Jump to content
tr3m0r

Dsg Vs Manual Transmission

Transmision  

1 member has voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

fire.gif παλι εσυ αναθεματισμενε!!! tongue.gif μην απαντας αλλο,γιατι σε λιγο θα μαθω ολο το λεξιλογιο κ τις εκφρασεις σου!!! knife.gif

πλακα κανω ετσι!!!ελπιζω να διορθωθει.. :lol:

Shall I write in english then? <_<:lol: Αν ξαναεμφανιστει παντως θα κατσω να σβησω το Post mou!!!!

Link to comment
Share on other sites

Shall I write in english then? :lol::lol: Αν ξαναεμφανιστει παντως θα κατσω να σβησω το Post mou!!!!

ααα!!!ο εφιαλτης επεστρεψε!!!!τι θα γινει??????ολο εσενα θα βλεπω???παλι καλα που μου αλλαξε απαντηση σου!τωρα θα εχω κ δευτερη εκφραση σου να αποστηθισω!!!χεχεχε

Link to comment
Share on other sites

ααα!!!ο εφιαλτης επεστρεψε!!!!τι θα γινει??????ολο εσενα θα βλεπω???παλι καλα που μου αλλαξε απαντηση σου!τωρα θα εχω κ δευτερη εκφραση σου να αποστηθισω!!!χεχεχε

Τουλαχιστον θα με ανεχεσε μονο εδω και οχι KAI στο "αλλο" clubaki :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Ανούσια τελείως κουβέντα. Ο ένας προσπαθεί να πείσει τον άλλο με το ζόρι οτι το Manual έιναι καλύτερο απο το DSG και το αντίστροφο. Το κάθε ένα απο αυτά έχει τη χάρη του. Τι να κάνουμε?

Εγώ πήρα DSG και δεν το μετανιώνω. Μου αρέσει που μπορώ να παίζω με τις ταχύτητες στο τιμόνι. Μου αρέσει σε D στο ταξίδι που πετυχαίνω και χαμηλότατη κατανάλωση. Μου αρέσει και το πάνω κάτω του λεβιέ όταν το βάζεις στο σειριακό...

Μη γράφει ο καθένας τη παπάτζα του. Βγαίνουν και λάθος συμπεράσματα. Κάποιος μπορεί να παίρνει ιδέες απο εδώ πριν αγοράσει το αμάξι του...

Edited by Kyriakos 2.0
Link to comment
Share on other sites

Ανούσια τελείως κουβέντα. Ο ένας προσπαθεί να πείσει τον άλλο με το ζόρι οτι το Manual έιναι καλύτερο απο το DSG και το αντίστροφο. Το κάθε ένα απο αυτά έχει τη χάρη του. Τι να κάνουμε?

Εγώ πήρα DSG και δεν το μετανιώνω. Μου αρέσει που μπορώ να παίζω με τις ταχύτητες στο τιμόνι. Μου αρέσει σε D στο ταξίδι που πετυχαίνω και χαμηλότατη κατανάλωση. Μου αρέσει και το πάνω κάτω του λεβιέ όταν το βάζεις στο σειριακό...

Μη γράφει ο καθένας τη παπάτζα του. Βγαίνουν και λάθος συμπεράσματα. Κάποιος μπορεί να παίρνει ιδέες απο εδώ πριν αγοράσει το αμάξι του...

:p NO COMMENT :crazy:

Edited by zenaris
Link to comment
Share on other sites

DSG

ειναι οτι καλυτερο υπαρχει. μην μπερδευεστε με τα αλλα αυτοματα. αυτο ειναι το πρωτο που εφερε επανασταση βαζοντας 2 συμπλεκτες κ συνεπως πετυχαινει τους καλυτερους χρονους αλλαγης ταχυτητων.

οσοι δεν εχουν δεν μπορουν να εκφερουν γνωμη. εμεις που χρονια ειχαμε μανουαλ κ τωρα πηραμε DSG εμεις μπορουμε να πουμε την γνωμη μας.

δεν ειναι τυχαιο πως δε θα ακουσεις κανεναν με DSG να λεει αρνητικα σχολια ενω ολοι εχουν γινει υπερμαχοι του!

Link to comment
Share on other sites

[όνομα quote = 'ημερομηνία DrYannisK' = '25 Δεκέμβριος 2009 - timestamp 17:51:16 'post = '1261756276' = '356790 ']

DSG

ειναι οτι καλυτερο υπαρχει. μην μπερδευεστε με τα αλλα αυτοματα. αυτο ειναι το πρωτο που εφερε επανασταση βαζοντας 2 συμπλεκτες κ συνεπως πετυχαινει τους καλυτερους χρονους αλλαγης ταχυτητων.

οσοι δεν εχουν δεν μπορουν να εκφερουν γνωμη. εμεις που χρονια ειχαμε μανουαλ κ τωρα πηραμε DSG εμεις μπορουμε να πουμε την γνωμη μας.

δεν ειναι τυχαιο πως δε θα ακουσεις κανεναν με DSG να λεει αρνητικα σχολια ενω ολοι εχουν γινει υπερμαχοι του![/ quote]

Μην είσαι τόσο σίγουρος γι'αυτό.Αν κάνεις μια αναζήτηση θα δεις και αρνητικά σχόλια από ιδιοκτήτες με dsg. Εγώ έχω μάνουαλ αλλά έχω οδηγήσει dsg 6άρι και 7άρι. Στην αυτόματη λειτουργεία δουλεύει πολύ καλά. Τα προβλήματα αρχίζουν στη μανιουαλ λειτουργεία και κυρίως στα κατεβάσματα.Υπάρχουν περιπτώσεις που πατάς επανηλειμμένα να κατεβάσει ταχύτητα αι η απόκρισή του είναι χαρακτηριστικά αργή.

Link to comment
Share on other sites

[/ quote]

Μην είσαι τόσο σίγουρος γι'αυτό.Αν κάνεις μια αναζήτηση θα δεις και αρνητικά σχόλια από ιδιοκτήτες με dsg. Εγώ έχω μάνουαλ αλλά έχω οδηγήσει dsg 6άρι και 7άρι. Στην αυτόματη λειτουργεία δουλεύει πολύ καλά. Τα προβλήματα αρχίζουν στη μανιουαλ λειτουργεία και κυρίως στα κατεβάσματα.Υπάρχουν περιπτώσεις που πατάς επανηλειμμένα να κατεβάσει ταχύτητα αι η απόκρισή του είναι χαρακτηριστικά αργή.

Είσαι σίγουρος,τουλάχιστον για το 7άρι,ότι αργούν τα κατεβάσματα???Γτ στο scirocco dsg7 της αδερφής μου τα κατεβάσματα είναι ακαριαία!!!Όλα αυτά σε θέση manual!!!Αυτό που "αργεί" είναι τα ανεβάσματα αλλά όχι και σε τραγικά σημεία!!!Ακόμα και εκεί είναι πιο γρήγορο στην αλλαγή!!!!Τι να πώ....

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω την άποψή μου από εδώ:

Από Scirocco Club - Test Drive

=> ¶ρχισαν τα όργανα.

Είπα να αλλάξω διάθεση σε λιγάκι πιο επιθετική. Οπότε λέω να δοκιμάσω και το πιο επιθετικό αυτόματο "S" στο DSG. Πιέζω το λεβιεδάκι και την τοποθετώ στο κιβώτιο. Στην πρώτη ευθεία πατάω απότομα το γκάζι. Τότε ήρθε και η έκρηξη. Από 6η που βρισκόταν, φοράει την τρίτη και με κολλάει στο κάθισμα. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου νόμιζω πως ελαφρώς άλλαξε γωνία με το έδαφος, ανεβαίνοντας ίσως 1 - 2 εκατοστά. Οι αλλαγές στο κιβώτιο γίνονταν μόνες τους και σε υψηλές στροφές.

Μετά ακολουθούν και τα πρώτα στροφιλίκια. Εδώ φάνηκαν τα δόντια του Scirocco. Όμως ΟΧΙ με το "S" στο DSG. Αν και το αυτοκίνητο είχε αρκετή δύναμη για να σε βγάλει σωστά από τη στροφή, εντούτης θα έπρεπε να το είχα γυρίσει στο Manual και να επέλεγα εγώ από το τιμόνι την ταχύτητα που θα έπρεπε να είχε. Δεν νομίζω πως ο υπολογιστής μπορούσε να "καταλάβει" πως ήθελα εγώ να το οδηγήσω. Πήγαινα με μια διάθεση να διατηρηθει η 3η στο κιβώτιο κι εγώ να κρατούσα τις στροφές πολύ κοντά στις 5000, με τη ροπή "Ready to Blast". Όμως το "S" δεν το έκανε και φορούσε πάνω στην απότομη στροφή 4η. Φυσικά το αυτοκίνητο ήταν τραίνο και δεν έκανε κιχ, ακόμα και κατά την έξοδο από αυτή (παρά το γεγονώς πως το κέντρο βάρους του είναι λίγο πιο μπροστά από την γεωμετρική του μέση). Όμως η συμπεριφορά του "S" μου χάλασε τη διάθεση. Δεν θέλω όταν γουστάρω να τα δίνω στις στροφές, να αποφασίζει "άλλος" για το τί πρέπει να έχω μέσα στο κιβώτιο. Μετά από αυτό κατάλαβα πως αυτή η ρύθμιση είναι για τον πατέρα μου, που μη ξέροντας πως να οδηγήσει γρήγορα, θέλει κάποια στιγμή να φανεί γρηγορότερος στα φανάρια.

Στη συνέχεια τοποθετώ το κιβώτιο στη χειροκίνητη θέση.

Αυτό ήθελα. Τότε διάλεγα εγώ τι θα κάνει. Τότε άρχισα να το χαίρομαι. Αλλάζοντας από το τιμόνι τις θέσεις του κιβωτίου και με τις στροφές που εγώ ήθελα στον κινητήρα, άρχισα να ελίσσομαι σαν τρελός. Από στήσιμο? Μόνο ως βίδα μπορείς να το χαρακτηρήσεις. Οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις όμως δεν με άφηναν να του δώσω πολύ περισσότερο και με έκοβαν, πράγμα που αδικεί σημαντικά το αυτοκίνητο, μια και είχε κι' άλλο - πολύ περισσότερο από αυτό που με άφηνε να κάνω. Εκτός κι αν ... με προφύλασε από κάποια έκπληση που πιστεύω δεν είναι άλλη από την έξοδο της στροφής. Εκεί θέλει λιγάκι προσοχή και να είσαι σίγουρος πως δεν πρέπει να φρενάρεις. Τότε τα ηλεκτρονικά θα σου χρειαστούν.

Ξεχάστηκα με το παιχνίδι και βλέπω το τεπόζιτο να αδειάζει σαν τρελό, με τις πρώτες ενδείξεις αναμμένες. Πολύ γρήγορα ήρθε στα "0" Km και φοβήθηκα. Αν και Test Drive, πήγα και του έβαλα λίγη βενζίνη. Φαντάζεσαι να πάς για Test Drive και να φωνάζεις την "ΕΛΠΑ" για βενζίνη ???? Θα ήμουν ξεφτύλας.

=> Overal.

[+]

=>¶ριστη ποιότητα

=>¶ριστο στήσιμο, απόλυτη βίδα. Προσοχή στα φρένα πάνω στη στροφή. Για να δώσουν καλύτερη αίσθηση στον οδηγό έχουν το κέντρο βάρους λίγο πιο μπροστά από την πλάτη του οδηγού.

=>¶ριστη αίσθηση κύλισης και συμπεριφοράς, ακόμα και συγκρινόμενη με πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα

=> Αρκετά γρήγορο. Φαίνεται πως το Bi-Turbo είναι πλέον Benchmark. Όχι τόσο χάρη στην τουρμπίνα, αλλά στον Compressor που δίνει δύναμη σχεδόν από τα 0 rpm.

=> Πολύ καλά φώτα. Ακόμα και χωρίς Xenon, σε βρεγμένο οδόστρωμα (υψηλή ανάκλαση), η ορατότητα ήταν άριστη.

=> Το DSG στην αυτόματη οδήγηση (D) είναι πολύ άνετο και οικονομικό.

=> Εργονομία. Με εξαίρεση λιγάκι τη θέση διακόπτη καθρεπτών, όλα τα υπόλοιπα ήταν στα χέρια μου.

[-]

=> Το DSG στην θέση (S). Αν σου αρέσει πραγματικά το Sport, τότε το θεωρώ Totaly Gay κατάσταση ή αυστηρά για αναποφάσιστους παππούδες που νομίζουν πως "τρέχουν"

=> ¶λλο ένα αρνητικό για το DSG είναι η πολύ χαμηλή του απόκριση. Ακόμα και στο Manual μου έδινε την αίσθηση πως περνούσε 1 sec μέχρι να βάλει την επιλογή μου στο κιβώτιο. Μπορεί να είναι καλύτερο - ίσως - από το απλό χέρι, όμως έχει πολλά να μάθει ακόμα από το ακαριαίο selespeed της Alpha

=> Αν σου αρέσουν οι πολύ πολύ πολύ πολύ (το τονίζω επίτηδες) χαλαρές βολτούλες σε παραλιακούς κι επαρχιακούς δρόμους, η DCC ανάρτηση είναι "Μαστ χάβ"

Πόρισμα:

Το αυτοκίνητο θα το αγοράσω, με DCC αλλά χωρίς DSG. Πιστεύω πως θα το χαρώ πολύ περισσότερο με Manual Transmition. Η συγκριτικά με το selespeed υψηλή καθυστέρηση στο μπάσιμο των ταχυτήτων του DSG, η αδυναμία για πολλές κι εύκολες βελτιώσεις (βλέπε REVO κλπ) και τέλος ο όποιος "φόβος" μη χαλάσουν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχει, πιστεύω πως δικαιολογεί απόλυτα την επιλογή μου για το Manual. Μετά και τη σύγκριση με το αντίστοιχο σύστημα της Alpha, πιστεύω πως το DSG της VW χρειάζεται ακόμα τον χρόνο του ...

Link to comment
Share on other sites

=> Το DSG στην θέση (S). Αν σου αρέσει πραγματικά το Sport, τότε το θεωρώ Totaly Gay κατάσταση ή αυστηρά για αναποφάσιστους παππούδες που νομίζουν πως "τρέχουν"

=> Άλλο ένα αρνητικό για το DSG είναι η πολύ χαμηλή του απόκριση. Ακόμα και στο Manual μου έδινε την αίσθηση πως περνούσε 1 sec μέχρι να βάλει την επιλογή μου στο κιβώτιο. Μπορεί να είναι καλύτερο - ίσως - από το απλό χέρι, όμως έχει πολλά να μάθει ακόμα από το ακαριαίο selespeed της Alpha

Πόρισμα:

Το αυτοκίνητο θα το αγοράσω, με DCC αλλά χωρίς DSG. Πιστεύω πως θα το χαρώ πολύ περισσότερο με Manual Transmition. Η συγκριτικά με το selespeed υψηλή καθυστέρηση στο μπάσιμο των ταχυτήτων του DSG, η αδυναμία για πολλές κι εύκολες βελτιώσεις (βλέπε REVO κλπ) και τέλος ο όποιος "φόβος" μη χαλάσουν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχει, πιστεύω πως δικαιολογεί απόλυτα την επιλογή μου για το Manual. Μετά και τη σύγκριση με το αντίστοιχο σύστημα της Alpha, πιστεύω πως το DSG της VW χρειάζεται ακόμα τον χρόνο του ...

Έχεις εμπειρία από το Selespeed της ALFA ROMEO( και όχι ALPHA) και το θεωρείς ποιο άμεσο (ακαριαίο όπως χαρακτηριστικά γράφεις)σε σχέση με το DSG; Από όσο γνωρίζω (χωρίς να έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με selespeed) πρόκειται πρακτικά για ένα χειροκίνητο κιβώτιο που τις κινήσεις από σχέση σε σχέση και συμπλοκής απεμπλοκής του συμπέκτη έχουν αναλάβει σερβοκινητήρες που ελέγχονται από εγκέφαλο. Με δεδομένο ότι το selespeed κατηγορήθηκε ως ποιο αργό στις αλλλαγές και από τα αντίστοιχα χειροκίνητα της Α.Ρομέο δεν συνάδουν με τις δικές σου εντυπώσεις.

Εξάλου στις Α.Ρομέο οι επιδόσεις με το κιβώτιο selespeed είναι χειρότερες από τις αντίστοιχες χειροκίνητα κιβώτια, πράγμα που ισχύει αντίστροφα για τα DSG της VW.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Έχεις εμπειρία από το Selespeed της ALFA ROMEO( και όχι ALPHA) και το θεωρείς ποιο άμεσο (ακαριαίο όπως χαρακτηριστικά γράφεις)σε σχέση με το DSG; Από όσο γνωρίζω (χωρίς να έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με selespeed) πρόκειται πρακτικά  για ένα  χειροκίνητο κιβώτιο που τις κινήσεις από σχέση σε σχέση και συμπλοκής απεμπλοκής του συμπέκτη έχουν  αναλάβει σερβοκινητήρες που ελέγχονται από εγκέφαλο. Με δεδομένο ότι το selespeed κατηγορήθηκε ως ποιο αργό στις αλλλαγές και από τα αντίστοιχα χειροκίνητα της Α.Ρομέο δεν συνάδουν με τις δικές σου εντυπώσεις.

Εξάλου στις Α.Ρομέο οι επιδόσεις με το κιβώτιο selespeed είναι χειρότερες από τις αντίστοιχες χειροκίνητα κιβώτια, πράγμα που ισχύει αντίστροφα για τα DSG της VW.

Όντως έτσι είναι.

Όσο για το dsg, μετά από 57,000 χλμ δεν εχω χρησιμοποιήσει ΠΟΤΕ τη θέση "S" γιατί δε μου αρέσει, χρησιμοποιώ πολύ το "D"

αλλά το manual δεν έχει καμία μα καμία σχέση με ότι αναφέρει ο φίλος πιο πάνω. Οι αλλαγές είναι πολύ γρήγορες, άμεσες και εκτός του ότι δε διατηρεί 

την ταχύτητα στον κόφτη (κάτι που στο Tsi δε χρειάζεται πιστευω εγώ) δεν έχει κάποιο άλλο -.

Συγκρινόμενο με ό,τι bmw και merc υπήρχε στην οικογένεια και με τα οποία έχω κάνει άπειρα χλμ αλλά και συκγρινόμενο

με οποιοδήποτε άλλο αυτόματο έχω οδηγήσει είναι σαφώς πιο γρήγορο.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις εμπειρία από το Selespeed της ALFA ROMEO( και όχι ALPHA) και το θεωρείς ποιο άμεσο (ακαριαίο όπως χαρακτηριστικά γράφεις)σε σχέση με το DSG; Από όσο γνωρίζω (χωρίς να έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με selespeed) πρόκειται πρακτικά για ένα χειροκίνητο κιβώτιο που τις κινήσεις από σχέση σε σχέση και συμπλοκής απεμπλοκής του συμπέκτη έχουν αναλάβει σερβοκινητήρες που ελέγχονται από εγκέφαλο. Με δεδομένο ότι το selespeed κατηγορήθηκε ως ποιο αργό στις αλλλαγές και από τα αντίστοιχα χειροκίνητα της Α.Ρομέο δεν συνάδουν με τις δικές σου εντυπώσεις.

Εξάλου στις Α.Ρομέο οι επιδόσεις με το κιβώτιο selespeed είναι χειρότερες από τις αντίστοιχες χειροκίνητα κιβώτια, πράγμα που ισχύει αντίστροφα για τα DSG της VW.

PERIS μετέφερα ΑΚΡΙΒΩΣ ότι κατάλαβα, οδηγώντας και τα 2 αυτοκίνητα. Φυσικά κατέληξα στο Scirocco για άπειρους λόγους που δίδουν πλεονέκτημα, έναντι της ALFA.

Παρέθεσα αυτά που κατάλαβα και είμαι σχεδόν σίγουρος μετά από δοκιμή πως δεν κάνω λάθος. Στην τελική ... Google it και θα δεις πως :

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Στα (-) για το DSG αναφέρει:

Relatively lengthy shift time when shifting to a gear ratio which the transmission ECU did not anticipate (around 1100 ms, depending on the situation)

Ενώ εδώ αναφέρει ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ SELESPEED,

http://www.floridacarclub.com/t3722-dsg-vs-smg.html

Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms

Επομένως, το Selespeed τουλάχιστον δείχνει πως είναι 36,36 % πιο γρήγορο.

Edited by Pleasure
Link to comment
Share on other sites

Στα (-) για το DSG αναφέρει:

Relatively lengthy shift time when shifting to a gear ratio which the transmission ECU did not anticipate (around 1100 ms, depending on the situation)

Ενώ εδώ αναφέρει ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ SELESPEED,

http://www.floridacarclub.com/t3722-dsg-vs-smg.html

Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms

Επομένως, το Selespeed τουλάχιστον δείχνει πως είναι 36,36 % πιο γρήγορο.

Αυτοί ΔΕΝ είναι χρόνοι αλλαγής ταχυτήτων. Είναι ο χρόνος που κάνει απο την στιγμή που πατάς το paddle μεχρι την στιγμή που θα αλλάξει. Κάνει αυτό το κενό γιατί ο εγκέφαλος ελεγχει όλες τις παραμέτρους. Δηλαδή το μόνο που γίνετε είναι να βρεθείς λίγες rpm ψιλότερα απο όταν δόθηκε η εντολή για αλλαγή ταχύτητας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί ΔΕΝ είναι χρόνοι αλλαγής ταχυτήτων. Είναι ο χρόνος που κάνει απο την στιγμή που πατάς το paddle μεχρι την στιγμή που θα αλλάξει. Κάνει αυτό το κενό γιατί ο εγκέφαλος ελεγχει όλες τις παραμέτρους. Δηλαδή το μόνο που γίνετε είναι να βρεθείς λίγες rpm ψιλότερα απο όταν δόθηκε η εντολή για αλλαγή ταχύτητας.

vtxracer αυτό ακριβώς μου τη βίδωσε ... Δεν πειράζει. +1 για το Manual

Link to comment
Share on other sites

Advantages

Better fuel economy[2][7] (up to 15% improvement) than conventional planetary geared automatic transmission (due to lower parasitic losses from oil churning)[5] and for some models with manual transmissions;[2]

No loss of torque transmission from the engine to the driving wheels during gear shifts;[2][4][5]

Extremely fast up-shift time of 8 milliseconds when shifting to a gear the alternate gear shaft has preselected;[3][4]

Very smooth gear-shift operations;[4][5]

Consistent shift time of 600 milliseconds, regardless of throttle or operational mode;[4]

Disadvantages

Marginally worse overall mechanical efficiency compared to a conventional manual transmission, especially on wet-clutch variants (due to electronics and hydraulic systems);[5]

Expensive specialist transmission fluids/lubricants with dedicated additives are required, which need changing on a regular basis;[14]

Relatively expensive to manufacture,[citation needed] and therefore increases new vehicle purchase price;

Relatively lengthy shift time when shifting to a gear ratio which the transmission ECU did not anticipate (around 1100 ms, depending on the situation);[4][20]

Torque handling capability constraints perceive a limit on after-market engine tuning modifications (though many tuners and users have now greatly exceeded the official torque limits without any adverse effects[citation needed]);

Heavier than a comparable Getrag conventional manual transmission (75 kg (170 lb) vs. 47.5 kg (105 lb));

Greater potential for failure due to complexity.[citation

Ας το διαβασουμε προσεκτικα.

Αυτο που λεγεται ειναι οτι πρωτον εχει πολυ γρηγορα ανεβασματα ταχυτητας (8 milisec) στις προκαθορισμενες αλλαγες δηλ απο 1η σε 2α απο 2α σε 3η κ.ο.κ. (δεν πιστευω οτι υπαρχει καμμια

συγκριση με selespeed, εδω παραπανω δεν συγκρινεται ουτε με τη Ferrari Enzo που εχει 150milisec ουτε με την f430 Scuderia που εχει χρονο αποκρισης 60 ms).Τα 1100 ms οπως λεγεται οτι χρειαζεται (και παλι αναλογα την περιπτωση) αν θελουμε να πηδησουμε ταχυτητα και οχι να παμε στην επομενη.

Κυριως πιστευω οτι αναφερεται στα κατεβασματα δηλ ο μεγαλυτερος χρονος οπως λεγεται αφορα οταν θελουμε να πηδησουμε ταχυτητα δηλ απο 6η να παμε 4η κ.ο.κ. το οποιο ειναι φυσιολογικο ακομα και στο μηχανικο κιβωτιο μιας και ο εγκεφαλος πρεπει πρωτα να δει τα περιθωρια ασφαλειας για να μην καρφωθει κανα γραναζι. Και στο μηχανικο απο 6η με 6500 στροφες ειναι φυσιολογικο να μην σε αφησει να κατεβασεις 4η πριν κατεβουν αναλογικα οι στροφες.

Σιγουρα ομως στο κατεβασμα το dsg ειναι αργοτερο απο το ανεβασμα αλλα αυτο γινεται για λογους ασφαλειας του κιβωτιου οπως ειναι φυσικο αν και απο προσωπικη εμπειρια ποτε δεν πιστευω οτι κατεβασμα μου πηρε 1.1 δευτερολεπτο εκτος και αν επρεπε να κατεβασω 2+ σχεσεις. Οταν κινεισαι σε χαμηλες στροφες οι αλλαγες στο κατεβασμα γινονται παντως πιο γρηγορα.

Οσο παλι για τη συγκριση με selespeed ουτε λογος. Το dsg ειναι αλλου απο πασης αποψεως.

Το οτι ολοι πλεον οι κατασκευαστες αρχισαν να το μιμουνται πιστευω τα λεει ολα.

Βεβαια δεν εχω αποψη για το 7αρι dsg (ξηρων δισκων) γιατι δεν το εχω δοκιμασει και εκει ισως τα πραγματα να ειναι λιγο διαφορετικα. Απο τα γραφομενα πρεπει να ειναι λιγο πιο αργο απο το 6αρι αλλα και ετσι να ειναι δεν μπορει να ειναι με τιποτα αργοτερο απο το selespeed ουτε θεωρητικα αλλα ουτε πρακτικα.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Advantages

Better fuel economy[2][7] (up to 15% improvement) than conventional planetary geared automatic transmission (due to lower parasitic losses from oil churning)[5] and for some models with manual transmissions;[2]

No loss of torque transmission from the engine to the driving wheels during gear shifts;[2][4][5]

Extremely fast up-shift time of 8 milliseconds when shifting to a gear the alternate gear shaft has preselected;[3][4]

Very smooth gear-shift operations;[4][5]

Consistent shift time of 600 milliseconds, regardless of throttle or operational mode;[4]

Disadvantages

Marginally worse overall mechanical efficiency compared to a conventional manual transmission, especially on wet-clutch variants (due to electronics and hydraulic systems);[5]

Expensive specialist transmission fluids/lubricants with dedicated additives are required, which need changing on a regular basis;[14]

Relatively expensive to manufacture,[citation needed] and therefore increases new vehicle purchase price;

Relatively lengthy shift time when shifting to a gear ratio which the transmission ECU did not anticipate (around 1100 ms, depending on the situation);[4][20]

Torque handling capability constraints perceive a limit on after-market engine tuning modifications (though many tuners and users have now greatly exceeded the official torque limits without any adverse effects[citation needed]);

Heavier than a comparable Getrag conventional manual transmission (75 kg (170 lb) vs. 47.5 kg (105 lb));

Greater potential for failure due to complexity.[citation

Ας το διαβασουμε προσεκτικα.

Αυτο που λεγεται ειναι οτι πρωτον εχει πολυ γρηγορα ανεβασματα ταχυτητας (8 milisec) στις προκαθορισμενες αλλαγες δηλ απο 1η σε 2α απο 2α σε 3η κ.ο.κ. (δεν πιστευω οτι υπαρχει καμμια

συγκριση με selespeed, εδω παραπανω δεν συγκρινεται ουτε με τη Ferrari Enzo που εχει 150milisec ουτε με την f430 Scuderia που εχει χρονο αποκρισης 60 ms).Τα 1100 ms οπως λεγεται οτι χρειαζεται (και παλι αναλογα την περιπτωση) αν θελουμε να πηδησουμε ταχυτητα και οχι να παμε στην επομενη.

Κυριως πιστευω οτι αναφερεται στα κατεβασματα δηλ ο μεγαλυτερος χρονος οπως λεγεται αφορα οταν θελουμε να πηδησουμε ταχυτητα δηλ απο 6η να παμε 4η κ.ο.κ. το οποιο ειναι φυσιολογικο ακομα και στο μηχανικο κιβωτιο μιας και ο εγκεφαλος πρεπει πρωτα να δει τα περιθωρια ασφαλειας για να μην καρφωθει κανα γραναζι. Και στο μηχανικο απο 6η με 6500 στροφες ειναι φυσιολογικο να μην σε αφησει να κατεβασεις 4η πριν κατεβουν αναλογικα οι στροφες.

Σιγουρα ομως στο κατεβασμα το dsg ειναι αργοτερο απο το ανεβασμα αλλα αυτο γινεται για λογους ασφαλειας του κιβωτιου οπως ειναι φυσικο αν και απο προσωπικη εμπειρια ποτε δεν πιστευω οτι κατεβασμα μου πηρε 1.1 δευτερολεπτο εκτος και αν επρεπε να κατεβασω 2+ σχεσεις. Οταν κινεισαι σε χαμηλες στροφες οι αλλαγες στο κατεβασμα γινονται παντως πιο γρηγορα.

Οσο παλι για τη συγκριση με selespeed ουτε λογος. Το dsg ειναι αλλου απο πασης αποψεως.

Το οτι ολοι πλεον οι κατασκευαστες αρχισαν να το μιμουνται πιστευω τα λεει ολα.

Βεβαια δεν εχω αποψη για το 7αρι dsg (ξηρων δισκων) γιατι δεν το εχω δοκιμασει και εκει ισως τα πραγματα να ειναι λιγο διαφορετικα. Απο τα γραφομενα πρεπει να ειναι λιγο πιο αργο απο το 6αρι αλλα και ετσι να ειναι δεν μπορει να ειναι με τιποτα αργοτερο απο το selespeed ουτε θεωρητικα αλλα ουτε πρακτικα.

KIRRA πρέπει να το δοκιμάσεις ...

Link to comment
Share on other sites

οτι και να λεμε, το DSG ειναι κορυφαιο και οι αλλαγες γινονται πολυ ποιο γρηγορα απο καθε αλλο αυτοματο η μηχανικο κιβωτιο. πολυ απλα σκεφτειτε οτι εχει δυο συμπλεκτες και εχει ηδη επιλεγει η επομενη ταχυτητα!!!!

DSG ειναι must για το αμαξι μας

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

οτι και να λεμε, το DSG ειναι κορυφαιο και οι αλλαγες γινονται πολυ ποιο γρηγορα απο καθε αλλο αυτοματο η μηχανικο κιβωτιο. πολυ απλα σκεφτειτε οτι εχει δυο συμπλεκτες και εχει ηδη επιλεγει η επομενη ταχυτητα!!!!

DSG ειναι must για το αμαξι μας

Ενδεχομένως να πρέπει να οδηγήσω το 6τάχυτο 2λιτρο. Ίσως έτσι να αλλάξω γνώμη, γιατί το 7τάχυτο δεν με έπεισε ...

Link to comment
Share on other sites

οτι και να λεμε, το DSG ειναι κορυφαιο και οι αλλαγες γινονται πολυ ποιο γρηγορα απο καθε αλλο αυτοματο η μηχανικο κιβωτιο. πολυ απλα σκεφτειτε οτι εχει δυο συμπλεκτες και εχει ηδη επιλεγει η επομενη ταχυτητα!!!!

DSG ειναι must για το αμαξι μας

Όπως τα λες. Ταχύτατο επειδή έχει προεπιλεγεί η επόμενη ταχύτητα. Αν όμως εσύ θέλεις την προηγούμενη ο χρόνος που απαιτείται μερικές φορές μοιάζει αιώνας.....

Link to comment
Share on other sites

KIRRA πρέπει να το δοκιμάσεις ...

Αν εννοεις το selespeed δεν το εχω δοκιμασει, αλλα τι διαφορα θα εκανε αφου τα χαρακτηριστικα του ειναι αρκετα πιο αργα απο το 6αρι μου dsg? Ειναι σαν το selespeed να δουλευει ατμοσφαιρικα και το dsg τουρμπατα. Τετοιο ευρος διαφορας συγκρισης και διαφορετικης τεχνολογιας.

Αν η τεχνολογια selespeed (που ειναι και φθηνοτερη κατασκευαστικα) ηταν συγκριτικα καλυτερη γιατι να μην πατησουν εκει πανω τα συγχρονα αυτοματα κιβωτια και οχι στα τυπου dsg διπλου συμπλεκτη, που και ακριβοτερα και πιο περιπλοκα απο τεχνικης σκοπιας ειναι?

Σε εποχες που τα πραγματα στην αυτοκινητοβιομηχανια απο οικονομικης πλευρας ειναι αρκετα στενα δεν θα ειχε νοημα να ξοδευουν εταιριες (Ford, Mitsubishi, Subaru, Fiat, Nissan κλπ) χρηματα για εξελιξη τετοιων κιβωτιων.

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λες. Ταχύτατο επειδή έχει προεπιλεγεί η επόμενη ταχύτητα. Αν όμως εσύ θέλεις την προηγούμενη ο χρόνος που απαιτείται μερικές φορές μοιάζει αιώνας.....

Καλημέρα!!Σε αυτό που λές θα συμφωνήσω και θα διαφωνήσω!!!!Sto dsg7,τουλάχιστον,τα ανεβάσματα είναι πιο αργά σε σχέση με τα κατεβάσματα!!!!Με το που πατήσεις το - αλλάζει με την μία!!!Εκεί που θα αργήσει λίγο είναι να κατεβάσεις πολλές σχέσεις μαζί!!Δλδ έχεις μέσα 6η και θέλεις να πας σε 3η αν πατήσεις τρεις φορές το - για κατέβασμα έχει πάρει την εντολή ο εγγέφαλος αλλά "αργεί" λίγο μέχρι να φτάσει στην 3η!!!Όταν λέω αργεί δεν μιλάω για δευτερόλεπτα αλλά για μισό δεύτερο και εάν!!!Βέβαια όλο αυτό,το κατέβασμα,μπορείς να το κάνεις και με την λειτουργεία S όπως και στην λιετουργεία D!!!!Για την S:Βοηθάει πάρα πολύ στις κατηφόρες μιας και εφόσον χρησιμοποιείς την λειτουργεία D το βάζεις σε λειτουργεία S και από 7η σχέση σε κατεβάζει σε 3η με την μία,πολύ γρήγορο!!!Όσο για την θέση D,ας πούμε πως πάς με μια ταχύτητα 65 χ.α.ο. και θέλεις να κάνεις μια προσπέραση,πατάς το γκάζι σε μεγάλο βαθμό και θα σε κατεβάσει σε 3η σχέση me την μία για να κάνεις την προσπέραση!!!Συνοψίζοντας,στα κατεβάσματα δεν υπάρχει θέμα για κάποιον που ξέρει να το χειρίζεται!!!!Μόνο στα ανέβασματα υπάρχει καθυστέρηση και ιδικά στις χαμηλές στροφές εκεί είναι που θα σου φανεί "αιώνας"!!!!Σε μεσσαίες-υψυλές στροφές αλλάζει πολύ γρήγορα όμως!!! :nea:

Νομίζω παρόμοιο θα είναι και το dsg6!!!Δεν πιστεύω να έχει τραγικές διαφορές(δεν το έχω οδηγήσει,θέλω να το οδηγήσω)!!!

Link to comment
Share on other sites

το 6αρι ειναι ποιο γρηγορο

στο λεω μιας και εχω φρεσκο το ibiza cupra σε 7αρι

και πριν παρω το δικο μου 1.8 tsi leon σε 6αρι

Link to comment
Share on other sites

το 6αρι ειναι ποιο γρηγορο

στο λεω μιας και εχω φρεσκο το ibiza cupra σε 7αρι

και πριν παρω το δικο μου 1.8 tsi leon σε 6αρι

Ποιό δικό σου????Έχεις leon και δεν το ξέρω???????? ;)

Κάτι δεν κατάλαβα σωστά!!!!Φταίει η ώρα φταίνε τα warnings!!! ;)

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Ποιό δικό σου????Έχεις leon και δεν το ξέρω???????? ;)

Κάτι δεν κατάλαβα σωστά!!!!Φταίει η ώρα φταίνε τα warnings!!! ;)

πριν παρω το golf μου.

δεν το εθεσα σωστα εγω μαλλον new_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

Εβγαινε το Leon 1.8 tsi με το 6αρι dsg? Ξερω οτι πηγαινε μονο στα 2λιτρα FR, CUPRA.

Αυτο ομως απο το Leon 1.8 στο Γκολφ 1.4 και μετα στο Ibiza Cupra 1.4 σε τοσο λιγο διαστημα πως σου βγηκε? Προσωπικα το πρωτο (επειδη ειχε και ο αδερφος μου αλλα το εδωσε γιατι ξυνισε λιγο με την μαρκα) ειναι το καλυτερο και απο αποδοση/επιδοσεις αλλα και σε θεμα βελτιωσης. Ειδικα αν ηταν και με το 6αρι dsg θα ηταν ιδανικος συνδυασμος, αλλα παλι δεν θυμαμαι να εβγαινε τετοια εκδοση.

Παντως στο 5αρι μου Γκολφ τα ανεβασματα με το 6αρι dsg ειναι σχεδον ακαριαια, τα κατεβασματα ειναι λιγο πιο αργα για μια ταχυτητα κατω, αν θελεις για 2-3 κατω ε αυτο ειναι φυσιολογικο μιας και στον αξονα ειναι παντα μια κατω μια πανω (εκτος οταν εχεις 6η φυσικα) απο αυτη που εχεις μεσα ανα πασα στιγμη και για να πας δυο κατω θα πρεπει πρωτα να βγει αυτη που ειναι μια κατω και να μπουν συγχρονως και η δυο κατω αλλα και η μια επανω απο αυτη που θελεισ να κατεβασεις. Λιγο μπερδεμα με την εξηγηση αλλα ετσι γινεται. Το οτι εχει προεπιλεγμενες δυο σχεσεις ηδη απο αυτη που εχουμε κανει πιο αργο το κατεβασμα κατα δυο-τρεις ταχυτητες και αυτο θα ισχυει πιστευω παντα στα διπλου συμπλεκτη κιβωτια οπως τα ξερουμε. Βεβαια αυτο ειναι κατι το οποιο σε καμμια περιπτωση δεν θεωρειται μειονεκτημα εναντι του μηχανικου αφου και εκει δεν μπορεις ευκολα να κατεβασεις 2-3 σχεσεις αν ειδικα πηγαινεις με καποιες στροφες στην σχεση που εχεις γιατι απλα δεν σε αφηνει για να μην το καρφωσεις. Αν πηγαινεις με χαμηλες στροφες και υψηλη σχεση ειναι πιο ευκολο να κατεβασεις στο μηχανικο αλλα και εκει θελει λιγο την ωρα του για αποσυμπλεξη/συμπλεξη, χωρια οτι θα πρεπει να πατιναρεις και λιγο τον δισκο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.