Che7 Posted November 25, 2008 Report Share Posted November 25, 2008 (edited) Ειμαι αναμεσα στο κιτ της Willwood με τετραπιστονα διαιρουμενα 323x25 http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/17/index.asp τα οποια μου στοιχιζουν 1500 απεριψα της brembo τα junior λογο τιμης (1800) Και η δευτερη επιλογη να αναβαθμισω τα υπαρχοντα με χαρακτους δισκους (για τους τρυπητους εχω ακουσει οτι κανουν θορυβο) + αγωνιστικα τακακια ferodo + υγρο φρενων + σωληνακια υψηλης που εχω ειδη πανω.Ολα αυτα μου θα στοιχισουν γυρω στα 500.Πολλοι μου λενε οτι ετσι θα βελτιωσω ως και 30% τα υπαρχοντα φρενα και με το κιτ θα βελτιωθουν 50% !Αλλοι παλι λενε οτι δεν θα αλλαξει τιποτα ...Επειδη η διαφορα των χρηματων στις 2 περιπτωσεις ειναι πολυ μεγαλη αν το χει ψαξει καποιος περισσοτερο το θεμα στα φρενα ας ενημερωσει.. Edited November 25, 2008 by Che7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted November 26, 2008 Report Share Posted November 26, 2008 Αν είναι να δώσεις 500 ευρώ για να βελτιώσεις τα εργοστασιακά φρένα, τότε καλύτερα να τα φυλάξεις για να παίξεις στο καζίνο την παραμονή. Την έκανα την *μη επιτρεπόμενη λέξη* στο ΤΤ που είχα και πήρα τα @@ μου σε απόδοση και διάρκεια. Είχα βάλει Tar-ox χαρακτούς, Ferodo 2500, σωληνάκια Goodridge και ενα πανάκριβο Motul και το αποτέλεσμα είχε αμελητέα διαφορά. Τώρα, πριν βάλεις το Gran Turismo Junior φρόντισε να μάθεις πόσο κάνουν τα αναλώσιμα (δίσκοι, τακάκια κλπ) τα οποία σε πληροφορώ δεν είναι φθηνά. Επίσης, για να γίνεται λόγος θα σου πω πως μια έρευνα που είχα κάνει για το ΤΤ πάλι έδειξε πως στο εξωτερικό το κιτάκι επωλείτο με διαιρούμενους πλευστούς δίσκους ενώ στο Ελλάντα με διπλούς αεριζόμενους μονομπλόκ. Τότε το είχαν αρκετοί φίλοι μου σε S3/TT καθώς η αντιπροσωπεία το έδινε κάποια περίοδο σε προνομιακή τιμή (το κιτ του 1000άρικου το έλεγαν), έλα όμως που στράβωναν τους δίσκους και έτρεχαν σε τόρνους κάθε λίγο και λιγάκι... Βέβαια, ήταν κι εκείνοι λίγο σιδεροφάγοι αλλά δε νομίζω πως κάνεις βελτίωση στα φρένα για να πηγαίνεις στο super market και στο βενζινάδικο. Τα willwood δεν τα γνωρίζω καθόλου. Ένας αμερικάνος φίλος που έχω τα φορούσε στο ΤΤ του και ήταν ευχαριστημένος, αλλά η επιφάνεια του δίσκου είναι μικρή όπως θα δεις και στις φωτογραφίες. Βέβαια, πρωτεύοντα ρόλο παίζει η διάμετρος κι έπειτα η επιφάνεια αλλά δε σου κάνει εντύπωση που άλλα κιτ έχουν κάτι γαϊδούρια δίσκους κι αυτό όχι? Αν θες τη γνώμη μου, πάρε τα φρένα του ΜkV R32 ή του S3 Mk2 και θα δεις άσπρη μέρα. Στο e-bay τα δίνουν πολύ πιο φθηνά από τα τετραπίστονα κιτ που λες και τα οποία δε σου εγγυάται κανείς πως είναι καλύτερα. Έχω να σου γνωρίσω πολλά άτομα με 4πίστονα και 6πίστονα κιτ που απλώς πέταξαν τα χρήματά τους για μόστρα μέσα στη ζάντα. Έτσι για την ιστορία, στο ΤΤ φόρεσα τελικά το κιτ της 911 (993) Turbo4 και θυμάμαι σαν χθες πως στα απότομα φρεναρίσματα δεν κοιτούσα πλέον αν θα χτυπήσω τον μπροστινό αλλά αν θα μου την καρφώσει ο από πίσω. Αν σώνει και καλά θες BBK (big brake kit), δύο επιλογές έχεις κατά την ταπεινή μου πάλι άποψη: 1. Stoptech με 2200 Ευρώ. Εκπληκτικά φρένα, βασιζόμενα σε δαγκάνες Brembo, προσαρμοσμένα σε κάθε αυτοκίνητο ώστε να μην καταστρέφεται το Balance στο φρενάρισμα. Διάβασε κι εδώ γενικά: http://www.stoptech.com/tech_info/faqs.shtml 2. To StgV της ECS που είναι overkill αλλά εγγυάται πως στο φρενάρισμα θα φύγουν οι βολβοί των ματιών από το κόγχες του κρανίου σου. Θες 18άρες ζάντες και αν είναι οι OEM Detroit τότε πας και για 12mm αποστάτες + μπουλόνια. Αν βάλεις και το τελωνείο, τα μεταφορικά κλπ τότε ξεφεύγει σε τιμή. Έτσι για πλάκα ρίξε μια ματιά: http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebu...ECS%20Stage%205 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Che7 Posted November 26, 2008 Author Report Share Posted November 26, 2008 Σε ευχαριστω φιλε ,για την συντομη απαντηση σου αλλα . το θεμα ειναι οτι το αμαξι φοραει 17αρα και στγν 17αρα μονο αυτα τα 2 κιτακια παιζουν της brembo junior και willwood και ενα κιτ της galfer που κοστιζει γυρω στα 3.000 Ευρω.Αν ειχα 18αρα σιγουρα τα s3 η R32 φρενα θα ηταν μονοδρομος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted November 26, 2008 Report Share Posted November 26, 2008 Παντως για να γνωριζεις υπαρχει αντιπροσωπος ΣΕΑΤ με τον οποιο ειχα μιλησει και φερνει ενα κιτακι brembo στην τιμη των 1400 ευρω περιπου αν θες σου στελνω με πμ τα στοιχεια του Υ.Γ. εγω μαλλον αυτο θα βαλω και πισω τα φρενα του R32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted November 26, 2008 Report Share Posted November 26, 2008 Αν δεν εχεις σκοπο να το κανεις S3 setup η καποιο αλλο turbo kit και το αφησεις απλα ενα 1ο η ακομα και 2ο σταδιο εγω σου ειπα να τα αφησεις ετσι και να παιξεις με after market πραγματα στα ηδη υπαρχον φρενα...Αποψη μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Che7 Posted November 26, 2008 Author Report Share Posted November 26, 2008 Παντως για να γνωριζεις υπαρχει αντιπροσωπος ΣΕΑΤ με τον οποιο ειχα μιλησει και φερνει ενα κιτακι brembo στην τιμη των 1400 ευρω περιπου αν θες σου στελνω με πμ τα στοιχεια του Υ.Γ. εγω μαλλον αυτο θα βαλω και πισω τα φρενα του R32 για ενημερωσε σχετικα με το κιτακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 αλήθεια τα φρένα του ΜkV R32 ή του S3 Mk2 από αντ/πεία πόσο τα χρεώνουν ? για να δούμε διαφορές από έξω ή e-bay? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 στο 2χιλιαρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Παιδια να μην ειμαστε υπερβολικοι.. Ακομα και στα 350+ αλογα που εχουν πολλα k04 gti σημερα τα μαμα φρενα επαρκουν.. Μιλαω για λογικη χρηση φυσικα και οχι 200-0 απο φαναρι σε φαναρι.. Η καλυτερη λυση πιστευω για ενα golf ειναι τα φρενα απο το R.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bowlherc Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 (edited) Ειμαι αναμεσα στο κιτ της Willwood με τετραπιστονα διαιρουμενα 323x25 http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/17/index.asp τα οποια μου στοιχιζουν 1500 απεριψα της brembo τα junior λογο τιμης (1800) Και η δευτερη επιλογη να αναβαθμισω τα υπαρχοντα με χαρακτους δισκους (για τους τρυπητους εχω ακουσει οτι κανουν θορυβο) + αγωνιστικα τακακια ferodo + υγρο φρενων + σωληνακια υψηλης που εχω ειδη πανω.Ολα αυτα μου θα στοιχισουν γυρω στα 500.Πολλοι μου λενε οτι ετσι θα βελτιωσω ως και 30% τα υπαρχοντα φρενα και με το κιτ θα βελτιωθουν 50% !Αλλοι παλι λενε οτι δεν θα αλλαξει τιποτα ...Επειδη η διαφορα των χρηματων στις 2 περιπτωσεις ειναι πολυ μεγαλη αν το χει ψαξει καποιος περισσοτερο το θεμα στα φρενα ας ενημερωσει.. Φίλος φορώ το junior kit της brembo και είμαι υπέρ ευχαριστημένος!!! Η απόδοση αλλάζει πάρα πολύ και η αίσθηση στο πεντάλ δε, απογειώνεται!!! Οι τρυπητοί δίσκοι κάνουν θόρυβο μονό στο δυνατό φρενάρισμα. Πρόσεχε τι φρένα θα βάλεις γιατί αλλάζουν πολλά!!! Ίσως χρειαστεί να αλλάξεις και ζάντα, αλλιώς θα χρειαστείς σίγουρα αποστάτες(wheel spacers)... Η συμβουλή μου είναι να επιλέξεις διαιρούμενη δισκόπλακα για να έχεις σίγουρο το κεφάλι σου από στραβώματα και κατά συνέπεια τρέμουλο τιμονιού στα δυνατά φρεναρίσματα!!!!!! Και τέλος η δεύτερη επιλογή σου είναι μόνο για να χαραμίσεις τα λεφτά σου!!!!! Ή βάζεις φρένα η΄ το αφήνεις όπως έχει!!!!!! Ότι και να σου λένε με σωληνάκια και βλακείες, δεν κάνεις τίποτα!!!!! Υ.γ. στο γυαλιστερό οδόστρωμα τα τετραπίστονα μπλοκάρουν πιο εύκολα και λειτούργει συνέχεια το abs!!!! Θέλει προσοχή και εξοικείωση!!!! Edited October 27, 2009 by Speedy Απαγορεύεται ρητά η δημοσίευση μηνυμάτων με όλα τα γράμματα κεφαλαία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurofighter464646 Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 Ειμαι αναμεσα στο κιτ της Willwood με τετραπιστονα διαιρουμενα 323x25 http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/17/index.asp τα οποια μου στοιχιζουν 1500 απεριψα της brembo τα junior λογο τιμης (1800) Και η δευτερη επιλογη να αναβαθμισω τα υπαρχοντα με χαρακτους δισκους (για τους τρυπητους εχω ακουσει οτι κανουν θορυβο) + αγωνιστικα τακακια ferodo + υγρο φρενων + σωληνακια υψηλης που εχω ειδη πανω.Ολα αυτα μου θα στοιχισουν γυρω στα 500.Πολλοι μου λενε οτι ετσι θα βελτιωσω ως και 30% τα υπαρχοντα φρενα και με το κιτ θα βελτιωθουν 50% !Αλλοι παλι λενε οτι δεν θα αλλαξει τιποτα ...Επειδη η διαφορα των χρηματων στις 2 περιπτωσεις ειναι πολυ μεγαλη αν το χει ψαξει καποιος περισσοτερο το θεμα στα φρενα ας ενημερωσει.. στις 17''αρες μαμα μπορουμε να μαθουμε ποσα mm αποστατες μπαινουν για τα 330x28??? σε mkv gti. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...