Jump to content
tr3m0r

Dsg Vs Manual Transmission

Transmision  

1 member has voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

παλιο αλλα καλο..εχεις τις ιδιες προτιμησεις με εναν φιλο μου....

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι στην επιλογη που θα κανει καποιος στο σασμαν που θελει να εχει το αμαξι του ειναι καθαρα γουστο του ανεξαρτητα αν θα ειναι χειροκινητο η αυτοματο-σειριακο.Εγω προσωπικα επελεξα το R με χειροκινητο σασμαν γιατι μου δινει την αισθηση οτι στην γρηγορη οδηγηση εχω τον πληρη ελεγχο του αυτοκινητου σε αντιθεση με το DSG που πιστευω οτι θα μου εδινε μια αισθηση απο βιντεοπαιχνιδι.Αυτη ειναι η αποψη μου και δεν θελω να θιξω τους κατοχους αυτοκινητων του γκρουπ με DSG σασμαν.Παραδεχομαι οτι ειναι πολυ καλα τα DSG κιβωτια αλλα αυτο ειναι το γουστο μου τι να κανω???Τελος δεν θα ελεγα οχι αν μου δινοταν η ευκαιρια για ενα test drive με ενα scirocco φυσικα με DSG σασμαν για να δω την πραγματικη αισθηση που θα να λαβω!!!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου μακαρι να τα παρουν ολοι μανουαλ ωστε αν πουλησουμε οι υπολοιποι τα dsg να τα πουλησουμε ποιο ακριβα!!!!dsg+++μεταπωλητικη αξια του....kai αυτο που γραφω ισχυει ηδη στη αγορα.τα dsg μεταχειρισμενα ειναι ποιο ακριβα...

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου μακαρι να τα παρουν ολοι μανουαλ ωστε αν πουλησουμε οι υπολοιποι τα dsg να τα πουλησουμε ποιο ακριβα!!!!dsg+++μεταπωλητικη αξια του....kai αυτο που γραφω ισχυει ηδη στη αγορα.τα dsg μεταχειρισμενα ειναι ποιο ακριβα...

Θα σε πιστεψω αλλα παλι θα προτιμησω χειροκινητο σασμαν!!!

Link to comment
Share on other sites

ενας λογος παραπανω να αγαπας το DSG ειναι ο ηχος της εξατμισης στις αλλαγες οταν κοβει στιγμιαια την αναφλεξη... ειδικα με aftermarket εξατμιση ειναι μεγαλη πορωση!

Link to comment
Share on other sites

ενας λογος παραπανω να αγαπας το DSG ειναι ο ηχος της εξατμισης στις αλλαγες οταν κοβει στιγμιαια την αναφλεξη... ειδικα με aftermarket εξατμιση ειναι μεγαλη πορωση!

+1 :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου γεια σου. Βλεπω λιγο αργα το αρθρο αλλα ειναι ενδιαφερον...παρε λοιπον και την δικη μου αποψη! => εχω οδηγησει το scirocco 160 manual και το ibiza fr 150 dsg. Με το manual "νιωθεις" το αυτοκινητο, για εμενα! Το dsg απο την αλλη κανει τρομακτικα γρηγορες αλλαγες και κατεβαζει τρομακτικα τις στροφες με την 7η! Σε καμια περιπτωση δεν ειναι ενα απλο "παπουδιστικο" αυτοματο οπως κατηγορηματικα υποστηριζα καποτε...Συμπερασματα λοιπον απο εμενα, το manual ειναι το ιδανικο κιβωτιο για να νιωσεις την sport πλευρα του αυτοκινητου και να ανακαλυψεις που μπορεις να φτασεις οδηγικα. Το DSG ειναι ενα καινοτομο κιβωτιο με το οποιο κατεβαζεις την καταναλωση, δεν εχεις φθορα στο λεγομενο δισκο-πλατο και με τις γρηγορες αλλαγες θα "πατας" αυτοκινητα μεχρι και 30 αλογα παραπανω απο εσενα και μεγαλυτερου κυβισμου. Θα του εδινα ακομα ενα + , στο οτι βολευει να οδηγας και να τρως...αλλα δεν ξερω αν πρεπει να το πω αυτο!! :laugh: Εγω προσωπικα παντως για το scirocco ψηφιζω MaNUaL

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου γεια σου. Βλεπω λιγο αργα το αρθρο αλλα ειναι ενδιαφερον...παρε λοιπον και την δικη μου αποψη! => εχω οδηγησει το scirocco 160 manual και το ibiza fr 150 dsg. Με το manual "νιωθεις" το αυτοκινητο, για εμενα! Το dsg απο την αλλη κανει τρομακτικα γρηγορες αλλαγες και κατεβαζει τρομακτικα τις στροφες με την 7η! Σε καμια περιπτωση δεν ειναι ενα απλο "παπουδιστικο" αυτοματο οπως κατηγορηματικα υποστηριζα καποτε...Συμπερασματα λοιπον απο εμενα, το manual ειναι το ιδανικο κιβωτιο για να νιωσεις την sport πλευρα του αυτοκινητου και να ανακαλυψεις που μπορεις να φτασεις οδηγικα. Το DSG ειναι ενα καινοτομο κιβωτιο με το οποιο κατεβαζεις την καταναλωση, δεν εχεις φθορα στο λεγομενο δισκο-πλατο και με τις γρηγορες αλλαγες θα "πατας" αυτοκινητα μεχρι και 30 αλογα παραπανω απο εσενα και μεγαλυτερου κυβισμου. Θα του εδινα ακομα ενα + , στο οτι βολευει να οδηγας και να τρως...αλλα δεν ξερω αν πρεπει να το πω αυτο!! :laugh: Εγω προσωπικα παντως για το scirocco ψηφιζω MaNUaL

 

Polo GTI του 2010. Στις 30.000χλμ χαλασμένοι πολυδίσκοι και αλλάγη... στο δικό μου και στου κολητού μου ακρίβως στα ίδια χλμ. πανω κάτω....

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Polo GTI του 2010. Στις 30.000χλμ χαλασμένοι πολυδίσκοι και αλλάγη... στο δικό μου και στου κολητού μου ακρίβως στα ίδια χλμ. πανω κάτω....

Mα καλά, δεν είπαμε ότι με το DSG δεν χαλάει ο (πολυ) δίσκος;

 

Άρα, αφού στα χειροκίνητα κιβώτια, με "επιστημονική" χρήση, ξεπερνάμε τα 200.000 - 300.000 χλμ., στο DSG θα έπρεπε να μιλάμε, τουλάχιστον, για 300.000 χλμ. +.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.