Jump to content
sachs125

K-jet και Βελτιωτικη εκκεντροφοροι

Recommended Posts

Γεια χαρα και χρονια πολλα. Ευτιχησμενο το νεο ετος με πολλες βολτες, και απροβλιματιστα χιλιομετρα!!!

Σας γραφω για να παρω την γνωμη σας σε ενα project-βελτιωση με αλλα λογια, που προκειται-σκεφτομαι να κανω στο Golf μου,καταρχην το μοτερ ειναι το γνωστο 1.8L 16V με κωδικο KR. Ειδη εχω παρει καπακι απο 9Α που εχει καλυτερους αυλους εισαγωγης απο το KR(που εχω επανω αυτη τη στιγμη) και μαζευω πραγματα για να το γεμισω. Εχω καταληξει σε Supertech βαλβιδες 0.5oversize για την εισαγωγη και standart για την εξαγωγη, επισης ελατηρια και retainers απο την ιδια εταιρια και απο εκκεντροφορους να πω την αληθεια δεν ξερω αλλα σκεφτομαι για καποιουs 270 συμετρικους... Αυτο ειναι το ενα μερος ,αυτο που με προβλιματιζει ειναι οτι το Κ-JET δουλευει σε μια τετοιου ειδους μετατροπη-βελτιωση? εχει περιθορια ρυθμισης δηλαδηγια της καινουριες αναγκες του μοτερ σε καυσιμο λογω των μεγαλυτερων εκκεντροφορων κλπ ? Δεν θα ηθελα να καταφυγω στη λυση του digifan απο το ABF η σε καρμπυρατερ θελω (ας ακουγεται περιεργο η κ χαζο) να κρατησω το Κ-JET σε λειτουργια οπως ειναι. Εχω ακουσει δεν το γνωριζω, πως το K-JET εχει δουλεψει μεχρι κ σε τουρμπο μετατροπες, βεβαια δεν ξερω τα αποτελεσματα tongue.gif . Τεσπα για να μην λεω κ πολλα υπαρχει καποιος που να εχει κανει τετοιου ειδους βελτιωση με ψεκασμο K JET ??? Χρειαζομαι συμβουλες και αποψεις

Φιλικα Μανος.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα και χρονια πολλα. Ευτιχησμενο το νεο ετος με πολλες βολτες, και απροβλιματιστα χιλιομετρα!!!

Σας γραφω για να παρω την γνωμη σας σε ενα project-βελτιωση με αλλα λογια, που προκειται-σκεφτομαι να κανω στο Golf μου,καταρχην το μοτερ ειναι το γνωστο 1.8L 16V με κωδικο KR. Ειδη εχω παρει καπακι απο 9Α που εχει καλυτερους αυλους εισαγωγης απο το KR(που εχω επανω αυτη τη στιγμη) και μαζευω πραγματα για να το γεμισω. Εχω καταληξει σε Supertech βαλβιδες 0.5oversize για την εισαγωγη και standart για την εξαγωγη, επισης ελατηρια και retainers απο την ιδια εταιρια και απο εκκεντροφορους να πω την αληθεια δεν ξερω αλλα σκεφτομαι για καποιουs 270 συμετρικους... Αυτο ειναι το ενα μερος ,αυτο που με προβλιματιζει ειναι οτι το Κ-JET δουλευει σε μια τετοιου ειδους μετατροπη-βελτιωση? εχει περιθορια ρυθμισης δηλαδηγια της καινουριες αναγκες του μοτερ σε καυσιμο λογω των μεγαλυτερων εκκεντροφορων κλπ ? Δεν θα ηθελα να καταφυγω στη λυση του digifan απο το ABF η σε καρμπυρατερ θελω (ας ακουγεται περιεργο η κ χαζο) να κρατησω το Κ-JET σε λειτουργια οπως ειναι. Εχω ακουσει δεν το γνωριζω, πως το K-JET εχει δουλεψει μεχρι κ σε τουρμπο μετατροπες, βεβαια δεν ξερω τα αποτελεσματα tongue.gif . Τεσπα για να μην λεω κ πολλα υπαρχει καποιος που να εχει κανει τετοιου ειδους βελτιωση με ψεκασμο K JET ??? Χρειαζομαι συμβουλες και αποψεις

Φιλικα Μανος.

:lol:<_< Σας εβαλα δυσκολα ε???

Link to comment
Share on other sites

Ναι το αυτοκινητο ειναι K-Jetronic.

Aνάμεσα στον τετρακέφαλο και στο κολάρο που πάει στην εισαγωγή υπάρχει μια τάπα, αν την αφαιρέσεις θα δείς μια βίδα (το 14 στο σχήμα) βιδώνοντας την (δεξιόστροφα) κάνεις το μείγμα πιο πλούσιο. Είναι δύσκολο να το κάνεις μόνος γιατί μπορεί να το παρακάνεις και να μη δουλεύει σωστά το μοτέρ, καλύτερα να το πας σε κάποιον που να ασχόλείται για να σου φέρει την αναλογία εκεί που πρέπει (με κάποιο AFM πιθανόν). Αν είχες ΚΕ-jet θα μπορούσες να το κάνεις και μόνος σου.

k-jetronic.gif

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα και χρονια πολλα. Ευτιχησμενο το νεο ετος με πολλες βολτες, και απροβλιματιστα χιλιομετρα!!!

Σας γραφω για να παρω την γνωμη σας σε ενα project-βελτιωση με αλλα λογια, που προκειται-σκεφτομαι να κανω στο Golf μου,καταρχην το μοτερ ειναι το γνωστο 1.8L 16V με κωδικο KR. Ειδη εχω παρει καπακι απο 9Α που εχει καλυτερους αυλους εισαγωγης απο το KR(που εχω επανω αυτη τη στιγμη) και μαζευω πραγματα για να το γεμισω. Εχω καταληξει σε Supertech βαλβιδες 0.5oversize για την εισαγωγη και standart για την εξαγωγη, επισης ελατηρια και retainers απο την ιδια εταιρια και απο εκκεντροφορους να πω την αληθεια δεν ξερω αλλα σκεφτομαι για καποιουs 270 συμετρικους... Αυτο ειναι το ενα μερος ,αυτο που με προβλιματιζει ειναι οτι το Κ-JET δουλευει σε μια τετοιου ειδους μετατροπη-βελτιωση? εχει περιθορια ρυθμισης δηλαδηγια της καινουριες αναγκες του μοτερ σε καυσιμο λογω των μεγαλυτερων εκκεντροφορων κλπ ? Δεν θα ηθελα να καταφυγω στη λυση του digifan απο το ABF η σε καρμπυρατερ θελω (ας ακουγεται περιεργο η κ χαζο) να κρατησω το Κ-JET σε λειτουργια οπως ειναι. Εχω ακουσει δεν το γνωριζω, πως το K-JET εχει δουλεψει μεχρι κ σε τουρμπο μετατροπες, βεβαια δεν ξερω τα αποτελεσματα tongue.gif . Τεσπα για να μην λεω κ πολλα υπαρχει καποιος που να εχει κανει τετοιου ειδους βελτιωση με ψεκασμο K JET ??? Χρειαζομαι συμβουλες και αποψεις

Φιλικα Μανος.

Μέσα σε όλα αυτά που έχεις μάζέψει θα πρέπει να βάλεις και ένα καλό χταπόδι 4-2-1 και έξάτμιση 55mm με δύο μεσαία καζανάκια, αν δεν θές να κάνεις πολύ φασαρία.

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε όλα αυτά που έχεις μάζέψει θα πρέπει να βάλεις και ένα καλό χταπόδι 4-2-1 και έξάτμιση 55mm με δύο μεσαία καζανάκια, αν δεν θές να κάνεις πολύ φασαρία.

H εξατμιση υπαρχει ειδη απο μπροστα μεχρι πισω και ειναι SUPERSPRINT οπως ακριβος την περιεγραψες . Δλδ Φιλε Πανο πιστευεις πως μπορει να δουλεψει ενα τετοιο project με Κ-JET αρκει να ρυθμιστει σωστα ? Αυτο που με ενδιαφερει περισοτερο απολα ειναι αν το ΚJET Φτανει να παρεχει την αναλογη ποσοτητα καυσιμου που θα χρειαστει το μοτερ μετα τους εκκεντροφορους1

Link to comment
Share on other sites

Aνάμεσα στον τετρακέφαλο και στο κολάρο που πάει στην εισαγωγή υπάρχει μια τάπα, αν την αφαιρέσεις θα δείς μια βίδα (το 14 στο σχήμα) βιδώνοντας την (δεξιόστροφα) κάνεις το μείγμα πιο πλούσιο. Είναι δύσκολο να το κάνεις μόνος γιατί μπορεί να το παρακάνεις και να μη δουλεύει σωστά το μοτέρ, καλύτερα να το πας σε κάποιον που να ασχόλείται για να σου φέρει την αναλογία εκεί που πρέπει (με κάποιο AFM πιθανόν). Αν είχες ΚΕ-jet θα μπορούσες να το κάνεις και μόνος σου.

k-jetronic.gif

Εμενα την εχει μπροστα την βιδα και ειναι αλεν φαντασου πισω απο το εμπρος δεξι φαναρι αυτη δεν ειναι η βιδα που ρυθμιζει μιγμα η κανω λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Εμενα την εχει μπροστα την βιδα και ειναι αλεν φαντασου πισω απο το εμπρος δεξι φαναρι αυτη δεν ειναι η βιδα που ρυθμιζει μιγμα η κανω λαθος?

Λάθος κάνεις.. Ειναι εκεί που δείχνει το βελάκι.

gallery_10241_648_73069.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λάθος κάνεις.. Ειναι εκεί που δείχνει το βελάκι.

gallery_10241_648_73069.jpg

Φιλε Πανο οντως εχεις δικιο απλα φαντασου οτι στο δικο μου αυτοκινητο δεν ειναι ακριβως ετσι, εχει απλα μια τρυπα στην θεση που δειχνει το κοκκινο βελος. το μπρουντζινο αυτο...πως το λενε δεν ξερω που εξεχει εκει που δειχνει το βελος της εικονας σε εμενα δεν υπαρχει απλα υπαρχει μια τρυπα πιθανον να ειναι καποιο πιο παλιο η μεταγενεστερο μοντελο! Επισης παρατηρησα και εναν αισθητηρα κατω απο το πιατο εμενα δεν εχει εκει αισθητηρα ουτε καποια αναμονη γαι αισθητηρα!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Πανο οντως εχεις δικιο απλα φαντασου οτι στο δικο μου αυτοκινητο δεν ειναι ακριβως ετσι, εχει απλα μια τρυπα στην θεση που δειχνει το κοκκινο βελος. το μπρουντζινο αυτο...πως το λενε δεν ξερω που εξεχει εκει που δειχνει το βελος της εικονας σε εμενα δεν υπαρχει απλα υπαρχει μια τρυπα πιθανον να ειναι καποιο πιο παλιο η μεταγενεστερο μοντελο! Επισης παρατηρησα και εναν αισθητηρα κατω απο το πιατο εμενα δεν εχει εκει αισθητηρα ουτε καποια αναμονη γαι αισθητηρα!

Η φωτό είναι ενδεικτική, μην δίνεις σημασία στον αισθητήρα. Εκεί που έιναι η τρύπα, μέσα είναι η βίδα της ρύθμισης έιναι ακριβώς κάτω απο αυτό το μπρούτζινο πράγμα στην φωτό.

Link to comment
Share on other sites

Η φωτό είναι ενδεικτική, μην δίνεις σημασία στον αισθητήρα. Εκεί που έιναι η τρύπα, μέσα είναι η βίδα της ρύθμισης έιναι ακριβώς κάτω απο αυτό το μπρούτζινο πράγμα στην φωτό.

Φιλε Πανο σε ευχαριστω πολυ για το χρονο σου της συμβουλες σου με βοηθησες πολυ Δεν ηθελα να ρωτησω κατι αλλο ευχαριστω και παλι!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Πανο σε ευχαριστω πολυ για το χρονο σου της συμβουλες σου με βοηθησες πολυ Δεν ηθελα να ρωτησω κατι αλλο ευχαριστω και παλι!

Να ΄σαι καλά, ελπίζω να πάνε όλα καλά με το project και το golfακι σου να ξυρίζει!

Link to comment
Share on other sites

Το Κ-Jetronic μπορει ανετα να σε καλυψει γι αυτο που θες να κανεις γιατι οπως σου ειπε και ο φιλος πριν,ρυθμιζεται.Επισης υπαρχουν και μπεκ μεγαλυτερα σε περιπτωση που κριθει αναγκαιο.Απο εκκεντροφορους το αποτελεσμα που θα δεις με τους Schrick δε θα το δεις με κανεναν αλλο.Αν θες να δουλεψεις με υδραυλικα ωστηρια θα παιξεις σε 268 μοιρες για ποιο ωμαλη λειτουργια και 276 για ποιο αγρια.Επισης υπαρχει και η δυνατοτητα του ασυμετρου 268 εισαγωγη,276 εξαγωγη.Καλο θα ηταν και τα ελατηρια που θα βαλεις να ειναι και αυτα Schrick.

Link to comment
Share on other sites

Το Κ-Jetronic μπορει ανετα να σε καλυψει γι αυτο που θες να κανεις γιατι οπως σου ειπε και ο φιλος πριν,ρυθμιζεται.Επισης υπαρχουν και μπεκ μεγαλυτερα σε περιπτωση που κριθει αναγκαιο.Απο εκκεντροφορους το αποτελεσμα που θα δεις με τους Schrick δε θα το δεις με κανεναν αλλο.Αν θες να δουλεψεις με υδραυλικα ωστηρια θα παιξεις σε 268 μοιρες για ποιο ωμαλη λειτουργια και 276 για ποιο αγρια.Επισης υπαρχει και η δυνατοτητα του ασυμετρου 268 εισαγωγη,276 εξαγωγη.Καλο θα ηταν και τα ελατηρια που θα βαλεις να ειναι και αυτα Schrick.

αν ξερεις φιλε καπου αθηνα που πουλανε Schrick η απο εξωτερικο με νορμαλ τιμες,πες μου παρακαλω,η αν εχει καποιος μεταχειρισμενo για 8v

Link to comment
Share on other sites

Εδω στην Ελλαδα φερνει ο Καφουνης αλλα τον αποκλειουμε γιατι δεν εχει νορμαλ τιμες.Καλο θα ηταν να ψαξεις στο γερμανικο ebay και για καινουργιο και για μεταχειρισμενο.Οι τιμες εκει ειναι κατα πολυ χαμηλοτερες απο οτι εδω.

Link to comment
Share on other sites

Εδω στην Ελλαδα φερνει ο Καφουνης αλλα τον αποκλειουμε γιατι δεν εχει νορμαλ τιμες.Καλο θα ηταν να ψαξεις στο γερμανικο ebay και για καινουργιο και για μεταχειρισμενο.Οι τιμες εκει ειναι κατα πολυ χαμηλοτερες απο οτι εδω.

Να σαι καλα φιλε!

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα και χρονια πολλα. Ευτιχησμενο το νεο ετος με πολλες βολτες, και απροβλιματιστα χιλιομετρα!!!

Σας γραφω για να παρω την γνωμη σας σε ενα project-βελτιωση με αλλα λογια, που προκειται-σκεφτομαι να κανω στο Golf μου,καταρχην το μοτερ ειναι το γνωστο 1.8L 16V με κωδικο KR. Ειδη εχω παρει καπακι απο 9Α που εχει καλυτερους αυλους εισαγωγης απο το KR(που εχω επανω αυτη τη στιγμη) και μαζευω πραγματα για να το γεμισω. Εχω καταληξει σε Supertech βαλβιδες 0.5oversize για την εισαγωγη και standart για την εξαγωγη, επισης ελατηρια και retainers απο την ιδια εταιρια και απο εκκεντροφορους να πω την αληθεια δεν ξερω αλλα σκεφτομαι για καποιουs 270 συμετρικους... Αυτο ειναι το ενα μερος ,αυτο που με προβλιματιζει ειναι οτι το Κ-JET δουλευει σε μια τετοιου ειδους μετατροπη-βελτιωση? εχει περιθορια ρυθμισης δηλαδηγια της καινουριες αναγκες του μοτερ σε καυσιμο λογω των μεγαλυτερων εκκεντροφορων κλπ ? Δεν θα ηθελα να καταφυγω στη λυση του digifan απο το ABF η σε καρμπυρατερ θελω (ας ακουγεται περιεργο η κ χαζο) να κρατησω το Κ-JET σε λειτουργια οπως ειναι. Εχω ακουσει δεν το γνωριζω, πως το K-JET εχει δουλεψει μεχρι κ σε τουρμπο μετατροπες, βεβαια δεν ξερω τα αποτελεσματα tongue.gif . Τεσπα για να μην λεω κ πολλα υπαρχει καποιος που να εχει κανει τετοιου ειδους βελτιωση με ψεκασμο K JET ??? Χρειαζομαι συμβουλες και αποψεις

Φιλικα Μανος.

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ, ΑΠΟ ΠΟΤΕ H ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ 9Α ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥ KR? ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ KR ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΗ ΑΠΟ ΤΟΥ 9A Η TOY ABF ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ GOLF2 9A BLOCK ΜΕ ΚΕΦΑΛΗ KR ΚΑΙ ΧΤΑΠΟΔΙ 4-1 Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΥΣ 170HP ME ΕΝΑ ΣΕΤ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΣΠΟΡ :lol:

post-12041-1238002528_thumb.jpg

Edited by golfgti9a
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.