Aiscalp Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Εχω την εντύπωση ότι DCC και σπορ πακέτο είναι ασύμβατα. Για το DCC σκέψου και ότι θα χρειαστείς και ~1500¤ στην αλλαγή τους (από 100-150χιλ. χλμ.) σύμφωνα με επίσημο αντιπρόσωπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntepinia Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Γεια σας και απο μένα.. Είμαι από Ηράκλειο Κρήτης και σκέφτομαι να κάνω την εξής παραγγελία: 1.4 TSI 160 PS Σπορ πακέτο Ηλιοροφή Cruise Control Έλεγχος πίεσης ελαστικών RCD - 510 Το αμάξι με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό κοστίζει, με βάση τους τιμοκαταλόγους, 25515 € (χωρίς τέλη ταξινόμησης). Πήρα σε διάφορες αντιπροσωπείες στην Αθήνα και μου είπαν αυτή την τιμή + 500€ τέλη ταξινόμησης + κάποιο δώρο (χρηματικό ή όχι) της τάξης των 500€. Εδω οι δικοί μας στο Ηράκλειο μου είπαν ότι θα μου κοστίσει 26148€ (δηλαδή τέλη ταξινόμησης περίπου 600€) και θα μου κάνουν έκπτωση 300€ μόνο εάν το παραγγείλω μέχρι τέλος αυτής της εβδομάδας. Επίσης επειδή ενδιαφερόμουν και για το Mini Cooper s (1600 κ.) μου είχαν πει τέλη ταξινόμησης 480€. Πως γίνεται το scirocco που έχει χαμηλότερο κυβισμό από το mini cooper να έχει περισσότερα τέλη ταξινόμησης? Μήπως με κοροιδεύουν??? Δεν με νοιάζει για τα 500 ευρώ παραπάνω αλλά με πειράζει που εδώ στο ηράκλειο επειδή έχουν το μονοπώλιο λένε ότι θέλουν!! Περιττό να σας πω οτι μου δώσανε τον περισσότερο χρόνο αναμονής από οποιαδήποτε άλλη αντιπροσωπεία (5-6 μήνες)!! Εσείς οι Ηρακλειώτες που το πήρατε από την Karenta πόσο σας βγήκε? Και τέλος πάντων είστε ευχαριστημένοι απ' αυτήν την αντιπροσωπεία??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archery Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Καταρχήν καλώς ήρθες! Κατά δεύτερον πήγαινε πες τους ότι στην Αθήνα το βρήκα τόσο και αν δεν μου το δώσετε και εσείς πάω εκεί και το παίρνω! Να δεις πως θα τους πιάσει κολοπιλάδα!!! Συγνώμη για την έκφραση μου αλλά........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N_Emo Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Καλησπέρα Σιροκινοί, Σήμερα έκλεισα κι εγώ το αυτοκίνητο. 160άρι, με RCD-510 και πακέτο καθρεπτών. Το χρώμα του είναι το μόνο θέμα που με προβληματίζει, μιας που δυστυχώς δεν το είδα από κοντά και οι φωτογραφίες στο Internet ήταν ελάχιστες, το οποίο είναι το Opal Sivler. Έχοντας δει από κοντά το Λευκό, το Berillium και το Rising Blue, το αποφάσισα περισσότερο δια της εις άτοπον απαγωγής, μιας που το Λευκό και είχε 4 μήνες αναμονή και έχει πολυφορεθεί, ενώ τα σκουρόχρωμα νομίζω οτι αδικούν το αυτοκίνητο και το κάνουν να φαίνεται ένα κοινό hatchback. Όπως και να χει ο κύβος ερρίφθη, οπότε ελπίζω να μην απογοητευτώ. Σε μια βδομάδα παραλαμβάνω, οπότε υπόσχομαι να γεμίσω το forum φωτογραφίες του :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 το γιατι ειναι τα εξοδα 600 ε ειναι πολυ λογικό αφου περιαμβάνονται και μεταφορα απο Πειραια στο Ηρακλειο τα οποια βαση του συμβολαιου που εκανες τα πληρωνει ο αγοραστης.Ετσι ειναι σε ολη την επαρχια αν δεν κανω λαθος.Δεν νομιζω να σκασει η Volkswagen Ηρακλειου για εναν πελατη.Τακτικη της εταιριας ειναι.Ηδη γνωστη για τους κατοχους VW.Για αυτο και εχει κατηγορηθει στο παρελθον η πολιτικη της VW.Βλεπετε η VW εχει ηδη ενα αρκετα μεγαλο και πιστο πελατολογιο.Το θεμα το εχουμε ξανασυζητησει.Κι ουτε πιστευω οτι κανενας αντιπροσωπος θα μπει σε τετοια διαδικασια πλειστηριασμου ειδικα αν δεν βγαινει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Γεια σας και απο μένα..Είμαι από Ηράκλειο Κρήτης και σκέφτομαι να κάνω την εξής παραγγελία: 1.4 TSI 160 PS Σπορ πακέτο Ηλιοροφή Cruise Control Έλεγχος πίεσης ελαστικών RCD - 510 Το αμάξι με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό κοστίζει, με βάση τους τιμοκαταλόγους, 25515 ¤ (χωρίς τέλη ταξινόμησης). Πήρα σε διάφορες αντιπροσωπείες στην Αθήνα και μου είπαν αυτή την τιμή + 500¤ τέλη ταξινόμησης + κάποιο δώρο (χρηματικό ή όχι) της τάξης των 500¤. Εδω οι δικοί μας στο Ηράκλειο μου είπαν ότι θα μου κοστίσει 26148¤ (δηλαδή τέλη ταξινόμησης περίπου 600¤) και θα μου κάνουν έκπτωση 300¤ μόνο εάν το παραγγείλω μέχρι τέλος αυτής της εβδομάδας. Επίσης επειδή ενδιαφερόμουν και για το Mini Cooper s (1600 κ.) μου είχαν πει τέλη ταξινόμησης 480¤. Πως γίνεται το scirocco που έχει χαμηλότερο κυβισμό από το mini cooper να έχει περισσότερα τέλη ταξινόμησης? Μήπως με κοροιδεύουν??? Δεν με νοιάζει για τα 500 ευρώ παραπάνω αλλά με πειράζει που εδώ στο ηράκλειο επειδή έχουν το μονοπώλιο λένε ότι θέλουν!! Περιττό να σας πω οτι μου δώσανε τον περισσότερο χρόνο αναμονής από οποιαδήποτε άλλη αντιπροσωπεία (5-6 μήνες)!! Εσείς οι Ηρακλειώτες που το πήρατε από την Karenta πόσο σας βγήκε? Και τέλος πάντων είστε ευχαριστημένοι απ' αυτήν την αντιπροσωπεία??? sorry κι ολας αλλα αμα τα βαλεις κατω θα δεις οτι το ιδιο βγαινει.\ Απο αθηνα 26015 (αν θελεις την αποψη μου τα δωρα που σου λεει 500ε ειναι αισθητηρες και συναγερμος λογικα και εχουν το πολυ 200 για αυτους) Απο Ηρακλειο 26148 - 300 = 25848. Αντε να βαλεις κι εναν συναγερμο μονος σου 200ε = 26048. Εσυ κρινεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntepinia Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 sorry κι ολας αλλα αμα τα βαλεις κατω θα δεις οτι το ιδιο βγαινει.\Απο αθηνα 26015 (αν θελεις την αποψη μου τα δωρα που σου λεει 500ε ειναι αισθητηρες και συναγερμος λογικα και εχουν το πολυ 200 για αυτους) Απο Ηρακλειο 26148 - 300 = 25848. Αντε να βαλεις κι εναν συναγερμο μονος σου 200ε = 26048. Εσυ κρινεις. Όπως είπα και στο πρώτο post, δεν είναι το πρόβλημα μου τα λίγα παραπάνω χρήματα. Απλά με εκνευρίζει που αυτοί εδώ στο Ηράκλειο είναι τόσο αδιάλλακτοι. Αλλά όπως πολύ σωστά είπε και ο danichro είναι η πολιτική της VW αυτή. Τέλος πάντων, θα αναγκαστούμε να τους υποστούμε αφού βγάζουν ωραία αμάξια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N_Emo Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Όπως είπα και στο πρώτο post, δεν είναι το πρόβλημα μου τα λίγα παραπάνω χρήματα. Απλά με εκνευρίζει που αυτοί εδώ στο Ηράκλειο είναι τόσο αδιάλλακτοι. Αλλά όπως πολύ σωστά είπε και ο danichro είναι η πολιτική της VW αυτή. Τέλος πάντων, θα αναγκαστούμε να τους υποστούμε αφού βγάζουν ωραία αμάξια!!! Κ εγώ απ' το Ηράκλειο το έχω παραγγείλει.. Δεν ξέρω τιμές από Αθήνα, αλλά επειδή την έχω ακούσει κ εγώ τη φήμη, το έψαξα και στη Θεσσαλονίκη.. Η τελική τιμή, δεν διαφορετική τελικά... Με παζάρι τελικά μου βγήκε φτηνότερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 (edited) Σημερα που το οδηγησα -κατοπιν εορτης, αφου εκανα την παραγγελια πριν 4 μερες!- μου φανηκε ψιλω-ψοφιο στα χαμηλα. Το TSi μου τραβαγε περισσοτερο στο φασμα 1500-3000. Το περιμενα δυνατοτερο. Και κατι αλλο. Εχει βαλει καποιος εκ των υστερων το adaptive cruise control? Το απλο CC ξερω οτι μπαινει και μετα, το adaptive ξερουμε αν μπορει να τοποθετηθει αργοτερα? Edited March 21, 2009 by eliasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Εψαχνα να βρω ποσα αστερια εχει παρει στο Euro NCAP to Scirocco, αλλα ανακαλυψα οτι δεν εχει περασει απο test. Λετε να μην το στελνει η VW γιατι υπαρχει περιπτωση να μην παρει 5 αστερια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwnstantinos Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 (edited) απο οσο ξερω,οι δοκιμες προσκρουσης γινονται ανα ομαδες αυτοκινητων..περιμενουν δηλαδη να εχουν 5(σημ.τυχαιος αριθμος..) αυτοκινητα μαζι για να τους κανουν τις δοκιμες προσκρουσης..κ πιστευω οτι θα ηταν μεγαλη αρνητικη διαφημιση για την vw να μην στειλει αυτοκινητο της για δοκιμη προσκρουσης..οποτε κανουμε υπομονη!απο οτι ξερω,μονο εταιριες με ακριβα μοντελα δεν τα στελνουν για δοκιμες προσκρουσης,βλεπε porsche,ferrari,lamborghini κτλ.. Edited March 26, 2009 by kwnstantinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Σημερα που το οδηγησα -κατοπιν εορτης, αφου εκανα την παραγγελια πριν 4 μερες!- μου φανηκε ψιλω-ψοφιο στα χαμηλα. Το TSi μου τραβαγε περισσοτερο στο φασμα 1500-3000. Το περιμενα δυνατοτερο.Και κατι αλλο. Εχει βαλει καποιος εκ των υστερων το adaptive cruise control? Το απλο CC ξερω οτι μπαινει και μετα, το adaptive ξερουμε αν μπορει να τοποθετηθει αργοτερα? Μηπως ειχε λιγα χλμ πανω;Εγω οδηγησα ενα σε test drive με 6000 χλμ αλλα ηταν ακομα σφιχτο και δεν ειχε την αποδοση που πρεπει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Μπα, δεν είναι εντύπωσή σας. Στα χαμηλά το Scirocco είναι λιγάκι πιο ψόφιο από τα TSI. Υποθέτω ότι το έκαναν έτσι για να έχουν πιο ήσυχο το κεφάλι τους με τους κομπρέσορες. Λιγότερη πίεση = λιγότερη ροπή = λιγότερες στροφές για τον κομπρέσορα = μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Μηπως ειχε λιγα χλμ πανω;Εγω οδηγησα ενα σε test drive με 6000 χλμ αλλα ηταν ακομα σφιχτο και δεν ειχε την αποδοση που πρεπει. Μπα, δεν είναι εντύπωσή σας. Στα χαμηλά το Scirocco είναι λιγάκι πιο ψόφιο από τα TSI. Υποθέτω ότι το έκαναν έτσι για να έχουν πιο ήσυχο το κεφάλι τους με τους κομπρέσορες. Λιγότερη πίεση = λιγότερη ροπή = λιγότερες στροφές για τον κομπρέσορα = μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Οπως με την ανβαθμιση που καναμε στα TSi, που εγινε γραμικοτερος ο κινητηρας αλλα ειχε πεσει η δυναμη του compressor. Παντως αυτο που βλεπω στο Autotriti οτι δυναμομετρημενο το Scirocco ειναι 175+ αλογα δεν ισχυει με τιποτα. Και αν ειναι ετσι, που ειναι και δεν τα βγαζει? Πηγανε βολτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archery Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Οπως με την ανβαθμιση που καναμε στα TSi, που εγινε γραμικοτερος ο κινητηρας αλλα ειχε πεσει η δυναμη του compressor. Παντως αυτο που βλεπω στο Autotriti οτι δυναμομετρημενο το Scirocco ειναι 175+ αλογα δεν ισχυει με τιποτα. Και αν ειναι ετσι, που ειναι και δεν τα βγαζει? Πηγανε βολτα? Έχω την εντύπωση, τουλάχιστον από αυτά που έχουν πει εδώ μέσα ότι τα βγάζει απλά τα βγάζει ποιο γραμμικά και όχι μπαμ! ώστε να το καταλαβαίνεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Έχω την εντύπωση, τουλάχιστον από αυτά που έχουν πει εδώ μέσα ότι τα βγάζει απλά τα βγάζει ποιο γραμμικά και όχι μπαμ! ώστε να το καταλαβαίνεις. Λαθος εντυπωση εχεις Γραφω οτι ειναι ψοφιο χαμηλα. Τι με νοιαζει εμενα η γραμικοτητα? Και το Α3 βγαζει 160 με τον 1.8Τ αλλα τα νιωθεις. Στο Scirocco, οχι!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwnstantinos Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 (edited) μηπως ομως παιδια παιζει ρολο κ το αυξημενο βαρος του αυτοκινητου?που σιγουρα δεν ευνοει τις επιδοσεις κ βεβαια την αισθηση της δυναμης..βεβαια δεν ξερω το βαρος του α3 1.8,αλλα νομιζω οτι εχει κ παραπανω ροπη που σε κανει να το νιωθεις πιο δυνατο.κ για να μη μπερδευουμε τα πραγματα,η αισθηση αυτη της δυναμης,ειναι απο την ροπη ενος αυτοκινητου,οχι απο την ιπποδυναμη..το γεγονος οτι α3 1.8 κ scirocco 160, εχουν την ιδια περιπου ιπποδυναμη,δεν σημαινει οτι εχουν κ την ιδια ροπη(?),αρα κ την ιδια επιταχυνση-αισθηση..παραδειγμα honda s2000 με opel astra opc(αμφοτερα με 240 αλογα)η honda civic type r με vw golf gti(αμφοτερα με 200 αλογα).στα οποια τα αυτοκινητα των οποιων οι κινητηρες εχουν μεγαλυτερη ροπη(με την βοηθεια του υπερσυμπιεστη) εχουν κ αισθηση(κ οχι μονο) δυνατοτερου αυτοκινητου..ενω στην ουσια η δυναμη ειναι ιδια αλλα η ροπη που αλλαζει.. Edited March 27, 2009 by kwnstantinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archery Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Οπως με την ανβαθμιση που καναμε στα TSi, που εγινε γραμικοτερος ο κινητηρας αλλα ειχε πεσει η δυναμη του compressor. Παντως αυτο που βλεπω στο Autotriti οτι δυναμομετρημενο το Scirocco ειναι 175+ αλογα δεν ισχυει με τιποτα. Και αν ειναι ετσι, που ειναι και δεν τα βγαζει? Πηγανε βολτα? Όταν σου είπα ότι έχω την εντύπωση ότι τα βγάζει! Σου μίλησα για αυτό που αναφέρεις ότι δεν ισχύει για τα 175+ άλογα μη μπερδεύεις τα άλογα με την ροπή άλλο το ένα και άλλο το άλλο! Λαθος εντυπωση εχεις Γραφω οτι ειναι ψοφιο χαμηλα. Τι με νοιαζει εμενα η γραμικοτητα? Και το Α3 βγαζει 160 με τον 1.8Τ αλλα τα νιωθεις. Στο Scirocco, οχι!!!!! Το αν είναι ψόφιο ή όχι προσωπικά το βρήκα πολύ καλό, παρ' ότι του έκανα test drive σε ένα δρόμο με όχι και τις καλύτερες συνθήκες για κάτι τέτοιο, αν και κατάλαβα ότι από τις 2200 αρπάζει πολύ περισσότερο από ότι ποιο κάτω. Και από αυτά που έχουν γράψει οι ποιο πολλοί που το έχουν........., και αυτοί σίγουρα ξέρουν περισσότερα από εμένα και εσένα που το οδηγήσαμε μόνο λίγα λεπτά, έχουν πει τα καλύτερα! Φυσικά αυτά είναι γούστα. μηπως ομως παιδια παιζει ρολο κ το αυξημενο βαρος του αυτοκινητου?που σιγουρα δεν ευνοει τις επιδοσεις κ βεβαια την αισθηση της δυναμης..βεβαια δεν ξερω το βαρος του α3 1.8,αλλα νομιζω οτι εχει κ παραπανω ροπη που σε κανει να το νιωθεις πιο δυνατο.κ για να μη μπερδευουμε τα πραγματα,η αισθηση αυτη της δυναμης,ειναι απο την ροπη ενος αυτοκινητου,οχι απο την ιπποδυναμη..το γεγονος οτι α3 1.8 κ scirocco 160, εχουν την ιδια περιπου ιπποδυναμη,δεν σημαινει οτι εχουν κ την ιδια ροπη(?),αρα κ την ιδια επιταχυνση-αισθηση..παραδειγμα honda s2000 με opel astra opc(αμφοτερα με 240 αλογα)η honda civic type r με vw golf gti(αμφοτερα με 200 αλογα).στα οποια τα αυτοκινητα των οποιων οι κινητηρες εχουν μεγαλυτερη ροπη(με την βοηθεια του υπερσυμπιεστη) εχουν κ αισθηση(κ οχι μονο) δυνατοτερου αυτοκινητου..ενω στην ουσια η δυναμη ειναι ιδια αλλα η ροπη που αλλαζει.. Συμφωνώ και εγώ με αυτά που γράφεις όπως λέω και πάρα πάνω άλλο η ιπποδύναμη και άλλο η ροπή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drifter_tou_dromou Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Μπορει καποιος να μου εξηγισει τι ειναι ροπη...????τον ορισμο δηλαδη...εχω ακουσει πολλα και θελω να ακουσω και εσας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwnstantinos Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 (edited) η ροπη ειναι η ταση που εχει ενα αντικειμενο,να αλλαξει την κινητικη του κατασταση.μεγαλυτερη ροπη ισοδυναμει με μεγαλυτερη ευκολια ενος αντικειμενου να επιταγχυνει,να στριψει η οτιδηποτε αλλο.υπαρχουν διαφορετικα ειδη ροπης.ροπη κινησης,ροπη στρεψης,μεχρι κ ροπη επιβραδυνσης(οχι ευρεως γνωστη).. οποτε ενα αυτοκινητο του οποιου ο κινητηρας εχει μεγαλυτερη ροπη,σημαινει οτι το αυτοκινητο εχει μεγαλυτερη ταση να επιταχυνει.γιατι ως γνωστον,η ροπη ευθυνεται για την επιταχυνση ενος οχηματος.η δυναμη ευθυνεται για το στροφαρισμα κ την ανωτερη ταχυτητα που επιτυγχανει ενα οχημα με την καθε επιλεγμενη σχεση κ φυσικα την τελικη του ταχυτητα.π.χ. τα diesel (με καλη ροπη κ σχετικα χαμηλη,τουλαχιστον παλαιοτερα,ιπποδυναμη) εχουν καλη επιταχυνση αλλα μεχρι προτεινως ειχαν μικρη τελικη ταχυτητα.. Edited March 28, 2009 by kwnstantinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zouperman Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 δωρεαν μαθημα Φυσικης απο τον Κωνσταντινο!!! χχαχαχαχαχα πλακα κανω μην παρεξηγηθεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwnstantinos Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 οχι βεβαια,προς θεου,δεν ειπες κατι παρεξηγησιμο!!ουτε εχω σκοπο να το παιξω ειδημων.απλως ρωτησε ενας φιλος πιο πανω κ ετυχε να ξερω κ απαντησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drifter_tou_dromou Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 η ροπη ειναι η ταση που εχει ενα αντικειμενο,να αλλαξει την κινητικη του κατασταση.μεγαλυτερη ροπη ισοδυναμει με μεγαλυτερη ευκολια ενος αντικειμενου να επιταγχυνει,να στριψει η οτιδηποτε αλλο.υπαρχουν διαφορετικα ειδη ροπης.ροπη κινησης,ροπη στρεψης,μεχρι κ ροπη επιβραδυνσης(οχι ευρεως γνωστη).. οποτε ενα αυτοκινητο του οποιου ο κινητηρας εχει μεγαλυτερη ροπη,σημαινει οτι το αυτοκινητο εχει μεγαλυτερη ταση να επιταχυνει.γιατι ως γνωστον,η ροπη ευθυνεται για την επιταχυνση ενος οχηματος.η δυναμη ευθυνεται για το στροφαρισμα κ την ανωτερη ταχυτητα που επιτυγχανει ενα οχημα με την καθε επιλεγμενη σχεση κ φυσικα την τελικη του ταχυτητα.π.χ. τα diesel (με καλη ροπη κ σχετικα χαμηλη,τουλαχιστον παλαιοτερα,ιπποδυναμη) εχουν καλη επιταχυνση αλλα μεχρι προτεινως ειχαν μικρη τελικη ταχυτητα.. Μαλιστα...και γω τα ιδια ξερω...ευχαριστουμε για την απαντηση κωστα να σε καλα ρε master..!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 (edited) Αν έπρεπε σε ένα αυτοκίνητο να επιλέξω ανάμεσα σε υψηλή ιπποδύναμη ή υψηλή ροπή, σαφώς και θα διάλεγα το δεύτερο καθώς οι επιταχύνσεις, οι προσπεράσεις (που είναι συνήθως το ζητούμενο στην ενεργητική ασφάλεια) επιτυγχάνονται καλύτερα και με χαμηλότερη κατανάλωση. Εννοείται ότι αν το Scirocco φορούσε ατμοσφαιρικό κινητήρα, τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά. Ευτυχώς όμως... Edited March 28, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archery Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 η ροπη ειναι η ταση που εχει ενα αντικειμενο,να αλλαξει την κινητικη του κατασταση.μεγαλυτερη ροπη ισοδυναμει με μεγαλυτερη ευκολια ενος αντικειμενου να επιταγχυνει,να στριψει η οτιδηποτε αλλο.υπαρχουν διαφορετικα ειδη ροπης.ροπη κινησης,ροπη στρεψης,μεχρι κ ροπη επιβραδυνσης(οχι ευρεως γνωστη).. οποτε ενα αυτοκινητο του οποιου ο κινητηρας εχει μεγαλυτερη ροπη,σημαινει οτι το αυτοκινητο εχει μεγαλυτερη ταση να επιταχυνει.γιατι ως γνωστον,η ροπη ευθυνεται για την επιταχυνση ενος οχηματος.η δυναμη ευθυνεται για το στροφαρισμα κ την ανωτερη ταχυτητα που επιτυγχανει ενα οχημα με την καθε επιλεγμενη σχεση κ φυσικα την τελικη του ταχυτητα.π.χ. τα diesel (με καλη ροπη κ σχετικα χαμηλη,τουλαχιστον παλαιοτερα,ιπποδυναμη) εχουν καλη επιταχυνση αλλα μεχρι προτεινως ειχαν μικρη τελικη ταχυτητα.. Σωστός ο Κωνσταντίνος και για να συμπληρώσω για την ροπή επιβράδυνσης! Κοινώς (ΟΠΙΣΘΕΛΚΟΥΣΑ)!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...