Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
loupasmi

Corrado Προβλημα

Recommended Posts

Καλησπερα κατ'αρχας. Θα μπω με τη μια στο θεμα γιατι τρεχω αλλα.... δεν τρεχω. Λοιπον ειμαι με το corrado στην εθνικη και αρχιζω και φορτωνω 1η 2η 3η, αλλα μεχρι εκει, τι εννοω? Περαν του οτι παρατηρω μειωμενη την υποδυναμη το αμαξι δεν μπωρει να ανεβασει πανω απο 150, απο 4η και μετα ψωφαει. Τι συμβαινει??? Σας παρακαλω πειτε μου οτι μπορει να φανταζεστε(σε σχεση με το corrado παντα). Ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπερα κατ'αρχας. Θα μπω με τη μια στο θεμα γιατι τρεχω αλλα.... δεν τρεχω. Λοιπον ειμαι με το corrado στην εθνικη και αρχιζω και φορτωνω 1η 2η 3η, αλλα μεχρι εκει, τι εννοω? Περαν του οτι παρατηρω μειωμενη την υποδυναμη το αμαξι δεν μπωρει να ανεβασει πανω απο 150, απο 4η και μετα ψωφαει. Τι συμβαινει??? Σας παρακαλω πειτε μου οτι μπορει να φανταζεστε(σε σχεση με το corrado παντα). Ευχαριστω

Πφφφ... Απο που να προτοξεκινησω? Ποιο κοραντο εχεις? 16v, g60, vr6?

Edited by Alexiskayak_7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστω για το ενδιαφερον corrado g60 εχω σημερα του κανα και το τεστ με το mfa μπας και βγαλω ακρη διστυχως δεν καταλαβα και πολλα το μονο οτι στα 154 εδινε τιμη 750 αλλα οχι σταθερα δηλαδη με τριτη ταχυτητα μεσα και 154 εδινε με σταθερο γκαζι μια 750 μια ξερω γω 690 μια 530 ακανονιστες τιμες αλλα οχι σταθερες ομως το 750 ηταν αυτο που εμφανιστικε αθριστικα περισσοτερες φορες δεν ξερω αν παιζει ρολο απλος το αναφερω

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ευχαριστω για το ενδιαφερον corrado g60 εχω σημερα του κανα και το τεστ με το mfa μπας και βγαλω ακρη διστυχως δεν καταλαβα και πολλα το μονο οτι στα 154 εδινε τιμη 750 αλλα οχι σταθερα δηλαδη με τριτη ταχυτητα μεσα και 154 εδινε με σταθερο γκαζι μια 750 μια ξερω γω 690 μια 530 ακανονιστες τιμες αλλα οχι σταθερες ομως το 750 ηταν αυτο που εμφανιστικε αθριστικα περισσοτερες φορες δεν ξερω αν παιζει ρολο απλος το αναφερω

Ανοιξε το διακοπτη χωρις να βαλεις μπροστα, πατα και κρατα πατημενο το κουμπι του MFA,κλεισε και ξαναανοιξε το διακοπτη χωρις να αφησεις το κουμπι (επαναλαμβανω), βαλε μπροστα, ασε το κουμπι και μετα πηγαινε το στη δευτερη ενδειξη του MFA. Οι τιμες της πιεσης ειναι εδω G60 test κοιτα τι λεει το δικο σου

οταν εισαι κοντα στο κοφτη της 3ης και βγαλε συμπερασματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι τιμες που γραψα παραπανω απο αυτο το τεστ ειναι και τις ανεφερα γιατι δεν εβγαλα συμπερασμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδη απο αυτες τις τιμες

154 1050= .725

160 1100= 1.45

166 1150= 2.175

172 or 1200= 2.9

177 1250= 3.625

182 1300= 4.35

187 1350= 5.075

192 or 1400= 5.8

197 1450= 6.525

201 1500= 7.25

206 1550= 7.975

211 or 1600= 8.7

215 1650= 9.425 = 0.64983 BAR

220 1700= 10.15 = 0.699817 BAR

224 1750= 10.875 = 0.749803 BAR

228 or 1800= 11.6 = 0.79979 BAR

231 1850= 12.325 = 0.849777 BAR

235 1900= 13.05 = 0.899764 BAR

239 1950= 13.775 = 0.949751 BAR

242 or 2000= 14.5 = 0.999738 BAR

245 2050= 15.225 = 1.049725 BAR

το 154=725 εμφανιζετε σωστα ομως δεν ειναι σταθερο παρολο που κραταω σταθερο γκαζι σε τριτη ταχυτητα αλλαζει με τυχαια νουμερα οπως 638 590 και απλα οπως ανεφερα και ποιο πανω το 725 ηταν αυτο που εμφανιστηκε ποιο συχνα

Share this post


Link to post
Share on other sites

PREPI NA PAS RED LINE (KOFTES 3 H KAI 4H KAI KRATAS TON MEGALITERO ARITHMO POU SOU DINI... STO RELADI PREPI NA EISAI METAKSI 450 KAI 800... KATO APO 450 ADVANCE PANO APO 800 VACUME LEAK. GIA KALO KAI GIA KAKO GIATI TO EPATHA EGO KITA TROMPA VENZINIS MESA STO DIPOSITO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

APO WWW.MATEY-MATEY.COM/G60GUIDE

SORRY POU EINAI STA AGLIKA

EKANA LATHOS STO PROIGOUMENO POST

PREPI NA DIS STO RELADI 550-750

1. Start engine

2. Move the MFA selector to "2"

3. Press and hold the MFA end button (keep holding)

4. Stop engine

5. Start engine

6. Release the MFA end button.

7. Press the MFA End button one time.

You should now see 550-750 readings fluctuating with idle. Anything higher than 750 is probably not right (a vacuum leak possibly?). Much less than 550 is probably too much timing advance. Run the car to the redline in 3rd and 4th gears noting the highest readings you get

Running a standard 78mm pulley you should see 11psi if the charger is in good nick but a charger with a smaller pulley should make more than 11.6

EURO Hg(#'s of boost/vacuum)

200 - 23.7

400 - 17.8

600 - 11.9

800 - 5.9

1000 0 (Atmospheric pressure, charger is bypassed?)

1200 2.9 psi (You have a major boost leak)

1400 5.8 psi (Your charger is in very poor condition)

1600 8.7 psi (Your charger would benefit from new apex strips)

1800 11.6 psi (Good for stock pulley, needs new apex strips if 68mm pulley)

2000 14.5 psi (Good for 68mm pulley on stock charger)

2200 17.4 psi (Good for 68mm pulley on heavily ported charger)

Any more than this and you must ensure that the fuelling is seriously up to scratch At this point you are into the realms of different injectors, aftermarket engine management and so forth.

If you suspect a boost leak then examine all the intake pipe work very closely for damage. The soft rubber hoses leading to and from the intercooler are prone to splitting and the join between the two halves of the charger baffle box is also a problem area (silicon sealant or an RSR outlet should sort this out!).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραια τωρα τα καναμε πουτ...με λιγα λογια εμενα ρελαντι γραφει γυρω στα 250 και κοφτες τριτης 725 αλλα οχι σταθερα ειμαι κομπλε απο κομπρεσορα και το προβλημα ειναι αλλου η το προβλημα ειναι πως θελει ριμπιλντ?σορρυ αν φαινομαι βλακας που σχεδον ρωταω τα ιδια και τα ιδια ομως τωρα αρχιζω να εμβαθινω στο θεμα corrado και οποτε γαμ.....τα

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGO TO EXO APO 1990 TO CORRADO EINAI POLY PERIERGO AFTOKINITO.. O GERMANARAS POU TO EFTIAKSE PREPI NA EITAN METHISMENOS..LOL. EGO AGORASA OLA TA ANTALAKTIKA GIA REBUILT. TA MONA POU MOU LIPOUN EINAI TA ROULEMAN POU THA TA VRO STHN SKF XALANDRI. KAI EGO EIMAI 105 RELANTI ALA TO AFTOKINITO FISAI PAI KALA. GIA AFTO SOU EIPA GIA TROMBA VENZINIS. BORI KAI BOOST LEAK?

Edited by gus280

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχεις καποιον μηχανικο που να ξερει απο corrado γιατι θελω να το παω σε μηχανικο και δε ξερω που κατι αλλο που παρατηρισα ειναι πως αναβει ενα κοκκινο λαμπακι στις θερμοκρασιες διπλα και αναβοσβηνει ασχετος του αν την ιδια στιγμη οι θερμοκρασιες ειναι χαμηλες οπως και να χει σημερα που το ξαναδοκιμασα το αμαξι πρωτη δευτερα τριτη πηγαινε σχετικα καλα η τεταρτη φορτωνε αλλα σχετικα αργα και η πεμπτη απλος συγκρατουσε τα χιλιομετρα που χε βγαλει το αμαξι με τις αλλες 4 ουτε καν στροφες δεν ανεβαζε

Share this post


Link to post
Share on other sites

EXO ENA FILO KAI TON KSADELFO MOU POU MOU TO FTIAXNOUN APO 1995. KAI I DIO EINAI STA MELISSIA. EAN SE ENDIAFERI BOROUN NA TO KITAKSOUN.

TO FOTAKI APLOS BORI NA THELI SIMBLIROMA PARAFLU.

EPIDI PAO GIA IPNO TORA O MIXANIKOS LEGETAI FANAKIS FOTIS 2106136403. PES TOU APO TON KOSTA ME TO CORRADO THA KATALAVI.

KAI KALA KSEBERDEMATA FILE.

Edited by gus280

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να γραψω και εγω την αποψη μου...

Το MFA τεστ και οι τιμες ειναι διαφορετικες στα ρολογια που φορανε...

Τι ακριβως γινεται?

Οι πρωτες παρτιδες παραγωγης μεχρι και τελος του 90 ειχανε αναλογικο μερικο-ολικο χιλιομετρητη και 1(ενα) display αριστερα.

Αυτα λοιπον δειχνουν στο test τιμες τυπου 154,160 -> 245

Οι μετα παρτιδες παραγωγης απο το 91->95 ειχανε ψηφιακο μερικο-ολικο χιλιομετρητη και 2(δυο) dispay αριστερα και στην μεση

Αυτα λοιπον δειχνουν στο test τιμες τυπου 1000,1100 ->2050

Οι μετα παρτιδες παραγωγης απο το 92 (το g60 σταματησε εκει) δεν ειχανε το vacoum απο πισω απο τα καντραν (βλεπε 16v, SLS, VR6)

Yπαρχει περιπτωση, το σωληνακι απο πισω απο κοντερ να εχει φυγει, η το vacoum (παλι απο πισω) να τα εχει παιξει και να δεινχει τιμες αλλα αντι αλλων.

Ανοιξε το καπω σου, και αφου το ζεστανεις καλα, πατα μερικες γκαζιες και δες τα κολαρα φουσκονουνε οταν τουρμπιζει??

Ακομα καλυτερα πανε σε ενα μηχανικο της επιλογης σου και μετρα το επιτοπου με ενα μπαρομετρο.

Πες μας τα αποτελεσματα, και μετα τα ξαναλεμε.

Με απλα λογια, βοηθησε μας να σε βοηθησουμε....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω εχω corrado του 91 χτες ξημερωματα μεγιστη τιμη σε κοφτες τριτης ελεγε 1000 κατι και χιλια παρα κατι οσο για τα κολαρα νιωθεις οτι περνα αερας απο μεσα αλλα οχι και να φουσκωνουν

Edited by loupasmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν εκανες σωστα το τεστ που περιγραφουμε, και εχεις μετα το 90 μοντελο με το ηλεκτρονικο καντραν, και με δεδομενο οτι το 1000 ειναι ατμοσφαιρα σε αυτα τα καντραν τοτε :

H απο πισω απο το καντραν εχει βγει το σωληνακι του vacoum

H ο κομπρεσσορας ειναι στο τελος της ζωης του

Το αυτοκινητο εως και την τριτη ταχυτητα τουρμπιζει? Σε τραβαει πισω?

Τελος οσον αφορα για τα κολαρα, και για το αν φουσκωνουνε οταν το δικο μου ειχε ακομα κομπρεσσορα πανω, οχι απλα φουσκωνανε....μπαμ θα κανανε.

Για να μην σου πω τι κανουνε τωρα με το τουρμπο, γι αυτο και μερικα εχουν μπει πλεον μεταλικα.

Αθηνα ειναι κανα 2 παδια με corrado απο εδω μεσα.

Συναντησου μαζι τους και θα σου λυθουν πολλες αποριες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τσεκαρα τα καλωδια του καντραν ολα κομπλε ειναι οποτε μαλλον ψοφαει ο κομπρεσορας ναι ως την τριτη τραβαει αλλα οχι υπερβολικα πραγματα επισης τα σωληνακια απλα καταλαβαινεις οτι περναει αερας τιποτα παραπανω οποτε το μονο που πρεπει να μαθω τωρα ειναι το αν εχω περιθωρια να του κανω rebuild η αν ειναι για πεταμα αυτο μονο αν τον ξυλωσω θα το μαθω?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EAN THELI REBUILT DONT PANIC!! EBAY POULAI ENAS TIPOS OIL SEALS GIA 99.99 DOLARIA ALA TOU KANIS OFFER 70 KAI TA PIRES MAZI ME ENISHIMENO BELT.. META WWW.G-LADERSHOP.COM 8 APEX STRIPS GIA 45.00 EVRO... META SKF XALANDRI GIA TA ROULEMAN..DEN EXO TOUS ARITHMOUS MAZI MOU AFTI TIN STIGMI AVRIO THA STA KANO POST. VGALE TON SOLINA TOU KOMPRESORA KAI ME TO DAKTILO SOU NA ESTANTHIS EAN EXEI GREZIA MESA O SOLINAS. LIGO LADI EINAI OK ALA EAN EXEI GREZAKIA PAS GIA REBUILD. THA SOU ELEGA PIGENE SE MIXANIKO EAN THEN KATEXEIS POLA APO G60.

Edited by gus280

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου αν εισαι αθηνα και θελεις βοηθεια σε καποια θεματα ειμαστε 5 γνωστοι με corrado kai βρισκομαστε συχνα

βοηθωντας ο εννας τον αλλο.Αν θελεις ελα στην παρεα και σιγουρα ολο και κατι θα μαθεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σορρυ για την αργοποριμενη απαντηση εννοειται πως θα το ηθελα πολυ φιλε μου πως θα εποικινωνισουμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως απο οτι ειδα καλα ανοιγει πρωτη δευτερα.Αν και θα σου ελεγα να μην το σπας

ειδικα πρωτες,δευτερες μπορεις πιο πολυ,απο τριτη και πανω σκιστο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...