Jump to content
john160

ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ

Recommended Posts

Παιδιά ανοίγω ένα νέο θέμα για όσους το έχουν σε λευκό χρώμα!

Ως γνωστόν είναι ακρυλικό διπλής στρώσεως αλλά όχι μεταλλικό!

Βέβαια ως χρώμα δεν απορροφά τις ακτίνες του ήλιου όπως τα πιο σκούρα οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξεθωριάσει όπως κάτι π.χ κόκκινα Punto Mk1 που μετά από 5 χρόνια ήταν ρόζ!

Τι προτείνετε ώστε να διατηρηθεί κατά το δυνατόν καλύτερα στο πέρασμα του χρόνου!

Κάθε πότε κέρωμα και τα λοιπά

Στην αντ/πεια μου είπαν πως το λευκό αν και απλό χρώμα έχει βερνίκι προστασίας από πάνω!

Ισχύει αυτό? Η έλεγαν μ@λ@κίες?

Link to comment
Share on other sites

Σε jaguar του `65 λευκή που είχα δει πριν λίγο καιρό σε κακά χάλια έκαναν ένα γυάλισμα-κέρωμα και το αυτοκίνητο έγινε καινούριο!!! Δεν το πίστευα! Αρα μην ανυσηχείς καθόλου!

Link to comment
Share on other sites

μπραβο ρε μαγκα...

και εγω το χα απορια για το μη μεταλικο ασπρο χρωμα....

πιστευω μια κουκουλα θα βοηθησει.. και ακομα καλυτερα αν υπαρχει γκαραζ :D

κατι αλλο που πρεπει να προσεχουμε??

Link to comment
Share on other sites

υποθετω πως ενοεις καπως ετσι gallery_6618_469_102645.jpg tongue.gif

Edited by polotsik
Link to comment
Share on other sites

Οπως ολοι ξερουμε ο πολυς ηλιος βλαπτει τα παντα.Οποτε οσο μπορουμε να τον αποφευγουμε.

Επισης θα ξεθωριασει πιο γρηγορα αν καθεται πολυ καιρο σκονη πανω του η γενικοτερα ακαθαρσιες.

Αλλα οπως και να εχει ενα καλο κερωμα θα επαναφερει το χρωμα.Αυτη ειναι η μαγεια του λευκου χρωματος.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σχετικα με οτι διαβασα παραπανω:πρεπει να ξερετε οτι η κουκουλα μπορει να μην αφηνει τον ηλιο να δει αμεσα το χρωμα ΑΛΛΑ δεν αφηνει να γινονται σωστα οι εξαερωσεις τον χρωματων και των διαλυτων τους ειδικα αν εχει γινει καποιο μπαλομα - επαναβαφη. Αν εχει βρεξει κραταει την υγρασια αναμεσα στο χρωμα και αυτην οταν φυσαει ολη η σκονη περναει απο κατω αναμεσα στο χρωμα και αυτην με αποτελεσμα να δρασει σαν παρα πολυ λεπτο ντουκοχαρτο - γυαλοχαρτο.Μπορει στο ματι πολλες φορες να μην ειναι ορατα τα μειονεκτιματα της κουκουλας αλλα ετσι ειναι... Τι αλλο πρεπει να προσεχετε ΠΟΤΕ δεν αφηνουμε το αυτοκινιτο κατω απο πευκο λευκα καβακι ελια συκια. ΠΟΤΕ δεν πλενουμε το αυτοκοκινιτο οταν η λαμαρινα καιει απο τον καλοκαιρινο ηλιο.Τελος καλο θα ηταν αν μπορουμε ειδικα απο οικονομικης αποψης να γυαλιζουμε το αυτοκινιτο καθε 6 μηνες και μια φορα τον χρονο κατα προτιμιση πριν καλοκαιριασει να το κερονουμε μετα το γυαλισμα

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σχετικα με οτι διαβασα παραπανω:πρεπει να ξερετε οτι η κουκουλα μπορει να μην αφηνει τον ηλιο να δει αμεσα το χρωμα ΑΛΛΑ δεν αφηνει να γινονται σωστα οι εξαερωσεις τον χρωματων και των διαλυτων τους ειδικα αν εχει γινει καποιο μπαλομα - επαναβαφη. Αν εχει βρεξει κραταει την υγρασια αναμεσα στο χρωμα και αυτην οταν φυσαει ολη η σκονη περναει απο κατω αναμεσα στο χρωμα και αυτην με αποτελεσμα να δρασει σαν παρα πολυ λεπτο ντουκοχαρτο - γυαλοχαρτο.Μπορει στο ματι πολλες φορες να μην ειναι ορατα τα μειονεκτιματα της κουκουλας αλλα ετσι ειναι... Τι αλλο πρεπει να προσεχετε ΠΟΤΕ δεν αφηνουμε το αυτοκινιτο κατω απο πευκο λευκα καβακι ελια συκια. ΠΟΤΕ δεν πλενουμε το αυτοκοκινιτο οταν η λαμαρινα καιει απο τον καλοκαιρινο ηλιο.Τελος καλο θα ηταν αν μπορουμε ειδικα απο οικονομικης αποψης να γυαλιζουμε το αυτοκινιτο καθε 6 μηνες και μια φορα τον χρονο κατα προτιμιση πριν καλοκαιριασει να το κερονουμε μετα το γυαλισμα

Να προσθέσω τη γνώμη μου πάνω σ΄αυτό:

στην τακτική-προληπτική συντήρηση του αυτοκινήτου, καλό είναι ένα κέρωμα την άνοιξη και το φθινόπωρο, θα πρέπει όμως να γίνεται με το χέρι.

Καλό είναι να αποφεύγονται τα συχνά γυαλίσματα με τη χρήση αλοιφαδόρου καθότι αφαιρούν μέρος απο το βερνίκι του αυτοκινήτου μας. Προτείνεται μόνο αν θέλουμε να χαθούν γρατζουνιές.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σχετικα με οτι διαβασα παραπανω:πρεπει να ξερετε οτι η κουκουλα μπορει να μην αφηνει τον ηλιο να δει αμεσα το χρωμα ΑΛΛΑ δεν αφηνει να γινονται σωστα οι εξαερωσεις τον χρωματων και των διαλυτων τους ειδικα αν εχει γινει καποιο μπαλομα - επαναβαφη. Αν εχει βρεξει κραταει την υγρασια αναμεσα στο χρωμα και αυτην οταν φυσαει ολη η σκονη περναει απο κατω αναμεσα στο χρωμα και αυτην με αποτελεσμα να δρασει σαν παρα πολυ λεπτο ντουκοχαρτο - γυαλοχαρτο.Μπορει στο ματι πολλες φορες να μην ειναι ορατα τα μειονεκτιματα της κουκουλας αλλα ετσι ειναι... Τι αλλο πρεπει να προσεχετε ΠΟΤΕ δεν αφηνουμε το αυτοκινιτο κατω απο πευκο λευκα καβακι ελια συκια. ΠΟΤΕ δεν πλενουμε το αυτοκοκινιτο οταν η λαμαρινα καιει απο τον καλοκαιρινο ηλιο.Τελος καλο θα ηταν αν μπορουμε ειδικα απο οικονομικης αποψης να γυαλιζουμε το αυτοκινιτο καθε 6 μηνες και μια φορα τον χρονο κατα προτιμιση πριν καλοκαιριασει να το κερονουμε μετα το γυαλισμα
Να προσθέσω τη γνώμη μου πάνω σ΄αυτό:

στην τακτική-προληπτική συντήρηση του αυτοκινήτου, καλό είναι ένα κέρωμα την άνοιξη και το φθινόπωρο, θα πρέπει όμως να γίνεται με το χέρι.

Καλό είναι να αποφεύγονται τα συχνά γυαλίσματα με τη χρήση αλοιφαδόρου καθότι αφαιρούν μέρος απο το βερνίκι του αυτοκινήτου μας. Προτείνεται μόνο αν θέλουμε να χαθούν γρατζουνιές.

σχεδον ετσι ειναι και κατι βασικο που δεν ειπατε ειναι πως το πλυσιμο θα πρεπει να γινετε μια φορα την εβδομαδα αντε καθε 15 μερες με σαμπουαν που περιεχει κερι για συντηρηση και προστασια του κερωματος που γινετε ανα εξαμηνο τωρα βεβαια αν πολυ σπανια για Χ λογους κανει να πλυθει και μηνα δεν χαλασε και ο κοσμος αλλα αυτο μια στο τοσο οχι συνεχεια :D

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω τη γνώμη μου πάνω σ΄αυτό:

στην τακτική-προληπτική συντήρηση του αυτοκινήτου, καλό είναι ένα κέρωμα την άνοιξη και το φθινόπωρο, θα πρέπει όμως να γίνεται με το χέρι.

Καλό είναι να αποφεύγονται τα συχνά γυαλίσματα με τη χρήση αλοιφαδόρου καθότι αφαιρούν μέρος απο το βερνίκι του αυτοκινήτου μας. Προτείνεται μόνο αν θέλουμε να χαθούν γρατζουνιές.

Η δική μου γνώμη είναι ότι το χρώμα όπως είπε και κάποιος φίλος ποιο πάνω είναι ακρυλικό διπλής στρώσης και δεν παθαίνει τίποτα! Και επειδή έχω παραγγείλει το κόκκινο που είναι εξίσου το ίδιο με το λευκό σε θέμα βαφής, σας λέω ότι δεν παθαίνουν τίποτα! Όσο για τον αλοιφαδόρο αν δεν ξέρεις να τον χρησιμοποιείς καλύτερα να μην τον ακουμπήσεις στο αυτοκίνητο επάνω, αλλά αν γνωρίζεις κάνει καλή δουλειά και δεν αφαιρεί καθόλου μέρος από το βερνίκι, με την θερμοκρασία ανοίγει τους πόρους του βερνικιού και μπαίνει η αλοιφή μέσα στο βερνίκι και γι αυτό τον λόγο διατηρείτε για ένα 6μηνο.

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου γνώμη είναι ότι το χρώμα όπως είπε και κάποιος φίλος ποιο πάνω είναι ακρυλικό διπλής στρώσης και δεν παθαίνει τίποτα! Και επειδή έχω παραγγείλει το κόκκινο που είναι εξίσου το ίδιο με το λευκό σε θέμα βαφής, σας λέω ότι δεν παθαίνουν τίποτα! Όσο για τον αλοιφαδόρο αν δεν ξέρεις να τον χρησιμοποιείς καλύτερα να μην τον ακουμπήσεις στο αυτοκίνητο επάνω, αλλά αν γνωρίζεις κάνει καλή δουλειά και δεν αφαιρεί καθόλου μέρος από το βερνίκι, με την θερμοκρασία ανοίγει τους πόρους του βερνικιού και μπαίνει η αλοιφή μέσα στο βερνίκι και γι αυτό τον λόγο διατηρείτε για ένα 6μηνο.

λαθος

δεν ειναι μεταλικο και η φθορα του αν δεν το προσεξεις ειναι ευκολη

για τον αλοιφαδορο ναι αν δεν ξερεις να τον χρησημοποιεις συμφωνω αλλα κι αν ξερεις ναι μεν κανει καλη δουλεια αλλα δημιουργει τριβη [τριβη=φθορα] και σε συνδιασμο με τις αλοιφες και τα κερια η φθορα ειναι μεγαλητερη

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό! Αναφέρεις το ότι δεν είναι μεταλλικό και γι αυτό είναι και ποιο ευάλωτο! Εδώ έχεις λάθος!!! Όπως κάνουν και πολλοί άλλοι, διότι το μεταλλικό δεν είναι κάτι που προστατεύει το χρώμα. Το μεταλλικό χρώμα είναι αυτό που έχει μέταλλα γι αυτό λέγετε και μεταλλικό. Σε αλλά χρώματα είναι ψιλά και σε αλλά χοντρά που είναι και πιο εμφανές στο μάτι. Υπάρχουν και τα χρώματα που περιέχουν μόνο πέρλα και τέλος τα απλά χωρίς μέταλλο η πέρλα. Σε όλα τα παραπάνω στην τελική επίστρωση πέφτει βερνίκι για προστασία του χρώματος. Γι αυτό να ξέρετε ότι ποτέ δεν ματάρη πλέον το χρώμα. Και λέω πλέον διότι στα πιο παλιά αυτοκίνητα παραγωγής και μη, δεν χρησιμοποιούσαν βερνίκι παρά μόνο χρώμα το λεγόμενο μονής που τώρα έχει καταργηθεί από την ΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό! Αναφέρεις το ότι δεν είναι μεταλλικό και γι αυτό είναι και ποιο ευάλωτο! Εδώ έχεις λάθος!!! Όπως κάνουν και πολλοί άλλοι, διότι το μεταλλικό δεν είναι κάτι που προστατεύει το χρώμα. Το μεταλλικό χρώμα είναι αυτό που έχει μέταλλα γι αυτό λέγετε και μεταλλικό. Σε αλλά χρώματα είναι ψιλά και σε αλλά χοντρά που είναι και πιο εμφανές στο μάτι. Υπάρχουν και τα χρώματα που περιέχουν μόνο πέρλα και τέλος τα απλά χωρίς μέταλλο η πέρλα. Σε όλα τα παραπάνω στην τελική επίστρωση πέφτει βερνίκι για προστασία του χρώματος. Γι αυτό να ξέρετε ότι ποτέ δεν ματάρη πλέον το χρώμα. Και λέω πλέον διότι στα πιο παλιά αυτοκίνητα παραγωγής και μη, δεν χρησιμοποιούσαν βερνίκι παρά μόνο χρώμα το λεγόμενο μονής που τώρα έχει καταργηθεί από την ΕΕ.

εγω το ξερω πολυ καλα μιας και επλενα γυαλιζα και κερωνα αυτοκινητα για 4-5 χρονια [τωρα κανω συνηθως το δικο μου]

το μεταλικο οπως ειπες εχει μεταλλα και για αυτο σαν χρωμα εχει μεγαλητερες αντοχες οπως και η περλα

τωρα μαλλον εχεις μπερδεψει το διπλης βαφης με το βερνικι

διπλης εχει περαστει διπλη στρωση χρωματος οσο για το βερνικι εδω και αρκετα χρονια τα χρωματα περνιουντε με βερνικι ανεξαρτητος αν ειναι περλα μεταλικο διπλης η μονης

Link to comment
Share on other sites

Σου παραθέτω μια μελέτη που έχει γίνει από επιστήμονες! «Όλα τα μέταλλα έχουν την τάση να αναβαθμίζονται (προσπαθούν να ξαναέρθουν στο φυσικό τους περιβάλλων) δηλαδή να βρεθούν πάλι στην γη σαν σκουριά . Η φιλοσοφία ότι το μέταλλο αν σκουριάσει τι άλλο μπορεί να πάθει, έκανε τους ερευνητές να φτιάξουν ένα υλικό που θα μπορούσε να σκουριάσει, τα μέταλλα και παράλληλα να τους αφαιρέσει και το οξυγόνο . Το μίνιο η πρώτη επίστρωση των μέταλλων πριν την βαφή ( μίξη σκουριάς και ρητίνες ) μια επίστρωση με μίνιο θα καλύψει το μέταλλο με σκουριά και θα εμποδίσει την υγρασία και το οξυγόνο να έρθουν σε επαφή με αυτό . Στα αυτοκίνητα όπου η προστασία της λαμαρίνας πρέπει να έχει υψηλά στάνταρ ποιότητας βαφής και αντισκοριακής προστασίας χρησιμοποιούνε εποξικά αστάρια δύο συστατικών. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι όλα γαλβανισμένα, θα πρέπει να ξέρουμε ότι κανένα αστάρι δεν κάνει σωστή πρόσφυση απευθείας σε μια γαλβανισμένη λαμαρίνα, γι αυτόν τον λόγο οι εταιρίες κατασκευής χρωμάτων αυτοκινήτου δημιούργησαν ένα ιδικό primer για πρώτη στρώση. Η σειρά για μια βαφή αυτοκινήτου έχει ως εξής : απολίπανση, στέγνωμα, πρώτο χέρι primer, αστάρι, vs υπόστρωμα, χρώμα, βερνίκι. Οι κατασκευάστριες εταιρίες αυτοκινήτων για κάθε χώρα και ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες χρησιμοποιούν διαφορετικής αντοχής χρώματα, για παράδειγμα μια βαφή αυτοκινήτου που προορίζετε για την Ελλάδα δεν θα ήταν κατάλληλη για μια χώρα της Αφρικής η της βόριου Αμερικής . Ένα ακρυλικό χρώμα αυτοκινήτου είναι πολύ ανθεκτικό αλλά και πολύ ευαίσθητο κάτω από ορισμένες συνθήκες. Η βαφές των αυτοκινήτων που προορίζονται για την Ελλάδα δεν είναι προγραμματισμένες για χαμηλές θερμοκρασίες, αν μείνουν λοιπόν χιόνια για τρις τέσσερις μέρες πάνω στο αυτοκίνητο να είστε σίγουροι ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα (θα παρατηρήσετε ότι) το βερνίκι θα αρχίσει να ξασπρίζει, αυτό είναι δήγμα ότι το βερνίκι έχει αρχίσει να καίγετε . Κατά το στέγνωμα του βερνικιού η του χρώματος οι καταλύτες βγαίνουν στην επιφάνια και δημιουργούν αυτήν την σκληρή κρουστά που θα κάνει το βερνίκι η το χρώμα ανθεκτικό και σκληρό, τρόποι προστασίας του βερνικιού και του χρώματος,» σας παραθέτω ποιο κάτω.* «Έχει παρατηρηθεί σε αυτοκίνητα πενταετίας, γύρο από τα ΠΑΡΜΠΡΙΖ να δημιουργείται σκουριά. Τρόποι αντιμετώπισης. Για σκουριά γύρο από τα παρμπρίζ και γενικότερα σε όλα τα σημεία του αυτοκινήτου που έχει σκουριά και έχει αρχίσει να ψωριάζει η λαμαρίνα μπορούμε να προβούμε στον εξής τρόπο αντιμετώπισης. Με ένα ντουκόχαρτο ξηράς τριβής P100 τρίβουμε και λειαίνουμε το σημείο που βρίσκετε η σκουριά, με ένα πινελάκι περνά με ΥΔΡΟΧΛΩΡΙΚΟ ΟΞΥ ΜΕ ΑΝΑΣΤΟΛΕΑ HCE, αφήνουμε το οξύ να δράσει και το τρίβουμε με μια τελόβουρτσα (συρματόβουρτσα) προσπαθώντας να καθαρίσουμε καλά τους πόρους που έχει δημιουργήσει η ψώρα, αν δεν έχει καθαρίσει καλά τοποθετούμε εκ νέου οξύ και επαναλαμβάνουμε την τριβή με την βούρτσα. Όταν είμαστε σίγουροι ότι έχει αφαιρεθεί όλη η σκουριά καθαρίζουμε καλά την συγκεκριμένη επιφάνια με διαλυτικό (έχει την δυνατότητα να στεγνώσει το συγκεκριμένο σημείο γρηγορότερα και να μην δημιουργήσει εκ νέου την κιτρινίλα της σκουριάς) και περνάμε το κατάλληλο primer αφού στεγνώσει περνάμε το αστάρι (δυο συστατικών) και κατόπιν το χρώμα.»

Τώρα για επαγγελματικά, να σου πω ότι δούλευα για 10 χρόνια σε φανοποιείο? Αυτό δεν λέει και τίποτα. Επειδή τείνει να γίνει προσωπικό ζήτημα, που σίγουρα κουράζει πολλούς εδώ, θα σταματήσω. Και ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, αν γνωρίζει κάποιος δικό του φανοποιό ας ρωτήσει για να έχει ολοκληρωμένη άποψη!

*«ΚΕΡΙ Ή ΚΡΕΜΑ

Μπορείτε να διατηρήσετε το χρώμα του αυτοκινήτου σας με κάποιο κερί ή

κρέμα από αυτές που κυκλοφορούν στο εμπόριο.

Και οι δύο τύποι προϊόντων θα προστατεύσουν το χρώμα σας από την υγρασία,

το όζον και την υπεριώδη ακτινοβολία. Οι κρέμες που βασίζονται στο πετρέλαιο

και περιέχουν σιλικόνες, διαρκούν συνήθως πολύ περισσότερο (μέχρι ένα χρόνο

ή και περισσότερο) Το συνηθισμένο κερί διαρκεί λιγότερο αλλά δεν περιέχει

συστατικά πετρελαίου , μεταξύ αυτών των δύο προϊόντων καλύτερο είναι το

κερί λόγο της ουδέτερης σύνθεσης του ! Επειδή πολλά κεριά περιέχουν

σιλικόνη και άλλα συστατικά με σκοπό να επεκτείνουν την προστασία , καλό

θα είναι να διαβάζετε τα συστατικά του.

Ένα κερί που εφαρμόζετε με τρίψιμο στην επιφάνια του αυτοκινήτου σας δίνει

πάντα καλύτερη προστασία από ένα προϊόν που ψεκάζετε ! Τα κεριά

πλυσίματος αυτοκινήτων δίνουν μια προσωρινή λάμψη αλλά δεν παρέχουν

μόνιμη προστασία.

Κατά την επιλογή ενός κεριού ή κρέμας επιλέξτε αυτό που είναι "σωστό"

για το χρώμα του αυτοκινήτου σας. Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι βαμμένα

με χρώματα δυο επιστρώσεων (autobase) το βερνίκι είναι πολύ σκληρό και

ανθεκτικό σε όλες της καιρικές συνθήκες .

Το κερί σε καμία περίπτωση δεν κάνει κακό.

Όταν το κερί εφαρμόζεται, έχει μια επίδραση στίλβωσης που βοηθά και κάνει

να λάμπει το θαμπό, εξασθενισμένο χρώμα.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ & ΤΗΣ ΚΡΕΜΑΣ

Διαβάζετε πάντα τις οδηγίες του προϊόντος.

Πλύνετε και στεγνώστε το όχημά πριν εφαρμόσετε το κερί .

Μην εφαρμόσετε το κερί στην άμεση ηλιακή ακτινοβολία . Εφαρμόστε το στη

σκιά, νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα όταν ο ήλιος δεν είναι τόσο καυτός.

Χρησιμοποιήστε ένα καθαρό, μαλακό, υγρό πανί ή ένα σφουγγάρι ή ένα (αλοιφαδόρο μόνο αν είσαστε ειδικοί)! Για να

εφαρμόσετε το κερί η την κρέμα και σκουπίστε το με ένα βαμβακερό

ύφασμα.

Εφαρμόστε το κερί σε μια μικρή περιοχή (π.χ. μια πόρτα, ένα φτερό ) και

σκουπίστε το αμέσως .

Την κρέμα την αφήνετε να ξεραθεί πριν την σκουπίσετε .

Εάν προσπαθείτε να κάνετε ολόκληρο το αυτοκίνητο ή μια πάρα πολύ

μεγάλη περιοχή, το κερί ή η κρέμα μπορεί να ξεραθούν και να είναι δύσκολο

να σκουπιστούν.» tongue.gif

Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

ωραια τα λεει ο μαστρο Δημος ετσι;

ξεχασες να αναφερεις το λινκ .....

http://www.autopaint.gr/GREE/genika/diatiristetoxroma.htm

υποθετω οτι δεν γνωριζεις μιας που εισαι νεο μελος οτι ο Δημος ή αλλιως autopainter ειναι μελος του κλαμπ εδω και κατι καιρους και ειναι ο ανθρωπος που φροντιζει τα αυτοκινητα μας...

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

tongue.gif Τώρα ποιος το έγραψε πρώτος δεν ξέρω! http://www.fanovafes.gr/arthra/arthro1.htm Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

ωραια τα λεει ο μαστρο Δημος ετσι;

ξεχασες να αναφερεις το λινκ .....

http://www.autopaint.gr/GREE/genika/diatiristetoxroma.htm

υποθετω οτι δεν γνωριζεις μιας που εισαι νεο μελος οτι ο Δημος ή αλλιως autopainter ειναι μελος του κλαμπ εδω και κατι καιρους και ειναι ο ανθρωπος που φροντιζει τα αυτοκινητα μας...

Εφόσον ο Μαστρο Δήμος είναι όπως λες ο autopainter γιατί μας αφήνει και "διαφωνούμε" και δεν μας δίνει τα φώτα του???

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου γνώμη είναι ότι το χρώμα όπως είπε και κάποιος φίλος ποιο πάνω είναι ακρυλικό διπλής στρώσης και δεν παθαίνει τίποτα! Και επειδή έχω παραγγείλει το κόκκινο που είναι εξίσου το ίδιο με το λευκό σε θέμα βαφής, σας λέω ότι δεν παθαίνουν τίποτα! Όσο για τον αλοιφαδόρο αν δεν ξέρεις να τον χρησιμοποιείς καλύτερα να μην τον ακουμπήσεις στο αυτοκίνητο επάνω, αλλά αν γνωρίζεις κάνει καλή δουλειά και δεν αφαιρεί καθόλου μέρος από το βερνίκι, με την θερμοκρασία ανοίγει τους πόρους του βερνικιού και μπαίνει η αλοιφή μέσα στο βερνίκι και γι αυτό τον λόγο διατηρείτε για ένα 6μηνο.

Οι γρατζουνιές πως εξαφανίζονται? Επειδή ανοίγουν οι πόροι του βερνικιού και μπαίνει η αλοιφή μέσα στο βερνίκι?

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ! Οι γρατζουνιές εξαφανίζονται όταν τα μόρια του βερνικιού με του χρώματος μετατοπίζονται με την βοήθεια της αλοιφής και καλύπτουν τις μικρογρατζουνιές! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει τέτοιο θέμα που να εξηγεί στην ενότητα για την φροντίδα του αυτοκινήτου?

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ! Οι γρατζουνιές εξαφανίζονται όταν τα μόρια του βερνικιού με του χρώματος μετατοπίζονται με την βοήθεια της αλοιφής και καλύπτουν τις μικρογρατζουνιές! tongue.gif

Δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο. :rolleyes:

Το βερνίκι είναι επιστρωμένο πάνω απο το χρώμα, πως γίνεται η μετατόπιση τών μορίων του χρώματος ΧΩΡΙΣ (όπως λες) να βλάψει καθόλου το βερνίκι?

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Την αλοιφή γιατί την βάζουμε? Γιατί περιέχει κάποια συστατικά που εισχωρεί μέσα από το βερνίκι παρεμβαίνοντας στο χρώμα! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Την αλοιφή γιατί την βάζουμε? Γιατί περιέχει κάποια συστατικά που εισχωρεί μέσα από το βερνίκι παρεμβαίνοντας στο χρώμα! :thumbsup:

Δίχως να βλάψει το βερνίκι?

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Παιδια να σας πω λιγο κατι μην ασχολισται με τοσο επιστημονικες αναλησεις . απο το 1984 μεχρι το 2005 ειχα δικο μου μαγαζι στον νεο κοσμο στην αθηνα με χρωματα αυτοκινιτων και καθε χρονο γαι 10 χρονια πηγαινα στην γερμανια (στουτγκαρδη) οπου ειχε την εδρα της η εταιρια που αντιπροσοπευα στην ελλαδα LESSONAL που αργοτερα εγινε πιο γνωστη σαν SIKKENS AKZO NOBEL για εκπεδευση σε διαφορα πραγματα.το θεμα ειναι αν μπορειτε καντε αυτα που εγραψα παραπανω και δεν θα εχετε κανενα προβληβα με το χρωμα του αυτοκινιτου σας.αν θελετε μπορω να σας εξηγησω και τις διαφορες του μονης ακρυλικου με τα διπλης μπορω να σας πω το μεταλλικο με το μη μεταλλικο και της περλας.και πρεπει να ξερουμε ολοι οτι ολες οι εταιριες πλεον βαφουν με "ΝΕΡΟΔΙΑΛΙΤΑ " χρωματα ειναι κατι δεν το προλαβα σαν επεγγελματιας στον χωρο το μονο που ξερω ειναι οτι : ειναι πιο ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να σας πω λιγο κατι μην ασχολισται με τοσο επιστημονικες αναλησεις . απο το 1984 μεχρι το 2005 ειχα δικο μου μαγαζι στον νεο κοσμο στην αθηνα με χρωματα αυτοκινιτων και καθε χρονο γαι 10 χρονια πηγαινα στην γερμανια (στουτγκαρδη) οπου ειχε την εδρα της η εταιρια που αντιπροσοπευα στην ελλαδα LESSONAL που αργοτερα εγινε πιο γνωστη σαν SIKKENS AKZO NOBEL για εκπεδευση σε διαφορα πραγματα.το θεμα ειναι αν μπορειτε καντε αυτα που εγραψα παραπανω και δεν θα εχετε κανενα προβληβα με το χρωμα του αυτοκινιτου σας.αν θελετε μπορω να σας εξηγησω και τις διαφορες του μονης ακρυλικου με τα διπλης μπορω να σας πω το μεταλλικο με το μη μεταλλικο και της περλας.και πρεπει να ξερουμε ολοι οτι ολες οι εταιριες πλεον βαφουν με "ΝΕΡΟΔΙΑΛΙΤΑ " χρωματα ειναι κατι δεν το προλαβα σαν επεγγελματιας στον χωρο το μονο που ξερω ειναι οτι : ειναι πιο ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ

ομως μιας και τα πουλαγες και εισαι τις δουλειας και εχεις κανει και σεμιναρια πανω στο ολο θεμα θα ηθελα αν μπορεις βεβαια και την δικη σου αποψη

με τον φιλο πιο πανω δεν νομιζω να τσακονομαστε [ετσι πιστευω τουλαχιστον] απλα εχουμε καποια εμπειρια στο θεμα [εγω βεβαια δεν εβαφα αλλα περιποιομουν τα χρωματα των αυτοκινητων και ειχα αμεση επαφη με φιλους και γνωστους φανοποιους καθως και εμπορους οπως ησουν εσυ] και εχουμε διαφορετικες αποψεις κατι μπορει να εχω καταλαβει λαθος εγω τοσα χρονια που ασχολουμε ισως κατι ο φιλος πιο πανω δεν εχει σημασια καλο ειναι να ξερουμε κατι περισσοτερο

οπως λενε: οσο ζεις μαθαινεις ;):thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ομως μιας και τα πουλαγες και εισαι τις δουλειας και εχεις κανει και σεμιναρια πανω στο ολο θεμα θα ηθελα αν μπορεις βεβαια και την δικη σου αποψη

με τον φιλο πιο πανω δεν νομιζω να τσακονομαστε [ετσι πιστευω τουλαχιστον] απλα εχουμε καποια εμπειρια στο θεμα [εγω βεβαια δεν εβαφα αλλα περιποιομουν τα χρωματα των αυτοκινητων και ειχα αμεση επαφη με φιλους και γνωστους φανοποιους καθως και εμπορους οπως ησουν εσυ] και εχουμε διαφορετικες αποψεις κατι μπορει να εχω καταλαβει λαθος εγω τοσα χρονια που ασχολουμε ισως κατι ο φιλος πιο πανω δεν εχει σημασια καλο ειναι να ξερουμε κατι περισσοτερο

οπως λενε: οσο ζεις μαθαινεις ;):thumbsup:

:rolleyes: Συμφωνώ απόλυτα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.