Jump to content
jsimeon

Εισαγωγή_air Induction της Pipercross για Tsi

Recommended Posts

Σήμερα έκανα μια ανακατασκευή στο κιτ της forge που εχω.

Μετά το βαρελάκι με σωλήνα ευκαμπτο αλουμινίου το συνδεσα με με το τελευταίο κομμάτι εισαγωγής από τη μάνα του.

Χρησιμοποίησα και λίγο αυτοκόλητη ταινία αλουμινίου και ολα εντάξει.

Δεν γινεται να ανεβάσω και καμια φωτο,

μιας και δεν υπήρχε χώρος σε αυτό το θέμα εσβησα τις 3 που είχα ανεβάσει πιο πάνω

και ιδου

Τι λέτε?

Εξυπνο φαινεται ...

(Υ.Γ Ρε πατριωτη στα γιαννενα μενεις ??)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα μια ανακατασκευή στο κιτ της forge που εχω.

Μετά το βαρελάκι με σωλήνα ευκαμπτο αλουμινίου το συνδεσα με με το τελευταίο κομμάτι εισαγωγής από τη μάνα του.

Χρησιμοποίησα και λίγο αυτοκόλητη ταινία αλουμινίου και ολα εντάξει.

Δεν γινεται να ανεβάσω και καμια φωτο,

μιας και δεν υπήρχε χώρος σε αυτό το θέμα εσβησα τις 3 που είχα ανεβάσει πιο πάνω

και ιδου

Τι λέτε?

Ναι καλο ειναι τα νερα τα σκεφτηκες που θα μπαινουν μεσα? (οταν βρεχει και κηνεισε με ταχυτητα)

Γιατι στην εργοστασιακη σκουπα κατω κανει και μια καμπουρα που δεν επιτρεπει στα νερα να μπενουν..

Link to comment
Share on other sites

Ναι καλο ειναι τα νερα τα σκεφτηκες που θα μπαινουν μεσα? (οταν βρεχει και κηνεισε με ταχυτητα)

Γιατι στην εργοστασιακη σκουπα κατω κανει και μια καμπουρα που δεν επιτρεπει στα νερα να μπενουν..

Να σου πω την αλήθεια οχι

αλλά πόσο μπορεί να μπεί απο εκεί? και να περάσει και από το φίλτρο?

Ξερεις εχει και μια γωνία εκεί.

Ο σωλήνας που εχουν και κανονικά τον κατεβάζουν 20-30 ποντους από το εδαφος αντε και καλά εχεις κρυο αερα αν ξεχαστεις ομως και πας να περάσειες απο κανενα Ελληνικό λάκο με νερα?

Να βαλω τον ίδιο κομμένο μεχρι πριν ακριβώς αρχίσει να κατεβαίνει στο θόλο του τροχού?

Αντε τωρα τι να προτιμήσεις?

Σε κινητήρες που βάζουν φιλτροχωάνη τυπου σκούπα πως το αποφέυγουν αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια οχι

αλλά πόσο μπορεί να μπεί απο εκεί? και να περάσει και από το φίλτρο?

Ξερεις εχει και μια γωνία εκεί.

Ο σωλήνας που εχουν και κανονικά τον κατεβάζουν 20-30 ποντους από το εδαφος αντε και καλά εχεις κρυο αερα αν ξεχαστεις ομως και πας να περάσειες απο κανενα Ελληνικό λάκο με νερα?

Να βαλω τον ίδιο κομμένο μεχρι πριν ακριβώς αρχίσει να κατεβαίνει στο θόλο του τροχού?

Αντε τωρα τι να προτιμήσεις?

Σε κινητήρες που βάζουν φιλτροχωάνη τυπου σκούπα πως το αποφέυγουν αυτό?

λιγο πολυ θα μπει.

λιγο νερακι λιγη σκονη λασπονει το φιλτρο κ παει για πεταμα.

Η σκουπα εχει πλατος κ ο φοβος για τα νερα ειναι πολυ μικροτερος.

Η τελευταια σου ιδεα πιστευω ειναι πολυ καλη, με προλαβες.

Το βαρελακι μου ειναι στο δρομο, αυτη τη βδομαδα θα το βαλω.

Κ ειχα σκοπο να κανω αυτο που ειπες, να το κοψω λιγο + στρηψημο λιγο προς τα μεσα.

Ετσι δ θα υπαρχει φοβος για τα νερα κ θα εχω χαμηλοτερη θερμοκρασια απο πανω.

Πιστευω για τους δρομους μας ειναι η πιο σοστη λυση..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.