Jump to content
alex30

Gt 170 V-tsi 160 Vi

Recommended Posts

¶μα δεν δούμε πάλι το γνωστό post - άποψη :

" Το Golf VI είναι ένα φθηνιάρικο αυτοκίνητο, βγήκε για 1,5 χρόνο στην παραγωγή μέχρι να έρθει το εξωπραγματικό Golf 7 και επειδή το 5 ήταν εξίσου ακριβό και καθυστερούσε η παραγωγή και έτσι η VW είπε να βγάλει ένα προσωρινό YUGO όπως το Golf 6"

τότε δεν έχει νόημα το topic. new_sugkrotima.gifnew_sugkrotima.gifnew_sugkrotima.gif

Να υποθέσω οτι η παράθεση αυτή έχει δόση ειρωνίας ή να αρχίσω να ανησυχώ για την επιλογή που ήδη έχω κάνει βρε παιδιά;;

Link to comment
Share on other sites

Αμαν εχω βαρεθει να ακουω αυτους που εχουν golf να μιλανε λες και εχουν bugatti αλλα και εδω μεσα αυτοι που εχουν το v να μιλανε λες και ολα τα αλλα golf ειναι αποτυχιες,αργα,φτηνα,ασχημα κλπ κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω οτι η παράθεση αυτή έχει δόση ειρωνίας ή να αρχίσω να ανησυχώ για την επιλογή που ήδη έχω κάνει βρε παιδιά;;

Αγανάκτηση φίλε είναι όχι ειρωνεία γιατί αν ψάξεις θα βρεις το ίδιο post για το Golf VI σε 10 διαφορετικά θέματα δημοσιευμένο από άλλον χρήστη.

Εννοείται για να μιλήσουμε σοβαρά ότι τόσο το 5 όσο και το 6 είναι υπέροχα αυτοκίνητα.

Ειδικότερα για το Golf VI επειδή έχω το συγκεκριμένο την άποψη μου μπορείς να την δεις εδώ (σε ένα ευτυχώς μη συγκριτικό αλλά think positive topic) :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32518&pid=346299&start=&st=#entry346299

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι το το gt 170 με το tsi 140 sportline ή gtsport μπορει να εχει και την ιδια αναρτηση με διαφορετικα ελατηρια ... και αυτο που υποθηκε οτι το gt με το gti εχουν την ιδια αναρτηση ειναι τελειως ακυρο γιατι απλα δεν εχει απολυτως καμια σχεση ...

Tsi GT sport-sportline και GT εχουν την ιδια αναρτηση.

Οσο για τα πιστονια και αυτα ιδια ειναι οπως και στα 160αρια.

Στα 160αρια εχουν γινει οι αλλαγες που εχουν προαναφερθει, με κυριοτερες τις αντλιες και τον ψεκασμο.

Link to comment
Share on other sites

Μαρέσει η αντικειμενικότητα κάποιων έχουν το V χάλια το VI άχρηστο άσχημο βγήκε για λίγο φτηνιάρικο τα φανάρια απομίμηση

Έχουν το IV χάλια το V το χάλασαν δεν είναι το κλασικό golf ο κώλος σαν γλυκοπατάτα

Έχουν το 3 μόνο αυτό και το VI αξίζει η VW βγάζει καλά μοντέλλα αν 3 σειρές

καλα ρε παιδιά έιπαμε αν δεν παινέψεις το σπίτι σου αλλα οχι και έτσι..

ειδικά η σύγκριση V_VI ειναι εντελώς άκυρο να ακούγονται γνώμες απο κατόχους V ότι δεν έχει καμμία σχέση οτι είναι φτηνίαρικο ότι φεύγει στο δρόμο και δεν πατάει καλα όπως το V , όποιος τα λέει αυτά η ζηλέυει η άσχετος είναι , έχουν κάποιές διαφορές που μάλλον προς το καλύτερο είναι , η εμφάνιση είναι ουτοσιάλλος αντικειμενικό αλλα εν κατακλείδι το VI είναι ένα καλύτερο V το οποίο με την σειρά του ήταν και είναι σχεδόν τέλειο.

Link to comment
Share on other sites

golf gt sport - golf gt: ίδια ανάρτηση, διαφορετικά φρένα, διαφορετική χαρτογράφηση. Επιπλέον έχει 17αρες, διαφορετική εξάτμιση, esp, αυτά. Τα επιπλέον κόστιζαν 2500ε.

golf gt - golf vi: διαφορετική ανάρτηση και διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική χαρτογράφηση. Επιπλέον το gt έχει 17άρες. Κόστος (αν υπήρχε το gt στην παραγωγή) 1500ε.

Στήσιμο, τιμόνι πιο επιθετικό και ακριβές το golf v, αυτό γιατί βγήκε το scirocco, δεν είναι δυνατόν να προσφέρεις τα ίδια. το golf vi έγινε πιο κυρίλα. Καλύτερο εσωτερικό, καλύτερη ποιότητα υλικών. Κατά την γνώμη μου πιο γυναικείο. Πλέον όποιος θέλει κάτι διασκεδαστικό (οδηγικά πάντα) αγοράζει scirocco ή golf gti. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Και τα δύο (golf v & vi) είναι σχεδόν τα ίδια αυτοκίνητα απλά οι διαφορές τους είναι πολύ μικρές. Ίδιο δάπεδο,ίδιος κινητήρας, ίδια φρένα, ίδια ανάρτηση, διαφορετική χαρτογράφηση, διαφορετικά ελατήρια, έλλειψη τελικού, διαφορετικό εσωτερικό. Αυτά. Αν τώρα βλέπει κάποιος διαφορετικό αυτοκίνητο τι να πω. Ένα face lift έγινε που πλέον είναι υποκειμενικό σε ποιον αρέσει και σε ποιόν όχι.

προς τι τόσος θόρυβος;;;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το VI ειναι σιγουρα καλυτερο απο το V απλα πιστευω οτι η μεγαλη διαφορα στα μοντελα Golf εγινε με την εμφανιση το V και συγκεκριμενα με τα TSI GT GTI. Πριν ειχα το IV 1.6 generation full extra οταν πηρα το TSI 140 Sportline (στην ιδια τιμη που ειχα παρει το προηγουμενο!!!) η διαφορα ηταν τεραστια !! η μερα με την νυχτα!!! αναρτηση-κινητηρας-ποιοτητα (ακομα και στην σχεδιαση μεσα εξω) καμια συγκριση!! αλλα και τελειως διαφορετικη φιλοσοφια.. Απο ημιακαμπτο αξονα πηγαμε σε πολλαπλων συνδεσμων, κινητηρας?? δε το συζηταω καν ...

Τωρα στο VΙ σε σχεση με το V δε βλεπουμε τετοιες διαφορες .. Στην ουσια πηραν το V και το βελτιωσαν στα σημεια ..

Συμπερασματικα για μενα το VI ειναι ενα βελτιωμενο V με τον ιδιο κινητηρα-αναρτηση με το προηγουμενο....

Προσωπικα δε θα εδινα το V για να παρω το VI γιατι δε βλεπω καποια ουσιαστικη αλλαγη ...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το VI ειναι σιγουρα καλυτερο απο το V απλα πιστευω οτι η μεγαλη διαφορα στα μοντελα Golf εγινε με την εμφανιση το V και συγκεκριμενα με τα TSI GT GTI. Πριν ειχα το IV 1.6 generation full extra οταν πηρα το TSI 140 Sportline (στην ιδια τιμη που ειχα παρει το προηγουμενο!!!) η διαφορα ηταν τεραστια !! η μερα με την νυχτα!!! αναρτηση-κινητηρας-ποιοτητα (ακομα και στην σχεδιαση μεσα εξω) καμια συγκριση!! αλλα και τελειως διαφορετικη φιλοσοφια.. Απο ημιακαμπτο αξονα πηγαμε σε πολλαπλων συνδεσμων, κινητηρας?? δε το συζηταω καν ...

Τωρα στο VΙ σε σχεση με το V δε βλεπουμε τετοιες διαφορες .. Στην ουσια πηραν το V και το βελτιωσαν στα σημεια ..

Συμπερασματικα για μενα το VI ειναι ενα βελτιωμενο V με τον ιδιο κινητηρα-αναρτηση με το προηγουμενο....

Προσωπικα δε θα εδινα το V για να παρω το VI γιατι δε βλεπω καποια ουσιαστικη αλλαγη ...

+1000

Link to comment
Share on other sites

<!--quoteo(post=277890:date=12/01/2009, 20:43 :name=alex30)--><div class='quotetop'>QUOTE (alex30 @ 12/01/2009, 20:43 ) <a href="index.php?act=findpost&pid=277890"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Ποιο απο τα 2 τωρα ειναι ποιο γρηγορο?Ειναι στα ιδια και αλλαζει λιγο η χαρτογραφηση? Τι αποψη εχετε?Σε τι ειναι καλυτερο το κανουριο?Και γιατι κοστιζει ποιο φθηνα απο το gt 170?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Ο κινητηράς έχει υποστεί και μηχανολογικές αλλαγές :

<a href="http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_2459.shtml" target="_blank">http://www.vwvortex.com/artman/publish/vor...icle_2459.shtml</a>

Technology of the 160-PS TSI in detail

... Furthermore, compared to the 170-PS variant of the previous version the new TSI has a modified oil flow loop with a more efficient oil pump, reduced bearing wear on the camshafts and crankshaft, as well as optimized pistons and cylinder sleeves.

Αν εξαιρεσεις την αλλαγη του φιλτρακιου λαδιου (το εχουν πανω ψηλα) τουλαχιστον σε ενα scirocco που ειδα ολα τα αλλα τα θεωρω απλα ... κολοκυθια της VW...Εδω δεν βελτιωσε την τρομπα που εκανε θορυβο, σιγα να μην εκανε και καλα "fine tuning" του κινητηρα...Π@π@ρες που ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Tsi GT sport-sportline και GT εχουν την ιδια αναρτηση.

Οσο για τα πιστονια και αυτα ιδια ειναι οπως και στα 160αρια.

Στα 160αρια εχουν γινει οι αλλαγες που εχουν προαναφερθει, με κυριοτερες τις αντλιες και τον ψεκασμο.

KIRRA καρατσεκαρισμενο αυτο που λες?με κωδικους απο ΕΤΚΑ?

με ενδιαφερει αρκετα το θεμα

Link to comment
Share on other sites

Παντως ρε παιδια,αυτα τα golf 6 tsi με τα 160,δν πανε για τα αλογα που δηλωνουν (σε σχεση με το palio golf v,tsi 140), γιατι πριν λιγο,καθως γυρνουσα σπιτι,μου κολλησε ενα,2 ατομα στο δικο μ, 2 και αυτοι,17αρια εγω, 16αρια αυτοι.ημουν μπροστα,παταγα,το παλικαρι δν με πλησιαζε καν,η αποσταση ηταν σταθερη,και στις 2 περιπτωσεις που ανοιγαμε.στη τριτη περιπτωση μονο με περασε,καθοτι εγω ειχα 3η στο σασμαν,ενω αυτος κατεβασε σε 2τερα,και με περασε(βαριομουνα να κατεβασω). Τελικα,δεν ειναι gt 170 σε καμια περιπτωση(οπως νομιζουν μερικοι),τι να πω.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην σε πλησίαζε δεν ξέρει να οδηγάει ή μπορεί να ήταν απλά καινούριο και να το έστρωνε.

Κανένας δεν είπε ότι το Golf VI 160 είναι Golf V GT 140, 170 ή όσα έβγαιναν τελοσπάντων.

Και οι μεταξύ τους διαφορές μην τρελλαθούμε ότι είναι μεγάλες, για τον μέσο οδηγό ούτε που θα είναι διακριτές. Διαφορά έχει μόνο το GTI, όλα τα άλλα στο ίδιο παραμύθι βρίσκονται.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην σε πλησίαζε δεν ξέρει να οδηγάει ή μπορεί να ήταν απλά καινούριο και να το έστρωνε.

Κανένας δεν είπε ότι το Golf VI 160 είναι Golf V GT 140, 170 ή όσα έβγαιναν τελοσπάντων.

Και οι μεταξύ τους διαφορές μην τρελλαθούμε ότι είναι μεγάλες, για τον μέσο οδηγό ούτε που θα είναι διακριτές. Διαφορά έχει μόνο το GTI, όλα τα άλλα στο ίδιο παραμύθι βρίσκονται.

το κλασσικο δν ξερει να οδηγαει,το εχουμε κανει καραμελα τωρα,α ρε κατι κομπλεξαρες που υπαρχουνε,ηρεμειστε λιγο....αιντε

Link to comment
Share on other sites

το κλασσικο δν ξερει να οδηγαει,το εχουμε κανει καραμελα τωρα,α ρε κατι κομπλεξαρες που υπαρχουνε,ηρεμειστε λιγο....αιντε

ακους εκει το εστρωνε αχαχαχαχ ουτε porsche αν το στρωνει δε με περναει εμενα οταν το πιεζω τι λεμε τωρα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

το κλασσικο δν ξερει να οδηγαει,το εχουμε κανει καραμελα τωρα,α ρε κατι κομπλεξαρες που υπαρχουνε,ηρεμειστε λιγο....αιντε

Δηλαδή από όλο το post αυτό κατάλαβες?? Όχι ότι 140,160,170 είναι λίγο πολύ ίδια??

Μάλλον φίλε μου εσύ πρέπει α) να ηρεμήσεις & β) να είσαι και λίγο πιο αξιοπρεπής χωρίς βαρύγδουπες λέξεις του τύπου "κομπλεξάρες" κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

Παντως ρε παιδια,αυτα τα golf 6 tsi με τα 160,δν πανε για τα αλογα που δηλωνουν (σε σχεση με το palio golf v,tsi 140), γιατι πριν λιγο,καθως γυρνουσα σπιτι,μου κολλησε ενα,2 ατομα στο δικο μ, 2 και αυτοι,17αρια εγω, 16αρια αυτοι.ημουν μπροστα,παταγα,το παλικαρι δν με πλησιαζε καν,η αποσταση ηταν σταθερη,και στις 2 περιπτωσεις που ανοιγαμε.στη τριτη περιπτωση μονο με περασε,καθοτι εγω ειχα 3η στο σασμαν,ενω αυτος κατεβασε σε 2τερα,και με περασε(βαριομουνα να κατεβασω). Τελικα,δεν ειναι gt 170 σε καμια περιπτωση(οπως νομιζουν μερικοι),τι να πω.

Και οι μετρησεις?Οι εργοστασιακες τιμες που δινουν για το καθενα?Ολα λαθος ειναι?

Οκ....

Link to comment
Share on other sites

Και οι μετρησεις?Οι εργοστασιακες τιμες που δινουν για το καθενα?Ολα λαθος ειναι?

Οκ....

οι καλυτερες μετρησεις και ΑΝΑ-μετρησεις και συγκρισεις,ειναι στο δρομο,και οχι σε ενα χαρτι,τελος. :lol:

Link to comment
Share on other sites

οι καλυτερες μετρησεις και ΑΝΑ-μετρησεις και συγκρισεις,ειναι στο δρομο,και οχι σε ενα χαρτι,τελος. :lol:

Gt=7,9"(225χλμ)

tsi 160=8,0"(220χλμ)

tsi 140=8,8(205χλμ)

Τελος :lol:

Edited by cardu
Link to comment
Share on other sites

οτι και να λεμε το νεο golf ειναι καλυτερο απο το golf v εστω και στα σημεία.

http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=459&page_id=2273

Το εχω δημοσιευσει κι εγω παραπανω το ιδιο φιλε μου, αλλα......

Link to comment
Share on other sites

Το 140 νομιζω δεν χωραει σε αυτη τη συζητηση οσο αφορα το θεμα ταχυτητα επιταχυνση .Οποτε το αφηνουμε .

Το 170 ειδικα καποια τα οποια βγηκαν πολυ γρηγορα ...δυσκολα το πιανεις αλλα και δυσκολα σε ξεκολαει ...

Προχθες πηγαιναμε τσαρκα με το gti 6 ενως φιλου ...με 9.000χιλ μεσα ...και μας εβαλε τα γυαλια ενα 6αρι 160 με προγραμμα ...! Μη φανταστειτε μεγαλη διαφορα αλλα εδινε καλα στις αλλαγες πανω ξεκολαγε πολυ καλα .Το παλικαρι ειχε Full miltek και revo πανω ..γιατι καναμε νοημα και σταματησαμε να φαμε σε καντινα και τα ειπαμε λιγακι . Αυτα ...!

Ο 160 με 170 εχουν αλλαγες αυτε ςπου εχουν αναφερθει . Ο 160 ειναι ΠΟΛΥ ποιο αξιοπιστος ... και αυτο αρχιζει να φενεται πολοι ηδη μπηκαν στο 2ο σερβις αλλοι το εχουν περασει και δεν εχει αναφερθει καποιο προβλημα γενικο οπως με το 170 .Και ειχναι λογικο αυτο η τεχνολογια εξελισεται ,οι εταιριες μαθαινουν απο τα λαθη τους . Προσωπικα για μενα η vw αν θελει να δωσει το κερασακι στην παγκοσμια αγορα χρειαζεται εναν αξιοπιστο 1,6-1,8 με 180-200 ιπους κινητηρα ωστε να χτυπησει την κατηγορια των Διλιτρων ανταγωνιστων .Μην ξεχνατε ερχεται ο ecoboost που σε λιγο καιρο θα το βλεπεται και θα τρεμετε στα φαναρι οσοι εχουν το μικροβιο με το γκαζι .

Link to comment
Share on other sites

το κλασσικο δν ξερει να οδηγαει,το εχουμε κανει καραμελα τωρα,α ρε κατι κομπλεξαρες που υπαρχουνε,ηρεμειστε λιγο....αιντε

Λοιπόν, ας διαβάζουμε το τόπικ λιγάκι πριν γράψουμε ό,τι να'ναι!

Οπως είπα, έχω και 140άρι ΚΑΙ 160άρι και σε όλες τις μετρήσεις το 140 είναι -15 έως 20km/h!

Τώρα μπορεί αυτός να ήταν κουλός, να μην γούσταρε να ανοίξει, να σου έκανε πλάκα με 6η, να είχε διαλυμμένη Ν249-Ν75 και πάει λέγοντας.

Και επιτέλους, είναι καραγκιοζιλίκι η διαφωνία Golf 5 με Golf 6 στο φόρουμ του ίδιου club!Ας το επιμεληθούν λιγάκι οι mods/admins....

Link to comment
Share on other sites

golf gt sport - golf gt: ίδια ανάρτηση, διαφορετικά φρένα, διαφορετική χαρτογράφηση. Επιπλέον έχει 17αρες, διαφορετική εξάτμιση, esp, αυτά. Τα επιπλέον κόστιζαν 2500ε.

golf gt - golf vi: διαφορετική ανάρτηση και διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική χαρτογράφηση. Επιπλέον το gt έχει 17άρες. Κόστος (αν υπήρχε το gt στην παραγωγή) 1500ε.

Στήσιμο, τιμόνι πιο επιθετικό και ακριβές το golf v, αυτό γιατί βγήκε το scirocco, δεν είναι δυνατόν να προσφέρεις τα ίδια. το golf vi έγινε πιο κυρίλα. Καλύτερο εσωτερικό, καλύτερη ποιότητα υλικών. Κατά την γνώμη μου πιο γυναικείο. Πλέον όποιος θέλει κάτι διασκεδαστικό (οδηγικά πάντα) αγοράζει scirocco ή golf gti. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Και τα δύο (golf v & vi) είναι σχεδόν τα ίδια αυτοκίνητα απλά οι διαφορές τους είναι πολύ μικρές. Ίδιο δάπεδο,ίδιος κινητήρας, ίδια φρένα, ίδια ανάρτηση, διαφορετική χαρτογράφηση, διαφορετικά ελατήρια, έλλειψη τελικού, διαφορετικό εσωτερικό. Αυτά. Αν τώρα βλέπει κάποιος διαφορετικό αυτοκίνητο τι να πω. Ένα face lift έγινε που πλέον είναι υποκειμενικό σε ποιον αρέσει και σε ποιόν όχι.

προς τι τόσος θόρυβος;;;

+1000

μονο που το 140αρι δεν εχει ιδια αναρτηση με το GT closedeyes.gif

αλλα παιδια ντροπη και μονο που ψαχνουμε πιο ειναι καλυτερο, κανονικα το vi θα επρεπε να ειναι τοσο καλυτερο απο το V που εμεις με τα 5αρια θα επρεπε να ντρεπομαστε και να τα συγκρηνουμε που ομως κατι τετοιο δεν ισχυει, κ δεν φταινε οι κατοχοι των Vi αλλα η VW που δεν καταφερε να βγαλει το καινουργιο golf πολυ καλυτερο απ'τον προκατοχο του

Link to comment
Share on other sites

Μα δε νομίζω ότι κυνήγησε την τελειότητα.

Βελτίωσε στα σημεία το 5άρι, άλλαξε λίγο την εμφάνιση, έβγαλε και το Σιρόκο για το σπορ κομμάτι της κατηγορίας και όλοι είναι ευχαριστημένοι.Προφανώς το 5άρι έφερε την επανάσταση, αλλά το 6άρι συνεχίζει επάξια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.