Yiorgos Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Καλησπέρα παιδιά. Έχω το Golf TSI 140 22 μήνες και του βάζω συνέχεια βενζίνη 100 οκτανίων. Επειδή διανύουμε δύσκολους καιρούς αν του βάζω 95 οκτανίων θα έχω πρόβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 (edited) Καλησπέρα παιδιά. Έχω το Golf TSI 140 22 μήνες και του βάζω συνέχεια βενζίνη 100 οκτανίων. Επειδή διανύουμε δύσκολους καιρούς αν του βάζω 95 οκτανίων θα έχω πρόβλημα? Εγω το ιδιο εργαλειο εχω 5 μηνον, στην αρχη εβαζα 100 αλλα τωρα τελευταια του βαζω 95 ακριβος γιαυτο το λογο που αναφερεις κ'συ κ δ βλεπω καμια διαφορα στην αποδοση κ ουτε μπηκε safe mode ποτε Edited January 25, 2009 by attnos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 κανενα προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Σε tsi 122 με 18500χλμ παντα 95αρα (2 φορες εκατοσταρα χωρις να καταλαβω τιποτα). Αλλωστε και στο πορτακι του ντεποζιτου 95αρα γραφει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kontiki Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 (edited) μια απο τα ιδια βαζω 95αρα και ανα 2000χλμ ενα γεμισμα 100αρα Edited January 25, 2009 by kontiki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Σε tsi 122 με 18500χλμ παντα 95αρα (2 φορες εκατοσταρα χωρις να καταλαβω τιποτα). Αλλωστε και στο πορτακι του ντεποζιτου 95αρα γραφει. αν έβαζες από την αρχή μόνο κατοστάρα θα έβλεπες διαφορά...γιατί υπάρχει διαφορά...αυτό είναι γεγονός...όχι ότι άμα βάζεις ΚΑΛΗ 95ΑΡΑ έχεις πρόβλημα....πάντως έχει διαφορά...αν έβαζες 100άρα συνέχεια όπως προείπα και έπειτα έβαζες 95 2-3 φορές θα έβλεπες την διαφορά που σου λέω...μικρή μεν αλλά υπάρχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Στα 140αρια και τα 122αρια ενδεικνυται 95αρα (εργοστασιακα) minimum. Η 100αρα ειναι προαιρειτικη αλλα επειδη στο Ελλαντα η 100αρα δεν ειναι συνηθως 100αρα, γιατι νοθευεται, τα λεφτα, που ειναι και αρκετα, δεν αντισταθμιζουν τα οποια οφελη της (και αν). Εχω δοκιμασει και τα δυο αλλα τελικα αποφασισα να χρησιμοποιω μονο 95αρα γιατι η διαφορα δεν ηταν αξιοσημειωτη, μου ειχε τυχει να βαλω και 100αρα και να πηγαινω χειροτερα (καθαρα λογω νοθειας) και χωρια που τελικα μου φαινεται οτι καιει και λιγωτερο. Στα GT (170αρια) μονο 100αρα δηλ minimum 98 οκτανια απο εργοστασιο, οποτε δεν υπαρχει επιλογη. Για τον Attnos. Δεν υπαρχει λογος να μπει σε safe mode ο κινητηρας λογω 95αρας εκτος και αν εχεις βαλει προγραμμα τα οποια κατα το πλειστον δουλευουν μονο με 100αρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Στα 140αρια και τα 122αρια ενδεικνυται 95αρα (εργοστασιακα) minimum.Η 100αρα ειναι προαιρειτικη αλλα επειδη στο Ελλαντα η 100αρα δεν ειναι συνηθως 100αρα, γιατι νοθευεται, τα λεφτα, που ειναι και αρκετα, δεν αντισταθμιζουν τα οποια οφελη της (και αν). Εχω δοκιμασει και τα δυο αλλα τελικα αποφασισα να χρησιμοποιω μονο 95αρα γιατι η διαφορα δεν ηταν αξιοσημειωτη, μου ειχε τυχει να βαλω και 100αρα και να πηγαινω χειροτερα (καθαρα λογω νοθειας) και χωρια που τελικα μου φαινεται οτι καιει και λιγωτερο. Στα GT (170αρια) μονο 100αρα δηλ minimum 98 οκτανια απο εργοστασιο, οποτε δεν υπαρχει επιλογη. Για τον Attnos. Δεν υπαρχει λογος να μπει σε safe mode ο κινητηρας λογω 95αρας εκτος και αν εχεις βαλει προγραμμα τα οποια κατα το πλειστον δουλευουν μονο με 100αρα. Αυτο ηθελα να πω τωρα, αφου το GT με το TSI 140 φορανε το ιδιο κινιτηρα με διαφορετικο προγραμμα και στο GT απο το εργοστασιο λεει 98<, οταν βαλω εγω προγραμμα αναγκαστικα θα βαζω 100 Οποτε τουλαχιστον μεχρι τοτε θα βαζω 95 να μου μενει κ κανα ευρω στη τζεμπη. Για το safe mode ειχα διαβασει εδω στο φορουμ για ενα παιδι που του μπηκε, αλλα ειχα ξεχαση οτι φορουσε προγραμμα. Αν και εδω ενας φιλος μου εβαλε revo πριν 1 μηνα και σηνεχειζη μονο 95 να βαζει κ δεν εχει κανα problem ουτε safe mode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Αυτο ηθελα να πω τωρα, αφου το GT με το TSI 140 φορανε το ιδιο κινιτηρα με διαφορετικο προγραμμα και στο GT απο το εργοστασιο λεει 98<, οταν βαλω εγω προγραμμα αναγκαστικα θα βαζω 100 Οποτε τουλαχιστον μεχρι τοτε θα βαζω 95 να μου μενει κ κανα ευρω στη τζεμπη. Για το safe mode ειχα διαβασει εδω στο φορουμ για ενα παιδι που του μπηκε, αλλα ειχα ξεχαση οτι φορουσε προγραμμα. Αν και εδω ενας φιλος μου εβαλε revo πριν 1 μηνα και σηνεχειζη μονο 95 να βαζει κ δεν εχει κανα problem ουτε safe mode. Παιδιά ...δεν ξέρω τι λέτε..πάντως εγώ πάντως που βάζω από σταθερό και ελεγμένο βενζινάδικο....''πριν βάλω πρόγραμμα'' είδα αισθητή διαφορά στην απόδοση με χρήση 95άρας...τώρα με το πρόγραμμα δεν το τολμάω καν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yiorgos Posted January 26, 2009 Author Report Share Posted January 26, 2009 Ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά. Εντάξει, δεν πάει άλλο με αυτή την ακρίβεια! Μας τα έχουν... Τουλάχιστον έχουμε αυτοκίνητο που δεν καίει και πολύ και το ευχαριστιόμαστε. Κάπως έτσι λέω να το κάνω και εγώ. Να το γεμίζω με 95άρα και συχνά πυκνά κανά γέμισμα με 100άρα. Να είστε καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά. Εντάξει, δεν πάει άλλο με αυτή την ακρίβεια! Μας τα έχουν... Τουλάχιστον έχουμε αυτοκίνητο που δεν καίει και πολύ και το ευχαριστιόμαστε. Κάπως έτσι λέω να το κάνω και εγώ. Να το γεμίζω με 95άρα και συχνά πυκνά κανά γέμισμα με 100άρα. Να είστε καλά. o καθένας κάνει τις επιλογές του..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Hey Guys, ο αριθμός οκτανίου ορίζεται ως το μέτρο της Αντικροτικότητας και όχι ως μέτρο της απόδοσης. Διαλέγουμε 100 οκτάνια περισσότερο για προστασία και όχι για αύξηση της απόδοσης. Λιγότερα κτυπήματα (πειράκια), μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα. Επειδή οι κινητήρες TSi έχουν υψηλή συμπίεση για turbo κινητήρες, είναι επιρρεπείς στα κτυπήματα οπότε προστατέψτε τους παιδιά... Από μετρήσεις που έχω κάνει η εγχώρια παραγόμενη 95άρα δεν έχει πέσει κάτω από αριθμό οκτανίου (Α.Ο.) 96 και η 100άρα από 100... Σίγουρα πιο επίφοβη για νοθεία είναι η 100άρα. Το σύνηθες είναι η 100άρα να νοθεύεται με 95άρα. Ο Α.Ο. δεν δηλώνει ποσοστό (%)! Μπορεί να έχετε βενζίνη με Α.Ο. μεγαλύτερο του 100. 101-102 είναι συνήθεις μετρήσεις. Το βενζόλιο π.χ. αν θυμάμαι καλά έχει Α.Ο. 120! Κλασικά αντικροτικά είναι ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος (καταργήθηκε), το ΜΤΒΕ (περιέχεται στην αμόλυβδη), το βενζόλιο (καρκινογόνο class A) κτλ. Η διαφορά τιμής των δύο βενζινών σαν προϊόντα οφείλεται στην περαιτέρω επεξεργασία μετά την απόσταξη. @ ΚΙRRΑ Στο Jetta μου (140 hp, 109 kW) το πορτάκι γράφει 95+ αλλά το manual για τα 109 kW δίνει 98+. Εννοείται ότι δεν έχει μπεί ούτε σταγόνα 95άρα στο δικό μου τσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Hey Guys,ο αριθμός οκτανίου ορίζεται ως το μέτρο της Αντικροτικότητας και όχι ως μέτρο της απόδοσης. Διαλέγουμε 100 οκτάνια περισσότερο για προστασία και όχι για αύξηση της απόδοσης. Λιγότερα κτυπήματα (πειράκια), μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα. Επειδή οι κινητήρες TSi έχουν υψηλή συμπίεση για turbo κινητήρες, είναι επιρρεπείς στα κτυπήματα οπότε προστατέψτε τους παιδιά... Από μετρήσεις που έχω κάνει η εγχώρια παραγόμενη 95άρα δεν έχει πέσει κάτω από αριθμό οκτανίου (Α.Ο.) 96 και η 100άρα από 100... Σίγουρα πιο επίφοβη για νοθεία είναι η 100άρα. Το σύνηθες είναι η 100άρα να νοθεύεται με 95άρα. Ο Α.Ο. δεν δηλώνει ποσοστό (%)! Μπορεί να έχετε βενζίνη με Α.Ο. μεγαλύτερο του 100. 101-102 είναι συνήθεις μετρήσεις. Το βενζόλιο π.χ. αν θυμάμαι καλά έχει Α.Ο. 120! Κλασικά αντικροτικά είναι ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος (καταργήθηκε), το ΜΤΒΕ (περιέχεται στην αμόλυβδη), το βενζόλιο (καρκινογόνο class A) κτλ. Η διαφορά τιμής των δύο βενζινών σαν προϊόντα οφείλεται στην περαιτέρω επεξεργασία μετά την απόσταξη. @ ΚΙRRΑ Στο Jetta μου (140 hp, 109 kW) το πορτάκι γράφει 95+ αλλά το manual για τα 109 kW δίνει 98+. Εννοείται ότι δεν έχει μπεί ούτε σταγόνα 95άρα στο δικό μου τσι. συμφωνω απολυτως και επισης-καλη κατοσταρα-μεγαλυτερη διαρκεια ζωης του λ καταλυτων προκαταλυτων πεντακαθαρος κινητηρας.καθως και καλυτερη καταναλωση(κυριως στα ταξιδια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 (edited) Είναι καλύτερη η ποιότητα των καυσαερίων λόγω καλύτερης καύσης και βέλτιστου μετώπου φλόγας... Edited January 27, 2009 by jsmirlis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Είναι καλύτερη η ποιότητα των καυσαερίων λόγω καλύτερης καύσης και βέλτιστου μετώπου φλόγας... εγω με χρηση 95αρας τον πρωτο χρονο μου εκαψε τον δευτερο λ τον knox ευτυχως εγγυηση και υστερα απο ερευνα poy εκανα κατεληξα οτι η 95 αρα και ειδικα η νοθευμενη(πραγμα συνηθισμενο) ειναι θανατος για τα golfakia με αμμεσο ψεκασμο(fsi tsi) .ακομα και η αντιπροσωπια με συμβουλεψε για 100αρα διοτι στο μελον θα ξανααντιμετωπισω προβλημα κυριως με τους λ εαν συνεχισω με 95αρα .κοστος λ στους fsi και οι δυο? περιπου 700 ευρ!!!!!!!! για τους tsi δεν ξερω!!!!!!!!!!!! εδω και 3.5 χρονια με χρηση καλης 100ασταρας(εγω την τσεκαρω απο συχνη αλαγη στο φιλτρο βενζινης) το αμαξι ειναι πεντακαθαρο -ποτε πυρακια-ποτε προβληματα με ρελαντι κομπιασματα και διαφορα αλλα κουλα-και στο τελευταιο service τσεκαρα τους λ(μετρηση) καθως και πεταλουδα κτλπ και ηταν πεντακαθαρα σαν να ειχα το αμαξι λιγες ημερες!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 εγω με χρηση 95αρας τον πρωτο χρονο μου εκαψε τον δευτερο λ τον knoxευτυχως εγγυηση και υστερα απο ερευνα poy εκανα κατεληξα οτι η 95 αρα και ειδικα η νοθευμενη(πραγμα συνηθισμενο) ειναι θανατος για τα golfakia με αμμεσο ψεκασμο(fsi tsi) .ακομα και η αντιπροσωπια με συμβουλεψε για 100αρα διοτι στο μελον θα ξανααντιμετωπισω προβλημα κυριως με τους λ εαν συνεχισω με 95αρα .κοστος λ στους fsi και οι δυο? περιπου 700 ευρ!!!!!!!! για τους tsi δεν ξερω!!!!!!!!!!!! εδω και 3.5 χρονια με χρηση καλης 100ασταρας(εγω την τσεκαρω απο συχνη αλαγη στο φιλτρο βενζινης) το αμαξι ειναι πεντακαθαρο -ποτε πυρακια-ποτε προβληματα με ρελαντι κομπιασματα και διαφορα αλλα κουλα-και στο τελευταιο service τσεκαρα τους λ(μετρηση) καθως και πεταλουδα κτλπ και ηταν πεντακαθαρα σαν να ειχα το αμαξι λιγες ημερες!!!!!!!!! Σωστός !!!!!!!!!!!!!! Και ΄γω πάντα 100άρα βάζω στο πλοίο μου γιατί φοβάμαι τα ναυάγια!!!!!!!!!!!!!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Με ολα αυτα που λετε + εχω προσεξει οτι η 95αρα φευγει πιο γριγορα απο το ρεζερβουαρ Μαλλον θα περασω κ'γω στην 100αρα. Απλα το βενζιδαδικο που ξερω οτι εχει καλη 100αρα ειναι λιγο μακρια απο'μενα αλλα θα πηγαινω κ θα το γεμιζο τι να κανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_fsi Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Εγώ με FSI 1.6 άλλαξα knox... η βενζίνη μου είπαν και ήταν 2 διαφορετικά συνεργεία... Από τότε μόνο 100άρα... καλύτερα να τα δίνεις λίγα λίγα παρά με τη μία 250 ¤... Τώρα για TSI δε νιώθω να απαντήσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Για μενα οσοι βαζουν 100αρα ειναι στο περιπου πλουσιοι, 95αρα απο 2-3 συγκεκριμενα σιγουρα πρατηρια και ειμαστε ΟΚ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pittas Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 H διαφορα της τιμης μεταξυ 95 και 100 στο ελλαντα ειναι τεραστια κοροιδια Δεν ειναι δυνατον η 100 να κοστιζει 25-35 λεπτα πιο ακριβα απο την 95 Αυτο δεν γινεται πουθενα Εγω βαζω 95 σε τσεκαρισμενο βενζιναδικο Και γενικα αν βαζεις στην τυχη δεν σωζεσαι ειτε βαζεις 95 ειτε 100 Καλο ειναι να εχουμε ενα-δυο σταθερα βενζιναδικα που να εχουν διαπιστωμενα καλη βενζινη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 H διαφορα της τιμης μεταξυ 95 και 100 στο ελλαντα ειναι τεραστια κοροιδιαΔεν ειναι δυνατον η 100 να κοστιζει 25-35 λεπτα πιο ακριβα απο την 95 Αυτο δεν γινεται πουθενα Εγω βαζω 95 σε τσεκαρισμενο βενζιναδικο Και γενικα αν βαζεις στην τυχη δεν σωζεσαι ειτε βαζεις 95 ειτε 100 Καλο ειναι να εχουμε ενα-δυο σταθερα βενζιναδικα που να εχουν διαπιστωμενα καλη βενζινη και αυτό πως το ξέρεις ????διαπιστωμένα?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pittas Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 (edited) Για τσεκαρε εδω για περισσοτερα http://www.inspectorate.gr/gst_gr.htm Και στο πιο κατω λινκ του υπουργειου αναπτυξης τα βενζιναδικα που πιαστηκαν στα πρασα με νοθεια http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm Υπαρχουνε και υπο μορφη pois για τα δημοφιλεστερα προγραμματα navigation βενζιναδικα ποιοτητας http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=47 βενζιναδικα με προστιμο http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=107 Edited April 7, 2009 by pittas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Για τσεκαρε εδω για περισσοτερα Και στο πιο κατω λινκ του υπουργειου αναπτυξης τα βενζιναδικα που πιαστηκαν στα πρασα με νοθεια http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm το θεμα ειναι οτι δεν κανουν ελενχγο σε ολα απλα σε καποια και επιασαν αυτα οποτε το μεγαλυτερο ποσοστο των βενζιναδικων δεν εχει περασει καποιο ελενγχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pittas Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Φιλε μου διαβασε λιγο καλλιτερα στο http://www.inspectorate.gr/gst_gr.htm περι τινος προκειται. Οσο για το 2ο λινκ ειναι μια απλη λιστα απο βενζιναδικα που πιαστηκαν με νοθευμενα καυσιμα Τωρα το αν εχουν ελεγχθει σε βαθος χρονου ολα τα βενζιναδικα δεν ειμαι σε θεση να το ξερω,ξερω ομως οτι δε θα δωσω ουτε σεντ σε καποιον κερατα που πιαστηκε να παρανομει,ηδη ειναι πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 2 χρόνια τώρα γέμισμα με eteka 95άρα χωρίς πρόβλημα (tsi 140) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...