Jump to content
davinci

18αρες ή 17αρες τελικά;

Recommended Posts

Παιδιά οι 18αρες είναι πιο όμορφες και δείχνουν πολύ το αμάξι αλλά μόνο μέχρι εκεί.

Σε όλα τα άλλα μείον είναι τα προβλήματα γνωστά να μην επαναλαμβανόμαστε δεν κάνουν για την Ελλάδα η μάλλον η Ελλάδα δεν κάνει για τις 18αρες και όποιος πει το αντίθετο κοροϊδεύει τον εαυτό του είναι σαν την γκόμενα που τα έχει πετάξει όλα έξω γενάρι μήνα και δηλώνει ταυτόχρονα ότι δεν κρυώνει εμπρός το κάλος τι είναι ο πόνος αα και μιας και το είπαμε έχει τολμήσει κανείς να βάλει αλυσίδες στης 18αρες τον χειμώνα άστο καλύτερα για μας που είμαστε στα ορεινά .

Και που να πεσεις σε αυτα τα λουκια της ΕΥΔΑΠ που ειναι στρογγυλα και μεσα στο δρομο και επειδη περνανε την νεα ασφαλτο απο πανω τα καλυπτουν με σιδερο και μολις στρωθει ο δρομος τα ξεσκεπαζουν και σχηματιζεται κρατηρας fire.gifrocket.gif Αστα...πονεμενη ιστορια :D

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, γιατί έχετε πάθει φρίκη με το προφίλ...;;;

Έχω ένα VW Polo με 205/45R16 με Bilstein-Η&Ρ 35mm ανάρτηση και κυκλοφορώ πολύ σε όλους τους δρόμους, Αθήνα - Καρδίτσα και επαρχία γενικά και δεν το έχω μετανιώσει ποτε...!!! Μην πείτε τι λέω λόγω του 40R18 του Scirocco και του 45R16 του Polo μου γιατί 235*40%=94mm και 205*45%=92,25mm, οπότε μιλάμε για το ίδιο ύψος ελαστικού περίπου.... Λίγη προσοχή θέλει. Εάν πάς σαν σκαγκουίνος φυσικό και επόμενο είναι να στραβώσεις, να σπάσεις κ.τ.λ. τα πάντα, είτε φοράς 20" είτε 13"....

Σκέφτομαι προς το φθινόπωρο να αγοράσω και εγώ το Scιrοcco και στο θέμα των ζαντών σκέφτομαι το κόστος συντήρησης των ελαστικών. Εγώ κάθε 1,5 χρόνο περίπου αλλάζω λάστιχα, λόγω χιλιομέτρων. Έχει ρωτήσει κανένας το κόστος των διαστάσεων των ελαστικών σε 17" και 18"....;;;;

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, γιατί έχετε πάθει φρίκη με το προφίλ...;;;

Έχω ένα VW Polo με 205/45R16 με Bilstein-Η&Ρ 35mm ανάρτηση και κυκλοφορώ πολύ σε όλους τους δρόμους, Αθήνα - Καρδίτσα και επαρχία γενικά και δεν το έχω μετανιώσει ποτε...!!! Μην πείτε τι λέω λόγω του 40R18 του Scirocco και του 45R16 του Polo μου γιατί 235*40%=94mm και 205*45%=92,25mm, οπότε μιλάμε για το ίδιο ύψος ελαστικού περίπου.... Λίγη προσοχή θέλει. Εάν πάς σαν σκαγκουίνος φυσικό και επόμενο είναι να στραβώσεις, να σπάσεις κ.τ.λ. τα πάντα, είτε φοράς 20" είτε 13"....

Σκέφτομαι προς το φθινόπωρο να αγοράσω και εγώ το Scιrοcco και στο θέμα των ζαντών σκέφτομαι το κόστος συντήρησης των ελαστικών. Εγώ κάθε 1,5 χρόνο περίπου αλλάζω λάστιχα, λόγω χιλιομέτρων. Έχει ρωτήσει κανένας το κόστος των διαστάσεων των ελαστικών σε 17" και 18"....;;;;

Καλά κρασιά τζάμπα ποστάρουμε ρίξε καμιά ματιά από κάτω από το αυτοκίνητο καμιά γέφυρα κάνα πάτωμα κάνα ψαλίδι δεν τρώμε φρίκη αλλά πώς να το κάνουμε είναι η πικρή αλήθεια τι προσοχή και πόσο προσοχή να δώσεις εκτός και βάλεις στα poi του destinator τις λακκούβες αφού όταν πέσεις μέσα τότε ανακάλυπτης την ύπαρξη τους τέλος πάντων όποιος κατάλαβε κατάλαβε εγώ τι να σας πω είμαι 42 χρονο και έχω αλλάξει 7 αυτοκίνητα όσα ήταν με χαμηλό προφίλ έκλεγε η τσεπούλα μου

Link to comment
Share on other sites

Καλά κρασιά τζάμπα ποστάρουμε ρίξε καμιά ματιά από κάτω από το αυτοκίνητο καμιά γέφυρα κάνα πάτωμα κάνα ψαλίδι δεν τρώμε φρίκη αλλά πώς να το κάνουμε είναι η πικρή αλήθεια τι προσοχή και πόσο προσοχή να δώσεις εκτός και βάλεις στα poi του destinator τις λακκούβες αφού όταν πέσεις μέσα τότε ανακάλυπτης την ύπαρξη τους τέλος πάντων όποιος κατάλαβε κατάλαβε εγώ τι να σας πω είμαι 42 χρονο και έχω αλλάξει 7 αυτοκίνητα όσα ήταν με χαμηλό προφίλ έκλεγε η τσεπούλα μου

Γιατί έχεις δει πόσο χαμηλό είναι το Polo μου....;;;; Μπορεί να είμαι μόνο 26 χρονών, αλλά έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα και με πάρα πολλά αυτοκίνητα. Έχω κυκλοφορήσει σε ό,τι δρόμο θέλεις και με κανένα αυτοκίνητο δεν έχω "κλάψει"... Και το post δεν είναι για το πάτωμα κ.τ.λ., αλλά για το προφίλ των ελαστικών και την διάσταση της ζάντας και το έχω διαβάσει ολόκληρο.... Το χαμήλωμα έχει και τις θυσίες του, μαθαίνεις τους δρόμους με τις κακοτοπιές του και κανονίζεις από που και πως θα πας.

Και λίγο σεβασμός δεν βλάπτει.... Δεν ξέρεις σε ποιον απαντάς και τι είναι αυτός.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες το κάθε πράγμα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Όπως και να το κάνουμε το αμάξι "δείχνει" με τις 18αρες, είναι πανέμορφο, αλλά επίσης όπως κ να έχει το θέμα και κραδασμούς θα έχεις κ σίγουρα μεγαλύτερο κόστος στα ελαστικά. Ο καθένας τα βάζει κάτω κ παίρνει τις αποφάσεις του.

Προσωπικά, όσο και να μην μου αρέσει, θα αφήσω τις 17αρες μου πάνω γιατί ήδη κλαίει η ψυχή μου κάθε φορά που πέφτω σε μια λακούβα είτε γιατί δεν την είδα εγκαίρως, είτε γιατί δεν είχα άλλη επιλογή από το να πέσω μέσα επειδή πχ ήταν κάποιος δίπλα μου και δεν μπορούσα να αλλάξω πορεία ή να πέσω στα φρένα απο φόβο μήπως έρθει κανείς και μου "φιλήσει" τον κώλο.

Link to comment
Share on other sites

Αποψη σου!!!Εγω τελευταια στιγμη αλλαξα τις 17αρες με 18αρες.Προτιμω να βλεπω κατι και να μου αρεσει αλλα και να στριβει και φρεναρει καλυτερα!!!Και τωρα για 100 ευρω διαφορα στα λαστιχα?Καθε 2-3 χρονια.Σιγα την διαφορα.Και παιδια που εχουν παραλαβει με 18αρες λενε σουπερ ουτε κοπαναει ουτε τιποτα τελειο...

Link to comment
Share on other sites

Αποψη σου!!!Εγω τελευταια στιγμη αλλαξα τις 17αρες με 18αρες.Προτιμω να βλεπω κατι και να μου αρεσει αλλα και να στριβει και φρεναρει καλυτερα!!!Και τωρα για 100 ευρω διαφορα στα λαστιχα?Καθε 2-3 χρονια.Σιγα την διαφορα.Και παιδια που εχουν παραλαβει με 18αρες λενε σουπερ ουτε κοπαναει ουτε τιποτα τελειο...

Εννοείται ότι είναι άποψή μου, το τονίζω άλλωστε αυτό. Τώρα όσον αφορά τα 100 ευρώ παραπάνω κάθε 2-3 χρόνια 1ον με τα χιλιόμετρα που κάνω θα ήμουν πανευτυχής αν άλλαζα ελαστικά κάθε 2-3 χρόνια, το πολύ 8 μήνες καταφέρνω να τα κρατήσω, 2ον έχω την εντύπωση ότι η διαφορά δεν είναι μόνο 100 ευρώ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω πάρει και τιμές, αλλά δεν με νοιάζει κιόλας, τα γένια θέλουν και χτένια, 3ον δεν αναφέρω πουθενά ότι το κόλλημα μου είναι η διαφορά στις τιμές. Το δικό μου κόλλημα και το μοναδικό είναι οι κραδασμοί. Τώρα εσύ μου λές ότι παιδιά που το έχουν πάρει με 18αρες λένε ότι είναι μια χαρά και δεν χτυπάει....πάσο και εγώ μαζί σας τότε,(δεν το έχω οδηγήσει ούτε και έχω μπεί μέσα σε κάποιο με 18άρες)αν ισχύει κάτι τέτοιο και εγώ με τη μία 18άρες θα του βάλω μόλις έρθει η ώρα να αλλάξω ζαντολάστιχα. <_<

Link to comment
Share on other sites

vasika den paizei rolo sthn odigiki symperifora toy aytokinitoy an einai 18ares h' 17ares.sto an strivei kalytera kai to kratima exei na kanei me to esp kai thn synergasia toy me to timoni to opoio den einai ydrabliko.episis den exei diaora oyte sto frenarisma sthn oysia...mono h emfanisi metraei stis 18ares..an skefteis omws dipla sta alla amaksia mia xara entypwsiako kai epiblitiko fainetai kai me tis 17ares oi opoies mia xara einai analogika me thn emfanisi toy amaksioy...an thes na to kaneis to toumpano pas alloy meta....

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έχεις δει πόσο χαμηλό είναι το Polo μου....;;;; Μπορεί να είμαι μόνο 26 χρονών, αλλά έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα και με πάρα πολλά αυτοκίνητα. Έχω κυκλοφορήσει σε ό,τι δρόμο θέλεις και με κανένα αυτοκίνητο δεν έχω "κλάψει"... Και το post δεν είναι για το πάτωμα κ.τ.λ., αλλά για το προφίλ των ελαστικών και την διάσταση της ζάντας και το έχω διαβάσει ολόκληρο.... Το χαμήλωμα έχει και τις θυσίες του, μαθαίνεις τους δρόμους με τις κακοτοπιές του και κανονίζεις από που και πως θα πας.

Και λίγο σεβασμός δεν βλάπτει.... Δεν ξέρεις σε ποιον απαντάς και τι είναι αυτός.

Προσωπική επίθεση με λανθασμένο από μέρους σου συμπέρασμα έλλειψης σεβασμού, μάλλον κάποιο λάθος κάνεις.

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Nα κανω και εγω μια ερωτηση ... Διαβασα ολες τις απαντησεις απλα απο περιεργεια ... Οι Interlagos ποσο στοιχιζουν ???

Τις πέρνεις με 400 ¤ σαν extra και σοu κρατάνε τις stdr. Πόσο κάνουν σας ανταλλάκτικο δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι πάνω απο 1000.

Έγω τις έβαλα και δεν έχω μετανιώσει ούτε μία στιγμή. Αν δεν τις είχα βάλει θα χτυπούσα το κεφάλι μου. Ευτυχώς που τις ειχε το test drive.

Απλά είναι οι ζάντες για αύτο το αμάξι. Είναι σαν φτερωτές απο τουρμπίνα σε ένα αμάξι που είναι αέρας :)

Ούτε λόγος ότι χτυπάει...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους σας !!!

γουσταρω πολυ αυτό το forum κ με έχετε βοηθήσει πάρα πολυ..

ευχαριστώ

η ερωτηση που εχω ειναι αυτη

εχω επιλεξει και το sport package και τις interlagos 18''...

υπάρχει περιπτωση οταν έρθει το αμαξι να μου φερουν και τα 2 ζαντολάστιχα αφου υποτιθεται

τα πληρωνω και τα 2??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γούσταρα πολύ τις Interlagos αλλά το πήρα ετοιμοπαράδοτο και δεν τις έβαλα δυστιχώς. Βέβαια οι Donington είναι πολύ όμορφες και δεν το μετανιώνω.

Όσο για την ερώτηση του φίλου Black_loha. Είναι με μορφή ανταλλαγης. Δίνεις εσύ τις ζάντες σου και πέρνεις τις Interlagos με 450 ευρώ παραπάνω νομίζω. Αν δεν γινόταν αυτό θα σου κόστιζαν οι Interlagos κανένα 1500άρι άνετα!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γούσταρα πολύ τις Interlagos αλλά το πήρα ετοιμοπαράδοτο και δεν τις έβαλα δυστιχώς. Βέβαια οι Donington είναι πολύ όμορφες και δεν το μετανιώνω.

Όσο για την ερώτηση του φίλου Black_loha. Είναι με μορφή ανταλλαγης. Δίνεις εσύ τις ζάντες σου και πέρνεις τις Interlagos με 450 ευρώ παραπάνω νομίζω. Αν δεν γινόταν αυτό θα σου κόστιζαν οι Interlagos κανένα 1500άρι άνετα!!!

δικιο εχεις φιλε μου ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις 120 αλογα βαζεις 18αρα γιατι προσεχεις , αλωστε δεν τρεχεις. αν ομως εχεις 210 αλογα οπως εγω (GTI) τοτε προτιμας τις 17αρες για να μπορεις να τρεχεις και να προσεχεις οχι τις λακουβες αλλα το δρομο. με 18αρες πρεπει να εισαι παρα πολυ προσεκτικος, απο εμφανιση ναι καλυτερες ειναι αλλα κραδασμους περισσοτερους εχεις, το αυτοκινητο μεγαλυτερη καταπονεση, οποτε βαζεις 18αρες για εμφανιση και να πουλας μουρη αλλα στο δρομο πας σαν κοτα. αλλιως βαλε 17αρα να μπορεις να γουσταρεις.

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις 120 αλογα βαζεις 18αρα γιατι προσεχεις , αλωστε δεν τρεχεις. αν ομως εχεις 210 αλογα οπως εγω (GTI) τοτε προτιμας τις 17αρες για να μπορεις να τρεχεις και να προσεχεις οχι τις λακουβες αλλα το δρομο. με 18αρες πρεπει να εισαι παρα πολυ προσεκτικος, απο εμφανιση ναι καλυτερες ειναι αλλα κραδασμους περισσοτερους εχεις, το αυτοκινητο μεγαλυτερη καταπονεση, οποτε βαζεις 18αρες για εμφανιση και να πουλας μουρη αλλα στο δρομο πας σαν κοτα. αλλιως βαλε 17αρα να μπορεις να γουσταρεις.

Μπες σε ένα scirocco με 18 και καμία 200 αλογάκια...και μπες σε καμία στροφή με όλα...καλύτερα να αδηγάς άλλιως θα πατάς φρένο στο πάτωμα :thumbsup:

Με 18 πας ακόμα πιο γρήγορα..όταν έχεις τα άλογα!!

Και γενικά πρέπει να ξέρεις που τρέχεις..οπότε και τον δρόμο :lol:

Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδιά και από εμένα είμαι καινούριος στο κλαμπ. έχω αγοράσει και εγώ ένα scirocco! Όσο αφορά για τις ζάντες παρήγγειλα μαζί δυο scirocco ένα με ζάντες interlagos 18 και ένα με της 17 για τον κολητό μου επειδή έλειπε σχεδόν για δυο μήνες τα παρέλαβα και τα οδήγησα και τα δυο εγώ!!! Σαν τρανταγμους στις λακκούβες είναι ακριβός η ίδια το ένα με 45 προφίλ με 225 φάρδος και το άλλο με 40 προφίλ με 235 φάρδος! ( μεγαλύτερο φάρδος άρα μεγαλύτερη επιφάνια απόσβεσης της λακκούβας .

Όσον αφορά θέμα ομορφιάς το 18 δίνει ρεσιτάλ ένα μαγαζί ολόκληρο κόλλησε στην βιτρίνα και χάζευε το αμάξι με την ζάντα την 18!!!

Όσο αφορά θέμα κόστους των ελαστικών η τιμή είναι 100 με 130 εύρο πιο ακριβή από τα 17

Αλά το κυριότερο είναι επειδή το αυτοκίνητο έχει πολλά άλογα και ροπή θέλει και ένα φαρδύ ελαστικό να το κρατάει που είναι το σημαντικότερο δεν μπορεί να παίρνουμε ένα αυτοκίνητο με 177 άλογα δυναμομετρημένα και σκεφτόμαστε το κόστος τον ελαστικών!!! Αν είναι να πάμε να βάλουμε 15 που έχουν 350 ευρό

Εδώ και με την 18 και σπινάρει !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανεις καμια ιδεα ποσο μπορει να κοβουν οι 18αρες στο 160αρι??

κ ποσο ναυξανουν την καταναλωση??

Link to comment
Share on other sites

κοπανανε τοσο πολυ???απο θεμα καταναλωσης κ επιδοσεων??καει πολυ?κ ποσο να κοβουν?εμενα αυτα τα 2 με νοιαζουν γτ εχω μικρο για την πολη κ θα τοχω για ταξιδι κυριως

Link to comment
Share on other sites

παντως δεν καταλαβαινω γιατι δινετε 1500 και 2000 ευρο για ζαντες που και βαριες ειναι και στο εμποριο εχουν απειρες φορες καλυτεροτερες και σε ποιο ωραια σχηματα και χρωματα..εγω ναι ειχα δωσει 2000 ευρο αλλα για ζεντερ 17 και οχι αντιπροσωπειας αλλα οχι και ζαντα που στο κατω κατω τα φορανε ολα αφου με αυτο κανουν και τεστ ντριβε ,αφου τα δινεις που τα δινεις ασ ξεχωριζει κιολας...και να μην ειναι και ασηκωτες...

γνωμη μου....

Link to comment
Share on other sites

Οι 18" Interlagos σε σχέση με τις 17" του βασικού εξοπλισμού έχουν 535 Ευρώ παραπάνω. Οπότε δεν μιλάμε για 2000 Ευρώ που λες εσύ. Αν ήταν να δώσεις τόσα λεφτα φυσικά και μπορείς να πάρεις πολύ καλύτερες ζάντες σε σχέση με τις εργοστασιακές.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.