Jump to content
periptero

Auto Clima στο Passat B6 "απορια-προβλημα"

Recommended Posts

Ειναι χειμωνας οποτε το clima δουλευει μονο στο economy π.χ. 26 βαθμους.

Μπροστα μου νταλικα με πολυ καυσαεριο οποτε παταω την ανακυκλωση του αερα στην καμπινα.

Καθε φορα που το κανω αυτο απενεργοποιηται αυτοματα το economy, δηλαδη "κομπλαρει" το aircondition.

Βρε παιδια ειναι λογικο αυτο ?

Να πηγαινεις δηλαδη με 180 χιλ στην εθνικη, και σε καποιο σημειο με καυσαερια η' μυρωδιες τελοςπαντων να θελεις να "απομονωσεις" τον εξωτερικο αερα και να σου κομπλαρει το clima ? ε θα σπασει στο τελος !!!

Υπαρχει τροπος μεσο εγκεφαλου να απενεργοποιησω αυτην την "χαζη" για μενα λειτουργια ?

Εσας δεν σας την σπαει ολο αυτο ? Δεν πιστευω να δουλευεται clima χειμωνα καιρο, οποτε ολοι θα το εχετε προσεξει...

Edited by periptero
Link to comment
Share on other sites

Ειναι χειμωνας οποτε το clima δουλευει μονο στο economy π.χ. 26 βαθμους.

Μπροστα μου νταλικα με πολυ καυσαεριο οποτε παταω την ανακυκλωση του αερα στην καμπινα.

Καθε φορα που το κανω αυτο απενεργοποιηται αυτοματα το economy, δηλαδη "κομπλαρει" το aircondition.

Βρε παιδια ειναι λογικο αυτο ?

Να πηγαινεις δηλαδη με 180 χιλ στην εθνικη, και σε καποιο σημειο με καυσαερια η' μυρωδιες τελοςπαντων να θελεις να "απομονωσεις" τον εξωτερικο αερα και να σου κομπλαρει το clima ? ε θα σπασει στο τελος !!!

Υπαρχει τροπος μεσο εγκεφαλου να απενεργοποιησω αυτην την "χαζη" για μενα λειτουργια ?

Εσας δεν σας την σπαει ολο αυτο ? Δεν πιστευω να δουλευεται clima χειμωνα καιρο, οποτε ολοι θα το εχετε προσεξει...

Συμβαίνει αυτό που λες και σε μένα. Όταν βάζω την ανακύκλωση απλά ξαναπιέζω το econ.

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι να το ξαναπατησεις ομως εχεις ηδη κομπλαρεις το clima και αυτο δεν ειναι καλο.

Πατάω ανακύκλωση και μετά econ σχεδόν ταυτόχρονα. Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη λύση όμως δεν νομίζω και να δημιουργηθεί βλάβη στο clima.

Σκέψου ότι μιλάμε για μια λειτουργία (ανακύκλωση) την οποία δεν χρησιμοποιούμε καθημερινά. ¶λλωστε αυτό συμβαίνει μόνο το χειμώνα, αφού το καλοκαίρι δουλεύει έτσι κι αλλιώς το clima.

Να προσθέσω και κάτι άλλο μιας και το φερε η κουβέντα: καλά είναι ακόμη και τον χειμώνα, έστω μια φορά το μήνα να δουλεύεις το clima. Μάλιστα σύμφωνα με το manual κάπου κάπου πρέπει να ανεβάζουμε στο τέρμα την ένταση.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Ειναι χειμωνας οποτε το clima δουλευει μονο στο economy π.χ. 26 βαθμους.

Μπροστα μου νταλικα με πολυ καυσαεριο οποτε παταω την ανακυκλωση του αερα στην καμπινα.

Καθε φορα που το κανω αυτο απενεργοποιηται αυτοματα το economy, δηλαδη "κομπλαρει" το aircondition.

Βρε παιδια ειναι λογικο αυτο ?

Να πηγαινεις δηλαδη με 180 χιλ στην εθνικη, και σε καποιο σημειο με καυσαερια η' μυρωδιες τελοςπαντων να θελεις να "απομονωσεις" τον εξωτερικο αερα και να σου κομπλαρει το clima ? ε θα σπασει στο τελος !!!

Υπαρχει τροπος μεσο εγκεφαλου να απενεργοποιησω αυτην την "χαζη" για μενα λειτουργια ?

Εσας δεν σας την σπαει ολο αυτο ? Δεν πιστευω να δουλευεται clima χειμωνα καιρο, οποτε ολοι θα το εχετε προσεξει...

Γειά σου φίλε. Καταρχάς δεν κατάλαβα γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιείς το κλίμα τον χειμώνα. Κατά δεύτερο λόγο όταν είσαι στη θέση econ και είσαι στην χειροκίνητη λειτουργία μπορείς άνετα να ενεργοποιείς και την ανακύκλωση από πριν έτσι ώστε να μην ενεργοποιείται η αυτόματη λειτουργία του κλιματισμού όταν ενεργοποιείς την ανακύκλωση. Εξάλλου όταν το έχεις στους 26 βαθμούς πως είναι δυνατόν να μπει σε λειτουργία ο κομπρέσσορας.Απλώς επειδή έχεις επιλέξει υψηλή θερμοκρασία (26 βαθμούς) ενεργοποιείται ο ανεμιστήρας για να φέρει γρήγορα την θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο στο επιθυμητό επίπεδο.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον Γιωργο (Profesor) κι εγω παιδια.Θα βγω λιγο εκτος θεματος (οσον αφορα την ανακυκλωση)Ωραια εχεις το AUTO στους 26C,δεν θα ενεργοποιηθει ο κομπρεσορας του αυτοκινητου ετσι κι αλλιως γιατι το αυτοκινητο μπορει να παρει ζεστο αερα απο το ''καλοριφερ'' και το καταλαβαινει μονο του αυτο.Αυτο μπορεις να το καταλαβεις απο την στιγμιαία καταναλωση, δηλαδη το καλοκαιρι στο ρελαντι οταν εχεις ανοικτο το clima η στιγμιαια καταναλωση ειναι περιπου 1,1l/h γιατι δουλευει ο κομπρεσορας και εχει παραπανω καταναλωση,ενω μολις πατησεις το ECO σταματαει ο κομπρεσορας και η στιγμιαια καταναλωση πεφτει στο 0,6 με 0,7 l/h νομιζω.Τωρα το χειμωνα είτε το εχεις στο AUTO είτε το έχεις στο AUTO με το ECO μαζι η στιγμιαια καταναλωση στο ρελαντι παραμενει η ίδια,καπου στο 0,7l/h γιατι ο κομπρεσορας και στις δυο περιπτωσεις παραμενει κλειστος.Το AUTO, το χειμωνα τουλαχιστον, χρησιμοποιείται καθαρα γιαυτο που ειπε ο Γιωργος,για την αυτοματη ρυθμιση ροης του αερα απο τα ανεμιστηρακια στην καμπινα,ετσι ωστε να πιασει την επιθυμητη θερμοκρασια.(πχ 26C)

Αν κανω καπου λαθος παρακαλω διορθώστε με.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις και ερχομαι στο θεμα :

Εχει ενδιαφερον το θεμα και το αναλυω διεξοδικα (για να λυθουνε τυχον αποριες και σε αλλους) :

Για αποφυγη τυχον μπερδεματον, εχουμε ολοι αυτοματο διζωνικο κλιματισμο. ΟΚ !!!

Απο οτι καταλαβα εσεις μου λετε οτι τον χειμωνα οταν το economy ΔΕΝ ειναι ενεργοποιημενο, το aircodition δεν κομπλαρει. (Εγω ομως υποστηριζω το αντιθετο !!!) Δηλαδη φιλε professor μονο στο κρυο (το καλοκαιρι) ενεργοποιητε ο κομπρεσσορας ? Γιατι αν τωρα τον χειμωνα που εχει εξω 2 βαθμους και εγω το εχω στους 26 και το economy δεν ειναι πατημενο, κι αυτο εξακολουθει να μην κομπλαρει, τοτε τι σοι κλιμα ειναι αυτο ? Μηπως εχεις μπερδευτει με το απλο a/c ?

Η αποψη μου ειναι η εξης:

1) Ενεργοποιημενο economy = Οχι κλιμα (απλο καλοριφερ αυτοκινητου δεκαετιας 70)

2) Απενεργοποιημενο economy = Κομπλαρισμενος κλιματισμος (Ειτε βρεχει, ειτε χιονιζει, ειτε εχει καυσωνα ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ)

Αγαπητοι professor και panostok μαλλον κανετε λαθος σ' αυτο (ειμαι και ισχυρογνωμον ;)) Ισως να εχετε 2λιτρα τουρμπατα αυτοκινητα και δεν καταλαβαινετε το κομπλαρισμα, η' δεν εχει πεσει στην αντιληψη σας .Δοκιμαστε το σε οποια εποχη του χρονου θελετε και σε οποια θεμοκρασια καμπινας επιθυμειτε !!!

Διαβασα λιγο το manual παλι για το κλιμα ,με αφορμη το πληκτρο auto, που αναφερεστε... Η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω καθολου τι κανει το auto.Δεν το εχω δουλεψει καθολου.Δηλαδη τον χειμωνα συνηθως μεσα στην πολη για μικρες διαδρομες το εχω στο HI και το καλοκαιρι καπου στους 25.Αν βγω προς τα εξω τοτε αλλαζω την θερμοκρασια.Τωρα τι ακριβως κανει το auto δεν εχω καταλαβει (αν θελετε πειτε μου).

Παρολλα αυτα ομως δοκιμασα με auto και economy αναμενο να πατησω ανακυκλωση και σβησανε και τα δυο (οποτε παλι κομπλαρισε ο κομπρεσσορας)

Edited by periptero
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον φίλο periptero, ότι ο κομπρέσορας λειτουργεί είτε το έχεις στους 18 βαθμούς είτε στους 28. Δεν παίζει ρόλο αν είναι χειμώνας ή καλοκαίρι, όπως δεν παίζει ρόλο αν πρέπει να βγάλει ζέστη ή κρύο.

Από την άλλη θα διαφωνήσω με τον φίλο periptero σε 2 πράγματα:

1. Φίλε μου όλοι μιλάμε προφανώς για 2-ζωνικό κλιματισμό, μόνο που εσύ το δουλεύεις σαν να είναι απλό aircondition του '80!!! Γιατί να το βάλεις στο HI χειροκίνητα, αφού αν το αμάξι έχει 5 βαθμούς (λόγω ψύχους) είτε το βάλεις στους 25 και αυτόματο είτε και στο ΗΙ, θα βγάζει με την ίδια ένταση (αφού χρειάζεται να προκαλέσει μεγάλη αλλαγή στη θερμοκρασία). Προφανώς η πιο σωστή λειτουργία είναι να το βάζεις στην επιθυμητή θερμοκρασία και στο AUTO, όπου ο κλιματισμός θα μειώνει σταδιακά την ένταση μέχρι να επιτευχθεί ΟΜΑΛΑ η θερμοκρασία που επιθυμείς.

2. Ρε παιδιά, 25 και 26 βαθμοί τον χειμώνα, είναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ!! Πως την παλεύετε μέσα στο αμάξι με τόση ζέστη??? Γενικότερα, το "σωστό" είναι να έχουμε χαμηλή θερμοκρασία τον χειμώνα και υψηλή το καλοκαίρι. Όσο χαζό και αν σας ακούγεται, όταν μπαινοβγαίνουμε στο αυτοκίνητο, δεν πρέπει να αλλάζουμε περιβάλλον με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας! 26 τον χειμώνα και 19-20 το καλοκαίρι, θα μπορούσε να προκαλέσει σοκ στο σώμα μας (ακραία περίπτωση) αλλά θα μπορούσε να είναι αιτία για κρυώματα τον χειμώνα και ψύξεις το καλοκαίρι. Εγώ προσωπικά το έχω στους 21-22 τον χειμώνα και 23-24 το καλοκαίρι.

Τώρα, τι είναι το AUTO? Στο αυτόματο (το οποίο από την πρώτη μέρα που πήρα το αμάξι μου δεν έχει κάνει ούτε 100 μέτρα χωρίς να είναι στο AUTO και με τον κομπρέσορα ανοιχτό χειμώνα-καλοκαίρι) ο κλιματισμός ρυθμίζει την θερμοκρασία του περιβάλλοντος αυτόματα, ρυθμίζοντας κάθε στιγμή την ένταση του αέρα, την θερμοκρασία του αέρα, και το σημείο εισόδου του αέρα στην καμπίνα (δλδ αν φυσάει από τα πόδια ή από τους αεραγωγούς στο ταμπλώ ή τον αεραγωγό στο παρμπρίζ). Έτσι εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να δηλώσεις τι θερμοκρασία θέλεις να έχεις, και όλα τα άλλα τα κάνει μόνο του. Εξάλλου, αυτή είναι και η σημαντικότερη διαφορά του από ένα απλό A/C. Πάνω σε αυτό, αν προσέξατε, τον χειμώνα που ο αέρας πρέπει να είναι ζεστός, φυσάει από τα πόδια, γιατί ο ζεστός αέρας είναι ελαφρύτερος από τον κρύο και ανεβαίνει προς τα επάνω, ενώ το καλοκαίρι όπου ο αέρας είναι κρύος, φυσάει από το ταμπλώ και τον αεραγωγό του παρμπρίζ, γιατί ο κρύος αέρας είναι βαρύτερος και πέφτει προς τα κάτω...

Αυτά περι κλιματισμού. Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα περισσότερο... :blink:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

.......Γενικότερα, το "σωστό" είναι να έχουμε χαμηλή θερμοκρασία τον χειμώνα και υψηλή το καλοκαίρι. Όσο χαζό και αν σας ακούγεται, όταν μπαινοβγαίνουμε στο αυτοκίνητο, δεν πρέπει να αλλάζουμε περιβάλλον με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας!.............

+1

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον φίλο periptero, ότι ο κομπρέσορας λειτουργεί είτε το έχεις στους 18 βαθμούς είτε στους 28. Δεν παίζει ρόλο αν είναι χειμώνας ή καλοκαίρι, όπως δεν παίζει ρόλο αν πρέπει να βγάλει ζέστη ή κρύο.

Από την άλλη θα διαφωνήσω με τον φίλο periptero σε 2 πράγματα:

1. Φίλε μου όλοι μιλάμε προφανώς για 2-ζωνικό κλιματισμό, μόνο που εσύ το δουλεύεις σαν να είναι απλό aircondition του '80!!! Γιατί να το βάλεις στο HI χειροκίνητα, αφού αν το αμάξι έχει 5 βαθμούς (λόγω ψύχους) είτε το βάλεις στους 25 και αυτόματο είτε και στο ΗΙ, θα βγάζει με την ίδια ένταση (αφού χρειάζεται να προκαλέσει μεγάλη αλλαγή στη θερμοκρασία). Προφανώς η πιο σωστή λειτουργία είναι να το βάζεις στην επιθυμητή θερμοκρασία και στο AUTO, όπου ο κλιματισμός θα μειώνει σταδιακά την ένταση μέχρι να επιτευχθεί ΟΜΑΛΑ η θερμοκρασία που επιθυμείς.

2. Ρε παιδιά, 25 και 26 βαθμοί τον χειμώνα, είναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ!! Πως την παλεύετε μέσα στο αμάξι με τόση ζέστη??? Γενικότερα, το "σωστό" είναι να έχουμε χαμηλή θερμοκρασία τον χειμώνα και υψηλή το καλοκαίρι. Όσο χαζό και αν σας ακούγεται, όταν μπαινοβγαίνουμε στο αυτοκίνητο, δεν πρέπει να αλλάζουμε περιβάλλον με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας! 26 τον χειμώνα και 19-20 το καλοκαίρι, θα μπορούσε να προκαλέσει σοκ στο σώμα μας (ακραία περίπτωση) αλλά θα μπορούσε να είναι αιτία για κρυώματα τον χειμώνα και ψύξεις το καλοκαίρι. Εγώ προσωπικά το έχω στους 21-22 τον χειμώνα και 23-24 το καλοκαίρι.

Νικο ησουνα διαφωτιστικοτατος, ευχαριστω.

Μου εκανε τρομερη εντυπωση που τα παιδια δεν ηξεραν την λειτουργια 'economy'.Δηλαδη τοσο καιρο δουλευανε τον κομπρεσσορα (πολλες φορες χωρις να το ξερουν).Οχι οτι ειναι κακο, αλλα γιατι να το ζοριζουν οταν δεν χρειαζεται!

Τωρα για τις θερμοκρασιες που ανεφερα οφειλω να διευκρινησω οτι ηταν απλα παραδειγματα για να καταλαβουμε την λειτουργια.

Παρολλα αυτα τις περισσοτερες φορες, τωρα τον χειμωνα, η λειτουργια που κανω ειναι "economy" και θεμοκρασια "HI".

Κι αυτο γιατι μετακινουμε περιπου 3 χιλιομετρα, οποτε δεν προλαβαινει να κανει ουσιαστικα τιποτα. Η θερμοκρασια λαδιου δεν προλαβαινει να φτασει πολλες φορες ουτε 70 βαθμους. Βαζοντας το λοιπον στο "HI" απλα (παραδοσιακα) ανοιγω το κλαπετο τερμα για να εκμεταλευτω την θερμοκρασια του κινητηρα. Το αναποδο συμβαινει το καλοκαιρι (LOW), με "economy" παντα πατημενο. Νικο ειμαι σε επαρχια (Βολος) και δεν εχουμε αποστασεις.Σε 2 χρονια εχω κανει 13.000 χιλιομετρα (αυτο τα λεει ολα)

Εννοειται οτι σε ταξιδι οι ρυθμισεις αλλαζουν :D

Τελικα ομως υπαρχει τροπος να μην κομπλαρει ο κομπρεσσορας καθε φορα που παταμε "ανακυκλωση" ?

Edited by periptero
Link to comment
Share on other sites

Νικο ησουνα διαφωτιστικοτατος, ευχαριστω.

Να 'σαι καλά!... ;)

Μου εκανε τρομερη εντυπωση που τα παιδια δεν ηξεραν την λειτουργια 'economy'.Δηλαδη τοσο καιρο δουλευανε τον κομπρεσσορα (πολλες φορες χωρις να το ξερουν).Οχι οτι ειναι κακο, αλλα γιατι να το ζοριζουν οταν δεν χρειαζεται!)

Πάντως εγώ δεν έχω πατήσει ΠΟΤΕ το κουμπί Eco... :)

Τωρα για τις θερμοκρασιες που ανεφερα οφειλω να διευκρινησω οτι ηταν απλα παραδειγματα για να καταλαβουμε την λειτουργια.

Παρολλα αυτα τις περισσοτερες φορες, τωρα τον χειμωνα, η λειτουργια που κανω ειναι "economy" και θεμοκρασια "HI".

Κι αυτο γιατι μετακινουμε περιπου 3 χιλιομετρα, οποτε δεν προλαβαινει να κανει ουσιαστικα τιποτα. Η θερμοκρασια λαδιου δεν προλαβαινει να φτασει πολλες φορες ουτε 70 βαθμους. Βαζοντας το λοιπον στο "HI" απλα (παραδοσιακα) ανοιγω το κλαπετο τερμα για να εκμεταλευτω την θερμοκρασια του κινητηρα. Το αναποδο συμβαινει το καλοκαιρι (LOW), με "economy" παντα πατημενο.

Για να μη μπερδευόμαστε, το ΗΙ & LO στην οθόνη, έχει να κάνει με την θερμοκρασία που ζητάμε. Δεν φαντάζομαι να μιλάς για το μεσαίο περιστροφικό πλήκτρο που ρυθμίζει την ένταση, ε? Γιατί το να ρυθμίσεις την θερμοκρασία στο ΗΙ ή στο LO (2 γράμματα χωράει η οθονίτσα :) ), δεν έχει να κάνει με τα κλαπέτα και πόσο δυνατά να φυσάει. Απλά εσύ ζητάς την μέγιστη θερμοκρασία και αυτό αρχίζει να φυσάει στο φουλ. Και στο 25 ή 26 να το έχεις, πάλι στο φουλ θα αρχίσει να φυσάει, από την στιγμή που η θερμοκρασία του αυτοκινήτου θα είναι χαμηλή και χρειάζεται έντονη παρέμβαση του κλιματισμού για να επιτευχθεί η επιθυμητή θερμοκρασία (για αυτό και ονομάζεται αυτόματος ψηφιακός κλιματισμός). :)

Νικο ειμαι σε επαρχια (Βολος) και δεν εχουμε αποστασεις.Σε 2 χρονια εχω κανει 13.000 χιλιομετρα (αυτο τα λεει ολα)

Εννοειται οτι σε ταξιδι οι ρυθμισεις αλλαζουν ;)

Σαν κι εμένα είσαι... Κι εγώ το έχω 18 μήνες και φτάνω τα 58.000χλμ... tongue.gif

Τελικα ομως υπαρχει τροπος να μην κομπλαρει ο κομπρεσσορας καθε φορα που παταμε "ανακυκλωση" ?

Τελικά για αυτό δεν έχω να σου απαντήσω!!! :whistling:knife.gifnew_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

1) Πάντως εγώ δεν έχω πατήσει ΠΟΤΕ το κουμπί Eco... :)

2) Για να μη μπερδευόμαστε, το ΗΙ & LO στην οθόνη, έχει να κάνει με την θερμοκρασία που ζητάμε. Δεν φαντάζομαι να μιλάς για το μεσαίο περιστροφικό πλήκτρο που ρυθμίζει την ένταση, ε? Γιατί το να ρυθμίσεις την θερμοκρασία στο ΗΙ ή στο LO (2 γράμματα χωράει η οθονίτσα :) ), δεν έχει να κάνει με τα κλαπέτα και πόσο δυνατά να φυσάει. Απλά εσύ ζητάς την μέγιστη θερμοκρασία και αυτό αρχίζει να φυσάει στο φουλ. Και στο 25 ή 26 να το έχεις, πάλι στο φουλ θα αρχίσει να φυσάει, από την στιγμή που η θερμοκρασία του αυτοκινήτου θα είναι χαμηλή και χρειάζεται έντονη παρέμβαση του κλιματισμού για να επιτευχθεί η επιθυμητή θερμοκρασία (για αυτό και ονομάζεται αυτόματος ψηφιακός κλιματισμός). :)

Τελικά για αυτό δεν έχω να σου απαντήσω!!! :whistling:knife.gifnew_lol.gif

1) Εσυ δεν εχεις πατησει Eco γιατι εχεις τουρμπατο 2λιτρο :whistling:

Εγω με 1.6 fsi το καταλαβαινω αμεσως το κομπλαρισμα

Οχι Νικο εχει να κανει με τα κλαπετα ,οχι το ποσο δυνατα θα φυσαει, αλλα το ποσο θα ανοιγουν τα βαρελακια απο το ψυγειο μεσα.Δοκιμασε το και θα καταλαβεις (αλλα τι λεω αφου εσυ δεν εχεις eco ποτε πατημενο tongue.gif )

Δεν παταω auto οποτε την ενταση του "ανεμιστηρα" την κανονιζω μονος μου ;)

Ειμαι λιγο ψειρας με το αμαξι, αυτο ειναι ολο ;)

Edited by periptero
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας κι απο μένα. Απο ότι έχω διαβάσει για τα κλιματιστικά έβγαλα το συμπέρισμα ότι είναι καλό να χρησιμοποιούμε το κλίμα και το χειμώνα. Το καλοκαίρι εντάξει δουλεύει όλο το κύκλωμα. Αν δεν χρησημοποιηθεί το χειμώνα κατα κάποιο τρόπο ''κάθεται'' το ψυκτικό υγρό.

Link to comment
Share on other sites

Απ΄ότι γνωρίζω, ο λόγος που όταν πατάς ανακύκλωση το χειμώνα μπαίνει σε λειτουργία το clima, είναι για να μην θολώσουν τα τζάμια επειδή δεν ανανεώνεται ο αέρας στο εσωτερικό. Και μένα δεν μ΄αρέσει αυτή η λειτουργία αλλά είνα εργοστασιακή ρύθμιση και δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τίποτε...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.Εγω έχω τον παρακάτω κλιματισμό.

4839-DSCN4767.jpgετο

Το κουμπί auto γιατί έχει δύο λαμπάκια?

Link to comment
Share on other sites

Καμμία σχέση με τον συνοδηγό. Αν υο πατήσεις μια φορά ανάβει το αριστερό λαμπάκι και δουλεύει normal. Στο 2ο πάτημα ανάβει το δεξί και δουλεύει full για να το παγώσει γρηγορότερα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα ρωτούσα τώρα,οταν το πατάς δύο φορές ανεβάζει δύναμη!Σας ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα για να μην εχω αυτο το θεμα γιατι κι εμενα με εκνευριζει,βαζω την αυτοματη ανακυκλωση που φερνει αερα απ εξω και μολις εντοπισει περιεργα σωματιδια το γυρναει μονο του στην ανακυκλωση χωρις να κομπλαρει το a/c

Κατα ποσο βεβαια οντως το κανει αυτο και μπορει να εντοπισει καυσαερια κλπ ειναι αλλο θεμα,βεβαια με αυτη τη λειτουργια δε μου εχει μυρισει ποτε καυσαεριο στην κσμπινα οταν ειμαι πισω απο φορτηγο λεωφορειο κλπ

Link to comment
Share on other sites

Χειμώνα καλοκαίρι πάντα στο αυτόματο το έχω στους 22 βαθμούς. 

Link to comment
Share on other sites

Μια από τα ίδια και εγώ χειμώνα καλοκαίρι 22.5 το έχω Και κάθε μέρα δουλεύει με το που βάζω μπροστά δεν το έχω κλείσει ποτέ ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.