Jump to content
jsimeon

Εισαγωγή_air Induction της Pipercross για Tsi

Recommended Posts

Club, καλησπέρα.

Από σήμερα φοράω το Viper cold air Induction Kit της PiperCross (http://www.pipercross.net/fastroad/product.asp?m1=47&m2=167&app=503)

και θα ήθελα την γνώμη σας σε 2 θεματάκια.......

1. Ο εύκαμπτος σωλήνας καταλήγει στο προβολάκι του οδηγού έχοντας απόσταση περίπου 15-20 cm από τον θόλο....πόσο εύκολα μπορεί να περάσει νερό σε μια ισχυρή νεροποντή? Έχει συμβεί σε κάποιον και πιο θα το ιδανικό σημείο?

2. Δυστυχώς ή μάσκα το GT στο σημείο του προβολέα ομίχλης δεν έχει ανοίγματα (νομίζω το ίδιο ισχύει και στο GTi). Είναι σημαντικό να υπάρχει πέρασμα ή δεν πειράζει και τόσο. Φαντάζομαι δεν υπάρχει πλαινό προφυλακτήρα με άνοιγμα στο προβολέα (για GT) και θα πρέπει να γίνει κόψιμο? :( Πείτε καμιά γνώμη....

3. Τέλος...δεν ξέρω για αύξηση απόδοσης ακόμα, όμως το ηχητικό αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!!!! tongue.giftongue.gif

Thanks.

J

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω βάλει τη μασκα του GTi και τα κομάτια στους προβολεις ομιχλης,

το δεξι κομάτι είναι τρυπιο απο τη μάνα του αφηνοντας τον αερα να μπαίνει.

Πιστευω καλο θα είναι να εχει και σε εσενα καποια τρυπα για να εισερχεται ευκολα αερας

Τωρα αν ειναι να περασεις απο τοσο νερο ..

Και εγω εχω της forge κατι αντιστοιχο που πάλι ο σωλήνας του αερα καταλήγει στο ιδιο σημείο

Link to comment
Share on other sites

Club, καλησπέρα.

Από σήμερα φοράω το Viper cold air Induction Kit της PiperCross (http://www.pipercross.net/fastroad/product.asp?m1=47&m2=167&app=503)

και θα ήθελα την γνώμη σας σε 2 θεματάκια.......

1. Ο εύκαμπτος σωλήνας καταλήγει στο προβολάκι του οδηγού έχοντας περίπου 15-20 cm από τον θόλο....πόσο εύκολα μπορεί να περάσει νερό σε μια ισχυρή νεροποντή? Έχει συμβεί σε κάποιον και πιο θα το ιδανικό σημείο?

2. Δυστηχώς ή μάσκα το GT στο σημείο προβολέα ομίχλης δεν έχει ανοίγματα (νομίζω το ίδιο ισχύει και στο GTi). Είναι σημαντικό να υπαρχεί πέρασμα ή δεν πειράζει και τόσο. Φαντάζομαι δεν υπάρχει πλαινό προφυλακτήρα με άνοιγμα στο προβολέα (για GT) και θα πρέπει να γίνει κόψιμο? :( Πήτε καμιά γνώμη....

3. Τέλος...δεν ξέρω για αύξησης απόδοσης ακόμα, όμως το ηχητικό αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!!!! tongue.giftongue.gif

Thanks.

J

Καλορίζικο το βαρελάκι Jovanni άντε καλές βόλτες! Σίγουρα θα δεις διαφορά ιδίως στα ψηλά όσον αφορά την απόδοση αφού κάνεις μερικά χιλιόμετρα και γίνει adaptation, ο αέρας εκεί κάτω είναι αρκετά ψυχρός δεν επηρεάζεται από τις ζέστη που βγάζει το μοτέρ όποτε δεν νομίζω να χρειάζεσαι τρύπες εκεί χαμηλά για περισσότερο αέρα...για τα νερά τώρα σε μια πλημμύρα που το νερό είναι αρκετά ψηλά εκεί το φοβάμαι να σου πω την αλήθεια μιας και στην Ελλάδα ζούμε και το αποχετευτικό είναι ''τέλειο'' και ''αποτελεσματικό'' σε κάθε βροχή που ρίχνει!

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο το βαρελάκι Jovanni άντε καλές βόλτες! Σίγουρα θα δεις διαφορά ιδίως στα ψηλά όσον αφορά την απόδοση αφού κάνεις μερικά χιλιόμετρα και γίνει adaptation, ο αέρας εκεί κάτω είναι αρκετά ψυχρός δεν επηρεάζεται από τις ζέστη που βγάζει το μοτέρ όποτε δεν νομίζω να χρειάζεσαι τρύπες εκεί χαμηλά για περισσότερο αέρα...για τα νερά τώρα σε μια πλημμύρα που το νερό είναι αρκετά ψηλά εκεί το φοβάμαι να σου πω την αλήθεια μιας και στην Ελλάδα ζούμε και το αποχετευτικό είναι ''τέλειο'' και ''αποτελεσματικό'' σε κάθε βροχή που ρίχνει!

Thanks George.

Link to comment
Share on other sites

ειχα παρει κατι τετοια απο το ιντερνετ αλλα δεν ταιριαζανε στο το gt.Ηταν για την απλη μασκα.Δεν ξερω αν ειναι το ιδιο βεβαια αλλα ετσι την επαθα εγω

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις τις τρύπες μόνος σου.

Τι διάμετρο είναι ο σωλήνας σου ?

Είδα έχει μεχρι 100μμ

ΥΓ.Την περιμένω να έρθει. Μπορείς να βγάλεις μία φωτό από το αμάξι ?

Απότι κατάλαβα έβαλες το intake κάτω χαμηλά. Στο site το βάζουν και ψηλά για Ram Air

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο Γιαννη.Να σου πω ,οπως το χει βαλει ο Γιωργος εκμεταλλευεται πληρως το ramair ,αλλα χωρις νεροπαγιδα σιγουρα θα μπασει νερα .Τωρα για χαμηλα στον αεραγωγο μπορουμε να δουμε τρυπωντας τον αεραγωγο μηπως το πετυχουμε.Δυσκολοτερα παντως θα βαλει απο κει νερα γιατι κανει μεγαλη διαδρομη.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις τις τρύπες μόνος σου.

Τι διάμετρο είναι ο σωλήνας σου ?

Είδα έχει μεχρι 100μμ

ΥΓ.Την περιμένω να έρθει. Μπορείς να βγάλεις μία φωτό από το αμάξι ?

Απότι κατάλαβα έβαλες το intake κάτω χαμηλά. Στο site το βάζουν και ψηλά για Ram Air

Καποιες φωτος...

dsc01555sp0.th.jpg

dsc01552yc3.th.jpg

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο Γιαννη.Να σου πω ,οπως το χει βαλει ο Γιωργος εκμεταλλευεται πληρως το ramair ,αλλα χωρις νεροπαγιδα σιγουρα θα μπασει νερα .Τωρα για χαμηλα στον αεραγωγο μπορουμε να δουμε τρυπωντας τον αεραγωγο μηπως το πετυχουμε.Δυσκολοτερα παντως θα βαλει απο κει νερα γιατι κανει μεγαλη διαδρομη.

Alex το ιδιο νομίζω. Δεν έχει drain όπως το μαμά φιλτροκούτι και σε περίπτωση βροχής τα νερά μπορούν να περάσουν στο φίλτρο....

Link to comment
Share on other sites

pipercross-in-motor.jpg

Τοποθέτηση Viper διαφορετικά

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Παρακάτω φωτογραφιες από 3 αντιστοιχα κιτ εισαγωγής αερα με "βαρελάκι"

κιτ της viper, forge, simota

Ο κινητηρας με το φιλτρο viper δεν φορα τελικό σωλήνα, τωρα αυτό κατα πόσο ειναι καλύτερο απο πλευρας θερμοκρασίας δεν το ξερω, απο θορυβο πιστευω οτι θα εχει πολύ καλύτερο.

Προσωπικά εχω το κιτ της forge και δεν το δοκίμασα πριν βάλω τον τελικό σωλήνα αν έχει περισσότερο θορυβο.?.

Οπτικά αλλά ισως και απο πλευρας θορύβου θα ήταν καλύτερη η τοποθέτηση μιας κενής φιλτροχοανης τυπου σκούπας στην εισαγωγή αερα της μανας του και συνδεση της με το βαρελάκι. Σε σχεση με το λαστιχο που κατεβαινει χαμηλα στο θόλο της ρόδας σε τετοια κιτ αποφευγετε το νερο απο καμια πλημηρα, ειναι καλύτερο αισθητικά και ισως με καλύτερο θόρυβο. Σιγουρα χρειαζεται το επιπλεον κοστος 1ας κενης σκούπας.

Βεβαια θα πρεπει να βρεις και την καταληλη σκούπα και δεν γνωρίζω καποια να ταιριαζει στο συγκεκριμένο μοτερ χωρις ιδιαιτερες πατεντες και ολιγο οικονομικη. Αν καποιος γνωρίζει θα με ενδιεφερε.

Οικονομικοτερη λύση θα ηταν μια απλή προεκταση ισια βεβαια που να καταλήγει οπως αυτή της Simota στη φωτογραφία.

Eχει κανεις να προτεινει κατι καλύτερο?

Edited by dim183
Link to comment
Share on other sites

Παρακάτω φωτογραφιες από 3 αντιστοιχα κιτ εισαγωγής αερα με "βαρελάκι"

κιτ της viper, forge, simota

Ο κινητηρας με το φιλτρο viper δεν φορα τελικό σωλήνα, τωρα αυτό κατα πόσο ειναι καλύτερο απο πλευρας θερμοκρασίας δεν το ξερω, απο θορυβο πιστευω οτι θα εχει πολύ καλύτερο.

Προσωπικά εχω το κιτ της forge και δεν το δοκίμασα πριν βάλω τον τελικό σωλήνα αν έχει περισσότερο θορυβο.?.

Οπτικά αλλά ισως και απο πλευρας θορύβου θα ήταν καλύτερη η τοποθέτηση μιας κενής φιλτροχοανης τυπου σκούπας στην εισαγωγή αερα της μανας του και συνδεση της με το βαρελάκι. Σε σχεση με το λαστιχο που κατεβαινει χαμηλα στο θόλο της ρόδας σε τετοια κιτ αποφευγετε το νερο απο καμια πλημηρα, ειναι καλύτερο αισθητικά και ισως με καλύτερο θόρυβο. Σιγουρα χρειαζεται το επιπλεον κοστος 1ας κενης σκούπας.

Βεβαια θα πρεπει να βρεις και την καταληλη σκούπα και δεν γνωρίζω καποια να ταιριαζει στο συγκεκριμένο μοτερ χωρις ιδιαιτερες πατεντες και ολιγο οικονομικη. Αν καποιος γνωρίζει θα με ενδιεφερε.

Οικονομικοτερη λύση θα ηταν μια απλή προεκταση ισια βεβαια που να καταλήγει οπως αυτή της Simota στη φωτογραφία.

Eχει κανεις να προτεινει κατι καλύτερο?

κατι τετοιο ισως

post-9304-1232304141_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιο Γιαννη !!! Δε νομιζω να παρει νερο ρε ειναι πολυ ψιλα ... ασε που εχει και ποδια κατω ...

Απλα για προσπαθησε μηπως μπορεις να το βαλεις πλαγια ( εκει μου εχει κενο χωρο ) ετσι ωστε να μη κανει τοσες στροφες ο σωληνας, οπως φαινετε στη photo που εβαλε ο dim183 με το κοκκινο βαρελακι (η πρωτη) ...

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιο Γιαννη !!! Δε νομιζω να παρει νερο ρε ειναι πολυ ψιλα ... ασε που εχει και ποδια κατω ...

Απλα για προσπαθησε μηπως μπορεις να το βαλεις πλαγια ( εκει μου εχει κενο χωρο ) ετσι ωστε να μη κανει τοσες στροφες ο σωληνας, οπως φαινετε στη photo που εβαλε ο dim183 με το κοκκινο βαρελακι (η πρωτη) ...

Bill έχει πολύ καλό ήχο! Ακούγεται και πάρα πολύ η σκάστρα!

Το ψάχνω ακόμα....

Link to comment
Share on other sites

Bill έχει πολύ καλό ήχο! Ακούγεται και πάρα πολύ η σκάστρα!

Το ψάχνω ακόμα....

Δεν ξέρω αλλά και εμένα η τοποθέτηση του viper στην πρώτη φωτογραφία μου άρεσε αρκετά είναι σε σημείο που αποκλείεται να φτάσουν νερά...πάντως Γιάννη και η δικιά σου μια χαρά είναι είναι στην ουσία κάτι σαν αυτό που προτείνει και η forge στο site της και στην τελική αν δεις ότι έρχεται ο κατακλυσμός του Νώε βγάζε τον εύκαμπτο σωλήνα μέχρι ηρεμήσουν τα πράματα και είσαι μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Αν κοπη η σωληνα ακριβως στο σημειο που κανει την πρωτη κουρμπα και την βαλω ισια στο σημειο που ηταν το μαμα φιλτροκουτι δεν θα ειναι πιο καλα???

Link to comment
Share on other sites

Club, καλησπέρα.

Από σήμερα φοράω το Viper cold air Induction Kit της PiperCross (http://www.pipercross.net/fastroad/product.asp?m1=47&m2=167&app=503)

και θα ήθελα την γνώμη σας σε 2 θεματάκια.......

1. Ο εύκαμπτος σωλήνας καταλήγει στο προβολάκι του οδηγού έχοντας απόσταση περίπου 15-20 cm από τον θόλο....πόσο εύκολα μπορεί να περάσει νερό σε μια ισχυρή νεροποντή? Έχει συμβεί σε κάποιον και πιο θα το ιδανικό σημείο?

2. Δυστυχώς ή μάσκα το GT στο σημείο του προβολέα ομίχλης δεν έχει ανοίγματα (νομίζω το ίδιο ισχύει και στο GTi). Είναι σημαντικό να υπάρχει πέρασμα ή δεν πειράζει και τόσο. Φαντάζομαι δεν υπάρχει πλαινό προφυλακτήρα με άνοιγμα στο προβολέα (για GT) και θα πρέπει να γίνει κόψιμο? :o Πείτε καμιά γνώμη....

3. Τέλος...δεν ξέρω για αύξηση απόδοσης ακόμα, όμως το ηχητικό αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!!!! tongue.giftongue.gif

Thanks.

J

Γεια σου Jovanni μπραβο για το φιλτρο σου και λογικα 8α εχει πολυ ωραιο 8ορυβο και απο αποδοση 8α δεις διαφορα ειδικα ψηλα.. ;) εγω εχω χοανη etuners..λοιπον για το 8εμα νερου πιστευα και εγω οτι δεν περναει..μεχρι που σε ενα ταξιδι που πηγα και εβρεχε πηρε νερα και εκανε σα πληντυριο η χοανη..με τη μηχανη δε μοθ δημιουργησε κανα προβλημα...αλλα αν περναει συνεχεια νερο 8α μου δημιουργησει..παρολο αυτα δεν την εχω βγαλλει τη χοανη παντως.. B)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Jovanni μπραβο για το φιλτρο σου και λογικα 8α εχει πολυ ωραιο 8ορυβο και απο αποδοση 8α δεις διαφορα ειδικα ψηλα.. ;) εγω εχω χοανη etuners..λοιπον για το 8εμα νερου πιστευα και εγω οτι δεν περναει..μεχρι που σε ενα ταξιδι που πηγα και εβρεχε πηρε νερα και εκανε σα πληντυριο η χοανη..με τη μηχανη δε μοθ δημιουργησε κανα προβλημα...αλλα αν περναει συνεχεια νερο 8α μου δημιουργησει..παρολο αυτα δεν την εχω βγαλλει τη χοανη παντως.. :huh:

;)

YΓ. Πάντως αν έχει κατακλυσμό με την PiperCross μπορείς να βγάλεις το σωλήνα και να μείνει ψηλά

η εισαγωγή. Γι αυτό την προτίμησα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα μια ανακατασκευή στο κιτ της forge που εχω.

Μετά το βαρελάκι με σωλήνα ευκαμπτο αλουμινίου το συνδεσα με με το τελευταίο κομμάτι εισαγωγής από τη μάνα του.

Χρησιμοποίησα και λίγο αυτοκόλητη ταινία αλουμινίου και ολα εντάξει.

Δεν γινεται να ανεβάσω και καμια φωτο,

μιας και δεν υπήρχε χώρος σε αυτό το θέμα εσβησα τις 3 που είχα ανεβάσει πιο πάνω

και ιδου

Τι λέτε?

post-9304-1232464439_thumb.jpg

post-9304-1232464450_thumb.jpg

Edited by dim183
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.