Jump to content
Ntinos

Golf 5 1.4 Fsi - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμένου

Recommended Posts

Μη γελασετε πολυ με αυτο που θα πω...

Κατι για βελτιωση του 1.4 Fsi εκτος απο το να το πουλησω και να παρω Tsi :)

δυστυχως δεν ειναι υπερβολη αυτο που λενε ολοι οτι δεν αξιζει να πολυασχοληθεις με ατμοσφαιρα και στο λεω απο προσωπικη εμπειρια.... τουλαχιστον στη δικια μου περιπτωση (φιλτρο κ/ν,προγραμμα) ψαχνομουν μηπως δε μου χε βαλει το προγραμμα γιατι δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα εκτος απο 1 ελαχιστη που μπορει να ωφειλεται και μονο στο φιλτρο... τωρα αν εχεις τη μανια του ''φτιαξιματος" (οπως κι εγω τρομαρα μου) φτιαξε ενα α΄σταδιο αλλα να σαι προσγειωμενος.....

Link to comment
Share on other sites

5-30 ειναι αυτο που συνιστα η εταιρια και αυτο του βαζω κι εγω...βεβαια τσιμπαει λιγο λαδακι αλλα υποφερεται προς το παρον... αν δεν υποφερεται πας αναγκαστικα σε 10-40 μπας και βρεις την ησυχια σου.... :)

0-30 δεν λεει η μαμα VW ?

to 5-40 ειναι μεση λυση για το 10-40 ??

εμενα η μεση καταναλωση ειναι αποτι θυμαμαι γυρω στο 8-9. αλλα αναλογα τον δρομο και το βαρος του αμαξιου το ριχνω και 7 !(με 16ρες)

τι βενζινη προτιματε? το βιβλιαρακι λεει 95+ αλλα στην καρεντα μου λενε 100ρα ! εγω βαζω 98 ! δεν πληρωνω για την 100ρα !

Edited by JoVi
Link to comment
Share on other sites

τι βενζινη προτιματε? το βιβλιαρακι λεει 95+ αλλα στην καρεντα μου λενε 100ρα ! εγω βαζω 98 ! δεν πληρωνω για την 100ρα !

Εγω βαζω 95+ αλλα αν εννοεις 1.6 fsi το βιβλιαρακι συνιστα 98 απ οτι θυμαμαι. Οταν λες βαζεις 98 τι εννοεις?

Super LRP? Λογω του οτι ειμαι και λιγο καυτης (μου αρεσει να το ανοιγω συνεχεια εστω κι απο στενο σε στενο!)

αν εβαζα 100αρα θα τελειωναν τα € στο πορτοφολι πριν προλαβω να τα δω! :)

Link to comment
Share on other sites

Εγω βαζω 95+ αλλα αν εννοεις 1.6 fsi το βιβλιαρακι συνιστα 98 απ οτι θυμαμαι.

Ναι, το βιβλίο λέει μόνο 98.

Εγώ πάντως βάζω μόνο 100άρα, και μάλιστα από συγκεκριμένο πρατήριο(AVIN) που φουλάρω συνέχεια.

Μάλιστα μία φορά που γέμισα τα 3/4 με 100άρα BP Ultimate μου συνέβει το εξής :

Το αμάξι ξαφνικά δεν ανέβαζε πάνω από 1000ΣΑΛ!! Δηλαδή δούλευε μόνο 800(ρελαντί) μέχρι 1000ΣΑΛ!!

Όταν το έσβησα και το ξαναάναψα όλα κανονικά, αλλά δεν τράβαγε τόσο καλά.

Στην αντιπροσωπία δεν βρήκαν κανένα σφάλμα και μου είπαν οτι έγινε λόγω κακής βενζίνης.

Δηλαδή οτι άλλαξε αυτόματα χαρτογράφηση ο κινητήρας για φτωχότερο μίγμα!!

Από τότε βάζω μόνο σε πρατήρια που εμπιστεύομαι.

Σημειωτέον ότι 1,6 fsi με καλή 100άρα έχει μετρηθεί 123 άλογα...

Edited by Vangelis V
Link to comment
Share on other sites

Σημειωτέον ότι 1,6 fsi με καλή 100άρα έχει μετρηθεί 123 άλογα...

Αυτο ειναι γεγονος? Τις λιγες φορες που εχω βαλει 100αρα μου φανηκε

να τραβαει πραγματι λιγο καλυτερα. Τραγικο για τον κινητηρα αυτο που

σου συνεβη. Φαντασου τι βενζινη ηταν... :o

Κι εγω συμφωνω, απο συγκεκριμενα 2-3 πρατηρια βαζω παντα και δεν

εχω ποτε προβλημα. Ο ενας ειναι και γνωστος μου οποτε ετσι και μου

κανει κουτσουκελα ξερει πως θα τ' ακουσει!

Link to comment
Share on other sites

0-30 δεν λεει η μαμα VW ?

to 5-40 ειναι μεση λυση για το 10-40 ??

εμενα η μεση καταναλωση ειναι αποτι θυμαμαι γυρω στο 8-9. αλλα αναλογα τον δρομο και το βαρος του αμαξιου το ριχνω και 7 !(με 16ρες)

τι βενζινη προτιματε? το βιβλιαρακι λεει 95+ αλλα στην καρεντα μου λενε 100ρα ! εγω βαζω 98 ! δεν πληρωνω για την 100ρα !

για το λαδι,τι να σου πω?.. δε το χω ψαξει στα βιβλια για να σου πω την αληθεια αλλα οσες φορες εχω παει γι αλλαγη λαδιων αυτα μου λενε οτι πρεπει να βαλουν και αυτα βαζουν(5-30)...οσο για τη βενζινη εγω του βαζω απλη για πολη και καμια φορα 100αρα εκτος πολης..δε βλεπω καμια ιδιαιτερη διαφορα στις επιδοσεις,απλα μου φαινεται οτι δουλευει πιο ομαλα ο κινητηρας με 100αρα... αν ξερεις παντως οτι ειναι καλη η 95αρα μια χαρα τη ρουφαει....αλλα αν δε ξερεις,οπως εγω,το λιγοτερο που μπορεις να παθεις ειναι ν αλλαξεις το φιλτρο βενζινης στα 15000 κμ και να δεις οτι ειναι καταμαυρο...και μενα η μεση καταναλωση γυρω στο 8 ειναι.

Edited by dhmhtrhs
Link to comment
Share on other sites

Και γω μετα το πρωτο σερβις 5-30 βαζω και κανενα προβλημα πλεον. Οσο για τη βενζινη κανω ενα γεμισμα μεσα στο μηνα με 100αρα. Τις αλλες φορες 95αρα απο καλο πρατηριο και 100αρα μονο στην εθνικη. Σημαντικες διαφορες δε βλεπω.

Μεση καταναλωση λιγο πανω απο το 8 συμφωνα με το τριπ. Μονη παρατηρηση οτι μεχρι το Δεκεμβρη σε οσα ταξιδια εκανα στην εθνικη η καταναλωση ηταν κατω απο 6 ενω τωρα σε 2 προσφατα ταξιδια δεν επεσε κατω απο το 7 :lol:

(στα ταξιδια με χαμηλη καταναλωση ειχα κλιμα γιατι ηταν καλοκαιρι ενω τωρα μονο το καλοριφερ γι αυτο παραξενευομαι)

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τη βενζινη κανω ενα γεμισμα μεσα στο μηνα με 100αρα.

?????? Ενα το μηνα??? Δεν το χρησιμποιεις αρκετα ή απλα

εισαι πολυ ηρεμος με το γκαζι? :D

Link to comment
Share on other sites

Και γω μετα το πρωτο σερβις 5-30 βαζω και κανενα προβλημα πλεον. Οσο για τη βενζινη κανω ενα γεμισμα μεσα στο μηνα με 100αρα. Τις αλλες φορες 95αρα απο καλο πρατηριο και 100αρα μονο στην εθνικη. Σημαντικες διαφορες δε βλεπω.

Μεση καταναλωση λιγο πανω απο το 8 συμφωνα με το τριπ. Μονη παρατηρηση οτι μεχρι το Δεκεμβρη σε οσα ταξιδια εκανα στην εθνικη η καταναλωση ηταν κατω απο 6 ενω τωρα σε 2 προσφατα ταξιδια δεν επεσε κατω απο το 7 :)

(στα ταξιδια με χαμηλη καταναλωση ειχα κλιμα γιατι ηταν καλοκαιρι ενω τωρα μονο το καλοριφερ γι αυτο παραξενευομαι)

παντως η δικια μου καταναλωση σε ταξιδι για να ειναι κατω απο 6 πρεπει να μη περναω τα 100 ( πραγμα πολυ δυσκολο)...,στα 120-140(που κινουμαι συνηθως) κυμαινεται απο 7.5-8 και στα 160-180 γυρω στο 9.5..... παραπανω δε το παω γιατι κανουν θορυβο οι καθρεφτες.. :lol::D

αν ανοιξεις και κλιματιστικο υπολογισε σιγουρα 1.5λτ/100κμ παραπανω το ελαχιστο..

Edited by dhmhtrhs
Link to comment
Share on other sites

Παιδια δν ξερω αλλα πιστευω οτι οσοι πηραμε FSI καναμε πολυ καλη επιλογη.. Για ατμοσφαιρα ειναι οι καλυτεροι κινητηρες στην κατηγορια τους απ'ολες τις πλευρες..Προσωπικα εχω το 1.6 FSI Sportline.. Το 'χω φτασει 85000 περιπου, χωρις κανενα προβλημα (ευτυχως), πολυ οικονομικο, εκτος της καταναλωσης που εβλεπα κατι 6- 6,5 γτ ειχα 16" ζαντες... Τωρα εβαλα 17" κ ανεβηκα στα 7,5-8 περιπου στην καταναλωση, που και παλι λιγο ειναι...Επισης, το πιο πολυ που εφτασα στην τελικη ηταν ~210 στο κοντερ, ενω τωρα απο τα 180 μεχρι τα 195+(παραπανω δν παει πλεον) ανεβαζει αρκετα δυσκολα... Απο επιταχυνση, ομως, ειμαι οπως πριν, οποτε δν με απασχολει κ πολυ η τελικη.. Λαδι εβαζα της αντιπροσωπειας (10-30) μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιων και ειχα παντα στο πορτμπαγκαζ κ το εφεδρικο για να συμπληρωνω καθε τρεις κ λιγο!!Απο τοτε βαζω (5-40, Power Oil) και δν καιει καθολου μεχρι τα 7500 χλμ απο κει κ μεχρι την καθιερωμενη αλλαγη λαδιων, το πολυ να καψει 250γρ.. Δν ξερω αν εκανα καλα, αλλα το βαζω εδω και 70000χλμ κ δν εχει παρουσιασει καποιο προβλημα (σημ.: μου το συστησε οδηγος αγωνων)..

*Δν εχω εμπειρια απο TSI οποτε δν μπορω να εκφερω γνωμη..

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

χαιρετώ τους επίλεκτους πλέον της vw..1.4 fsi λοιπόν κ γω,αλλά τα δικά μου γράμματα δεν είναι κόκκινα ούτε ασημί γιατί τα έβγαλα..όσο για την κατανάλωση το golfaki μου είναι super..για τελική κάποτε 200άριζε αλλά με 17άρες πάνω του πλέον μάλλον το ζορίζω κ δεν μου κάνει το χατήρι..για κράτημα παιδιά το golf είναι τρένο..κ όταν λέμε τρένο εννοούμε ΤΡΕΝΟ!! με ένα χαμηλωματάκι(στην αρχή μόνο ελατήρια) κ τώρα κ αναρτήσεις απλά δεν καταλαβαίνει τίποτα..άμα θέλει κάποιος να συζητήσουμε τα των fsi μας που φυσάνε pm.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ειναι η πρωτη φορα που παραδεχομαι οτι το αυτοκινητο ειναι διαφορετικο με 100αρα βενζινη. Μπορει να φταιει το πρατηριο η η μαρκα που εβαλα αλλα δεν ειναι σαν τις αλλες κατοσταρες που ειχα βαλει. Πραγματικα αλλο αυτοκινητο και με εχει εντυπωσιασει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δν ξερω αλλα πιστευω οτι οσοι πηραμε FSI καναμε πολυ καλη επιλογη.. Για ατμοσφαιρα ειναι οι καλυτεροι κινητηρες στην κατηγορια τους απ'ολες τις πλευρες..Προσωπικα εχω το 1.6 FSI Sportline.. Το 'χω φτασει 85000 περιπου, χωρις κανενα προβλημα (ευτυχως), πολυ οικονομικο, εκτος της καταναλωσης που εβλεπα κατι 6- 6,5 γτ ειχα 16" ζαντες... Τωρα εβαλα 17" κ ανεβηκα στα 7,5-8 περιπου στην καταναλωση, που και παλι λιγο ειναι...Επισης, το πιο πολυ που εφτασα στην τελικη ηταν ~210 στο κοντερ, ενω τωρα απο τα 180 μεχρι τα 195+(παραπανω δν παει πλεον) ανεβαζει αρκετα δυσκολα... Απο επιταχυνση, ομως, ειμαι οπως πριν, οποτε δν με απασχολει κ πολυ η τελικη.. Λαδι εβαζα της αντιπροσωπειας (10-30) μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιων και ειχα παντα στο πορτμπαγκαζ κ το εφεδρικο για να συμπληρωνω καθε τρεις κ λιγο!!Απο τοτε βαζω (5-40, Power Oil) και δν καιει καθολου μεχρι τα 7500 χλμ απο κει κ μεχρι την καθιερωμενη αλλαγη λαδιων, το πολυ να καψει 250γρ.. Δν ξερω αν εκανα καλα, αλλα το βαζω εδω και 70000χλμ κ δν εχει παρουσιασει καποιο προβλημα (σημ.: μου το συστησε οδηγος αγωνων)..

*Δν εχω εμπειρια απο TSI οποτε δν μπορω να εκφερω γνωμη..

σωστος ο φιλος!!αν δεν τον συγκρινεις με τουρμπατα μοτερ(tsi,κλπ) οπου δεν τιθεται θεμα, ειναι απο τους καλυτερους κ οικονομικοτερους κινητηρες νομιζω. με 10-15 αλογατα παραπανω θα πηγαινε πολυ καλυτερα!

οσον αφορα στην καταναλωση που λες, δεν νομιζω να επηρεαζουν τοσο πολυ οι 17αρες ωστε να ανεβαζουν 1,5-2 λιτρα! εγω πανω απο 0,2-0,3 λιτρα στα 100χλμ δεν ειδα αυξηση, αλλα σιγουρα παιζειρολο νομιζω ο τροπος που το οδηγεις(δεν αποκλειεται να φυλαγομαι λιγακι παραπανω πλεον..)

τελικη με τις 17αρες εχω δει 205+ κοντερατα, οσο δηλαδη κ πριν με τις 16αρες (βεβαια για να πω τη μαυρη αληθεια, με 16αρες επιασα τελικη με 6η, ενω με τις 17αρες με 5η, ισως παιζει ρολο αυτο..). λαδια στην αρχη( στα πρωτα 40000χλμ) εκαιγε λιγακι τα castrol της αντιπροσωπειας, τα οποια αλλαζα στα 15000χλμ. με τα mobil μετα κ αλλαγη ανα 10000χλμ δεν καιει τιποτα!

υπαρχει αληθεια καποιο 1.4 η 1.6 βελτιωμενο κ γιατι οχι κ δυναμομετρημενο εδω μεσα?? εντυπωσεις???

θυμαμαι οταν ειχα πρωτογραφτει στο κλαμα, ενας φιλος ειχε φτασει το 1.6 145+ αλογα με πολλες μα πολλες βελτιωσεις που οπως ελεγε κ ο ιδιος χαρακτηριστικα δεν αξιζε τον κοπο ιδιαιτερα!! α, κ ενα 1.4 με περιπου 115 αλογα προς θεσσαλονικη μερια..

Edited by doctordim
Link to comment
Share on other sites

σιγουρα παιζειρολο νομιζω ο τροπος που το οδηγεις(δεν αποκλειεται να φυλαγομαι λιγακι παραπανω πλεον..)

τελικη με τις 17αρες εχω δει 205+ κοντερατα, οσο δηλαδη κ πριν με τις 16αρες (βεβαια για να πω τη μαυρη αληθεια, με 16αρες επιασα τελικη με 6η, ενω με τις 17αρες με 5η, ισως παιζει ρολο αυτο..). λαδια στην αρχη( στα πρωτα 40000χλμ) εκαιγε λιγακι τα castrol της αντιπροσωπειας, τα οποια αλλαζα στα 15000χλμ. με τα mobil μετα κ αλλαγη ανα 10000χλμ δεν καιει τιποτα!

Οντως, doctordim, η αληθεια ειναι οτι το οδηγαω πιο ζωηρα απο πριν.. Δεν σημαινει οτι ειναι σκαρφαλωμενο παντα στα 7,5 λιτρα η καταναλωση, εχω δει κ λιγοτερο απο 6,5 με ηπια οδηγηση... Απλα με τις 16αρες ακομα κ αν το ζοριζα καποιες φορες, δυσκολα ανεβαινε πανω απο 7,2 το πολυ 7,5 λιτρα.. Ενω τωρα παει κ 8+.. Ειναι καθαρα τροπος οδηγησης ομως..

Οσον αφορα την τελικη θυμαμαι οτι η 5η εφτανε ανετα 6000 στροφες κ 200+χλμ με 16αρες.. Τωρα με τις 17αρες ειλικρινα δν εχω δει 200 ακομα στο κοντερ.. Εδω μπορει να φταιει κ η επιλογη διαστασης ελαστικου που εκανα (205/50 αντι 225/45) πιστευα οτι ειναι καλυτερα, αλλα τα επομενα θα τα παρω 225/45 για να δω αν υπαρχει διαφορα..

Συμφωνω μαζι σου, ισως κ λογω βαρους, του χρειαζονται αλλα 10 αλογα το λιγοτερο!!

Link to comment
Share on other sites

οσο πιο φαρδυ ειναι το λαστιχο τόσο μεγαλυτερη τελική και πιο καλο κρατημα έχει το αυτοκινητο (λογικο αφου εχει μεγαλυτερη επαφη με την ασφαλτο) αλλα μειώνεται η επιταχυνση και αυξάνεται η κατανάλωση... απο τα λίγα που γνωρίζω.....

τωρα με την αλλαγη προφίλ είναι αλλου παπα ευαγγέλιο...

Υ.Γ. οι τελικές που λέτε για 205+ ειναι με 1.4 fsi? μου ακουγεται λιγο πολυ για 1.4 fsi χωρις να θελω να τους υποτιμήσω αν ηταν 1.6 δε θα ρωτούσα καν... εγω με το ζορι είδα 210 στο κοντερ που ειναι 199-200 ουσιαστικα με 1.4 τσι 122 πς...

Edited by ForiS3
Link to comment
Share on other sites

οσο πιο φαρδυ ειναι το λαστιχο τόσο μεγαλυτερη τελική και πιο καλο κρατημα έχει το αυτοκινητο (λογικο αφου εχει μεγαλυτερη επαφη με την ασφαλτο) αλλα μειώνεται η επιταχυνση και αυξάνεται η κατανάλωση... απο τα λίγα που γνωρίζω.....

τωρα με την αλλαγη προφίλ είναι αλλου παπα ευαγγέλιο...

Υ.Γ. οι τελικές που λέτε για 205+ ειναι με 1.4 fsi? μου ακουγεται λιγο πολυ για 1.4 fsi χωρις να θελω να τους υποτιμήσω αν ηταν 1.6 δε θα ρωτούσα καν... εγω με το ζορι είδα 210 στο κοντερ που ειναι 199-200 ουσιαστικα με 1.4 τσι 122 πς...

οχι, για 1.6 fsi λεω εγω, τωρα που το θυμηθηκα μια φορα ειχα δει κ 210, αλλα μαλλον ηταν ιδανικες οι συνθηκες(εβαζα κ 100αρα τοτε).

αυτο που λες φιλε δεν ξερω αν ισχυει, δηλ οσο πιο φαρδυ το λαστιχο τοσο πιο μεγαλη η τελικη. νομιζω ρολο παιζει η διαμετρος του τροχου(ζαντα κ λαστιχο μαζι) κ οχι το πλατος. αν δηλαδη τα 17αρια ειναι εστω κ λιγο πιο μικρα σε διαμετρο απο τα 16αρια, θα πιανει λιγο μεγαλυτερη τελικη, απλα θα την πιανει πιο αργα λογω μεγαλυτερου βαρους του τροχου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω παντως με 17αρες τα επιασα τα 200 με διασταση 225/45, με 5η ομως τελειωμενη και 100αρα. Με το αμαξι

ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο επιδοσεις. Αν δεν ηταν τοσο βαρυ θα ανοιγε ακομα καλυτερα! Αληθεια ποσα

κιλα ειναι? Καπου 1270 αν δεν κανω λαθος? Οσο πιο φαρδυ το λαστιχο σιγουρα αυξανεται το κρατημα.

Απο τοτε που αλλαξα (ειχα 15αρια πριν) ειναι σαν να μπηκε σε ραγες! (υπερβαλω λιγο..) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. οι τελικές που λέτε για 205+ ειναι με 1.4 fsi? μου ακουγεται λιγο πολυ για 1.4 fsi χωρις να θελω να τους υποτιμήσω αν ηταν 1.6 δε θα ρωτούσα καν... εγω με το ζορι είδα 210 στο κοντερ που ειναι 199-200 ουσιαστικα με 1.4 τσι 122 πς...

K εγω για 1.6 FSI λεω... Ειλικρινα μια φορα κατεβασε, σε μικρη κατηφορα κ αφου πηρα κ λιγο αερα απο διερχομενο, στα 210 κ κατι..

αλλα τα 200 τα ειχε στανταρ καθε φορα που το εφτανα στη τελικη του...

Λες δλδ με 225/45 να πηγαινει καλυτερα;; :rolleyes:

Εχω ακουσει κ το αλλο, οτι αν αλλαξεις τη διαμετρο, τοτε δν μετραει σωστα το κοντερ (η τελικη του δλδ ειναι περιπου ιδια με πριν) ασχετα αν δειχνει λιγοτερο, ισχυει ή μπαρουφες ειναι;;

Για να γυρισουμε στο θεμα μας παντως μεχρι στιγμης ειναι οι καλυτεροι ατμοσφαιρικοι κινητηρες, που αμα τους προσεχεις δν παθαινουν τπτ.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Λες δλδ με 225/45 να πηγαινει καλυτερα;; :rolleyes:

Εχω ακουσει κ το αλλο, οτι αν αλλαξεις τη διαμετρο, τοτε δν μετραει σωστα το κοντερ (η τελικη του δλδ ειναι περιπου ιδια με πριν) ασχετα αν δειχνει λιγοτερο, ισχυει ή μπαρουφες ειναι;;

Δεν ειναι μπαρουφες! Το εχω διαβασει κι εγω και αν το σκεφτεις ειναι λογικο. Εσενα λογικα τωρα πρεπει να εχει μεγαλωσει

η διαμετρος με 50αρι προφιλ. Δεν ξερω για το κοντερ αλλα λογικα πρεπει να σου κοβει κι απο επιδοσεις. Γιατι δεν πηγες στην

κλασικη διασταση 225/45?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μπαρουφες! Το εχω διαβασει κι εγω και αν το σκεφτεις ειναι λογικο. Εσενα λογικα τωρα πρεπει να εχει μεγαλωσει

η διαμετρος με 50αρι προφιλ. Δεν ξερω για το κοντερ αλλα λογικα πρεπει να σου κοβει κι απο επιδοσεις. Γιατι δεν πηγες στην

κλασικη διασταση 225/45?

Το σκεφτηκα, hougolf κ γι αυτο ειπα πιο πανω οτι ψιλομετανιωσα κ θελω να δοκιμασω με 225/45.. Απλα φοβηθηκα οτι θα με εκοβε περισσοτερο κ με συνεννοηση του "λαστιχα" βαλαμε αυτη τν διασταση...

Απο επιδοσεις ομως ειμαι οπως πριν στην επιταχυνση, λιγο τελικη ειναι τα ζορια..

Link to comment
Share on other sites

τελικα μετα απο υπολογισμους το 225 στη 17αρα ειναι ελαφρως πιο ψηλο απο το 205 με 16αρα(63,19cm η διαμετρος του 16αρη τροχου κ 63,43cm η διαμετρος του 17αρη), οποτε δε νομιζω να εχει καλυτερη τελικη, ουτε επιταχυνση..

οντως στο κοντερ αλλαζουν οι ενδειξεις οταν παιζεις με τη διασταση των ελαστικων. στο παλιο μας οικογενειακο πχ, οταν βαλαμε απο 195/55/15 τα 195/50/15 κερδισε περι τα 10χλμ τελικης!! B)<_< πλασματικα προφανως..

Edited by doctordim
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχει σχετικο θεμα στην κατηγορια Ελαστικα/Ζαντες οποτε καλυτερα εκει να το αναλυαμε αυτο..

Παρ'ολα αυτα κ συμφωνα με ενα site που εδωσε ενα μελος δειτε τις διαφορες σ'αυτο το link:

http://www.1010tires.com/TireSizeCalculato...p?action=submit

Link to comment
Share on other sites

billgr4 εσυ με προφιλ 50 και ζαντα 17αρα έχεις ελαφρώς μεγαλύτερη διαμετρο απο το κανονικό διοτι για να έρθεις στη σωστη διαμετρο για 17αρα πρεπει να εχεις 45 προφιλ... οποτε δεν ξερω αν το εχεις εσθανθει αλλα το γκολφακι σου ειναι ελαφρώς ψιλότερα απο το κανονικο αλλα δεν νομιζω να υπαρχει θεμα.. τωρα με τις ενδειξεις στο κοντερ εκει πρεπει να εχεις ενα θεματακι διοτι εκτος του οτι το κοντερ σου θα δειχνει ενα σχετικο σφαλμα τωρα μεγαλο μικρο θα σε γελάσω αλλα εχεις θεμα και με τον χιλιομετρητη διοτι αν δεν κανω λάθος με την αυξηση της διαμετρου παιζει να σου βγαζει παραπάνω χιλιομετρα δηλαδη στα 10000 θα σου δείχνει 12000 (παράδειγμα) κοιταξε το αυτο καπου στα σιγουρα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.