c-tech Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Καλημερα δεν διαφωνω για το καλοσυντηρημενο αλλα δεν νομιζεις οτι του 2005 εχουν οροφη τα 5500 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Δεν εχω ψαξει λεπτομερως ctech. Fsi δεν θα περνα,λογω χαμηλων επιδοσεων μια χαρα ειναι το αμαξι αν δεν εχεις απαιτησεις. Γι' αυτο στο λεμε ολοι. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 φιλε Nικο και εγω θελω 140 αλογα αλλα εκτος απο το θεμα με την καδενα ειναι και τα χρηματα γιατι τα καλα tsi δεν πεφτουν κατω απο τα 7000 και σκεφτομουν οτι βαλε να δωσω οτι εχω και σε ενα χρονο να βγαλει καδενα (800) γιαυτο σκεφτομουν σε κανα δυο χρονια παλι να το δοκιμασω. Παντως αυτο μου εκανε εντυπωση ηταν αυτο http://αυτοκινητο/classifieds/cars/view/5958630/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Καλη τυχη σε οτι αποφασισεις λοιπον! Υγ. Το λινκ δεν ειναι ενεργο; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/5958630/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Όπως πολύ σωστά είπε ο Νίκος το καλοσυντηρημενο κοστίζει. Δεν είναι αμυαλος αυτός που πουλά ένα fsi στα 6.000€ συζητήσιμη. Για κάποιο λόγο το δίνει τόσο. Μερικές φορές πάνω στην βιασύνη μας να αγοράσουμε κάτι δυνατό-βολικό κλπ κοιτάμε μόνο την τιμή χωρίς να σκεφτόμαστε τι εκπλήξεις μπορεί να κρύβει το αυτοκίνητο στα μηχανικά ή στο εσωτερικό. Μην λυπηθείς να δώσεις χρήματα για κάτι που είναι χαρτί. Κι ας έχει και καμία γρατζουνιά ή γδαρσιματάκια εξωτερικά. Το έξω είναι απλά ένα περιτύλιγμα.. Με το καλό να αποκτήσεις και να χαρείς ότι τελικά επιλέξεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Τέλος να προσθεσω και γω την εμπειρία μου ως κάτοχος FSI. O κινητήρας είναι τέρας αξιοπιστίας.Δεν παρουσιαζει προβλήματα. Και μια που σε βλέπω να εχεις κατασταλάξει στον FSI να παρεις και ενα καλοδιατηρημένο αμάξωμα για να γλυτώσεις μετέπειτα δαπάνες επισκευής και έτσι να το ευχαριστηθεις περισσότερο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Σε ευχαριστω για τισ info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Μην τα παραλεμε...Ποσα να δωσει δηλαδη για ενα αμαξι 10ετιας?οχι και 6.5 για fsi τη στιγμη που 10 χιλιαρικα εχουν τωρα αυτοκινητα καινουρια 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Μην τα παραλεμε...Ποσα να δωσει δηλαδη για ενα αμαξι 10ετιας?οχι και 6.5 για fsi τη στιγμη που 10 χιλιαρικα εχουν τωρα αυτοκινητα καινουρια Να σου πω λουλουδου μου,Τι αμαξι καινουργιο περνεις με 10 χιλιαρικα που πλησιαζει εστω και 50% το golf? Με 10 χιλιαρικα ναι,Αγοραζεις εναν καινουργιο κουβα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Επειδή έχω Golfaki 1.6 FSI SPORTLINE με 97.000 χιλιόμετρα μοντέλο 2004 ένα θα σου πω...Ναι δε θα πεις αμαν έχω γρήγορο αμάξι..Αλλά ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΜΑΞΙ...Θα μπαίνεις σε άλλα αμάξια όχι να τα οδηγήσεις απλά σαν επιβάτης και θα κλαις (δεκαετίας εννοείται!).Μηχανολογικά αυτά τα σχεδόν 11 χρόνια, άψογο, τα έβγαλε πέρα με 5μελή οικογένεια..Καταναλώσεις για 1600 δεκαετίας καλές!Καλή επιλογή αλλά η ''μόδα είναι πλέον τα τούρμπο και τα πετρέλαια''...Και μην μπαίνεις στο τρυπάκι μα με 10.000 παίρνεις καινούριο...Το δικό μου στα 20 χρόνια θα είναι καλύτερο αμάξι από εκείνο στην 5ετία..Golf και πάλι Golf!!! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 Εγω εχω ΚΙΑ 2005 1600 με 135,000 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος (εχω αλλαξει σε 10 χρονια 2 μπαταριες και 1 ψυγειο) και αφου το πουλησα ειπα να κανω μια ποιοτικη αναβαθμιση (ως επαγγελματιας της πληροφορικης) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted January 25, 2015 Report Share Posted January 25, 2015 (edited) Μην τα παραλεμε...Ποσα να δωσει δηλαδη για ενα αμαξι 10ετιας?οχι και 6.5 για fsi τη στιγμη που 10 χιλιαρικα εχουν τωρα αυτοκινητα καινουρια Πες μου φιλε μου ποσα θα επρεπε να δωσω το δικο μου: 1.6fsi sportline εκδοση Πρωτο χερι με αγορα 6/2006 51.000χλμ με σερβις μονο αντιπροσωπεια(οχι οτι ειναι καλο αυτο αλλα για να υπαρχει μια αξιοπιστια σε ενα σερβις) Εννοειται αλλα εγω θα το πω οτι δεν εχει τρακαρει ποτε και επειδη υπαρχει δευτερο αμαξι και μηχανακι στο σπιτι κυκλοφορει σπανια. Εχουν πεσει οι τιμες γενικα αλλα καινουριο με 10.000 ευρω πιο θα συγκριθει με το golf? Τα aygo-c3-panda-i10-i20. Ενταξει τοτε τι να πω ας παρει καποιος ενα τετοιο και μετα να λεει οτι εχει καινουριο αμαξι. Δεκτες ολες οι αποψεις. Όπως πολύ σωστά είπε ο Νίκος το καλοσυντηρημενο κοστίζει. Δεν είναι αμυαλος αυτός που πουλά ένα fsi στα 6.000€ συζητήσιμη. Για κάποιο λόγο το δίνει τόσο. Μερικές φορές πάνω στην βιασύνη μας να αγοράσουμε κάτι δυνατό-βολικό κλπ κοιτάμε μόνο την τιμή χωρίς να σκεφτόμαστε τι εκπλήξεις μπορεί να κρύβει το αυτοκίνητο στα μηχανικά ή στο εσωτερικό. Μην λυπηθείς να δώσεις χρήματα για κάτι που είναι χαρτί. Κι ας έχει και καμία γρατζουνιά ή γδαρσιματάκια εξωτερικά. Το έξω είναι απλά ένα περιτύλιγμα.. Με το καλό να αποκτήσεις και να χαρείς ότι τελικά επιλέξεις! Ο φιλος τα ειπε ολα. Εγω προσωπικα οταν ερθει η ωρα να το πουλησω δεν θα κανω μαγκα κανεναν με το να σκοτωσω ετσι οπως το διατηρω.Προτιμω να το κρατησω Edited January 25, 2015 by takpanos 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Παιδια καλημερα και ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες . Τελικα το μωρο το πηρα μετα απο 60 μερες τρελο ψαξιμο και 20 επισκεψεις σε αυτοκινητα. Ειναι ενα 1,6 FSI sportline του 2005 με 96600 μπλε ανθρακι ΑΒΑΦΟ με 4200 οπως ειπε και ο φιλιππαιος αλλα θελει αμορτισερ και τριτο stop το stop που μπορω να το βρω ? και γενικα ανταλακτικα με καλες τιμες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_michel Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Και κατι τελευταιο με τα Golf FSI γιατι ειμαι κατοχος, καιει μονο 100 βενζινη, εαν του βαζεις 95 θα σου βγαλει προβλημα ο ΝΟΧ αισθητηρας και η αλλαγη του κοστιζει 500 ευρω σε αντιπροσωπια, με 100 κανενα προβλημα και το αυτοκινητο παιταει στο δρομο !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 οκ θα βαζω καθε τριτη απο shell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Αυτό με τη Shell πρόσεξέ το λίγο, η προσφορά που κάνουν (που δίνουν δηλαδή σε τιμή απλής τη V-power, αν εννοείς αυτό) είναι για την V-power κ μόνο, η οποία είναι 97 οκτάνια. Ο φίλος από πάνω είπε 100 οκτάνια, οπότε αυτή που θέλεις εσύ είναι η V-power Racing! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Εχεις δικιο το ξερω αλλα μετα παμε ψιλα παντος εβαλα και εχει που πριν ακουγα πιρακια τωρα τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω αν είναι αρκετή η 97αρα ή όχι φίλε μου επειδή έχω μηδενική εμπειρία από αυτόν τον κινητήρα. Εύχομαι πάντως να το χαρείς όσο τίποτα το τουτούνι σου, με πάρα πολλά ευχάριστα κ ασφαλή πάνω από όλα χιλιόμετρα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) Καταρχήν καλοτάξιδο κι απροβλημάτιστο να είναι! Η τιμή είναι πολύ χαμηλή (το αναφέρω ως θετικό) ! Ισχύει για τον Νοξ αλλά η εμπειρία μου στον συγκεκριμένο κινητήρα δείχνει ότι δεν έχει κανένα απολύτως θέμα στην χρήση 95αρας. Αν ο προηγούμενος όμως χρησιμοποιούσε 100άρα τότε ίσως υπάρξει μελλοντικά κάποιο θέμα. 90.000 χλμ και θέλει αμορτισέρ; Λίγα μου φαίνονται και με κάνουν να σκέφτομαι τι χρήση του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης... Για τρίτο στοπ ψάξε στο eBay και σύγκρινε τιμές με εδώ.. Edited January 27, 2015 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Καταρχήν καλοτάξιδο κι απροβλημάτιστο να είναι! Η τιμή είναι πολύ χαμηλή (το αναφέρω ως θετικό) ! Ισχύει για τον Νοξ αλλά η εμπειρία μου στον συγκεκριμένο κινητήρα δείχνει ότι δεν έχει κανένα απολύτως θέμα στην χρήση 95αρας. Αν ο προηγούμενος όμως χρησιμοποιούσε 100άρα τότε ίσως υπάρξει μελλοντικά κάποιο θέμα. 90.000 χλμ και θέλει αμορτισέρ; Λίγα μου φαίνονται και με κάνουν να σκέφτομαι τι χρήση του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης... Τα sachs που φοράει το Golf v μετά τις 30,000 αρχίζουν και πέφτουν. Στα 90.000χλμ είναι για πέταμα ουτε φρενάρουν ούτε στρίβουν σωστά. Άλλο αν δεν θέλουμε να πληρώσουμε για να έχουμε σωστό αμάξι. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 (edited) Τα sachs που φοράει το Golf v μετά τις 30,000 αρχίζουν και πέφτουν. Στα 90.000χλμ είναι για πέταμα ουτε φρενάρουν ούτε στρίβουν σωστά. Άλλο αν δεν θέλουμε να πληρώσουμε για να έχουμε σωστό αμάξι. Αν και είμαστε εκτός θέματος..Νικ θεωρητικά μπορεί να ισχύει αυτό που αναφέρεις.. Στην δική μου περίπτωση το αυτοκίνητο φοράει καινούργια boge-sachs με 35.000 χλμ και δεν έχουν την παραμικρή ένδειξη φθοράς..Στα προηγουμενα όπως και σ'αυτά γινόταν και γίνεται προληπτικός έλεγχος κάθε 10.000 χλμ σε αμορτισέρόμετρο.. Τα εργοστασιακα είχαν βγάλει 135.000 χλμ.. Φυσικά και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με aftermarket αμορτισέρ τα οποία κοστίζουν τριπλάσια και πενταπλάσια χρήματα.. Edited January 27, 2015 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Εμενα με 100αρα στα 9/10 γεμισματα μια χαρα χαλασε ο nox...ασχετα που συνεχιζω να βαζω για λογους ευρυθμης λειτουργιας του μοτερ...αλλα και να μην βαζεις μια χαρα θα εισαι και αν σου χαλασει ο nox πηγαινε καταρησε τον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-tech Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Παράγγειλα τα sachs τα sport με 400 τελικη ειναι πολλα ? το τριτο stop το βρηκα στο car με 30 after market νικελ με κοκκινα led δεν ξερω αλλα μολις εβαλα την 97 σταμάτησαν τα πιρακια και με 3-4 με μικρη ταχυτητα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...