batsisbees Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Να ρωτησω σε ποσους απο αυτους που εχουν βαλει τον ανταπτορα της forge μετα απο αυτο σε διαγνωστικό ελενχο εδειχνε "χαλασμενη" τη σκαστρα του αυτοκινητου? Εγω εβαλα τον ανταπτορα και μετα απο περιπου 1 μήνα ή και λιγότερο πηγα για αλλαγά λαδιών, εκει μου εβαλαν μια αναβάθμιση μεσω του υπολογιστή στο αυτοκίνητο, στο διαγνωστικό εδειξε και χαλασμένη σκάστρα με ρώτησε ο υπευθυνος των service αν εχω αλλαξει κατι και του ειπα οτι εβαλα τον ανταπτορα και ετσι δε μου αλλαξαν τη σκαστρα.?. Ποια η γνωμη σας? εχω χαλασμενη σκαστρα? ή απλα δειχνει σφαλμα λογω ανταπτορα? Αν εχω χαλασμενη σκαστρα δεν υπαρχει καποιο συμπτωμανα σιγουρευτώ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 μαλλον εχεις χαλασμενη σκαστρα. ο ανταπτορας,τουλαχιστον σε εμενα δεν εδειξε ποτε σφαλμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 εμενα ηταν σκασμενη η σκαστρα μου οταν πηγαμε για να βαλουμε τον ανταπτορα! Εαν εχεις την παλια με την μεμβρανη λογικο ειναι ολες σκανε χεχεχε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted January 17, 2009 Author Report Share Posted January 17, 2009 εμενα ηταν σκασμενη η σκαστρα μου οταν πηγαμε για να βαλουμε τον ανταπτορα! Εαν εχεις την παλια με την μεμβρανη λογικο ειναι ολες σκανε χεχεχε! Τι να σου πω δεν ξερω ποια ειναι, το αυτοκίνητο ειναι του 2006, λογικό φαινεται να ειναι σαν την παλια που ειχες εσύ... Χαλασμένη δεν πρεπει να δημιουργει καποιο πρόβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Ποιος είναι ο κωδικός της "αναβαθμισμένης" σκάστρας για τους tsi? Έχω ένα gt του 2006 και λέω να την αλλάξω για προληπτικούς λόγους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Εμενα μου ειχε δειξει μια φορα σφαλμα με vag-com το οποιο το εσβησα. Οταν το ξανα εβαλα στο διαγνωστικο μετα απο καιρο δεν εδειξε τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Τι να σου πω δεν ξερω ποια ειναι, το αυτοκίνητο ειναι του 2006, λογικό φαινεται να ειναι σαν την παλια που ειχες εσύ...Χαλασμένη δεν πρεπει να δημιουργει καποιο πρόβλημα? εεεεε φουσκωνει κανονικα η τουρμπινα σου? εμενα ακουγοταν σα ξεφουσκωτο μπαλονι Με κρυο κινητηρα δεν ειναι μεγαλος κοπος να την βγαλεις να την δεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 εεεεε φουσκωνει κανονικα η τουρμπινα σου? εμενα ακουγοταν σα ξεφουσκωτο μπαλονιΜε κρυο κινητηρα δεν ειναι μεγαλος κοπος να την βγαλεις να την δεις Μπορείς δηλαδή αν την βγάλεις να διαπιστώσεις με το μάτι εαν έχει πρόβλημα? Έχω παρατηρήσει τελευταία μια μικρή πτώση της απόδοσης του κινητήρα. Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε δυσλειτουργία της σκάστρας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Μπορείς δηλαδή αν την βγάλεις να διαπιστώσεις με το μάτι εαν έχει πρόβλημα?Έχω παρατηρήσει τελευταία μια μικρή πτώση της απόδοσης του κινητήρα. Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε δυσλειτουργία της σκάστρας? Υπαρχει, αν δεν κραταει πιεση. Με μπαρομετρο μπορεις να το δεις, μια και το διαγνωστικο συνηθως δε δειχνει σκαστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Υπαρχει, αν δεν κραταει πιεση. Με μπαρομετρο μπορεις να το δεις, μια και το διαγνωστικο συνηθως δε δειχνει σκαστρα. Οταν λες δεν κρατάει πίεση τι ακριβώς εννοείς? Μπαρόμετρο έχω, αλλά δεν σηκώνει πάντα την ίδια πίεση.(Εννοείται στις ίδιες συνθήκες με το ίδιο φορτίο). Εαν η σκάστρα δεν λειτουργεί καλά, υπάρχει περίπτωση να έχουμε μικρή πτώση της απόδοσης(ιδίως στις ψηλές rpm), ή η πτώση της πίεσης θα είναι μεγάλη και το αυτοκίνητο δεν θα πάει βήμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOSSI1 Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Να ρωτησω σε ποσους απο αυτους που εχουν βαλει τον ανταπτορα της forge μετα απο αυτο σε διαγνωστικό ελενχο εδειχνε "χαλασμενη" τη σκαστρα του αυτοκινητου?Εγω εβαλα τον ανταπτορα και μετα απο περιπου 1 μήνα ή και λιγότερο πηγα για αλλαγά λαδιών, εκει μου εβαλαν μια αναβάθμιση μεσω του υπολογιστή στο αυτοκίνητο, στο διαγνωστικό εδειξε και χαλασμένη σκάστρα με ρώτησε ο υπευθυνος των service αν εχω αλλαξει κατι και του ειπα οτι εβαλα τον ανταπτορα και ετσι δε μου αλλαξαν τη σκαστρα.?. Ποια η γνωμη σας? εχω χαλασμενη σκαστρα? ή απλα δειχνει σφαλμα λογω ανταπτορα? Αν εχω χαλασμενη σκαστρα δεν υπαρχει καποιο συμπτωμανα σιγουρευτώ? Eγω εβαλα τον ανταπτορα στο gt μου...δεν ακουγα τιποτα κ μετα ξαναπηγα κ μου εδειξε το διαγνωστικο χαλασμενη σκαστρα , την αλλαξαμε κ μετα ολα μια χαρα....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...