willwood με τετραπιστονα διαιρουμενα 323x25 http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/17/index.asp τα οποια μου στοιχιζουν 1500 απεριψα της brembo τα junior λογο τιμης (1800)

Και η δευτερη επιλογη να αναβαθμισω τα υπαρχοντα με χαρακτους δισκους (για τους τρυπητους εχω ακουσει οτι κανουν θορυβο) + αγωνιστικα τακακια ferodo + υγρο φρενων + σωληνακια υψηλης που εχω ειδη πανω.Ολα αυτα μου θα στοιχισουν γυρω στα 500.Πολλοι μου λενε οτι ετσι θα βελτιωσω ως και 30% τα υπαρχοντα φρενα και με το κιτ θα βελτιωθουν 50% !Αλλοι παλι λενε οτι δεν θα αλλαξει τιποτα ...Επειδη η διαφορα των χρηματων στις 2 περιπτωσεις ειναι πολυ μεγαλη αν το χει ψαξει καποιος περισσοτερο το θεμα στα φρενα ας ενημερωσει.. :lol:

Edited by Che7
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να δώσεις 500 ευρώ για να βελτιώσεις τα εργοστασιακά φρένα, τότε καλύτερα να τα φυλάξεις για να παίξεις στο καζίνο την παραμονή. Την έκανα την *μη επιτρεπόμενη λέξη* στο ΤΤ που είχα και πήρα τα @@ μου σε απόδοση και διάρκεια. Είχα βάλει Tar-ox χαρακτούς, Ferodo 2500, σωληνάκια Goodridge και ενα πανάκριβο Motul και το αποτέλεσμα είχε αμελητέα διαφορά.

Τώρα, πριν βάλεις το Gran Turismo Junior φρόντισε να μάθεις πόσο κάνουν τα αναλώσιμα (δίσκοι, τακάκια κλπ) τα οποία σε πληροφορώ δεν είναι φθηνά. Επίσης, για να γίνεται λόγος θα σου πω πως μια έρευνα που είχα κάνει για το ΤΤ πάλι έδειξε πως στο εξωτερικό το κιτάκι επωλείτο με διαιρούμενους πλευστούς δίσκους ενώ στο Ελλάντα με διπλούς αεριζόμενους μονομπλόκ. Τότε το είχαν αρκετοί φίλοι μου σε S3/TT καθώς η αντιπροσωπεία το έδινε κάποια περίοδο σε προνομιακή τιμή (το κιτ του 1000άρικου το έλεγαν), έλα όμως που στράβωναν τους δίσκους και έτρεχαν σε τόρνους κάθε λίγο και λιγάκι... Βέβαια, ήταν κι εκείνοι λίγο σιδεροφάγοι αλλά δε νομίζω πως κάνεις βελτίωση στα φρένα για να πηγαίνεις στο super market και στο βενζινάδικο.

Τα willwood δεν τα γνωρίζω καθόλου. Ένας αμερικάνος φίλος που έχω τα φορούσε στο ΤΤ του και ήταν ευχαριστημένος, αλλά η επιφάνεια του δίσκου είναι μικρή όπως θα δεις και στις φωτογραφίες. Βέβαια, πρωτεύοντα ρόλο παίζει η διάμετρος κι έπειτα η επιφάνεια αλλά δε σου κάνει εντύπωση που άλλα κιτ έχουν κάτι γαϊδούρια δίσκους κι αυτό όχι?

Αν θες τη γνώμη μου, πάρε τα φρένα του ΜkV R32 ή του S3 Mk2 και θα δεις άσπρη μέρα. Στο e-bay τα δίνουν πολύ πιο φθηνά από τα τετραπίστονα κιτ που λες και τα οποία δε σου εγγυάται κανείς πως είναι καλύτερα. Έχω να σου γνωρίσω πολλά άτομα με 4πίστονα και 6πίστονα κιτ που απλώς πέταξαν τα χρήματά τους για μόστρα μέσα στη ζάντα.

Έτσι για την ιστορία, στο ΤΤ φόρεσα τελικά το κιτ της 911 (993) Turbo4 και θυμάμαι σαν χθες πως στα απότομα φρεναρίσματα δεν κοιτούσα πλέον αν θα χτυπήσω τον μπροστινό αλλά αν θα μου την καρφώσει ο από πίσω.

Αν σώνει και καλά θες BBK (big brake kit), δύο επιλογές έχεις κατά την ταπεινή μου πάλι άποψη:

1. Stoptech με 2200 Ευρώ. Εκπληκτικά φρένα, βασιζόμενα σε δαγκάνες Brembo, προσαρμοσμένα σε κάθε αυτοκίνητο ώστε να μην καταστρέφεται το Balance στο φρενάρισμα. Διάβασε κι εδώ γενικά: http://www.stoptech.com/tech_info/faqs.shtml

2. To StgV της ECS που είναι overkill αλλά εγγυάται πως στο φρενάρισμα θα φύγουν οι βολβοί των ματιών από το κόγχες του κρανίου σου. Θες 18άρες ζάντες και αν είναι οι OEM Detroit τότε πας και για 12mm αποστάτες + μπουλόνια. Αν βάλεις και το τελωνείο, τα μεταφορικά κλπ τότε ξεφεύγει σε τιμή. Έτσι για πλάκα ρίξε μια ματιά:

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebu...ECS%20Stage%205

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω φιλε ,για την συντομη απαντηση σου αλλα . το θεμα ειναι οτι το αμαξι φοραει 17αρα και στγν 17αρα μονο αυτα τα 2 κιτακια παιζουν της brembo junior και willwood και ενα κιτ της galfer που κοστιζει γυρω στα 3.000 Ευρω.Αν ειχα 18αρα σιγουρα τα s3 η R32 φρενα θα ηταν μονοδρομος...

Link to comment
Share on other sites

Παντως για να γνωριζεις υπαρχει αντιπροσωπος ΣΕΑΤ με τον οποιο ειχα μιλησει και φερνει ενα κιτακι brembo στην τιμη

των 1400 ευρω περιπου αν θες σου στελνω με πμ τα στοιχεια του

Υ.Γ. εγω μαλλον αυτο θα βαλω και πισω τα φρενα του R32

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν εχεις σκοπο να το κανεις S3 setup η καποιο αλλο turbo kit και το αφησεις απλα ενα 1ο η ακομα και 2ο σταδιο εγω σου ειπα να τα αφησεις ετσι και να παιξεις με after market πραγματα στα ηδη υπαρχον φρενα...Αποψη μου!

Link to comment
Share on other sites

Παντως για να γνωριζεις υπαρχει αντιπροσωπος ΣΕΑΤ με τον οποιο ειχα μιλησει και φερνει ενα κιτακι brembo στην τιμη

των 1400 ευρω περιπου αν θες σου στελνω με πμ τα στοιχεια του

Υ.Γ. εγω μαλλον αυτο θα βαλω και πισω τα φρενα του R32

για ενημερωσε σχετικα με το κιτακι :o

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να μην ειμαστε υπερβολικοι..

Ακομα και στα 350+ αλογα που εχουν πολλα k04 gti σημερα τα μαμα φρενα επαρκουν..

Μιλαω για λογικη χρηση φυσικα και οχι 200-0 απο φαναρι σε φαναρι..

Η καλυτερη λυση πιστευω για ενα golf ειναι τα φρενα απο το R..

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι αναμεσα στο κιτ της Willwood με τετραπιστονα διαιρουμενα 323x25 http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/17/index.asp τα οποια μου στοιχιζουν 1500 απεριψα της brembo τα junior λογο τιμης (1800)

Και η δευτερη επιλογη να αναβαθμισω τα υπαρχοντα με χαρακτους δισκους (για τους τρυπητους εχω ακουσει οτι κανουν θορυβο) + αγωνιστικα τακακια ferodo + υγρο φρενων + σωληνακια υψηλης που εχω ειδη πανω.Ολα αυτα μου θα στοιχισουν γυρω στα 500.Πολλοι μου λενε οτι ετσι θα βελτιωσω ως και 30% τα υπαρχοντα φρενα και με το κιτ θα βελτιωθουν 50% !Αλλοι παλι λενε οτι δεν θα αλλαξει τιποτα ...Επειδη η διαφορα των χρηματων στις 2 περιπτωσεις ειναι πολυ μεγαλη αν το χει ψαξει καποιος περισσοτερο το θεμα στα φρενα ας ενημερωσει.. :)

Φίλος φορώ το junior kit της brembo και είμαι υπέρ ευχαριστημένος!!!

Η απόδοση αλλάζει πάρα πολύ και η αίσθηση στο πεντάλ δε, απογειώνεται!!!

Οι τρυπητοί δίσκοι κάνουν θόρυβο μονό στο δυνατό φρενάρισμα.

Πρόσεχε τι φρένα θα βάλεις γιατί αλλάζουν πολλά!!!

Ίσως χρειαστεί να αλλάξεις και ζάντα, αλλιώς θα χρειαστείς σίγουρα αποστάτες(wheel spacers)...

Η συμβουλή μου είναι να επιλέξεις διαιρούμενη δισκόπλακα για να έχεις σίγουρο το κεφάλι σου από στραβώματα και κατά συνέπεια τρέμουλο τιμονιού στα δυνατά φρεναρίσματα!!!!!!

Και τέλος η δεύτερη επιλογή σου είναι μόνο για να χαραμίσεις τα λεφτά σου!!!!!

Ή βάζεις φρένα η΄ το αφήνεις όπως έχει!!!!!! :blink:

Ότι και να σου λένε με σωληνάκια και βλακείες, δεν κάνεις τίποτα!!!!!

Υ.γ. στο γυαλιστερό οδόστρωμα τα τετραπίστονα μπλοκάρουν πιο εύκολα και λειτούργει συνέχεια το abs!!!! Θέλει προσοχή και εξοικείωση!!!!

Edited by Speedy
Απαγορεύεται ρητά η δημοσίευση μηνυμάτων με όλα τα γράμματα κεφαλαία.
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι αναμεσα στο κιτ της Willwood με τετραπιστονα διαιρουμενα 323x25 http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/17/index.asp τα οποια μου στοιχιζουν 1500 απεριψα της brembo τα junior λογο τιμης (1800)

Και η δευτερη επιλογη να αναβαθμισω τα υπαρχοντα με χαρακτους δισκους (για τους τρυπητους εχω ακουσει οτι κανουν θορυβο) + αγωνιστικα τακακια ferodo + υγρο φρενων + σωληνακια υψηλης που εχω ειδη πανω.Ολα αυτα μου θα στοιχισουν γυρω στα 500.Πολλοι μου λενε οτι ετσι θα βελτιωσω ως και 30% τα υπαρχοντα φρενα και με το κιτ θα βελτιωθουν 50% !Αλλοι παλι λενε οτι δεν θα αλλαξει τιποτα ...Επειδη η διαφορα των χρηματων στις 2 περιπτωσεις ειναι πολυ μεγαλη αν το χει ψαξει καποιος περισσοτερο το θεμα στα φρενα ας ενημερωσει.. B)

στις 17''αρες μαμα μπορουμε να μαθουμε ποσα mm αποστατες μπαινουν για τα 330x28??? σε mkv gti. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.