lourtzis2 Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 Τελικά, το άζωτο στα λάστιχα με τα πλεονεκτήματα που υποτίθεται οτι έχει σε σχέση με τον αέρα, αξίζει το 20ευρο και τον περιορισμό του περιοδικού ελέγχου της πίεσης μόνο στο βουλκανιζατέρ που το βάζει κανείς ή μήπως καλύτερα ο αέρας που είναι και free και υπάρχει παντού ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ? εχει πολλα καλα πχ δεν εχει την υγρασια του ατμοσφαιρικου αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lourtzis2 Posted December 5, 2008 Author Report Share Posted December 5, 2008 - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ? εχει πολλα καλα πχ δεν εχει την υγρασια του ατμοσφαιρικου αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ? εχει πολλα καλα πχ δεν εχει την υγρασια του ατμοσφαιρικου αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!) +100000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 (edited) Τελικά, το άζωτο στα λάστιχα με τα πλεονεκτήματα που υποτίθεται οτι έχει σε σχέση με τον αέρα, αξίζει το 20ευρο και τον περιορισμό του περιοδικού ελέγχου της πίεσης μόνο στο βουλκανιζατέρ που το βάζει κανείς ή μήπως καλύτερα ο αέρας που είναι και free και υπάρχει παντού ? με προλαβες!!!!!!!!!!!ηθελα να ανοιξω και εγω topic.τι θετικο προσφερει το αζωτο?αρνητικα? Edited December 24, 2008 by GOLF GTI 20VT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lourtzis2 Posted December 25, 2008 Author Report Share Posted December 25, 2008 Χρόνια Πολλά σε όλους παιδιά ! Αυτά είναι από ένα φυλλάδιο που μου έδωσε ο βουλκανιζατέρ-άς μου. Καλύτερο κράτημα, λιγότερη φθορά των ελαστικών Οι κατασκευαστές των ελαστικών συνιστούν συγκεκριμένη πίεση για κάθε τύπο ελαστικού. Όταν η πίεση αυτή μειωθεί, τότε αυξάνεται η φθορά του πέλματος. Το άζωτο διατηρεί την πίεση αμετάβλητη για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα οπότε αποφεύγεται η πρόσθετη φθορά. Ελαστικά με πεπιεσμένο αέρα Το λάστιχο μοιάζει να είναι αεροστεγές αλλά στην πραγματικότητα τα αέρια μπορούν να το διαπεράσουν. Τα μόρια του πεπιεσμένου αέρα που περιέχουν τα λάστιχα βρίσκονται σε συνεχή κίνηση και διαπερνούν τα τοιχώματα, καθώς και το σημείο εφαρμογής της βαλβίδας πάνω στη ζάντα. Οι εναλλαγές στη θερμοκρασία επιτείνουν τη γρήγορη απώλεια της πίεσης. Ελαστικά με άζωτο Το άζωτο είναι αδρανές αέριο και το μέγεθος των μορίων του είναι μεγαλύτερο από του οξυγόνου, έτσι δε διαπερνούν εύκολα τα τοιχώματα. Ελαστικά που φουσκώνονται με άζωτο διατηρούν την πίεσή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.. Όχι πια οξείδωση της ζάντας Το άζωτο είναι πιο ξηρό από τον ατμοσφαιρικό αέρα. Η έλλειψη υγρασίας εξαλείφει το φαινόμενο οξείδωσης των ζαντών στα σημεία επαφής με τα ελαστικά. Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου Η πίεση φουσκώματος και η αντίσταση κύλισης των ελαστικών έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Η χαμηλή πίεση οδηγεί στην υψηλή αντίσταση κύλισης. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή του αυτοκίνητου σας πρέπει να προσφέρει περισσότερη δύναμη για να κυλήσει τους τροχούς συνεπώς αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. Το άζωτο κρατάει την πίεση των ελαστικών σταθερή και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σταθερή κύλιση και εξοικονόμηση καυσίμων έως και 15% σε σύγκριση με ελαστικά που είναι φουσκωμένα με αέρα. Τεχνολογία αγώνων της Formula 1 Στους αγώνες ταχύτητας της Formula 1, όπου τα ελαστικά δοκιμάζονται σε ακραίες συνθήκες χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο άζωτο. Το φούσκωμα των αγωνιστικών ελαστικών με άζωτο σε σχέση με τον πεπιεσμένο αέρα κάνει την συμπεριφορά των αυτοκινήτων πιο προβλέψιμη και επιτυγχάνει σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης στο δρόμο. Αεροσκάφη, βυτία μεταφοράς καυσίμων και εύφλεκτων υλικών χρησιμοποιούν μόνο άζωτο στα ελαστικά τους. Ασφάλεια Όταν τα ελαστικά είναι φουσκωμένα με πεπιεσμένο αέρα υφίστανται μια μόνιμη γήρανση και αυξάνεται η σκληρότητά τους. Σε συνδυασμό με την αύξηση της πίεσης εύκολα μπορούν να κλατάρουν θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας. Όταν τα ελαστικά φουσκώνονται με άζωτο αποφεύγονται οι χημικές οξειδώσεις που προκαλούνται από το οξυγόνο και συνεπώς η σκλήρυνση και γήρανση των ελαστικών. Δεν αυξάνεται η πίεση με την άνοδο της θερμοκρασίας και έτσι ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες κλαταρίσματος. Πνοή στα λάστιχα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 - σεναριο: χρειαστηκες αζωτο στην κατω Αραπιτσα για το πισω δεξι ελαστικο που εχασε ,απογευμα αργα τοτε τι κανεις ? απλα πας σε βενζιναδικο βγαζεις το αζωτο απο το λαστιχο που ανεφερες και βαζεις απλο αερα μεχρι να βρεις να ξαναβαλεις αζωτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 δεν εχει την ιδια "αποδοση" το κρατημα σου πλεον σε στροφες με 3 ελαστικα με αζωτο και 1 χωρις ,συν τοις αλλοις για να κανεις καθε 15 μερες τον καθιερωμενο ελεγχο πρεπει απαραιτητα να πηγαινεις σε "αζωτουχο" καταστημα που σημαινει πχ καλοκαιρι σε διακοπες ειναι απο μανουρα εως προβλημα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 δεν εχει την ιδια "αποδοση" το κρατημα σου πλεον σε στροφες με 3 ελαστικα με αζωτο και 1 χωρις ,συν τοις αλλοις για να κανεις καθε 15 μερες τον καθιερωμενο ελεγχο πρεπει απαραιτητα να πηγαινεις σε "αζωτουχο" καταστημα που σημαινει πχ καλοκαιρι σε διακοπες ειναι απο μανουρα εως προβλημα (!) αυτο ειναι ενα θετικο που εχει το αζωτο δεν χρειαζετε να το κοιτας καθε 15 μερες μου εχει τυχει να το κοιταξω μετα απο 2-3 μηνες και δεν ειχε χασει καθολου οσο για το κρατημα που ανεφερες δεν ειπα να το αφησεις ετσι μονιμα αλλα μεχρι να βρεθει μαγαζι που να εχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 δεν εχει την ιδια "αποδοση" το κρατημα σου πλεον σε στροφες με 3 ελαστικα με αζωτο και 1 χωρις ,συν τοις αλλοις για να κανεις καθε 15 μερες τον καθιερωμενο ελεγχο πρεπει απαραιτητα να πηγαινεις σε "αζωτουχο" καταστημα που σημαινει πχ καλοκαιρι σε διακοπες ειναι απο μανουρα εως προβλημα (!) εχεις την εντυποση πως καταλαβαινεις διαφορα με το αζωτο σε σχεση με τον αερα? και μαλιστα ποιος τροχος δεν εχει αζωτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 εχεις την εντυποση πως καταλαβαινεις διαφορα με το αζωτο σε σχεση με τον αερα? και μαλιστα ποιος τροχος δεν εχει αζωτο? .....αλλα αστο καλυτερα για τους "πισταδες" που ξερουν οι απλοι οδηγοι αναθεμα με κι αν μπορουν να καταλαβουν αν εχει πεσει η πιεση των ελαστικων γενικως ποσο δε αν βαλουν αζωτο ή αερα (!) - σε εχω προλαβει πιο πανω ,αυτοι [οχι εγω] ξερουν και μπορουν να καταλαβουν ιδιως στα S που η μετατοπιση του βαρους ειναι βιαια και στις αριστερες στροφες που ο δεξιος τροχος θα προκαλει υπερστροφη παραπανω απο οτι ο αριστερος στις δεξιες επειδη θα "μαγουλιαζει" περισσοτερο ,ξαναλεω εδω μερικοι οδηγοι δεν ξερουν την διαφορα μεταξυ bar/psi αλλα και για το ποση/σε τι θερμοκρασια ελαστικων να κανουν πληρωση το αζωτο τους μαρανε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 xoxoxoxoxooxoxoxoxoxo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 20 euro ειναι πολλα. εκει που δουλεύω ,το εχει 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 το λαστιχο που εχει αζωτο μεσα...ζεσταινει κανονικα?θελει περισσοτερο χρονο απο ενα νορμαλ με αερα η ειναι το ιδιο?για να παταει?γιατι δεν μπορουμε να εχουμε και κουβερτες.... http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B6%CF%89%CF%84%CE%BF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 Ρε παιδιά για πιο λόγο να μην μπορείς να συμπληρώσεις αέρα σε ένα ελαστικό με άζωτο σε περίπτωση ανάγκης? Ο αέρας έχει 78% αζωτο. Το σκέτο άζωτο είναι 100% άζωτο. Αν εγώ του βάλω λίγο αέρα και το κάνω να έχει πχ. 90 % άζωτο, τι πρόβλημα έχω? Μη λέμε ότι θέλουμε! Μπορεί να χάνω ένα ποσοστό από τις ευεργετικές ιδιότητες του αζώτου αλλά όποιος πει ότι θα μπορέσει να το καταλάβει στο δρόμο ας τον πάρουν απευθείας για πιλότο στην f1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 1. Ο αέρας περιέχει 80% άζωτο! 2. Το άζωτο είναι ιδανικό για πίστα αά επικίνδυνο για καθημερινή χρήση! Το λάστιχο αργεί τραγικά να ζεσταθεί με αποτέλεσμα να έχετε χειρότερο πάτημα/φρενάρισμα και εντός και εκτός(ειδικά αν οδηγήτε χαλαρά) πόλης! 3. Αν πάτε σε πίστα για μένα βάλτε οπωσδήποτε άζωτο και με μεγάλη πίεση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...