MIMHS Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 (edited) το αντισπιν το εχετε στο οff η στο on στης κοντρες? και γενικα βοηθαει στην πορεία? η κοβει ισχυ απο τον κινητηρα tsi Edited January 31, 2009 by MIMHS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 οταν θελω να το ζορισω το αμαξι τοτε off. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 το αντισπιν το εχετε στο οff η στο on στης κοντρες?και γενικα βοηθαει στην πορεία? η κοβει ισχυ απο τον κινητηρα tsi κόβει 1η - 2α όταν πας να σπινιάρεις ..αλλά μικρή διαφορά καθως άμα το βγάλεις ...1η-2α απλά θα σπινιάρεις ανελεητα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 αν θες να φας τα ελαστικα σου πρι ντην ωρα τους μεινε στο off Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIMHS Posted January 31, 2009 Author Report Share Posted January 31, 2009 αν θες να φας τα ελαστικα σου πρι ντην ωρα τους μεινε στο off το αμαξι ομως στην εκινηση θελει ισχυ με το αντισπιν μεσα οι τροχοι ελεγχονται απο τον εγκεφαλο και οχι απο τον οδηγο, με αποτελεσμα μενεις πισω με το αντισπιν μεσα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Δεν το έχω βγάλει ποτέ και ούτε πρόκειται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foti_gti_golf Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Εαν θελεις να ξεκινησει το αμαξι χωρις να μεινει στον τοπο (με το esp on) το βγαζεις!! Αλλιως δεν υπαρχει λογος. Εγω οταν δοκιμαζω με κανενα φιλαρακι ενοειται οτι το εχω στο off. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Εννοειται οτι το βγαζεις....Γτ οταν παει ο τροχος να σπινιαρει εστω και ελαχιστα κοβει ο εγκεφαλος την γρηγορη εκκινηση των τροχων μεχρι να σταματησεις να μην σπινιαρεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Εννοειται οτι το βγαζεις....Γτ οταν παει ο τροχος να σπινιαρει εστω και ελαχιστα κοβει ο εγκεφαλος την γρηγορη εκκινηση των τροχων μεχρι να σταματησεις να μην σπινιαρεις! +10000 Κόντρα με ASR ή ESP δεν νοείται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIMHS Posted February 1, 2009 Author Report Share Posted February 1, 2009 +10000 Κόντρα με ASR ή ESP δεν νοείται. το δοκιμασες σε κοντρα και είδες αποτελεσμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foti_gti_golf Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Ενοειται οτι εχει αποτελεσμα!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Εαν θες να κερδισεις το εχεις στο OFF, αν θες να φας μια καροτσα τουλαχιστον το εχεις στο ON (απο μαμα TSI με το ASR OFF) Η να το πω κ αλιως, αν θες να σε σεβονται οι θεατες σε μια κοντρα κ να σε κερασουν ενα καφεδακι μετα το show το εχεις στο OFF, διαφορετικα στο ON και ετσι κερδηζεις σε φθορα στα λαστιχα αλλα χανεις τον καφε Think about it Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 το δοκιμασες σε κοντρα και είδες αποτελεσμα? Ναι το έχω δοκιμάσει...το έχεις στο off γιατί σε περίπτωση που πάει να σπινιάρει ο τροχός αυτό θα ενεργοποιηθεί θα σου κόψει στροφές αρκετές για να φας καρότσα ακόμα και καρότσες! Ενώ αν σπινιάρει το αυτοκίνητο με το ASR κλειστό μπορεί πάλι να μείνεις για δευτερόλεπτο κάτω αλλά οι στροφές θα είναι ψηλά και με το που γατζώσουν τα λάστιχα έφυγες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 (edited) εννοητε οτι το esp ειναι off.... Edited February 1, 2009 by Anestis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 +10000 Κόντρα με ASR ή ESP δεν νοείται. σωστος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caddy Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 Κοντρα και esp απλά δεν πανε μαζι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_1979 Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 esp εκτος φυσικα.εγω μια ερωτηση εχω ρε παιδες.γιατι μου κοπαναει το ρημαδι πανω κατω σαν κατσικι το leon οταν παω να ξεκινησω καλα?δεν ειχα αυτο το θεμα σε κανενα αλλο αμαξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 esp εκτος φυσικα.εγω μια ερωτηση εχω ρε παιδες.γιατι μου κοπαναει το ρημαδι πανω κατω σαν κατσικι το leon οταν παω να ξεκινησω καλα?δεν ειχα αυτο το θεμα σε κανενα αλλο αμαξι θα το συνιθησεις....αυτα εχει η μπροστινη κινηση με πολλη υποδυναμη...εμεανα μου το κανει στο βρεγμενο πολυ εντονα αυτο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 Πολυ κοπανημα=κουρεμα ημιαξονιων.....Προσοχη και να αποφευγετε αποτομες εκιννησεις....Συνεπειες συνιθισμενες κομενες βασεις μηχανης-βασεις σασμαν-ημιαξονια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 Πάντα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Το καλυτερο antispin σε μια κοντρα ειναι το ποδι .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) παιδια να ξερετε οτι παιζει ρολο και το ποδι του καθενος και επισης το αν ξερεις να το κανεις σωστα!δηλαδη να εχεις μαθει το αμαξι!ας πουμε οτι εγω ακομα και με antispin το εχω ξεκινησει πολυ καλυτερα απο οτι χωρις αντισπιν!η αισθηση αν το κανεις σωστα ειναι απιστευτη!ΞΕΚΟΛΕΙ το αμαξι και εισαι μπροστα!αρκει βεβαια να αφηνεις και να πατας ελαχιστα γκαζι ωστε να μην το δινεις ολο και σε μπλοκαρει!δεν ξερω αν το περιγραφω με ακριβεια ωστε να καταλαβατε!αλλα καπως ετσι ειναι! να σημειωσω οτι εχω asr και οχι esp!δεν ξερω αν εχει διαφορα!απλα το λεω! Edited February 13, 2009 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 παιδια να ξερετε οτι παιζει ρολο και το ποδι του καθενος και επισης το αν ξερεις να το κανεις σωστα!δηλαδη να εχεις μαθει το αμαξι!ας πουμε οτι εγω ακομα και με antispin το εχω ξεκινησει πολυ καλυτερα απο οτι χωρις αντισπιν!η αισθηση αν το κανεις σωστα ειναι απιστευτη!ΞΕΚΟΛΕΙ το αμαξι και εισαι μπροστα!αρκει βεβαια να αφηνεις και να πατας ελαχιστα γκαζι ωστε να μην το δινεις ολο και σε μπλοκαρει!δεν ξερω αν το περιγραφω με ακριβεια ωστε να καταλαβατε!αλλα καπως ετσι ειναι! να σημειωσω οτι εχω asr και οχι esp!δεν ξερω αν εχει διαφορα!απλα το λεω! Δ ξερω αν εχει διαφορα κ'γω asr εχω, αλλα ενεργοποιημενο δ βγαινεις μπροστα με τπτ (με 2 αμαξια ιδια το ενα ON κ το αλλο OFF) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Δ ξερω αν εχει διαφορα κ'γω asr εχω, αλλα ενεργοποιημενο δ βγαινεις μπροστα με τπτ (με 2 αμαξια ιδια το ενα ON κ το αλλο OFF) Το ίδιο είναι είτε έχει esp είτε asr. Το αντισπιν θέλεις να βγει εκτός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Πως βγαινει το αντισπιν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...