Jump to content
vagd

Dcc

Recommended Posts

γεια σας.οι κατοχοι scirocco τι γνωμη εχουν για το dcc?αξιζει τα λεφτα του?απο αξιοπιστια τι λεει?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Εμενα θα με απασχολουσε περισσοτερο αν χαλασει εκτος εγγυησεως τι γινεται?Και απο κοστος και αν το προσωπικο ειναι σωστα καταρτιζμενο ωστε να μπορουν να τα αντικαταστησουν?Και ποσο καιρο θα περιμενει κανεις ανταλλακτικο?(παλι κανα 6μηνο οπως για την παραλαβη???)Οχι δεν θα παρω...!!!

Link to comment
Share on other sites

αξιζει καθε ευρω που θα δωσεις! μακαρι να ειχα τη δυνατοτητα και εγω να περιμενω για να κανω το αυτοκινητο παραγγελεια, θα το εβαζα στανταρ πανω!και μετα θα εβαζα και xenon.

τωρα για το αν χαλασει...δεν θα μπω σε αυτη την κουβεντα, ολα χαλανε και ολα δεν χαλανε.

Link to comment
Share on other sites

Απλα το θεμα ειναι να υπαρχει τεχνογνωσια στον συγκεκριμενο τομεα που δεν το πιστευω!!!

Φίλε ted33 η τεχνογνωσία δημιουργείται από την στιγμή που ένα εργοστάσιο βγάζει ένα καινούργιο σύστημα δεν γίνεται να μην πάνε κάποιοι άνθρωποι ώστε να περάσουν κάποια σχετικά σεμινάρια για να αποκτήσουν την τεχνογνωσία. Αυτό ισχύει και για το κιβώτιο DSG και για πολλά άλλα ακόμα....... και για να μην βγούμε oftopic σταματάω εδώ! Προσωπικά το έχω παραγγείλει με την ανάρτηση αυτή και πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες επιλογές που έκανα!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ted33 η τεχνογνωσία δημιουργείται από την στιγμή που ένα εργοστάσιο βγάζει ένα καινούργιο σύστημα δεν γίνεται να μην πάνε κάποιοι άνθρωποι ώστε να περάσουν κάποια σχετικά σεμινάρια για να αποκτήσουν την τεχνογνωσία. Αυτό ισχύει και για το κιβώτιο DSG και για πολλά άλλα ακόμα....... και για να μην βγούμε oftopic σταματάω εδώ! Προσωπικά το έχω παραγγείλει με την ανάρτηση αυτή και πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες επιλογές που έκανα!

Εκει φιλε archery (και το εχω παρατηρησει καιρο) εχουμε κανει τα 2 αντιθετα στις παραγγελιες μας.Εγω δεν θελω DSG και DCC σε αντιθεση με εσενα που τα εβαλες(και καλα εκανες βεβαια γιατι το αυτοκινητο ειναι προσωπικη ευχαριστηση του καθενος) και προτιμησα να βαλω αυτα τα χρηματα σε αλλο ειδος εξοπλισμου.Δεν σημαινει οτι καποιος απ τους δυο μας εκανε λαθος και ο αλλος το σωστο.Κεφι ειναι αυτο.

Εγω π.χ. εχω καποια πιστευω για τα αυτοματα οπως και για το Dcc σε αντιθεση με εσενα που εχεις καποια αλλα.Οπως και να εχει ομως πηραμε(δυστηχως οχι στα χερια μας ακομα) το ιδιο κουκλι, οποτε θα κανουμε βολτιτσες παρεα... :o:D

Link to comment
Share on other sites

Εκει φιλε archery (και το εχω παρατηρησει καιρο) εχουμε κανει τα 2 αντιθετα στις παραγγελιες μας.Εγω δεν θελω DSG και DCC σε αντιθεση με εσενα που τα εβαλες(και καλα εκανες βεβαια γιατι το αυτοκινητο ειναι προσωπικη ευχαριστηση του καθενος) και προτιμησα να βαλω αυτα τα χρηματα σε αλλο ειδος εξοπλισμου.Δεν σημαινει οτι καποιος απ τους δυο μας εκανε λαθος και ο αλλος το σωστο.Κεφι ειναι αυτο.

Εγω π.χ. εχω καποια πιστευω για τα αυτοματα οπως και για το Dcc σε αντιθεση με εσενα που εχεις καποια αλλα.Οπως και να εχει ομως πηραμε(δυστηχως οχι στα χερια μας ακομα) το ιδιο κουκλι, οποτε θα κανουμε βολτιτσες παρεα... ;);)

Αυτό ξανά πέστο! :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση?

το Dcc δεν χρειαζετε αλαγη οπως τα απλα αμορτισερ οποτε λογικα η αποδοση του παραμενει σταθερη ανεξαρτητως χιλιομετρων.....

οποτε εχεις ενα κερδος οτι δεν αλλαζεις ποτε αμορτισερ...

δευτερο κερδος ειναι οτι μετα απο δυο χρονια και 50-60Κ χμ το αμαξι δεν χανει σε οδικη συμπεριφορα λογω αναρτησεων....

ειμαι σωστος η μου διαφευγει κατι??

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση?

το Dcc δεν χρειαζετε αλαγη οπως τα απλα αμορτισερ οποτε λογικα η αποδοση του παραμενει σταθερη ανεξαρτητως χιλιομετρων.....

οποτε εχεις ενα κερδος οτι δεν αλλαζεις ποτε αμορτισερ...

δευτερο κερδος ειναι οτι μετα απο δυο χρονια και 50-60Κ χμ το αμαξι δεν χανει σε οδικη συμπεριφορα λογω αναρτησεων....

ειμαι σωστος η μου διαφευγει κατι??

Δεν το γνωριζω αν χρειαζεται αντικατασταση η οχι γι αυτο δεν μπορω να πω μια γνωμη.

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση?

το Dcc δεν χρειαζετε αλαγη οπως τα απλα αμορτισερ οποτε λογικα η αποδοση του παραμενει σταθερη ανεξαρτητως χιλιομετρων.....

οποτε εχεις ενα κερδος οτι δεν αλλαζεις ποτε αμορτισερ...

δευτερο κερδος ειναι οτι μετα απο δυο χρονια και 50-60Κ χμ το αμαξι δεν χανει σε οδικη συμπεριφορα λογω αναρτησεων....

ειμαι σωστος η μου διαφευγει κατι??

Το Dcc δεν είναι αμορτισέρ! Είναι ηλεκτρονικό σύστημα που συνδέεται στα αμορτισέρ και τους δίνει εντολή πότε να είναι σκληρά και πότε μαλακά, όταν πέσει η απόδοση των αμορτισέρ τότε αντικαταστείς μόνο τα καψούλια (Μπουκάλες) ή και τα ελατήρια αν θέλεις που αυτά δύσκολα χαλάνε! Το ηλεκτρονικό σύστημα είναι μια κεντρική μονάδα με έναν εγκέφαλο που παίρνει κάποιες εντολές από τα αμορτισέρ και διαβιβάζει κάποιες άλλες στους τροχούς (φρένα) και στο τιμόνι. Πάρτε μία γεύση για να καταλάβετε! tongue.gif:D30803010011048super2af8.jpg

Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

Το Dcc δεν είναι αμορτισέρ! Είναι ηλεκτρονικό σύστημα που συνδέεται στα αμορτισέρ και τους δίνει εντολή πότε να είναι σκληρά και πότε μαλακά, όταν πέσει η απόδοση των αμορτισέρ τότε αντικαταστείς μόνο τα καψούλια (Μπουκάλες) ή και τα ελατήρια αν θέλεις που αυτά δύσκολα χαλάνε! Το ηλεκτρονικό σύστημα είναι μια κεντρική μονάδα με έναν εγκέφαλο που παίρνει κάποιες εντολές από τα αμορτισέρ και διαβιβάζει κάποιες άλλες στους τροχούς (φρένα) και στο τιμόνι. Πάρτε μία γεύση για να καταλάβετε! tongue.gif:D30803010011048super2af8.jpg

Τελεια το εβαλες και σε σωστο χρωμα(λευκο). tongue.gif:cry::(

Link to comment
Share on other sites

σε περιπτωση που τα αμορτησερ μετα απο καιρο πεσουν την πατησεσ .....

γιατι τα μονα που μπορεισ να βαλεισ ειναι τα μαμα και σθγκεκριμενα αυτα που έχουν το ανταπτωρακι για την καλοδιωση.... ουτε ρυθμιζομενη μπορεισ να βαλεισ ουτε τπτ....

για μενα ειναι τσαμπα λεφτα...γιατι κανει 850 ευρω που κανει αν δεν κανω λαθοσ ....και με 1200 περνεισ μια καλη ρυθμιζόμενη αναρτηση και σε υψοσ και σκληροτητα,,,

Link to comment
Share on other sites

σε περιπτωση που τα αμορτησερ μετα απο καιρο πεσουν την πατησεσ .....

γιατι τα μονα που μπορεισ να βαλεισ ειναι τα μαμα και σθγκεκριμενα αυτα που έχουν το ανταπτωρακι για την καλοδιωση.... ουτε ρυθμιζομενη μπορεισ να βαλεισ ουτε τπτ....

για μενα ειναι τσαμπα λεφτα...γιατι κανει 850 ευρω που κανει αν δεν κανω λαθοσ ....και με 1200 περνεισ μια καλη ρυθμιζόμενη αναρτηση και σε υψοσ και σκληροτητα,,,

Ναι και σε κάθε περίπτωση θα κατεβαίνεις κάτω, θα σηκώνεις το αμάξι και θα αλλάζεις ρυθμίσεις! tongue.gif:lol:

Link to comment
Share on other sites

Μπαααα, αν δεν κανω λαθος, η αναρτηση ρυθμιζεται απο μεσα και δεν χρειαζεται

καθε φορα να βγαινει ο οδηγος και να την αλλαζει σηκωνοντας το αυτοκινητο...

Φαντασου δλδ, να εισαι στην εθνικη, με πιτα κατω το αμαξι και να πας φουριοζος

και στα 200 μετρα να πρεπει να κοψεις δεξια για θαλασσα και να μπαινει σε χωμα-

τοδρομο... Τι κανεις? πιανεις τερμα δεξια, κατεβαινεις, εργαλεια στο χερι, και σηκωνεις

το αμαξι για να μπεις στον χωματοδρομο? ε, να τα χεσω τα 1κ τοτε που θα εδινα για

την ρυθμιζομενη :lol:

(Btw, στα κειμενα σας πατηστε κανα enter, για να αλλαζει η σειρα...

Πρεπει να πηγαινω δεξια-αριστερα τη σελιδα για να διαβαζω τις απαντησεις) tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα έντερ είναι θέμα τις φωτογραφίας που δεν την μικραίνει το σύστημα! tongue.gif

μόνο η μαμίσια! αν βάλεις ρυθμιζόμενες, (τις ρυθμίζεις αναλόγως την περίσταση εσύ) αναρτήσεις

Υ.Γ. εμένα πάντως μου την μικραίνει! tongue.giftongue.giftongue.gif

Υ.Γ. και για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι δεν ρυθμίζονται από μέσα αλλά δεν έχει αυτό το σύστημα που έχει το Scirocco με τις 1000/δευτερόλεπτο ρυθμίσεις αναλόγως το οδόστρωμα! Για να κάνεις μια σωστή ρύθμισει εσύ σε αυτού του ίδους τα αμορτισέρ θα πρέπει να είσαι πολύ γνώστης του αντικημένου, για να επιτύχεις τις σωστές ρυθμίσεις!

Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

το dcc δεν ειναι μόνο ο ανταπτορας που λετε..ειναι ολη η αναρτηση..η τεχνογνωσια δεν ειναι της vw..εχει τοποθετηθει εδω και χρονια σε αλλα αυτοκινητα...(βλ. οpel astra) η aftermarket (βλ. tein).Η vw ισχυριζεται οτι εχει οριο ζωης κοντα στα 100000km και το service της ειναι απλα η συμπληρωση λαδιου καθε καποια χλμ..Aν χαλασει όμως υπολογιστε 2,5 φορες το κόστος που το χρεωνει σαν extra δλδ κοντα στα 2000 χιλιαρικα..Αξιζει?οχι βεβαια..

ειμαι σιγουρος οτι το 50% το παραγγελνει (και ειναι λιγοι απ οτι εμαθα) χωρις προηγουμενως να κανει test drive.Το comfort ειναι πολυ μαλακο για ορισμενες περιστασεις και το sport πολυ σκληρο για τον περισσότερο κόσμο..To normal ειναι η std ρυθμιση του scirocco Και αυτο που θα χρησιμοποιείτε το 90% των περιπτώσεων ..οποτε....?

καλυτερα μια KW 2!!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω και εγω,αρκετα τα χρηματα για κατι που μαλλον θα χρειαστει λιγες φορες πραγματικα ,με υψηλο κοστος αντικασταστασης οταν απαιτηθει.... :)

Link to comment
Share on other sites

το dcc δεν ειναι μόνο ο ανταπτορας που λετε..ειναι ολη η αναρτηση..η τεχνογνωσια δεν ειναι της vw..εχει τοποθετηθει εδω και χρονια σε αλλα αυτοκινητα...(βλ. οpel astra) η aftermarket (βλ. tein).Η vw ισχυριζεται οτι εχει οριο ζωης κοντα στα 100000km και το service της ειναι απλα η συμπληρωση λαδιου καθε καποια χλμ..Aν χαλασει όμως υπολογιστε 2,5 φορες το κόστος που το χρεωνει σαν extra δλδ κοντα στα 2000 χιλιαρικα..Αξιζει?οχι βεβαια..

ειμαι σιγουρος οτι το 50% το παραγγελνει (και ειναι λιγοι απ οτι εμαθα) χωρις προηγουμενως να κανει test drive.Το comfort ειναι πολυ μαλακο για ορισμενες περιστασεις και το sport πολυ σκληρο για τον περισσότερο κόσμο..To normal ειναι η std ρυθμιση του scirocco Και αυτο που θα χρησιμοποιείτε το 90% των περιπτώσεων ..οποτε....?

καλυτερα μια KW 2!!

Μα δεν μιλήσαμε ότι ντε και καλά είναι πρωτοτυπία της VW αν σου έδωσα τέτοια εντύπωση τότε πάω πάσο, :wub: τώρα για τον αντάπτορα που λες πάλι, δεν σε καταλαβαίνω, εγώ προσωπικά μίλησα ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση αποτελείτε από (τα έχω αναφέρει ποιο πάνω και έχω παραθέσει και Φώτο να μην γράφουμε τα ίδια και τα ίδια) αλλά όχι ότι όσοι την βάλαμε, (και από που έμαθες ότι είμαστε λίγοι? Δικό σου και αυτό)! δεν έχουμε κάνει test drive! που προφανώς δεν είχε την ηλ. ανάρτηση επάνω, πάλι δικό σου αυτό! Τώρα σε ποια ρύθμιση θα το βάζει ο κάθε ένας από εμάς που την έχουμε επιλέξει άσε καλύτερα να το κρίνουμε εμείς και να είναι κατά δικιά μας η επιλογή!

συμφωνω και εγω,αρκετα τα χρηματα για κατι που μαλλον θα χρειαστει λιγες φορες πραγματικα ,με υψηλο κοστος αντικασταστασης οταν απαιτηθει.... :lol:

Λάθος, Μέγα Λάθος! Δεν αντικαταστήτε όλο το σύστημα μόνο τα αμορτισέρ! Joop, δεν το περίμενα από εσένα να πέσεις σε τέτοια γκάφα! tongue.gif:)

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν μιλήσαμε ότι ντε και καλά είναι πρωτοτυπία της VW αν σου έδωσα τέτοια εντύπωση τότε πάω πάσο, B) τώρα για τον αντάπτορα που λες πάλι, δεν σε καταλαβαίνω, εγώ προσωπικά μίλησα ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση αποτελείτε από (τα έχω αναφέρει ποιο πάνω και έχω παραθέσει και Φώτο να μην γράφουμε τα ίδια και τα ίδια) αλλά όχι ότι όσοι την βάλαμε, (και από που έμαθες ότι είμαστε λίγοι? Δικό σου και αυτό)! δεν έχουμε κάνει test drive! που προφανώς δεν είχε την ηλ. ανάρτηση επάνω, πάλι δικό σου αυτό! Τώρα σε ποια ρύθμιση θα το βάζει ο κάθε ένας από εμάς που την έχουμε επιλέξει άσε καλύτερα να το κρίνουμε εμείς και να είναι κατά δικιά μας η επιλογή!

Λάθος, Μέγα Λάθος! Δεν αντικαταστήτε όλο το σύστημα μόνο τα αμορτισέρ! Joop, δεν το περίμενα από εσένα να πέσεις σε τέτοια γκάφα! tongue.gif:D

ποσο ομως εχουν τα αμορτισερ του;

το ΕΤΚΑ δινει τιμη για τα εμπρος 225¤ με 18% φπα και για τα πισω 253¤ με 18% φπα.

δηλαδη 956¤ κοστος με 18% φπα και τιμη Γερμανιας για αγορα καιμονο των αντ/κων.αν υπολογισουμε ομως οτι το φπα στην Ελλαδα ειναι 19% και οι τιμες στα αντ/κα ελαφρα μεγαλυτερες στις εδω αντ/πιες καθοτι πουλανε οσο θελουν το κοστος μονο για αγορα χωρις τοποθετηση και ευθυγραμμιση ειναι μεγαλυτερο.σαν να πληρωνεις παλι ενα συστημα DCC στην αρχικη παραγγελια.φυσικα δεν υπολογιζουμε το κοστος μιας πιθανης ζημιας σε αισθητηρες και εγκεφαλους αλλα και τον χρονο αναμονης τετοιων αντ/κων...

προτιμω τα bi-xenon με αυτα τα χρηματα και απλες αναρτησεις που ειναι ικανοποιητικοτατες για την δουλεια που εχουν να κανουν.

Link to comment
Share on other sites

225+253 = 478

478*1.19 = 569ευρω... τα 956 πως βγαινουν?

παντως τα περιοδικα εχουν πει αρκετα καλα λογια για το Dcc. ειναι λιγο κατωτερο απο το συστημα της audi αλλα γενικα κανει καλη δουλεια...

α, το comfort επιβαλεται να ειναι πολυ μαλακο. ειναι ωραια φαση μεσα στην πολυ με τις λακουβες να γινεται μεχρι και πλαδαρη η αναρτηση ωστε να μην κοπανιεται το αμαξωμα, ενω στον ανοιχτο δρομο διαλεγεις μια αλλη ρυθμιση...

για αυτους που γουσταρουν πραγματικα την οδηγηση και οχι ''πουλ μουρ'' γνωμη μου ειναι οτι αξιζει...

τωρα αν χαλασει.... ε και τα ηλεκρικα παραθυρα χαλανε τι να γινει να τα βγαλουμε και αυτα?

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

225+253 = 478

478*1.19 = 569ευρω... τα 956 πως βγαινουν?

παντως τα περιοδικα εχουν πει αρκετα καλα λογια για το Dcc. ειναι λιγο κατωτερο απο το συστημα της audi αλλα γενικα κανει καλη δουλεια...

α, το comfort επιβαλεται να ειναι πολυ μαλακο. ειναι ωραια φαση μεσα στην πολυ με τις λακουβες να γινεται μεχρι και πλαδαρη η αναρτηση ωστε να μην κοπανιεται το αμαξωμα, ενω στον ανοιχτο δρομο διαλεγεις μια αλλη ρυθμιση...

για αυτους που γουσταρουν πραγματικα την οδηγηση και οχι ''πουλ μουρ'' γνωμη μου ειναι οτι αξιζει...

τωρα αν χαλασει.... ε και τα ηλεκρικα παραθυρα χαλανε τι να γινει να τα βγαλουμε και αυτα?

KW 2 και τερμα.Κλασσικη λυση και σωστη.

Link to comment
Share on other sites

ποσο ομως εχουν τα αμορτισερ του;

το ΕΤΚΑ δινει τιμη για τα εμπρος 225? με 18% φπα και για τα πισω 253? με 18% φπα.

δηλαδη 956? κοστος με 18% φπα και τιμη Γερμανιας για αγορα καιμονο των αντ/κων.αν υπολογισουμε ομως οτι το φπα στην Ελλαδα ειναι 19% και οι τιμες στα αντ/κα ελαφρα μεγαλυτερες στις εδω αντ/πιες καθοτι πουλανε οσο θελουν το κοστος μονο για αγορα χωρις τοποθετηση και ευθυγραμμιση ειναι μεγαλυτερο.σαν να πληρωνεις παλι ενα συστημα DCC στην αρχικη παραγγελια.φυσικα δεν υπολογιζουμε το κοστος μιας πιθανης ζημιας σε αισθητηρες και εγκεφαλους αλλα και τον χρονο αναμονης τετοιων αντ/κων...

προτιμω τα bi-xenon με αυτα τα χρηματα και απλες αναρτησεις που ειναι ικανοποιητικοτατες για την δουλεια που εχουν να κανουν.

Ο φίλος μας ποιο πάνω δεν μας είπε για 956¤ αλλά για 2000¤ και με κάλυψε και ο φίλος 'tyxodioktis100' ποιο κάτω λέγοντας ότι 478*1.19 = 569ευρω... τα 956 πως βγαινουν????

225+253 = 478

478*1.19 = 569ευρω... τα 956 πως βγαινουν?

παντως τα περιοδικα εχουν πει αρκετα καλα λογια για το Dcc. ειναι λιγο κατωτερο απο το συστημα της audi αλλα γενικα κανει καλη δουλεια...

α, το comfort επιβαλεται να ειναι πολυ μαλακο. ειναι ωραια φαση μεσα στην πολυ με τις λακουβες να γινεται μεχρι και πλαδαρη η αναρτηση ωστε να μην κοπανιεται το αμαξωμα, ενω στον ανοιχτο δρομο διαλεγεις μια αλλη ρυθμιση...

για αυτους που γουσταρουν πραγματικα την οδηγηση και οχι ''πουλ μουρ'' γνωμη μου ειναι οτι αξιζει...

τωρα αν χαλασει.... ε και τα ηλεκρικα παραθυρα χαλανε τι να γινει να τα βγαλουμε και αυτα?

Συμφωνώ απόλυτα!! Τότε θα πρέπει να πούμε και για τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και πάει λέγοντας, ας ξαναγυρίσουμε στο ντρισιμπιτέρ με το ραουλάκι και τις πλατίνες ρε παιδιά μη τρελαθούμε κιόλας!

Υ.Γ. Απλά μη κατακρίνουμε αυτούς που το έχουν επιλέξει, επειδή μόνο και μόνο εμείς δεν το επιλέξαμε! Προσωπικά (και ζητάω συγνώμη για το oftopic) όταν αναφέρθηκα στην ηλιοροφή, δεν είπα ότι δεν μου αρέσει ότι θα χαλάσει και αν χαλάσει πόσο θα κοστίσει να την φτιάξεις! Είπα απλά ότι δεν την έβαλα επάνω επειδή δεν είναι ανοιγόμενη και για τα χρήματα που την δίνουν για μένα δεν αξίζει τα λεφτά της!!! Δεν προσπάθησα να δικαιολογήσω την αντίθεση μου! Προς τι αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Αν ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να βάλει π.χ. παπάδες και καντήλια επάνω μεγιά του και μαγκιά του!!! Ουφφφφφφ τα είπα! tongue.gif:)

Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.