Jump to content
Ntinos

Golf 5 1.4 Fsi - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμένου

Recommended Posts

Δεν εχω ψαξει λεπτομερως ctech.

Fsi δεν θα περνα,λογω χαμηλων επιδοσεων μια χαρα ειναι το αμαξι αν δεν εχεις απαιτησεις.

Γι' αυτο στο λεμε ολοι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

φιλε Nικο και εγω θελω 140 αλογα αλλα εκτος απο το θεμα με την καδενα ειναι και τα χρηματα γιατι τα καλα tsi δεν πεφτουν κατω απο τα 7000 και σκεφτομουν οτι βαλε να δωσω οτι εχω και σε ενα χρονο να βγαλει καδενα (800) γιαυτο σκεφτομουν σε κανα δυο χρονια παλι να το δοκιμασω.

Παντως αυτο μου εκανε εντυπωση ηταν αυτο http://αυτοκινητο/classifieds/cars/view/5958630/

Link to comment
Share on other sites

Καλη τυχη σε οτι αποφασισεις λοιπον!

Υγ. Το λινκ δεν ειναι ενεργο;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όπως πολύ σωστά είπε ο Νίκος το καλοσυντηρημενο κοστίζει. Δεν είναι αμυαλος αυτός που πουλά ένα fsi στα 6.000€ συζητήσιμη. Για κάποιο λόγο το δίνει τόσο. Μερικές φορές πάνω στην βιασύνη μας να αγοράσουμε κάτι δυνατό-βολικό κλπ κοιτάμε μόνο την τιμή χωρίς να σκεφτόμαστε τι εκπλήξεις μπορεί να κρύβει το αυτοκίνητο στα μηχανικά ή στο εσωτερικό. Μην λυπηθείς να δώσεις χρήματα για κάτι που είναι χαρτί. Κι ας έχει και καμία γρατζουνιά ή γδαρσιματάκια εξωτερικά. Το έξω είναι απλά ένα περιτύλιγμα.. Με το καλό να αποκτήσεις και να χαρείς ότι τελικά επιλέξεις!

Link to comment
Share on other sites

Τέλος να προσθεσω και γω την εμπειρία μου ως κάτοχος FSI.

O κινητήρας είναι τέρας αξιοπιστίας.Δεν παρουσιαζει προβλήματα.

Και μια που σε βλέπω να εχεις κατασταλάξει στον FSI να παρεις και ενα καλοδιατηρημένο αμάξωμα για να γλυτώσεις μετέπειτα δαπάνες επισκευής και έτσι να το ευχαριστηθεις περισσότερο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην τα παραλεμε...Ποσα να δωσει δηλαδη για ενα αμαξι 10ετιας?οχι και 6.5 για fsi τη στιγμη που 10 χιλιαρικα εχουν τωρα αυτοκινητα καινουρια

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μην τα παραλεμε...Ποσα να δωσει δηλαδη για ενα αμαξι 10ετιας?οχι και 6.5 για fsi τη στιγμη που 10 χιλιαρικα εχουν τωρα αυτοκινητα καινουρια

Να σου πω λουλουδου μου,Τι αμαξι καινουργιο περνεις με 10 χιλιαρικα που πλησιαζει εστω και 50% το golf?

Με 10 χιλιαρικα ναι,Αγοραζεις εναν καινουργιο κουβα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω Golfaki 1.6 FSI SPORTLINE με 97.000 χιλιόμετρα μοντέλο 2004 ένα θα σου πω...Ναι δε θα πεις αμαν έχω γρήγορο αμάξι..Αλλά ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΜΑΞΙ...Θα μπαίνεις σε άλλα αμάξια όχι να τα οδηγήσεις απλά σαν επιβάτης και θα κλαις (δεκαετίας εννοείται!).Μηχανολογικά αυτά τα σχεδόν 11 χρόνια, άψογο, τα έβγαλε πέρα με 5μελή οικογένεια..
Καταναλώσεις για 1600 δεκαετίας καλές!
Καλή επιλογή αλλά η ''μόδα είναι πλέον τα τούρμπο και τα πετρέλαια''...
Και μην μπαίνεις στο τρυπάκι μα με 10.000 παίρνεις καινούριο...Το δικό μου στα 20 χρόνια θα είναι καλύτερο αμάξι από εκείνο στην 5ετία..

Golf και πάλι Golf!!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω  ΚΙΑ 2005 1600 με 135,000 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος (εχω αλλαξει σε 10 χρονια 2 μπαταριες και 1 ψυγειο)

και αφου το πουλησα ειπα να κανω μια ποιοτικη αναβαθμιση (ως επαγγελματιας της πληροφορικης)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην τα παραλεμε...Ποσα να δωσει δηλαδη για ενα αμαξι 10ετιας?οχι και 6.5 για fsi τη στιγμη που 10 χιλιαρικα εχουν τωρα αυτοκινητα καινουρια

Πες μου φιλε μου ποσα θα επρεπε να δωσω το δικο μου:

1.6fsi sportline εκδοση

Πρωτο χερι με αγορα 6/2006

51.000χλμ με σερβις μονο αντιπροσωπεια(οχι οτι ειναι καλο αυτο αλλα για να υπαρχει μια αξιοπιστια σε ενα σερβις)

Εννοειται αλλα εγω θα το πω οτι δεν εχει τρακαρει ποτε και επειδη υπαρχει δευτερο αμαξι και μηχανακι στο σπιτι κυκλοφορει σπανια.

Εχουν πεσει οι τιμες γενικα αλλα καινουριο με 10.000 ευρω πιο θα συγκριθει με το golf?

Τα aygo-c3-panda-i10-i20.

Ενταξει τοτε τι να πω ας παρει καποιος ενα τετοιο και μετα να λεει οτι εχει καινουριο αμαξι.

Δεκτες ολες οι αποψεις.

Όπως πολύ σωστά είπε ο Νίκος το καλοσυντηρημενο κοστίζει. Δεν είναι αμυαλος αυτός που πουλά ένα fsi στα 6.000€ συζητήσιμη. Για κάποιο λόγο το δίνει τόσο. Μερικές φορές πάνω στην βιασύνη μας να αγοράσουμε κάτι δυνατό-βολικό κλπ κοιτάμε μόνο την τιμή χωρίς να σκεφτόμαστε τι εκπλήξεις μπορεί να κρύβει το αυτοκίνητο στα μηχανικά ή στο εσωτερικό. Μην λυπηθείς να δώσεις χρήματα για κάτι που είναι χαρτί. Κι ας έχει και καμία γρατζουνιά ή γδαρσιματάκια εξωτερικά. Το έξω είναι απλά ένα περιτύλιγμα.. Με το καλό να αποκτήσεις και να χαρείς ότι τελικά επιλέξεις!

Ο φιλος τα ειπε ολα.

Εγω προσωπικα οταν ερθει η ωρα να το πουλησω δεν θα κανω μαγκα κανεναν με το να σκοτωσω ετσι οπως το διατηρω.Προτιμω να το κρατησω

Edited by takpanos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα και ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες .

Τελικα το μωρο το πηρα μετα απο 60 μερες τρελο ψαξιμο και 20 επισκεψεις σε αυτοκινητα.

Ειναι ενα 1,6 FSI  sportline του 2005 με 96600 μπλε ανθρακι ΑΒΑΦΟ με 4200 οπως ειπε και ο φιλιππαιος αλλα θελει αμορτισερ και τριτο stop το stop που μπορω να το βρω ?

και γενικα ανταλακτικα με καλες τιμες ?  

Link to comment
Share on other sites

Και κατι τελευταιο με τα Golf FSI γιατι ειμαι κατοχος, καιει μονο 100 βενζινη, εαν του βαζεις 95 θα σου βγαλει προβλημα ο ΝΟΧ αισθητηρας και η αλλαγη του κοστιζει 500 ευρω σε αντιπροσωπια, με 100 κανενα προβλημα και το αυτοκινητο παιταει στο δρομο !!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τη Shell πρόσεξέ το λίγο, η προσφορά που κάνουν (που δίνουν δηλαδή σε τιμή απλής τη V-power, αν εννοείς αυτό) είναι για την V-power κ μόνο, η οποία είναι 97 οκτάνια. Ο φίλος από πάνω είπε 100 οκτάνια, οπότε αυτή που θέλεις εσύ είναι η V-power Racing!

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο το ξερω αλλα μετα παμε ψιλα παντος εβαλα και εχει που πριν ακουγα πιρακια τωρα τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω αν είναι αρκετή η 97αρα ή όχι φίλε μου επειδή έχω μηδενική εμπειρία από αυτόν τον κινητήρα. Εύχομαι πάντως να το χαρείς όσο τίποτα το τουτούνι σου, με πάρα πολλά ευχάριστα κ ασφαλή πάνω από όλα χιλιόμετρα!!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλοτάξιδο κι απροβλημάτιστο να είναι!

Η τιμή είναι πολύ χαμηλή (το αναφέρω ως θετικό) !

Ισχύει για τον Νοξ αλλά η εμπειρία μου στον συγκεκριμένο κινητήρα δείχνει ότι δεν έχει κανένα απολύτως θέμα στην χρήση 95αρας. Αν ο προηγούμενος όμως χρησιμοποιούσε 100άρα τότε ίσως υπάρξει μελλοντικά κάποιο θέμα.

90.000 χλμ και θέλει αμορτισέρ; Λίγα μου φαίνονται και με κάνουν να σκέφτομαι τι χρήση του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης...

Για τρίτο στοπ ψάξε στο eBay και σύγκρινε τιμές με εδώ..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλοτάξιδο κι απροβλημάτιστο να είναι!

Η τιμή είναι πολύ χαμηλή (το αναφέρω ως θετικό) !

Ισχύει για τον Νοξ αλλά η εμπειρία μου στον συγκεκριμένο κινητήρα δείχνει ότι δεν έχει κανένα απολύτως θέμα στην χρήση 95αρας. Αν ο προηγούμενος όμως χρησιμοποιούσε 100άρα τότε ίσως υπάρξει μελλοντικά κάποιο θέμα.

90.000 χλμ και θέλει αμορτισέρ; Λίγα μου φαίνονται και με κάνουν να σκέφτομαι τι χρήση του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης...

 

Τα sachs που φοράει το Golf v μετά τις 30,000 αρχίζουν και πέφτουν.

Στα 90.000χλμ είναι για πέταμα ουτε φρενάρουν ούτε στρίβουν σωστά.

 

Άλλο αν δεν θέλουμε να πληρώσουμε για να έχουμε σωστό αμάξι.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα sachs που φοράει το Golf v μετά τις 30,000 αρχίζουν και πέφτουν.

Στα 90.000χλμ είναι για πέταμα ουτε φρενάρουν ούτε στρίβουν σωστά.

Άλλο αν δεν θέλουμε να πληρώσουμε για να έχουμε σωστό αμάξι.

Αν και είμαστε εκτός θέματος..

Νικ θεωρητικά μπορεί να ισχύει αυτό που αναφέρεις.. Στην δική μου περίπτωση το αυτοκίνητο φοράει καινούργια boge-sachs με 35.000 χλμ και δεν έχουν την παραμικρή ένδειξη φθοράς..Στα προηγουμενα όπως και σ'αυτά γινόταν και γίνεται προληπτικός έλεγχος κάθε 10.000 χλμ σε αμορτισέρόμετρο.. Τα εργοστασιακα είχαν βγάλει 135.000 χλμ..

Φυσικά και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με aftermarket αμορτισέρ τα οποία κοστίζουν τριπλάσια και πενταπλάσια χρήματα..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Εμενα με 100αρα στα 9/10 γεμισματα μια χαρα χαλασε ο nox...ασχετα που συνεχιζω να βαζω για λογους ευρυθμης λειτουργιας του μοτερ...αλλα και να μην βαζεις μια χαρα θα εισαι και αν σου χαλασει ο nox πηγαινε καταρησε τον

Link to comment
Share on other sites

Παράγγειλα τα sachs τα sport με 400 τελικη ειναι πολλα ?

το τριτο stop το βρηκα στο car με 30 after market νικελ με κοκκινα led 

δεν ξερω αλλα μολις εβαλα την 97 σταμάτησαν τα πιρακια και με 3-4 με μικρη ταχυτητα .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.