Jump to content
Σωτήρης

βάλανε ανάποδα τα ελατήρια;

Recommended Posts

Γεια σας φίλοι μου. Ξέρετε ποια είναι η εξωτερική διάμετρος της μπροστινής ανάρτησης σε VW V GT μοντέλο 11-2006; 50mm ή 55mm; Θα μπορούσα να τη βρω χωρίς να μετρήσω στο αυτοκίνητό μου; Ευχαριστώ πολύ.

Edited by sot
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας φίλοι μου. Ξέρετε ποια είναι η εξωτερική διάμετρος της μπροστινής ανάρτησης σε VW V GT μοντέλο 11-2006; 50mm ή 55mm; Θα μπορούσα να τη βρω χωρίς να μετρήσω στο αυτοκίνητό μου; Ευχαριστώ πολύ.

καλησπερα ειναι 55mm αλλα καλου κακου να στα μετρησει αυτος που θα σου τα αντικαταστησει.και εγω εχω vw gt 11/06.

Link to comment
Share on other sites

μπαίνουν τα 55 άνετα, βάλτα

Link to comment
Share on other sites

Τα έβαλα τα Β8 με κόκκινα H&R, περίπου 30 mm χαμήλωμα κατά τους Γερμανούς. 55 mm είναι τα μπροστινά αμορτισέρ του gt μοντέλο 11-2006. Το πρόβλημά μου είναι ότι ακούω χτυπηματάκια που φτάνουν στο τιμόνι όταν είμαι σταματημένος και στρίβω αριστερά δεξιά το τιμόνι. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Έχει γίνει καλή ευθυγράμμιση και έλεγχος στα σφιξίματα. Ούτε το χαμήλωμα είναι υπερβολικό. Τα φώτα σας παρακαλώ...

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια φοράω χωρίς κανένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ πρόβλημα.

Πήγαινε μαζί με το μάστορα βόλτα να του το πείς.

Πόσα χλμ τη φοράς ?Κάνε και συμπληρωματική ευθυγράμμιση μετά απο 1000-1500χλμ

Link to comment
Share on other sites

Τα έβαλα τα Β8 με κόκκινα H&R, περίπου 30 mm χαμήλωμα κατά τους Γερμανούς. 55 mm είναι τα μπροστινά αμορτισέρ του gt μοντέλο 11-2006. Το πρόβλημά μου είναι ότι ακούω χτυπηματάκια που φτάνουν στο τιμόνι όταν είμαι σταματημένος και στρίβω αριστερά δεξιά το τιμόνι. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Έχει γίνει καλή ευθυγράμμιση και έλεγχος στα σφιξίματα. Ούτε το χαμήλωμα είναι υπερβολικό. Τα φώτα σας παρακαλώ...

καλοριζικη η αναρτηση.κατα τη γνωμη μου πρεπει να ελεγχθουν τα ρουλεμαν των αμορτισερ καθως και οι βασεις τους.οχι ομως τωρα πρωτα να κανεις 1000 χλμ και μετα τον ελεγχο.αληθεια απο ανεση σε λακουβες στη πολη πως ειναι σε σχεση με την μαμα αναρτηση του gt?

Link to comment
Share on other sites

Είναι σαφώς πιο σκληρή η ανάρτηση από τη ''μαμά'' αλλά κατά τη γνώμη μου πολύ πιο ασφαλής στα ταξίδια. Καλύτερα μια μικρή υποχώρηση στην άνεση μες στην πόλη, παρά να είσαι σα βάρκα σε μεγάλες ταχύτητες. Το ζήτημα είναι το τι βολεύει στον καθένα.

Υπάρχει μια περίπτωση να έχω θόρυβο επειδή μου βάλαν ανάποδα τα μπροστινά ελατήρια; Βλέπω τα γράμματά τους ανάποδα. Αλλά έτσι πατάγαν ακριβώς στις άκρες του αμορτισέρ. Δεν έχω ούτε 100 χιλιόμετρα μ' αυτές.

Edited by sot
Link to comment
Share on other sites

Είναι σαφώς πιο σκληρή η ανάρτηση από τη ''μαμά'' αλλά κατά τη γνώμη μου πολύ πιο ασφαλής στα ταξίδια. Καλύτερα μια μικρή υποχώρηση στην άνεση μες στην πόλη, παρά να είσαι σα βάρκα σε μεγάλες ταχύτητες. Το ζήτημα είναι το τι βολεύει στον καθένα.

Υπάρχει μια περίπτωση να έχω θόρυβο επειδή μου βάλαν ανάποδα τα μπροστινά ελατήρια; Βλέπω τα γράμματά τους ανάποδα. Αλλά έτσι πατάγαν ακριβώς στις άκρες του αμορτισέρ. Δεν έχω ούτε 100 χιλιόμετρα μ' αυτές.

παραξενο μου φαινεται να τα εβαλε αναποδα.παρ'ολα αυτα πηγαινε να τα δει.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σαφώς πιο σκληρή η ανάρτηση από τη ''μαμά'' αλλά κατά τη γνώμη μου πολύ πιο ασφαλής στα ταξίδια. Καλύτερα μια μικρή υποχώρηση στην άνεση μες στην πόλη, παρά να είσαι σα βάρκα σε μεγάλες ταχύτητες. Το ζήτημα είναι το τι βολεύει στον καθένα.

Υπάρχει μια περίπτωση να έχω θόρυβο επειδή μου βάλαν ανάποδα τα μπροστινά ελατήρια; Βλέπω τα γράμματά τους ανάποδα. Αλλά έτσι πατάγαν ακριβώς στις άκρες του αμορτισέρ. Δεν έχω ούτε 100 χιλιόμετρα μ' αυτές.

Αποκλείεται να τα έβαλε ανάποδα διότι το πάνω μέρος του ελατηρίου έχει μικρότερη διάμετρο από το κάτω.

Πιθανόν να το κάνει από τα ρουλεμάν του top mount ή από τα ίδια τα top mount.

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται να τα έβαλε ανάποδα διότι το πάνω μέρος του ελατηρίου έχει μικρότερη διάμετρο από το κάτω.

Πιθανόν να το κάνει από τα ρουλεμάν του top mount ή από τα ίδια τα top mount.

Πράγματι είναι διαφορετική η διάμετρος του πάνω μέρους με το κάτω και ταιριάζει να μπουν με τα γράμματα ανάποδα και τις πυκνές σπείρες προς τα κάτω, κοντά στο πιατέλο που στη Β8 είναι upside down,δηλαδή ανάποδα. Μπορείς να μου πεις περισσότερα για τα ρουλεμάν ή τα top mounts; Είναι μεγάλο το πρόβλημα; Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

το ειχα παθει και εγω καποτε...ειναι τα ρουλεμαν απο τα τοπ μαουντ...δεσ ποιο χτυπαει και αλλαξε το...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν ήταν κάτι σοβαρό. Όταν είσαι σταματημένος και στρίβεις αριστερά δεξιά το τιμόνι, με τη μετατόπιση του βάρους , χτυπάνε μεταξύ τους οι πυκνές σπείρες του ελατηρίου. Με σπρέι γράσσου, ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Ευχαριστώ τους φίλους που ενδιαφέρθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν ήταν κάτι σοβαρό. Όταν είσαι σταματημένος και στρίβεις αριστερά δεξιά το τιμόνι, με τη μετατόπιση του βάρους , χτυπάνε μεταξύ τους οι πυκνές σπείρες του ελατηρίου. Με σπρέι γράσσου, ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Ευχαριστώ τους φίλους που ενδιαφέρθηκαν.

Το ιδιο ειχα παθει και εγω με τα H&R

Αλλα τωρα παω για coilover και θα τα βγαλω.

Link to comment
Share on other sites

με τη μετατόπιση του βάρους , χτυπάνε μεταξύ τους οι πυκνές σπείρες του ελατηρίου.

:) - γινεται και "ντυσιμο" οπως το λενε οι αμορτισεραδες ,σκεψου κατι σαν το θερμοσυστελομενο στα καλωδια ή το αρμαφλεξ στις σωληνωσεις (!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.