Jump to content
Vag_Scirocco

Τι φρενα φοραει το Scirocco με τα 160hp και τι με τα 122hp ?

Recommended Posts

Ειχα πει σε αλλο ποστ οτι η τιμη που εκλεισα τα 122 πλησιαζει στα 160.

Ετσι τωρα εχει αρχισει και τριβιλιαζει η σκεψη στο μυαλο μου να παω στα 160 αλογα τελικα

χωρις τα extra επανω. Αυτο που με ενδιαφερει ομως τωρα περισσοτερο ειναι αυτο που αναφερω

στον τιτλο:

Φορανε το ιδιο συστημα φρενων (διαμετρος, δισκοι, κλπ) ή οχι;

Επισης μου "ψιθυρισαν" οτι στα 160 αλλαζει γενικα το αυτοκινητο, δλδ: πιο στιβαρο σασι,

βασεις μηχανης, αναρτησεις (ολα αυτα στα σημεια και οχι εντελως). Ισχυει κατι τετοιο;

Αν εχει βρει καποιος ολα τα παραπανω σε καποιο site μπορει να δωσει το λινκ εδω;

Επισης αν δεν κανει σε καποιον κοπο, μπορει να κοιταξει το εγχειριδιο του 160αρι

για να μας μεταφερει τα στοιχεια εδω;

Οπως προειπα με ενδιαφερει κυριως η ασφαλεια και οχι οι επιδοσεις. Σιγουρα με τα παραπανω

αλογα θα κερδισω στην ενεργητικη ασφαλεια - στο τομεα επιταχυνσεις/προσπερασεις - αλλα απο

την αλλη δεν θελω να χασω στον τομεα του φρεναρισματος.

Ευχαριστω πολυ :excl:

Link to comment
Share on other sites

Το 160 και το 200 έχουν τα ίδια φρένα με αεριζόμενους δίσκους 312 mm μπροστά και συμπαγείς 253 mm πίσω.

Το 122 δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Το 160 και το 200 έχουν τα ίδια φρένα με αεριζόμενους δίσκους 312 mm μπροστά και συμπαγείς 253 mm πίσω.

Το 122 δεν ξέρω.

Σε ευχαριστώ φίλε

Link to comment
Share on other sites

Το 160 και το 200 έχουν τα ίδια φρένα με αεριζόμενους δίσκους 312 mm μπροστά και συμπαγείς 253 mm πίσω.

Το 122 δεν ξέρω.

Thanks κι απο μενα.

Btw, σημερα εμαθα οτι δεν αλλαζει τιποτα απο 122 σε 160, εκτος απο τον κομπρεσορα.

Οπως μου ειπανε ουτε καν τα φρενα, ουτε λογος για αναρτηση, σασι, κλπ. Ειναι ολα ιδια.

Και δεν εχω αποφασισει τελικα τι να κανω: να παω για τα 160 ή οχι και να μεινω στα 122 ? fire.gif

Link to comment
Share on other sites

Thanks κι απο μενα.

Btw, σημερα εμαθα οτι δεν αλλαζει τιποτα απο 122 σε 160, εκτος απο τον κομπρεσορα.

Οπως μου ειπανε ουτε καν τα φρενα, ουτε λογος για αναρτηση, σασι, κλπ. Ειναι ολα ιδια.

Και δεν εχω αποφασισει τελικα τι να κανω: να παω για τα 160 ή οχι και να μεινω στα 122 ? fire.gif

Δικιά μου γνώμη αν με αυτά που έγραψες, δηλ. η τιμή είναι σχεδόν ίδια, γιάτί να μην πάρεις μερικά άλογα ακόμα? sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Δικιά μου γνώμη αν με αυτά που έγραψες, δηλ. η τιμή είναι σχεδόν ίδια, γιάτί να μην πάρεις μερικά άλογα ακόμα? sillyhorse1rb5.gif

Ασε φιλε και εγω τυρρανιομουν τοσο καιρο με αυτη την αποφαση, σκεπτομενος οτι:

καλα ειναι το κατι εξτρα παραπανω αλλα οσο να 'ναι αλλη ασφαλεια θα εχει αυτο

με τα περισσοτερα αλογα.

Τελικα κατεληξα στο 122αρι για 2 λογους. 1) λογω χρηματων, ηδη ειχα ξεφυγει

καπως στα χρηματα και δεν ηθελα να παω για παραπανω και 2) γιατι η ροπη του

μου αρκει. Ισως η καταναλωτικη μανια να μας κανει να ζηταμε ολο και το κατι

περισσοτερο, χωρις στην ουσια να το χρειαζομαστε.

Link to comment
Share on other sites

να σου πω κατι λογω χρηματων το δεχομαι,αν δεν μπορεισ μην το παιρνεις μην βαζεις τα χερια σου στην φωτια.Αλλα αν για ενα μικρο ποσοστο εχεις την δυνατοτητα να το αγορασεις το μεγαλυτερο σε ιππους καντο και δεν θα το μετανοιωσεις,μια φορα αγοραζεις οχι καθε μερα

Link to comment
Share on other sites

Εάν σε ενδιαφέρουν τόσο πολύ τα καλούδια που έχεις βάλει στο αυτοκίνητο μείνε στα 122hp. Εάν δεν είναι και τόσο σημαντικά αυτά που έβαλες και μπορείς να αρκεστείς και σε λιγότερα ποιοτικά (απλά RadioCD, όχι XENON, μη εργοστασιακό συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος) πήγαινε πάρε τα 160hp. Μην ξεχνάμε ότι και οι ροπές και τα άλογα προσφέρουν ασφάλεια (προσπεράσεις κ.τ.λ.).

Link to comment
Share on other sites

Εάν σε ενδιαφέρουν τόσο πολύ τα καλούδια που έχεις βάλει στο αυτοκίνητο μείνε στα 122hp. Εάν δεν είναι και τόσο σημαντικά αυτά που έβαλες και μπορείς να αρκεστείς και σε λιγότερα ποιοτικά (απλά RadioCD, όχι XENON, μη εργοστασιακό συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος) πήγαινε πάρε τα 160hp. Μην ξεχνάμε ότι και οι ροπές και τα άλογα προσφέρουν ασφάλεια (προσπεράσεις κ.τ.λ.).

Καλησπερα και απο μενα με λενε Νικο και ειμαι καινουργιος στο club επειδη και εγω εχω κλησει το σιροκο με τα 160 η τιμη του μου φανηκε σχετικα λογικη αφου μετα απο παρα πολυ ψαξιμο σε γερμανικα αυτοκινητα μονο κατελιξα στο οτι δεν αξιζει να φορτωνεις το αμαξι με καλουδια γιατι πολυ απλα δεν προκειται να παρεις τιποτα πισω στην μεταποληση και κατι αλλο το σιροκο εχει πολυ ΠΛΟΥΣΙΟ εξοπλισμο δεν αξιζει να ακσιζει κατι αλλο να του βαλεις...εμενα αυτη ειναι η φνωμη μου τουλαχιστον και κατι αλλο το μονο που δεν μου αρεσε ηταν η οροφη αφου την πληρωνεις 1 χιλιαρικο και ειναι μονο ΑΝΑΚΛΗΝΟΜΕΝΗ ημαρτον...ελπιζω να τα πουμε σε καμια συναντιση και απο κοντα...

συγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη αλλα εχω σινηθησει απο το greekenglish...

Link to comment
Share on other sites

Εάν σε ενδιαφέρουν τόσο πολύ τα καλούδια που έχεις βάλει στο αυτοκίνητο μείνε στα 122hp. Εάν δεν είναι και τόσο σημαντικά αυτά που έβαλες και μπορείς να αρκεστείς και σε λιγότερα ποιοτικά (απλά RadioCD, όχι XENON, μη εργοστασιακό συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος) πήγαινε πάρε τα 160hp. Μην ξεχνάμε ότι και οι ροπές και τα άλογα προσφέρουν ασφάλεια (προσπεράσεις κ.τ.λ.).

Δεν με ενδιεφεραν και τοσο πολυ για αυτο τελικα πηγα για τα 160.

Καλησπερα και απο μενα με λενε Νικο και ειμαι καινουργιος στο club επειδη και εγω εχω κλησει το σιροκο με τα 160 η τιμη του μου φανηκε σχετικα λογικη αφου μετα απο παρα πολυ ψαξιμο σε γερμανικα αυτοκινητα μονο κατελιξα στο οτι δεν αξιζει να φορτωνεις το αμαξι με καλουδια γιατι πολυ απλα δεν προκειται να παρεις τιποτα πισω στην μεταποληση και κατι αλλο το σιροκο εχει πολυ ΠΛΟΥΣΙΟ εξοπλισμο δεν αξιζει να ακσιζει κατι αλλο να του βαλεις...εμενα αυτη ειναι η φνωμη μου τουλαχιστον και κατι αλλο το μονο που δεν μου αρεσε ηταν η οροφη αφου την πληρωνεις 1 χιλιαρικο και ειναι μονο ΑΝΑΚΛΗΝΟΜΕΝΗ ημαρτον...ελπιζω να τα πουμε σε καμια συναντιση και απο κοντα...

συγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη αλλα εχω σινηθησει απο το greekenglish...

Καλως ηρθες Νικο, καλη διαμονη να εχεις ;)

Συμφωνω με αυτα που εγραψες και δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο ;)

Μπορεις αν θελεις να χρησιμοποιεις ενα

αυτόματο σύστημα μετατροπής από Greeklish σε ελληνικά.

Καποτε το χρησιμοποιουσα και εγω πολυ γιατι ειχα

συνηθισει οπως και εσυ (για αυτο και δεν βαζω τονους).

Αλλα θα σου προτεινα να συνηθισεις να γραφεις κανονικα,

χωρις τη βοηθεια των προγραματων αυτων.

Link to comment
Share on other sites

Το 160 και το 200 έχουν τα ίδια φρένα με αεριζόμενους δίσκους 312 mm μπροστά και συμπαγείς 253 mm πίσω.

Το 122 δεν ξέρω.

122 και 160 ειναι ακριβως ιδια στα φρενα. Και τα δυο εχουν 288 εμπρος και 253 πισω. Το 200 εχει εμπρος 312.

Εμενα οταν ειχα ρωτησει μου ειπαν οτι στα 122 και 160 ειναι τα ιδια,

δεν μου ειχαν αναφερει ομως διαμετρους...

Οποτε μαλλον προς τον chrismk2 κλινω...

stef80 αν εχεις στοιχεια καταθεσε τα, please ! :(

Link to comment
Share on other sites

Εμενα οταν ειχα ρωτησει μου ειπαν οτι στα 122 και 160 ειναι τα ιδια,

δεν μου ειχαν αναφερει ομως διαμετρους...

Οποτε μαλλον προς τον chrismk2 κλινω...

stef80 αν εχεις στοιχεια καταθεσε τα, please ! :ninja:

Τις διαστάσεις τις είχα διαβάσει στο περιοδικό evo Νοεμβρίου και μου φαίνεται αρκετά λογικό να έχουν ίδια διάσταση τα 160 με τα 200 άλογα αφού το ίδιο ισχύει και για το golf με τα 170 και 200 ενώ το 140 ps (tsi) και κάτω έχει πιο μικρά.

Link to comment
Share on other sites

Τις διαστάσεις τις είχα διαβάσει στο περιοδικό evo Νοεμβρίου και μου φαίνεται αρκετά λογικό να έχουν ίδια διάσταση τα 160 με τα 200 άλογα αφού το ίδιο ισχύει και για το golf με τα 170 και 200 ενώ το 140 ps (tsi) και κάτω έχει πιο μικρά.

Eγω στα πρωτα δελτια τυπου της vw ειχα δει οτι το 200 με το 160 εχουν τα ιδια φρενα,το site που παρατεθηκε κανει λαθος και οχι μονο στη διασταση,αναφερει επισης οτι εχει μπρος πισω αεριζομενα,πραγμα που δεν ισχυει επισης :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Ναι σιγουρα ρωτησα "βελτιωτη" γνωστο στο χωρο και μου το ειπε.

Mακαρι ρε γμτ να ειναι ετσι αλλα το δελτιο τυπου αλλα λεει...τι να πω...θα τα μετρησω την αλλη εβδομαδα που παραλαμβανω :o

Link to comment
Share on other sites

Αν σε βοηθαει αυτο ετσι ειναι και στο golf ακριβως.Ιδιοι δισκοι το GT με το GTI και μικροτεροι στις αλλες εκδοσεις.Και να σου πω την αληθεια πολυ λογικο μου φαινεται...

Link to comment
Share on other sites

Αν σε βοηθαει αυτο ετσι ειναι και στο golf ακριβως.Ιδιοι δισκοι το GT με το GTI και μικροτεροι στις αλλες εκδοσεις.Και να σου πω την αληθεια πολυ λογικο μου φαινεται...

Tο ξερω οτι ετσι ειναι στο γκολφ,και το λογικο ετσι ειναι να γινεται...μακαρι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.