Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
lourtzis2

αέρας Vs άζωτο

Recommended Posts

Τελικά, το άζωτο στα λάστιχα με τα πλεονεκτήματα που υποτίθεται οτι έχει σε σχέση με τον αέρα, αξίζει το 20ευρο και τον περιορισμό του περιοδικού ελέγχου της πίεσης μόνο στο βουλκανιζατέρ που το βάζει κανείς ή μήπως καλύτερα ο αέρας που είναι και free και υπάρχει παντού ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ? εχει πολλα καλα πχ δεν εχει την υγρασια του ατμοσφαιρικου αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ? εχει πολλα καλα πχ δεν εχει την υγρασια του ατμοσφαιρικου αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ? εχει πολλα καλα πχ δεν εχει την υγρασια του ατμοσφαιρικου αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!)

+100000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τελικά, το άζωτο στα λάστιχα με τα πλεονεκτήματα που υποτίθεται οτι έχει σε σχέση με τον αέρα, αξίζει το 20ευρο και τον περιορισμό του περιοδικού ελέγχου της πίεσης μόνο στο βουλκανιζατέρ που το βάζει κανείς ή μήπως καλύτερα ο αέρας που είναι και free και υπάρχει παντού ?

με προλαβες!!!!!!!!!!!ηθελα να ανοιξω και εγω topic.τι θετικο προσφερει το αζωτο?αρνητικα?

Edited by GOLF GTI 20VT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρόνια Πολλά σε όλους παιδιά !

Αυτά είναι από ένα φυλλάδιο που μου έδωσε ο βουλκανιζατέρ-άς μου.

Καλύτερο κράτημα, λιγότερη φθορά των ελαστικών

Οι κατασκευαστές των ελαστικών συνιστούν συγκεκριμένη πίεση για κάθε τύπο ελαστικού. Όταν η πίεση αυτή μειωθεί, τότε αυξάνεται η φθορά του πέλματος. Το άζωτο διατηρεί την πίεση αμετάβλητη για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα οπότε αποφεύγεται η πρόσθετη φθορά.

Ελαστικά με πεπιεσμένο αέρα

Το λάστιχο μοιάζει να είναι αεροστεγές αλλά στην πραγματικότητα τα αέρια μπορούν να το διαπεράσουν. Τα μόρια του πεπιεσμένου αέρα που περιέχουν τα λάστιχα βρίσκονται σε συνεχή κίνηση και διαπερνούν τα τοιχώματα, καθώς και το σημείο εφαρμογής της βαλβίδας πάνω στη ζάντα. Οι εναλλαγές στη θερμοκρασία επιτείνουν τη γρήγορη απώλεια της πίεσης.

Ελαστικά με άζωτο

Το άζωτο είναι αδρανές αέριο και το μέγεθος των μορίων του είναι μεγαλύτερο από του οξυγόνου, έτσι δε διαπερνούν εύκολα τα τοιχώματα. Ελαστικά που φουσκώνονται με άζωτο διατηρούν την πίεσή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα..

Όχι πια οξείδωση της ζάντας

Το άζωτο είναι πιο ξηρό από τον ατμοσφαιρικό αέρα. Η έλλειψη υγρασίας εξαλείφει το φαινόμενο οξείδωσης των ζαντών στα σημεία επαφής με τα ελαστικά.

Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου

Η πίεση φουσκώματος και η αντίσταση κύλισης των ελαστικών έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Η χαμηλή πίεση οδηγεί στην υψηλή αντίσταση κύλισης. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή του αυτοκίνητου σας πρέπει να προσφέρει περισσότερη δύναμη για να κυλήσει τους τροχούς συνεπώς αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.

Το άζωτο κρατάει την πίεση των ελαστικών σταθερή και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σταθερή κύλιση και εξοικονόμηση καυσίμων έως και 15% σε σύγκριση με ελαστικά που είναι φουσκωμένα με αέρα.

Τεχνολογία αγώνων της Formula 1

Στους αγώνες ταχύτητας της Formula 1, όπου τα ελαστικά δοκιμάζονται σε ακραίες συνθήκες χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο άζωτο. Το φούσκωμα των αγωνιστικών ελαστικών με άζωτο σε σχέση με τον πεπιεσμένο αέρα κάνει την συμπεριφορά των αυτοκινήτων πιο προβλέψιμη και επιτυγχάνει σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης στο δρόμο. Αεροσκάφη, βυτία μεταφοράς καυσίμων και εύφλεκτων υλικών χρησιμοποιούν μόνο άζωτο στα ελαστικά τους.

Ασφάλεια

Όταν τα ελαστικά είναι φουσκωμένα με πεπιεσμένο αέρα υφίστανται μια μόνιμη γήρανση και αυξάνεται η σκληρότητά τους. Σε συνδυασμό με την αύξηση της πίεσης εύκολα μπορούν να κλατάρουν θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας.

Όταν τα ελαστικά φουσκώνονται με άζωτο αποφεύγονται οι χημικές οξειδώσεις που προκαλούνται από το οξυγόνο και συνεπώς η σκλήρυνση και γήρανση των ελαστικών. Δεν αυξάνεται η πίεση με την άνοδο της θερμοκρασίας και έτσι ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες κλαταρίσματος.

Πνοή στα λάστιχα !

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ?

απλα πας σε βενζιναδικο βγαζεις το αζωτο απο το λαστιχο που ανεφερες και βαζεις απλο αερα μεχρι να βρεις να ξαναβαλεις αζωτο :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) δεν εχει την ιδια "αποδοση" το κρατημα σου πλεον σε στροφες με 3 ελαστικα με αζωτο και 1 χωρις ,συν τοις αλλοις για να κανεις καθε 15 μερες τον καθιερωμενο ελεγχο πρεπει απαραιτητα να πηγαινεις σε "αζωτουχο" καταστημα που σημαινει πχ καλοκαιρι σε διακοπες ειναι απο μανουρα εως προβλημα (!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blush: δεν εχει την ιδια "αποδοση" το κρατημα σου πλεον σε στροφες με 3 ελαστικα με αζωτο και 1 χωρις ,συν τοις αλλοις για να κανεις καθε 15 μερες τον καθιερωμενο ελεγχο πρεπει απαραιτητα να πηγαινεις σε "αζωτουχο" καταστημα που σημαινει πχ καλοκαιρι σε διακοπες ειναι απο μανουρα εως προβλημα (!)

αυτο ειναι ενα θετικο που εχει το αζωτο δεν χρειαζετε να το κοιτας καθε 15 μερες

μου εχει τυχει να το κοιταξω μετα απο 2-3 μηνες και δεν ειχε χασει καθολου

οσο για το κρατημα που ανεφερες δεν ειπα να το αφησεις ετσι μονιμα αλλα μεχρι να βρεθει μαγαζι που να εχει ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D δεν εχει την ιδια "αποδοση" το κρατημα σου πλεον σε στροφες με 3 ελαστικα με αζωτο και 1 χωρις ,συν τοις αλλοις για να κανεις καθε 15 μερες τον καθιερωμενο ελεγχο πρεπει απαραιτητα να πηγαινεις σε "αζωτουχο" καταστημα που σημαινει πχ καλοκαιρι σε διακοπες ειναι απο μανουρα εως προβλημα (!)

εχεις την εντυποση πως καταλαβαινεις διαφορα με το αζωτο σε σχεση με τον αερα? και μαλιστα ποιος τροχος δεν εχει αζωτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites
εχεις την εντυποση πως καταλαβαινεις διαφορα με το αζωτο σε σχεση με τον αερα? και μαλιστα ποιος τροχος δεν εχει αζωτο?
.....αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!)

:D - σε εχω προλαβει πιο πανω ,αυτοι [οχι εγω] ξερουν και μπορουν να καταλαβουν ιδιως στα S που η μετατοπιση του βαρους ειναι βιαια και στις αριστερες στροφες που ο δεξιος τροχος θα προκαλει υπερστροφη παραπανω απο οτι ο αριστερος στις δεξιες επειδη θα "μαγουλιαζει" περισσοτερο ,ξαναλεω εδω μερικοι οδηγοι δεν ξερουν την διαφορα μεταξυ bar/psi αλλα και για το ποση/σε τι θερμοκρασια ελαστικων να κανουν πληρωση το αζωτο τους μαρανε ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

το λαστιχο που εχει αζωτο μεσα...ζεσταινει κανονικα?θελει περισσοτερο χρονο απο ενα νορμαλ με αερα η ειναι το ιδιο?για να παταει?γιατι δεν μπορουμε να εχουμε και κουβερτες....

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B6%CF%89%CF%84%CE%BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά για πιο λόγο να μην μπορείς να συμπληρώσεις αέρα σε ένα ελαστικό με άζωτο σε περίπτωση ανάγκης?

Ο αέρας έχει 78% αζωτο.

Το σκέτο άζωτο είναι 100% άζωτο.

Αν εγώ του βάλω λίγο αέρα και το κάνω να έχει πχ. 90 % άζωτο, τι πρόβλημα έχω?

Μη λέμε ότι θέλουμε! Μπορεί να χάνω ένα ποσοστό από τις ευεργετικές ιδιότητες του αζώτου αλλά όποιος πει ότι θα μπορέσει να το καταλάβει στο δρόμο ας τον πάρουν απευθείας για πιλότο στην f1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ο αέρας περιέχει 80% άζωτο!

2. Το άζωτο είναι ιδανικό για πίστα αά επικίνδυνο για καθημερινή χρήση! Το λάστιχο αργεί τραγικά να ζεσταθεί με αποτέλεσμα να έχετε χειρότερο πάτημα/φρενάρισμα και εντός και εκτός(ειδικά αν οδηγήτε χαλαρά) πόλης!

3. Αν πάτε σε πίστα για μένα βάλτε οπωσδήποτε άζωτο και με μεγάλη πίεση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...