Jump to content
davinci

18αρες ή 17αρες τελικά;

Recommended Posts

Απ' ότι έχω καταλάβει, μετά την μείωση των τιμών τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε, έχουν αυξήσει τις τιμές στα έξτρα. Από κάπου πρέπει να βγάλουν την χασούρα.

Link to comment
Share on other sites

18αρες ειναι το ιδανικο κατα την γνωμη μου για το ροκο

σε λιγες μερες ισα ισα θα χουμε να φαμε...οποτε πως θα βαλεις λαστιχο σε 18αρα....

Link to comment
Share on other sites

μιλαμε για το πως φαινεται το αμαξι πιο ωραιο..οσον αφορα εμενα προσωπικα δεν θα ελεγα οτι ειμαι κ χιλιομετροφαγος απο τον 3ο του 10 μεχρι σημερα εχω κανει 7300χλμ,θα βαλω εγω τωρα 18αρες κ μεχρι να ξαναχρειαστουν αλαγη ιδωμεν...ειμαι φυσιν αισιοδοξος ανθρωπος..

Link to comment
Share on other sites

okkkk περισσοτερο μαρεσει ο προφυλακτηρας παρα η ζαντα..το ροκκο εχει τετοιο body kit?εντυπωσιακο θα ελεγα....η ζαντα καλη ειναι αλλα ο προφυλακτηρας τα σπαει...

Link to comment
Share on other sites

Ακουσα και ειδα πολλες και διαφορες αποψεις παραπανω. Και φυσικα και καποιες αποριες απο καποια μελοι...

Θα προσπαθησω λοιπον να καλυψω και καποιες αποριες απο αυτα τα μελοι παρακατω...

Ειμαι κατοχος ενος scirocco 1,4TSI 160ps, εχω 17αρια πανω στο αμαξι και το μυαλο μου ολο και τρεχει στην αλλαγη σε κατι μεγαλυτερο, σε 18 πχ.

Τα ελαστικα μου ειναι 235-45-17 μαμα διατασεις, για οσους δεν γνωριζουν τα scirocco φορανε απο 205-16 εως και 235-35-19 στανταρ εξοπλισμου η κατοπιν παραγγελιας.

Τα 235-45-17 εχουν τρομερο κρατημα και τα θεωρω οριακα για τους πολυ κακους ελληνικους δρομους σε θεμα κοπανιματος. Σκεφτομαι οτι αν παω τελικα σε 18 σε διασταση

πλεον 235-40-18 οτι θα κοπαναει πολυ μιας κι εχω αλλαξει αναρτηση 1 κλικ πιο σκληρη (πολυ μικρη διαρορα απο την μαμα,απλα χαμηλωσε το αμαξι).

Βεβαια τα 18αρια δινουν εναν αλλο τονο στο αμαξι συνηθως...αν και παιζει και πολυ και το offset!!! που καποιοι δεν το εχουν σκεφτει σε μια ενδεχωμενη αλλαγη ζαντας!

Εδω να αναφερω και 2 λογια για το offset των ζαντων....φοραω 'χαμηλο' offset (με ζαντες aftermarket που θα αναφερω παρακατω), δηλαδη, οσο πιο χαμηλο το offset η ζαντα βγαινει πιο εξω προς τον θολο!

πχ το 40 offset σε σχεση με το 30 θα καθεται πιο μεσα περιπου 1 ποντο! Θα μου πεις μονο 1 ποντο, κι ομως εχει διαφορα!!! Συμπαιρασμα...παιζει και αυτο ρολο στο ποσο ομορφα θα δειχνει ο θολος,

πραγμα το οποιο το τσεκαρα και απο κοντα!

Ζαντα γνωστου με ιδιο τυπο-μαρκα ζαντων με τις δικες μου και με διαφορα offset 10mm με προσθηκες αυτος,18αρια και 225 ελαστικα και φαινοταν φτοχοτερα πανω στο (ιδιο) αμαξι σε σχεση με τα δικα μου

17αρια και χωρις προσθηκες με 235 ελαστικο! Επαθε πλακια και ο ιδιος!!!

Να αναφερω επισης...οι ζαντες μου εχουν αλλαχτει απο της μαμα 17 σε 17 ΟΖ ultrallegera οι οποιες ειναι πραγματικα ΠΑΝΑΛΑΦΡΕΣ σε σχεση με τον ανταγωνισμο και πολυ παραπανω απο τις μαμα

οι οποιες ζυγιζουν 11,5 κιλα η μια σε σχεση με τις ΟΖ που εχουν 7,6 μονο! Του λογου το αληθες εχω περισσοτερη οικονομια καυσιμου και φυσικα το αμαξι το νιωθεις πολυ πιο 'αναλαφρο' στις εκκινησεις.

Θα συμφωνισω οτι οι 18αρες Interlagos ειναι οι πιο ομορφες μαμα ζαντες...αλλα και παλι θα τονισω οτι ειναι και το θεμα του βαρους!

Ειναι μια πολυ δυσκολη αποφαση για μενα να παρατισω τις ειδη πολυ καλλες μου ζαντες και να παω σε κατι αλλο το οποιο δεν θα με ικανοποιει σε 'βαθος' παρα μονο ισως ενα κλικ στην εμφανιση.

Αν ειχα ακομη τις μαμα κατα πασα πιθανοτητα θα εβαζα κατι οικονομικο σε ζαντα 18 καθως και κατι οικονομικο σε ελαστικο για να βγω πχ σε ενα οριο αγορας στο χιλιαριοκο και οχι στα 2000+ ευρω.

Ελπιζω να καλυψα καποιους αναποφασιστους, ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.