panoskr Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Λοιπόν επείδη σε λίγες μέρες θα είμαι και εγώ ένας ευτυχής κάτοχος Golf VI 160 DSG και επειδή το έχω ψάξει αρκετά το θέμα θα σας πω τη γνώμη μου με βάση τη μικρή εμπειρία που έχω. Η VW έβγαλε τις εκδόσεις του VI με την εξής λογική (πάντα κατά τη γνώμη μου): οι δύο φθηνές εκδόσεις έμειναν όπως ήταν και εμάς εδώ δε μας πολυ ενδιαφέρουν (trendline - comfortline), η έκδοση sportline ή GT-Sport μετέπειτα, έγεινε Highline αλλά με μαλακές αναρτήσεις για να είναι πιο πολυτισμένη και άνετη. Η έκδοση GT 170 που καταργήθηκε είναι στην ουσία μία Highline με κάποιο Sport πακέτο (με 17ρια ή 18ρια λάστιχα και sport ανάρτηση). Δεν έχει κάποια άλλη διαφορά το GT-170 με τη Highline + Sport packet (εάν κάποιος ξέρει κάτι ας μας ενημερώσει). Τώρα όσον αφορά τον κινητήρα εδώ πιστεύω η VW έκανε μία αρκετά έξυπνη κίνηση, δλδ πριν είχε ένα 140ρι που κοιμότανε από θέμα τουρμπίνας και ένα 170ρι που ήταν αρκετά δυνατός μεν αλλά είχε κάποια προβλήματα (ειδικά οι πρώτες παρτίδες). Διόρθωσε (θέλω να πιστεύω) όλα αυτά τα προβλήματα (αντλίες βενζίνης & λαδιού κλπ κλπ) και έπαιξε και λίγο με το πρόγραμμα και έβγαλε μία μέση αλλά πιστεύω ιδανική λύση έτσι ώστε να μην είναι και κοντά στα άλογα του GTI. Γενικά πιστεύω ότι ο 160ρης είναι μία βελτίωση του ήδη πολύ καλού και επαναστατικού 140ρι και αυτό φαίνεται και από την υψηλή ροπή που μπορεί και βγάζει με ευκολία στις μεσσαίες (που μάλλον οφείλεται στην νέα αντλία βενζίνης). Στο δρόμο πάντως πιστεύω 170 ή 160 έχουν ελάχιστη ή και καμμία διαφορά (το 160 απλά στροφάρει λίγο πιο χαμηλά). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Λοιπόν επείδη σε λίγες μέρες θα είμαι και εγώ ένας ευτυχής κάτοχος Golf VI 160 DSG και επειδή το έχω ψάξει αρκετά το θέμα θα σας πω τη γνώμη μου με βάση τη μικρή εμπειρία που έχω. Η VW έβγαλε τις εκδόσεις του VI με την εξής λογική (πάντα κατά τη γνώμη μου): οι δύο φθηνές εκδόσεις έμειναν όπως ήταν και εμάς εδώ δε μας πολυ ενδιαφέρουν (trendline - comfortline), η έκδοση sportline ή GT-Sport μετέπειτα, έγεινε Highline αλλά με μαλακές αναρτήσεις για να είναι πιο πολυτισμένη και άνετη. Η έκδοση GT 170 που καταργήθηκε είναι στην ουσία μία Highline με κάποιο Sport πακέτο (με 17ρια ή 18ρια λάστιχα και sport ανάρτηση). Δεν έχει κάποια άλλη διαφορά το GT-170 με τη Highline + Sport packet (εάν κάποιος ξέρει κάτι ας μας ενημερώσει). Τώρα όσον αφορά τον κινητήρα εδώ πιστεύω η VW έκανε μία αρκετά έξυπνη κίνηση, δλδ πριν είχε ένα 140ρι που κοιμότανε από θέμα τουρμπίνας και ένα 170ρι που ήταν αρκετά δυνατός μεν αλλά είχε κάποια προβλήματα (ειδικά οι πρώτες παρτίδες). Διόρθωσε (θέλω να πιστεύω) όλα αυτά τα προβλήματα (αντλίες βενζίνης & λαδιού κλπ κλπ) και έπαιξε και λίγο με το πρόγραμμα και έβγαλε μία μέση αλλά πιστεύω ιδανική λύση έτσι ώστε να μην είναι και κοντά στα άλογα του GTI. Γενικά πιστεύω ότι ο 160ρης είναι μία βελτίωση του ήδη πολύ καλού και επαναστατικού 140ρι και αυτό φαίνεται και από την υψηλή ροπή που μπορεί και βγάζει με ευκολία στις μεσσαίες (που μάλλον οφείλεται στην νέα αντλία βενζίνης). Στο δρόμο πάντως πιστεύω 170 ή 160 έχουν ελάχιστη ή και καμμία διαφορά (το 160 απλά στροφάρει λίγο πιο χαμηλά). Eγώ πιστεύω πως ο 160ps είναι ίδιος με τον 170 ps του GT και όχι του 140ps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Συμφωνώ και εγώ, άσε που έχω την υποψία ότι τα update που μας πέρασαν απο την αντιπροσωπεία και με τα οποία όλοι παραπονέθηκαν ότι είδαν πτώση στην απόδοση ήταν στην ουσία η χαρτογράφηση των 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Συμφωνώ και εγώ, άσε που έχω την υποψία ότι τα update που μας πέρασαν απο την αντιπροσωπεία και με τα οποία όλοι παραπονέθηκαν ότι είδαν πτώση στην απόδοση ήταν στην ουσία η χαρτογράφηση των 160 Δε νομίζω.. Εγώ προχθές άνοιξα με ένα 160άρι (αυτό με τα κόκκινα "SI" δεν είναι?) και η διαφορά ήταν χαώδης... Από στάση, εν κινήσει, παντού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Ο 170 ειναι ιδιος μηχανολογικα με τον 140. Ο 160 εχει αλλαγες στο hardware(πχ. τροφοδοσία) που φαίνονται και από τις δυνατότητες βελτίωσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 (edited) Δε νομίζω.. Εγώ προχθές άνοιξα με ένα 160άρι (αυτό με τα κόκκινα "SI" δεν είναι?) και η διαφορά ήταν χαώδης... Από στάση, εν κινήσει, παντού. Εσύ είσαι μαμά GT 170? Αν ναι τότε ή ο οδηγός του 160 ήταν κουλός ή κάποιο πρόβλημα θα υπήρχε.. 0-100 7,9" το ένα και 8,0" το άλλο. Στο δρόμο δε φαίνεται με τπτ αυτό. Edit: μόλις είδα ότι έχεις DSG... οπότε απλά respect... Πρέπει να είναι οδηγός αγώνων ο άλλος για να κάνει τέλειες αλλαγές για να βγάλει 8". Εσύ με DSG Μπορεί να έκανες και κάτω από 7,9". Στις ρεπρίζ επίσης δε μπορείς να συγκρίνεις DSG με manual.. Απ' όσο ξέρω έχει πιο κοντές σχέσεις το DSG (ειδικά το νέο 7ρι) οπότε είναι πολύ λογικό πάλι να φύγεις εσύ. Το 160ρι με DSG ρίχνει σε ρεπρίζ Astra 1.6T, Audi/Leon 1.8T 160 γενικά έχεις φοβερές ρεπρίζ... Edited December 15, 2009 by PanosA3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Εσύ είσαι μαμά GT 170? Αν ναι τότε ή ο οδηγός του 160 ήταν κουλός ή κάποιο πρόβλημα θα υπήρχε.. 0-100 7,9" το ένα και 8,0" το άλλο. Στο δρόμο δε φαίνεται με τπτ αυτό. Edit: μόλις είδα ότι έχεις DSG... οπότε απλά respect... Πρέπει να είναι οδηγός αγώνων ο άλλος για να κάνει τέλειες αλλαγές για να βγάλει 8". Εσύ με DSG Μπορεί να έκανες και κάτω από 7,9". Στις ρεπρίζ επίσης δε μπορείς να συγκρίνεις DSG με manual.. Απ' όσο ξέρω έχει πιο κοντές σχέσεις το DSG (ειδικά το νέο 7ρι) οπότε είναι πολύ λογικό πάλι να φύγεις εσύ. Το 160ρι με DSG ρίχνει σε ρεπρίζ Astra 1.6T, Audi/Leon 1.8T 160 γενικά έχεις φοβερές ρεπρίζ... Ναι, gt dsg (6 speed) έχω. Και φοράει i/c S3. Aυτά τα καλά μόνο. Τώρα αν ήταν manual ή dsg το VI, δεν το ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Ναι, gt dsg (6 speed) έχω. Και φοράει i/c S3. Aυτά τα καλά μόνο. Τώρα αν ήταν manual ή dsg το VI, δεν το ξέρω. Παίζει μεγάλο ρόλο και το intercooler απο S3... :whistling: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Παίζει μεγάλο ρόλο και το intercooler απο S3... :whistling: :whistling: Οι διαφορές ούτως η άλλως θα είναι τόσο μικρές που δεν έχει σημασία. Εγω που είχα ανοίξει λίγο (εχω το V GT) με ενα VI 160 DSG 80-150 ενός φίλου μου είχα φύγει λίγο μπροστά και έκανα μέτριες αλλαγές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 (edited) Παίζει μεγάλο ρόλο και το intercooler απο S3... Μπορεί , αν και με 12 βαθμούς δεν ξέρω πόση διαφορά κάνει Edited December 26, 2009 by Speedy greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Δεν κανει διαφορα με ενα τετοιο πατημα. Η διαφορα θα φανει μονο σε συνεχομενα πατηματα αλλα μην περιμενεις να δεις και τιποτα τρελο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanos91 Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 μια χαρα ειναι και το 140αρι, μην ξεχναμε οτι βγαζει κοντα στα 155hp, αν το μισο αυτοκινητο που εισαι μπροστα σε κανει χαρουμενο τι να σου πω μπραβο. κριμα που το φορουμ γεμισε ασχετους κατσε φιλε...ποιος σου ειπε και σε επεισε οτι το golf vi tsi 160 στην δυναμομετριση ηταν στα 160 αλογα...οσο για το μισο αυτοκινητο μπροστα απλα το αφηνω ασχολιαστο...μισο απο gt μπορει...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 (edited) οσο για το μισο αυτοκινητο μπροστα απλα το αφηνω ασχολιαστο...μισο απο gt μπορει...! εγω παλι που ανοιξα με το 6αρι ενος γνωστου ημουν με το GT μου 2 αυτοκινητα μπροστα.οχι μισο πισω... κατι αλλο τωρα...ποσα αλογα βγαζει ενα 160αρι στο δυναμομετρο???εχει δυναμομετρησει κανεις με 6αρι??? Edited December 27, 2009 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Kαι εγώ πιστεύω ότι εκεί παίζει η διαφορά, στα 2 αυτοκίνητα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Παιδιά κάπου άκουσα ότι το Golf VI 160 έχει αισθητήρα "λ". Αυτό τι σημαίνει? Μπορείς να βλέπεις το AFR σου κατευθείαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Αν όντως έχει wideband λ μπορείς να δεις τις τιμές του στο κανάλι 031 του vag com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanos91 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 εγω παλι που ανοιξα με το 6αρι ενος γνωστου ημουν με το GT μου 2 αυτοκινητα μπροστα.οχι μισο πισω... κατι αλλο τωρα...ποσα αλογα βγαζει ενα 160αρι στο δυναμομετρο???εχει δυναμομετρησει κανεις με 6αρι??? συγγνωμη φιλε λαθος μου, εννοουσα το 6 μισο πισω αποι gt....Τωρα για το αλλο θεμα , ενας φιλος μου εχει δυναμομετρο και εχει μετρησει 2-3 stock(ουτε φιλτρο)...δεν εβγαλε κανενα κατω απο 170...!Δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι το 6 ειναι πιο sport απο το gt απλα ειναι αναμφισβητο οτι δεν εγινε μονο ενα face lift! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 συγγνωμη φιλε λαθος μου, εννοουσα το 6 μισο πισω αποι gt....Τωρα για το αλλο θεμα , ενας φιλος μου εχει δυναμομετρο και εχει μετρησει 2-3 stock(ουτε φιλτρο)...δεν εβγαλε κανενα κατω απο 170...!Δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι το 6 ειναι πιο sport απο το gt απλα ειναι αναμφισβητο οτι δεν εγινε μονο ενα face lift! Μπορεις να μας πεις και τις ιπποδυνάμεις ώστε να ξέρουμε που ακριβώς κυμένεται το Golf 6 tsi ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 +1, να ξέρουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 συγγνωμη φιλε λαθος μου, εννοουσα το 6 μισο πισω αποι gt....Τωρα για το αλλο θεμα , ενας φιλος μου εχει δυναμομετρο και εχει μετρησει 2-3 stock(ουτε φιλτρο)...δεν εβγαλε κανενα κατω απο 170...!Δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι το 6 ειναι πιο sport απο το gt απλα ειναι αναμφισβητο οτι δεν εγινε μονο ενα face lift! εμ,τι...αφου ειναι VW.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanos91 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 κοιταχτε (τον πηρα τηλεφωνο) αυτο που μου ειπε ηταν οτι τα δυο ηταν 170 αλογα και ενα αλλο με φιλτρο (οχι βαρελακι και τετοια) ηταν στα 172...μου ειπε ακομα οτι συναδελφος του εχει μετρησει σε αλλο δυναμομετρο ενα stock στα 180(εγω προσωπικα δεν το πιστεβω σε καμια περιπτωση).ευχομαι να σας καλυψα και αυτα που σας μεταφερω να μην εχουν καμια αποκλεισει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 κοιταχτε (τον πηρα τηλεφωνο) αυτο που μου ειπε ηταν οτι τα δυο ηταν 170 αλογα και ενα αλλο με φιλτρο (οχι βαρελακι και τετοια) ηταν στα 172...μου ειπε ακομα οτι συναδελφος του εχει μετρησει σε αλλο δυναμομετρο ενα stock στα 180(εγω προσωπικα δεν το πιστεβω σε καμια περιπτωση).ευχομαι να σας καλυψα και αυτα που σας μεταφερω να μην εχουν καμια αποκλεισει! δεν εχω ακουσει κανενα GT να βγαζει λιγοτερα απο 178 αλογα.....εκτος αν καποιο μου ξεφευγει... εγω μαμα ημουν 185 αλογα...μαμα τελειος....το "χειροτερο" GT που ξερω ηταν 178 αλογα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanos91 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 δεν εχω ακουσει κανενα GT να βγαζει λιγοτερα απο 178 αλογα.....εκτος αν καποιο μου ξεφευγει... εγω μαμα ημουν 185 αλογα...μαμα τελειος....το "χειροτερο" GT που ξερω ηταν 178 αλογα... Συγγνωμη αλλα για το tsi 160 vi απαντησα προηγουμενος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 (edited) Δλδ το 160άρι TSi πόσα βγάζει τελικά στο δυναμόμετρο? 170+? Edited December 30, 2009 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanos91 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Δλδ το 160άρι TSi πόσα βγάζει τελικά στο δυναμόμετρο? 170+? Δημοσιεύθηκε Εχτές, 19:06:51 κοιταχτε (τον πηρα τηλεφωνο) αυτο που μου ειπε ηταν οτι τα δυο ηταν 170 αλογα και ενα αλλο με φιλτρο (οχι βαρελακι και τετοια) ηταν στα 172...μου ειπε ακομα οτι συναδελφος του εχει μετρησει σε αλλο δυναμομετρο ενα stock στα 180(εγω προσωπικα δεν το πιστεβω σε καμια περιπτωση).ευχομαι να σας καλυψα και αυτα που σας μεταφερω να μην εχουν καμια αποκλεισει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...