Jump to content
meltemie

1.0 Βar Software + K&n φιλτρο...

Recommended Posts

1998 1.8T (AEB)

Την Παρασκευη εβαλα το ECU προγραμμα απο Wetteraurer 1.0 Bar. Eβαλα και ενα Κ&Ν φιλτρο, αλλαξα τα σωλινακια (vacum) με μπλε και το εωγαλα για "βολτα" στο Εxpressway.

Mετα τις 2000 στροφες η διαφορα ειναι ΜΕΓΑΛΗ!!! (To VDO eixe trela8ei ...)

κατα λα8ος πανω στις ρεπριζ που εριχνα....κερασα και μια παγωμενη μπιρα ενα Honda Accord V6 με μπουρι και αεροτομουλα σαν F16. Εβλεπε πισω πινακιδες...ετσι για να μα8ει να διαβαζει Ελληνικα το ΜΕLTEMI.. :baby:

Oταν γυρισα σπιτι το αφησα ρελαντι και ανοιξα το καπο...και τι να δω!!!!!!

Ενα κατακοκκινο Turbo!!!!! Πω Πω κοκκινιλα...τυφλα να εχει το Ferrari Red!!!!

Y.Γ ¨Νομιζω οτι το Κ04-15 ερχεται συντομα... :baby: Got Boost????? tongue.gif:baby:tongue.gif:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Χεχεχεχεχε! Με γειες! Κρατήσου μέχρι να βάλεις την νέα τουρμπίνα όμως γιατί αυτές τις kkk δεν τις έχω και πολύ σε υπόληψη!

Link to comment
Share on other sites

Ρε μια χαρα ειναι οι ΚΚΚ κορυφη...

Εμενα δουλευει 0,8ct και 1,1ob αλλα δεν εχω παρατηρησει κοκκινη τουρμπινα!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε μια χαρα ειναι οι ΚΚΚ κορυφη...

Εμενα δουλευει 0,8ct και 1,1ob αλλα δεν εχω παρατηρησει κοκκινη τουρμπινα!!

και μενα μια απο τα ιδια το εχω εδω και τεσσερα χρονια το προγραμμα και ολα καλα δεν εχουν αναγκη ΚΚΚ και αστο να καιει ,σκιστετο δεν καταλαβενουν τιποτα

βαλε και ψυχροτερα μπουζι και ειναι οκευ

Link to comment
Share on other sites

Χμ....κοκκινο χταποδι....

Αυτο λογικα δεν θα στο εκανε απο πριν..

Λαζαρε μπορει να δουλευει και να κοκκινιζει, εκεινο ομος που μας νοιαζει ειναι και η αξιοπιστια...Καθε 3 και λιγο να αλλαζεις χταποδια δεν λεει..

Δημητρη ψαξε σε παρακαλω να μου βρεις απο τι κραμμα ειναι φτιαγμενο το χταποδι σου, (κατα κυριο λογο ποσο C εχει μεσα-ανθρακα) και τι διατομη εχεις...

Και...Σαν γνησιος σπουδαστης μηχανολογιας θα σου πω τι και πως...(Αν βρω τπτ δηλαδη! ) tongue.gif

Παιζει ρολο η θερμοκρασια και η διατομη παρα πολυ...Οχι τπτ αλλο το θεμα ειναι ποση ζωη θα εχει αν πηγαινεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ με το ποδι στο πατωμα.. :o

Link to comment
Share on other sites

Kι εγω γιαυτο μιλαω!! :o

Απο σκισιμο αλλο τιποτα και κανενα προβλημα μεχρι στιγμης!!

koukoyroukou θα σου στειλω πμ για αυτο που λεγαμε οταν ξερω!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν παει να σας σπασει κιολας? Δικο μου δεν ειναι...

Και για να σε βοηθησω Meltemie, ΟΤαν ειναι ετσι τοσο κοκκινο, παρε 2 γραμμαρια νερο, και σταξτο επανω...Θα κοπει στα 2 χωρις προβληματα!!! tongue.gifupyours.gif

Link to comment
Share on other sites

Meltemie μήπως πρέπει να κάνεις κάτι με τη θεμοκρασία των καυσαερίων??Το turbo σου δεν το βλέπω καλά για πολύ καιρό ακόμα. Η άλλαξε turbo ή χρησιμοποίησέ το για barbeque!!! B):D

Τι intercooler του φοράς?Αν κάνει έτσι το turbo λογικά θα σου κοκκινίζει και το χταπόδι και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.

Αν και δεν ξέρω πάρα πολλά από τουρμπάκια, αυτό θα συμβαίνει ή επειδή δουλεύει με τρελές πιέσεις το turbo είτε επείδη το intercooler σου είναι μικρό.

Πάρε μέτρα γρήγορα γιατί θα έχεις τραβήγματα!!!!

P.S Δεν του καταχωνίαζεις και κανά πυρόμετρο για να είσαι σίγουρος?!?!

Link to comment
Share on other sites

Meltemie μήπως πρέπει να κάνεις κάτι με τη θεμοκρασία των καυσαερίων??Το turbo σου δεν το βλέπω καλά για πολύ καιρό ακόμα. Η άλλαξε turbo ή χρησιμοποίησέ το για barbeque!!! :D  :D

Τι intercooler του φοράς?Αν κάνει έτσι το turbo λογικά θα σου κοκκινίζει και το χταπόδι και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.

Αν και δεν ξέρω πάρα πολλά από τουρμπάκια, αυτό θα συμβαίνει ή επειδή δουλεύει με τρελές πιέσεις το turbo είτε επείδη το intercooler σου είναι μικρό.

Πάρε μέτρα γρήγορα γιατί θα έχεις τραβήγματα!!!!

P.S Δεν του καταχωνίαζεις και κανά πυρόμετρο για να είσαι σίγουρος?!?!

Φιλε Passat αυτο ακριβως εννοω κι εγω.

Εγω τα ειπα αυτα βαση των γνωσεων μου που εχω αποκτησει εκτος του χωρου των αυτοκινητων..

Το ιντερκουλερ δεν νομιζω οτι παιζει και τοοοσο μεγαλο ρολο αφου ειναι τοποθετημενο στην εισαγωγη...Σιγουρα λιγο ισως παιζει..

Απο εκει και περα, το θεμα ειναι πως θα κανεις τα καυσαερια οταν βγαινουν να εχουν μικροτερη θερμοκρασια...Υπαρχουν μεγαλυτερες πιεσεις οπως λες...

Τωρα ομως που το σκεφτομαι, αν μεγαλωσει λιγο το ιντερκουλερ, θα ριξει την πιεση στην εισαγωγη-θα την κανει πιο ομαλη- με αποτελεσμα ΚΑΙ στην εξαγωγη να παιρνουμε κατι παρομοιο...Δηλαδη η ταχυτητα των καυσαεριων θα ειναι πιο μικρη..Ισως να συμβαινει αυτο..δεν ξερω.Υποθετω.

Εξαρταται βεβαια και για ποσο διαστημα πηγαινεις αεροπορια..Αν πχ εισαι ολη την ωρα ετσι, ε θα την παρεις την τουρμπινα στο χερι...

ΚΑι προσεξε Μητσο να μην σου πεσει σταλα νερο οταν το τουρμπο σου γινεται κατακοκκινο...Βαλε μονωτικο καλυμα.

Αυτα και απο εμενα. B)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο γινετε γιατι το μαμα Κ03 δουλευει στα ορια του και με μαμα εξατμιση. Φυσικα για να κοκκινιση ετσι...το βοηθησα και εγω... του εριχνα ρεπριζ απο 5η σε 3η (60-120). Ηδη εχω αλλαξη ενα Τurbo και το επομενο 8α ειναι Κ04... :D

Ευχαριστω παντος για το ενδιαφερον...χαλαρα B)tongue.gif

ΥΓ. Παντςσ μεχρι το επομενο καλοκαιρι 8α εχω αλαξει σε Κ04,φλατζα εισαγωγης και 2.5" εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω :D

Edited by meltemie
Link to comment
Share on other sites

Πολύ μικρή τουρμπίνα(μεγαλύτερο backpressure και θερμοκρασία καυσαερίων).

Γιατρικά:

α)Πλουσιότερο μείγμα (για να ψυχει λίγο καυσαέρια). Ημίμετρο, αλλά πάντα βοηθάει ακόμα και σε καλά setups.

β)Εξωτερικό Wastegate (τα καυσαέρια που βγαίνουν απο κεί να μήν ζεσταίνουν την τουρμπίνα, αλλά να φεύγουν μόνα τους).Και αυτό ημίμετρο, αλλά επειδή βοηθάει σε πολλά πραγματα, δέν είναι και κακή ιδέα.

Γ) (ΦΥΣΙΚΑ) Μεγαλύτερη τουρμπίνα, να ταιριάζει καλύτερα στις πιέσεις σου.

Το intercooler πρακτικά δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο... Κάνει την εισαγωγή ψυχρότερη, αλλά ταυτόχρονα επιτρέπει σε περισσότερο μείγμα να μπαίνει στους κυλίνδρους με αποτέλεσμα μεγαλύτερο μπούμ, είναι πάνω κάτω η μία η άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μικρή τουρμπίνα(μεγαλύτερο backpressure και θερμοκρασία καυσαερίων).

Γιατρικά:

α)Πλουσιότερο μείγμα (για να ψυχει λίγο καυσαέρια). Ημίμετρο, αλλά πάντα βοηθάει ακόμα και σε καλά setups.

β)Εξωτερικό Wastegate (τα καυσαέρια που βγαίνουν απο κεί να μήν ζεσταίνουν την τουρμπίνα, αλλά να φεύγουν μόνα τους).Και αυτό ημίμετρο, αλλά επειδή βοηθάει σε πολλά πραγματα, δέν είναι και κακή ιδέα.

Γ) (ΦΥΣΙΚΑ) Μεγαλύτερη τουρμπίνα, να ταιριάζει καλύτερα στις πιέσεις σου.

Το intercooler πρακτικά δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο... Κάνει την εισαγωγή ψυχρότερη, αλλά ταυτόχρονα επιτρέπει σε περισσότερο μείγμα να μπαίνει στους κυλίνδρους με αποτέλεσμα μεγαλύτερο μπούμ, είναι πάνω κάτω η μία η άλλη.

Σωστος!!! :D:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε quasar κανω καποια replies σε αυτα που εγραψες μιας και εχω διαφορετικη εντυπωση για το backpressure

Πολύ μικρή τουρμπίνα(μεγαλύτερο backpressure και θερμοκρασία καυσαερίων).

=========

Το backpressure δεν εχει να κανει με την τουρμπινα αλλα με την εξατμιση. Με την ιδια εξατμιση παντα : μικρη τουρμπινα -> μικρο backpressure , μεγαλη τουρμπινα -> μεγαλυτερο backpressure. Το ιδιο συμβαινει και με την αυξηση της πιεσης ειτε σε μικρη ειτε σε μεγαλη τουρμπινα.

=========

Γιατρικά:

α)Πλουσιότερο μείγμα (για να ψυχει λίγο καυσαέρια). Ημίμετρο, αλλά πάντα βοηθάει ακόμα και σε καλά setups.

=========

Συμφωνω απολυτα

========

Γ) (ΦΥΣΙΚΑ) Μεγαλύτερη τουρμπίνα, να ταιριάζει καλύτερα στις πιέσεις σου.

========

Aν γινει αυτο και δεν ελευθερωθει η εξατμιση θα χειροτερεψουν τα πραγματα.

Eγω θα προτεινα να ελεγξεις καταρχας την θερμοκρασια καυσαεριων. Επισης ελευθερωσε και αλλο την εξατμιση σου σε διατομη κυριως.Μετα με hallmetter (αν ειναι wide band ακομα καλυτερα) ελεγξε την αναλογια καυσιμου - αερα. Μην περιμενεις θερμοκρασιες σε φουλ φορτιο κατω απο 900 βαθμους γενικα το 20 vt ειναι θερμο μοτερ και πρεπει να δουλευει εκει περιπου ετσι και αλλιως. Σε αυτες τις θερμοκρασιες οτι τουρμπινα και να φορας θα κοκκινησει ακομα και η stock.Αν κρινω απο την φωτογραφια ξεκαθαρα ειναι θεμα προγραμματος και πιστευω οτι μπορει να βελτιωθει λιγο.

Edited by GOLF IVt
Link to comment
Share on other sites

Κoukouroukou....Σωστός!! worthy.gif

Θεωρώντας ότι αν ομαλοποιήσουμε την πίεση του αέρα στην εισαγωγή θα ομαλοποιηθούν προφανώς και στην εξαγωγή.Βέβαια όπως σωστά είπατε πολλοί είναι ημίμετρο!!

Όσον αφορά για πλουσιότερα μίγματα και εξωτερικά wastegates θεωρώ ότι είναι καλύτερο να μην πειραχτούν γιατί θα χαλάσει η ομοιογένεια του αυτοκινήτου.

Όσο για το θέμα "μικρη τουρμπινα -> μικρο backpressure , μεγαλη τουρμπινα -> μεγαλυτερο backpressure." φίλε GOLF IVt σκέψου ότι η μεγαλύτερη τουρμπίνα έχει και μεγαλύτερη διατομή.¶ρα τα καυσαέρια για την ίδια πίεση ρέουν με πολύ μικρότερη πίεση άρα και χαμηλώτερη θερμοκρασία από το να έφευγαν από μικρότερη τουρμπίνα (με ίδια πάντα πίεση).

Έδω κολλάει και το θέμα του turbo lag όπου σε μεγαλες τουρμπίνες εμφανίζεται έντονα το φαινόμενο, εξαιτίας της αρχικής χαμηλής πίεσης των καυσαερίων που αργούν να δώσουν στροφές στην φτερωτή.

Οπότε meltemie η Κ04 σε περιμένει στο ράφι!!!!Μην την κάνεις να περιμένει!?!?Και η τουρμπίνα γένους θηλυκού είναι...θα σηκωθεί και θα φύγει!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το θέμα "μικρη τουρμπινα -> μικρο backpressure , μεγαλη τουρμπινα -> μεγαλυτερο backpressure." φίλε GOLF IVt σκέψου ότι η μεγαλύτερη τουρμπίνα έχει και μεγαλύτερη διατομή.¶ρα τα καυσαέρια για την ίδια πίεση ρέουν με πολύ μικρότερη πίεση άρα και χαμηλώτερη θερμοκρασία από το να έφευγαν από μικρότερη τουρμπίνα (με ίδια πάντα πίεση).

============

Φιλε να σε ρωτησω ; Μια τουρμπινα πχ κ03 και μια κ04 στην ιδια πιεση παραγουν τον ιδιο ογκο καυσαεριων ; Φυσικα και οχι αλλα αν καταληγουν στην ιδια εξατμιση (διατομη ,σχεδιαση) θα υπαρχει το ιδιο backpressure ; Ποτε θα αυξηθει το backpressure , με την κ03 η με την κ04 ; Φυσικα και φευγουν με μικροτερη πιεση αλλα ο ογκος ειναι σημαντικα μεγαλυτερος.......

============

Έδω κολλάει και το θέμα του turbo lag όπου σε μεγαλες τουρμπίνες εμφανίζεται έντονα το φαινόμενο, εξαιτίας της αρχικής χαμηλής πίεσης των καυσαερίων που αργούν να δώσουν στροφές στην φτερωτή.

============

Lag υπαρχει αλλα οχι μονο για αυτο τον λογο.Πολυ backpressure προκαλει lag καθως και πολλες αλλες αιτιες.

============

Μιας και ασχολησε με νουμερα υπαρχει η εξης αναλογια η οποια δινει την μεγιστη αποδοση σε οποιαδηποτε turbo εφαρμογη. Αν τοποθετησεις ενα μπαρομετρο στην εισαγωγη ενα στο μαντεμι η το χταποδι (πολαπλη εξαγωγης) αμεσως μετα το καπακι και πριν την τουρμπινα και ενα στην εξατμιση του αυτοκινητου τοτε σε full πιεση στην εισαγωγη πχ 1 bar θα πρεπει να εχεις 3 bar στο μαντεμι και 0,5 bar στην εξατμιση.Αν εσυ αλλαξεις την τουρμπινα και δεν εχεις αυτα τα νουμερα τοτε θα υπαρχουν καποια προβληματα αναλογα με την διαφορα που θα υπαρχει. Αυτα τα τεστ ειναι δυσκολο να τα κανει καποιος ιδιωτης αλλα οταν μια σοβαρη εταιρια προτεινει αλλαγη σε τουρμπινα δινει και την αναλογη πολαπλη εξαγωγης καθως και εξατμιση.

============

Meltemie: Εχω την εξης απορια...Εφοσον βαλεις Κ04, δεν θα πρεπει να αλλαξεις μπιελοπιστονα? Δηλαδη χωρις προγραμματα και εξτρα πιεσεις αντεχουν?

============

Οχι απαραιτητα τα stock με σωστη χρηση αντεχουν στο συγκεκριμενο μοτερ μεχρι 280 αλογα περιπου τα οποια δεν φτανει ποτε με Κ04. Περισσοτερο θα πρεπει να προσεχθει το overboost που κανει, αν κανει το συγκεκριμενο προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Passat1.8 thanks man!

Meltemie: Εχω την εξης απορια...Εφοσον βαλεις Κ04, δεν θα πρεπει να αλλαξεις μπιελοπιστονα? Δηλαδη χωρις προγραμματα και εξτρα πιεσεις αντεχουν?            :blink:

Μέχρι τα 280 - 300 Hp η μηχανή είναι ok από μαμά...Όταν πας παραπάνω χρειάζεσαι ...

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Όσο για το θέμα "μικρη τουρμπινα -> μικρο backpressure , μεγαλη τουρμπινα -> μεγαλυτερο backpressure." φίλε GOLF IVt σκέψου ότι η μεγαλύτερη τουρμπίνα έχει και μεγαλύτερη διατομή.¶ρα τα καυσαέρια για την ίδια πίεση ρέουν με πολύ μικρότερη πίεση άρα και χαμηλώτερη θερμοκρασία από το να έφευγαν από μικρότερη τουρμπίνα (με ίδια πάντα πίεση).

============

Φιλε να σε ρωτησω ; Μια τουρμπινα πχ κ03 και μια κ04 στην ιδια πιεση παραγουν τον ιδιο ογκο καυσαεριων ; Φυσικα και οχι αλλα αν καταληγουν στην ιδια εξατμιση (διατομη ,σχεδιαση) θα υπαρχει το ιδιο backpressure ; Ποτε θα αυξηθει το backpressure , με την κ03 η με την κ04 ; Φυσικα και φευγουν με μικροτερη πιεση αλλα ο ογκος ειναι σημαντικα μεγαλυτερος.......

============

Έδω κολλάει και το θέμα του turbo lag όπου σε μεγαλες τουρμπίνες εμφανίζεται έντονα το φαινόμενο, εξαιτίας της αρχικής χαμηλής πίεσης των καυσαερίων που αργούν να δώσουν στροφές στην φτερωτή.

============

Lag υπαρχει αλλα οχι μονο για αυτο τον λογο.Πολυ backpressure προκαλει lag καθως και πολλες αλλες αιτιες.

============

Μιας και ασχολησε με νουμερα υπαρχει η εξης αναλογια η οποια δινει την μεγιστη αποδοση σε οποιαδηποτε turbo εφαρμογη. Αν τοποθετησεις ενα μπαρομετρο στην εισαγωγη ενα στο μαντεμι η το χταποδι (πολαπλη εξαγωγης) αμεσως μετα το καπακι και πριν την τουρμπινα και ενα στην εξατμιση του αυτοκινητου τοτε σε full πιεση στην εισαγωγη πχ 1 bar θα πρεπει να εχεις 3 bar στο μαντεμι και 0,5 bar στην εξατμιση.Αν εσυ αλλαξεις την  τουρμπινα και δεν εχεις αυτα τα νουμερα τοτε θα υπαρχουν καποια προβληματα αναλογα με την διαφορα που θα υπαρχει. Αυτα τα τεστ ειναι δυσκολο να τα κανει καποιος ιδιωτης αλλα οταν μια σοβαρη εταιρια προτεινει αλλαγη σε τουρμπινα δινει και την αναλογη πολαπλη εξαγωγης καθως και εξατμιση.

============

Meltemie: Εχω την εξης απορια...Εφοσον βαλεις Κ04, δεν θα πρεπει να αλλαξεις μπιελοπιστονα? Δηλαδη χωρις προγραμματα και εξτρα πιεσεις αντεχουν?

============

Οχι απαραιτητα τα stock με σωστη χρηση αντεχουν στο συγκεκριμενο μοτερ μεχρι 280 αλογα περιπου τα οποια δεν φτανει ποτε με Κ04. Περισσοτερο θα πρεπει να προσεχθει το overboost που κανει,  αν κανει το συγκεκριμενο προγραμμα.

Swsta ! K03 einai idio Turbo me to K04 h diafora einai sth gwnia twn lepidwn mesa sto turbo

Link to comment
Share on other sites

Tα μαμα εντοσθια αντεχουν μεχρι 1,4 περιπου σταθερη,οποτε δεν υπαρχει προβλημα.

Σωστα Κωνσταντινε .

Ο πατερας μου με Α4 ΤQ 2000 δουλευει 1.5 σταθερο με Κ04 εδω και 1+χρονο και δεν εχει αντιμετωπισει κανενα προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Σωστα Κωνσταντινε .

Ο πατερας μου με Α4 ΤQ 2000 δουλευει 1.5 σταθερο με Κ04 εδω και 1+χρονο και δεν εχει αντιμετωπισει κανενα προβλημα.

και ούτε πρόκειται να έχει πρόβλημα....εδώ πολλοί έχουν K04 για πολλά χρονια και πάνω από 50000 μιλια χωρίς κανένα πρόβλημα

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.