Σωτήρης Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 (edited) Γεια σας φίλοι μου. Ξέρετε ποια είναι η εξωτερική διάμετρος της μπροστινής ανάρτησης σε VW V GT μοντέλο 11-2006; 50mm ή 55mm; Θα μπορούσα να τη βρω χωρίς να μετρήσω στο αυτοκίνητό μου; Ευχαριστώ πολύ. Edited December 17, 2008 by sot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLABI Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 Γεια σας φίλοι μου. Ξέρετε ποια είναι η εξωτερική διάμετρος της μπροστινής ανάρτησης σε VW V GT μοντέλο 11-2006; 50mm ή 55mm; Θα μπορούσα να τη βρω χωρίς να μετρήσω στο αυτοκίνητό μου; Ευχαριστώ πολύ. καλησπερα ειναι 55mm αλλα καλου κακου να στα μετρησει αυτος που θα σου τα αντικαταστησει.και εγω εχω vw gt 11/06. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 μπαίνουν τα 55 άνετα, βάλτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σωτήρης Posted December 16, 2008 Author Report Share Posted December 16, 2008 Τα έβαλα τα Β8 με κόκκινα H&R, περίπου 30 mm χαμήλωμα κατά τους Γερμανούς. 55 mm είναι τα μπροστινά αμορτισέρ του gt μοντέλο 11-2006. Το πρόβλημά μου είναι ότι ακούω χτυπηματάκια που φτάνουν στο τιμόνι όταν είμαι σταματημένος και στρίβω αριστερά δεξιά το τιμόνι. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Έχει γίνει καλή ευθυγράμμιση και έλεγχος στα σφιξίματα. Ούτε το χαμήλωμα είναι υπερβολικό. Τα φώτα σας παρακαλώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Τα ίδια φοράω χωρίς κανένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ πρόβλημα. Πήγαινε μαζί με το μάστορα βόλτα να του το πείς. Πόσα χλμ τη φοράς ?Κάνε και συμπληρωματική ευθυγράμμιση μετά απο 1000-1500χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLABI Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Τα έβαλα τα Β8 με κόκκινα H&R, περίπου 30 mm χαμήλωμα κατά τους Γερμανούς. 55 mm είναι τα μπροστινά αμορτισέρ του gt μοντέλο 11-2006. Το πρόβλημά μου είναι ότι ακούω χτυπηματάκια που φτάνουν στο τιμόνι όταν είμαι σταματημένος και στρίβω αριστερά δεξιά το τιμόνι. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Έχει γίνει καλή ευθυγράμμιση και έλεγχος στα σφιξίματα. Ούτε το χαμήλωμα είναι υπερβολικό. Τα φώτα σας παρακαλώ... καλοριζικη η αναρτηση.κατα τη γνωμη μου πρεπει να ελεγχθουν τα ρουλεμαν των αμορτισερ καθως και οι βασεις τους.οχι ομως τωρα πρωτα να κανεις 1000 χλμ και μετα τον ελεγχο.αληθεια απο ανεση σε λακουβες στη πολη πως ειναι σε σχεση με την μαμα αναρτηση του gt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σωτήρης Posted December 17, 2008 Author Report Share Posted December 17, 2008 (edited) Είναι σαφώς πιο σκληρή η ανάρτηση από τη ''μαμά'' αλλά κατά τη γνώμη μου πολύ πιο ασφαλής στα ταξίδια. Καλύτερα μια μικρή υποχώρηση στην άνεση μες στην πόλη, παρά να είσαι σα βάρκα σε μεγάλες ταχύτητες. Το ζήτημα είναι το τι βολεύει στον καθένα. Υπάρχει μια περίπτωση να έχω θόρυβο επειδή μου βάλαν ανάποδα τα μπροστινά ελατήρια; Βλέπω τα γράμματά τους ανάποδα. Αλλά έτσι πατάγαν ακριβώς στις άκρες του αμορτισέρ. Δεν έχω ούτε 100 χιλιόμετρα μ' αυτές. Edited December 17, 2008 by sot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLABI Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Είναι σαφώς πιο σκληρή η ανάρτηση από τη ''μαμά'' αλλά κατά τη γνώμη μου πολύ πιο ασφαλής στα ταξίδια. Καλύτερα μια μικρή υποχώρηση στην άνεση μες στην πόλη, παρά να είσαι σα βάρκα σε μεγάλες ταχύτητες. Το ζήτημα είναι το τι βολεύει στον καθένα. Υπάρχει μια περίπτωση να έχω θόρυβο επειδή μου βάλαν ανάποδα τα μπροστινά ελατήρια; Βλέπω τα γράμματά τους ανάποδα. Αλλά έτσι πατάγαν ακριβώς στις άκρες του αμορτισέρ. Δεν έχω ούτε 100 χιλιόμετρα μ' αυτές. παραξενο μου φαινεται να τα εβαλε αναποδα.παρ'ολα αυτα πηγαινε να τα δει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Είναι σαφώς πιο σκληρή η ανάρτηση από τη ''μαμά'' αλλά κατά τη γνώμη μου πολύ πιο ασφαλής στα ταξίδια. Καλύτερα μια μικρή υποχώρηση στην άνεση μες στην πόλη, παρά να είσαι σα βάρκα σε μεγάλες ταχύτητες. Το ζήτημα είναι το τι βολεύει στον καθένα. Υπάρχει μια περίπτωση να έχω θόρυβο επειδή μου βάλαν ανάποδα τα μπροστινά ελατήρια; Βλέπω τα γράμματά τους ανάποδα. Αλλά έτσι πατάγαν ακριβώς στις άκρες του αμορτισέρ. Δεν έχω ούτε 100 χιλιόμετρα μ' αυτές. Αποκλείεται να τα έβαλε ανάποδα διότι το πάνω μέρος του ελατηρίου έχει μικρότερη διάμετρο από το κάτω. Πιθανόν να το κάνει από τα ρουλεμάν του top mount ή από τα ίδια τα top mount. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σωτήρης Posted December 17, 2008 Author Report Share Posted December 17, 2008 Αποκλείεται να τα έβαλε ανάποδα διότι το πάνω μέρος του ελατηρίου έχει μικρότερη διάμετρο από το κάτω.Πιθανόν να το κάνει από τα ρουλεμάν του top mount ή από τα ίδια τα top mount. Πράγματι είναι διαφορετική η διάμετρος του πάνω μέρους με το κάτω και ταιριάζει να μπουν με τα γράμματα ανάποδα και τις πυκνές σπείρες προς τα κάτω, κοντά στο πιατέλο που στη Β8 είναι upside down,δηλαδή ανάποδα. Μπορείς να μου πεις περισσότερα για τα ρουλεμάν ή τα top mounts; Είναι μεγάλο το πρόβλημα; Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 το ειχα παθει και εγω καποτε...ειναι τα ρουλεμαν απο τα τοπ μαουντ...δεσ ποιο χτυπαει και αλλαξε το... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σωτήρης Posted December 19, 2008 Author Report Share Posted December 19, 2008 Τελικά δεν ήταν κάτι σοβαρό. Όταν είσαι σταματημένος και στρίβεις αριστερά δεξιά το τιμόνι, με τη μετατόπιση του βάρους , χτυπάνε μεταξύ τους οι πυκνές σπείρες του ελατηρίου. Με σπρέι γράσσου, ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Ευχαριστώ τους φίλους που ενδιαφέρθηκαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Τελικά δεν ήταν κάτι σοβαρό. Όταν είσαι σταματημένος και στρίβεις αριστερά δεξιά το τιμόνι, με τη μετατόπιση του βάρους , χτυπάνε μεταξύ τους οι πυκνές σπείρες του ελατηρίου. Με σπρέι γράσσου, ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Ευχαριστώ τους φίλους που ενδιαφέρθηκαν. Το ιδιο ειχα παθει και εγω με τα H&R Αλλα τωρα παω για coilover και θα τα βγαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 με τη μετατόπιση του βάρους , χτυπάνε μεταξύ τους οι πυκνές σπείρες του ελατηρίου. - γινεται και "ντυσιμο" οπως το λενε οι αμορτισεραδες ,σκεψου κατι σαν το θερμοσυστελομενο στα καλωδια ή το αρμαφλεξ στις σωληνωσεις (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...