Jump to content
Guest kostas3650

Αλλαγή μηχανής

Recommended Posts

Ρε σεις.... σιγααα ρεεεε, ενας ενας μην βαρατε ολοι μαζι :ninja: Λοιποοοον εκατσα και τον ρωτησα ολα αυτα που γραψατε και οσο του μιλαγα ακουγα γελακια απο την αλλη μερια του τηλεφωνου.... Το πρωτο που μου ειπε μολις τον ρωτησα ηταν... ''Griechen - Griechen, ihr habt die Acropolis gebaut und glaubt ihr musst alles schon wissen''. Ελευθ.μεταφρ. ''Ελληνες - Ελληνες που φτιαξατε την Ακροπολη και πιστευετε πως πρεπει να τα ξερετε ηδη ολα'' :lol: Παντως μου εξηγησε καποια απο αυτα που ρωτησα... 1ον) γραψατε... Στις στροφές που λές είναι η ροπή όχι η ιπποδύναμη.... Και εδω ειχατε δικιο και εγω αδικο :cry: 2ον) επισης γραψατε... Και με τι τουρμπίνα θα βγάλεις αυτά τα άλογα? και πώς θα τα περάσεις στο δρόμο?... Με την δικη του τουρμπινα ανετα εως και 280 αλογα, μου απαντησε, οσο για το πως θα τα περασουμε στο δρομο αυτο ειναι δικο μου θεμα (γελακια και παλι) 3ον) γραψατε... πολύ παραμύθι μυρίζω σιγά μην κάτσει κανείς να δοκιμάσει τον κινητήρα για τόσα χλμ τι είναι το μοτερ του σουμάχερ... απαντησε.... Υπαρχουν κινητηρες τους οποιους δουλευουμε νυχθημερον και τους οποιους δουλευουμε για πανω απο 100.000χλμ μεχρι να μεινουμε ικανοποιημενοι απο το αποτελεσμα και να δωσουμε τις αναγκαιες εγγυησης 4ον) γραψατε... Δε ξέρω αλλά πολλά κεράσια η υπόθεση... 480 άλογα σε δικίνητο Bora.....? Απανταω εγω '' Η εγγυηση του μοτερ θα ειναι για μεχρι 480 αλογα δεν ειπα ομως οτι θα ειναι τοσα οταν θα το παραλαβω''. 5ον)γραψατε... Ολα αυτα απο μονα τους ξεπερναν το ποσο που αναφερεις σαν κοστος κατα πολυ μαλιστα. Απαντησε ''Εδω οι φιλοι σου δεν εχουν αδικο, αλλα μαλλον δεν τους εξηγησες οτι οι τιμη αυτοι δεν ειναι ουτε καν κοστος εφοσον το χταποδι, το αγωνιστικο καζανακι, η εξατμιση και καποια αλλα πραγματα ειναι 100% δωρο λογο της φιλοξενιας σου προς εμε (τον φιλοξενησα σπιτι για λιγες μερες οταν βρεθηκε Αθηνα) και οτι η μετατροπη θα κοστιζε... (''fast dreifach so viel''!!!) δηλαδη σχεδον τα τριπλα σε οποιον δηποτε εδω στην Ελλαδα! 6ον) γραψατε... Στο DTM δεν υπαρχει τουρμπο και μπορει να εργαζεσαι σε 1002 θεσεις γιατι υπαρχει τρομερη εξειδικευση. Δεν σημαινει απαραιτητα οτι εισαι master στα παντα. Μου ειπε πως υπαρχει εδω και 6 χρονια το DTM-T Klasse ειδικα για τουρμοκινητα αυτοκινητα και οτι ναι μεν υπαρχουν πολλες ειδικοτητες αλλα αυτος ηταν ο ανθρωπος που τις καθοριζε σαν CHEFs MECHANIKER :cry: Λιγη υπομονη λοιπον παιδια εως τον Φεβρουαριο.... love.giflove.giflove.gif

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αν δειτε δουλεια απο εξωτερικο θα μεινετε....

οι ανθρωποι ξερουν πραγματα που εδω αστεια τους φαινονται...

εχουν την τεχνογνωσια και τα τεστς που χρειαζονται για να παραγουν πολεμικες μηχανες.. οχι οπως εδω που ο καθενας δοκιμαζει και καφες του βγει...

Link to comment
Share on other sites

Παντως τα αρχικα μου ερωτηματα προς το Forum παραμενουν ακομη :excl: Δεν υπαρχει κανεις που να εχει δοκιμασει την συγκεκριμενη μετατροπη κινητηρα, ειτε σε Bora ειτε σε Golf??? Εστω και με τον προηγουμενο κινητηρα με τα 150 αλογα?

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα.Αν ολα γινουν ετσι οπως τα λες..Τοτε θα πρεπει να προσεχεις πολυ το αυτοκινητο σου!

Παντως το κοστος ειναι υπερβολικα χαμηλο..Βεβαια μην ξεχναμε οτι εχουμε να κανουμε με Γερμανο και οχι με ελληνα..Αλλιως τα βλεπει ο ενας, αλλιως ο αλλος (φιλοξενια εναντι χταποδιου κτλ), ειναι και στον ανθρωπο σαφως. :excl:

Link to comment
Share on other sites

Στεφανε δεν μου αρεσε το λογυδριο του Γερμανου και καλα οτι νομιζουμε οτι τα ξερουμε ολα.

Εγω και κανενας αλλος που ποσταρε εδω δεν νομιζω να ειπε κατι τετοιο.

Συμφωνω οτι δεν τα ξερω ολα οπως και εσυ και ο Γερμανος επισης.

Τον ανθρωπο δεν τον γνωριζω ομως εσυ εισαι αυτος που θετεις την αμφισβητιση γιατι δεν κολλανε αυτα που γραφεις.

Λες οτι θα βαλεις 180 μοτερ με 5αρι σασμαν.

Ποιο ειναι αυτο το 5αρι το σχεσατο και που φοριεται για να το μαθω και εγω ;

Λες οτι θα βγαλεις 400 ροδα αλλα μετα οτι δεν θα τα εχεις μιας και θα εχεις μαμα τουρμπινα.

Η μαμα τουρμπινα φτανει τα 270 αλογα λες και παλι ενω δεν μπορει να ξεπερασει τα 230 αλογα με το ζορι........

:excl:

Εκει λοιπον κολλαει η αμφισβητιση καποιον και νομιζω οτι δεν ειναι και κακο.

Μαγικα δεν υπαρχουν φιλε στην βελτιωση και δοξα το Θεο κατι εχουμε φτιαξει και εμεις.

ΑNYWAY περιμενω νεα σου και αν εχει κανα καλο μυστικο ο μηχανικος σου για τον 20 vt να μας το πει και εμας να ξεστραβωθουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ ή εγω τα γραφω μπερδεμενα ή δεν καταλαβαινετε τι γραφω :unsure: Λοιπον, ο Γερμανος αυτο που ειπε, δεν ηταν σε στυλ υποτιμιτικου για τους Ελληνες μηχανικους και βελτιωτες, και αυτο ασε να το κρινω εγω που τον γνωριζω :excl: Ποιο πολυ πλακα εκανε ο ανθρωπος... αν και... ΕΑΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΑΔΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΣΩ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΤΑΤΟΥΣ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ, (βελτιωτες της Ελληνικης αγορας) τους οποιους ολοι εδω στην Ελλαδα τους εχουμε σαν θεους αλλα στην πρωτη στραβη κανανε τηλεφωνο στον δικο μου για να τους ξελασπωσει και μαλιστα με ολα τα εξοδα δικα τους, αρκει να ερχοταν αυθημερων απο Γερμανια, τοτε και εσυ αλλα και αλλοι θα επαυαν να ειναι δυσπιστοι.... ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ :D Δεν γινετε να χασω και την δουλεια μου για να σας δωσω να καταλαβετε καποια ΑΠΛΑ πραγματα ουτε και για να σας αποδειξω αν εχω δικιο ;) Οσο για τον κινητηρα, πιο πολυ απο λαθος συνεννοηση μαζι του εγραψα καποια εσφαλμενα πραγματα παρα απο δολο :) Ο κινητηρας που ερχεται για μενα θα ειναι 240 αλογα ΤΕΛΟΣ :thumbsup: Επειδη εχει αλλαγμενες Βαλβιδες, σφυρηλατα πιστονια και εχουν αλλαξει και κατι αλλο (πραγματικα ουτε στα γερμανικα ξερω τι ειναι αυτο που μου εξηγει στο τηλεφωνο) μπορουμε με την δικη του τουρμπινα απλα ανεβαζοντας τα bar στο 1.2 ή 1.4 (αν καταλαβα καλα) αλλα και με το ''μαγικο'' 5αρι σαζμαν :lol: να βγαλουμε γυρω στα 270-280 αλογα :excl: Αν τωρα θελησω να δωσω κατι παραπανω και αλλαξουμε και την τουρμπινα (δεν εξηγησε με ποια, λυπαμαι) τοτε μπορουμε να βγαλουμε εως και 400 αλογα... ναι στον τροχο. ΤΕΛΟΣ :excl: Αυτα φιλικα Στεφανος!

Υ.Γ Η αμφισβητηση δεν με πειραζει ποτε, αρκει να γινετε με καθαρα κινητρα και να μην αφηνει υπονοουμενα B)

Link to comment
Share on other sites

Στεφανε οπως ειπες , εσυ τα εγραψες μπερδεμενα.

Εγω δεν υπονοω τπτ μιας και κατα κυριο λογο φτιαχνω μονος μου το αμαξι μου καθως και τα προηγουμενα εδω και χρονια.

Τον Γερμανο δεν τον εχω παρει τηλ παντως.

Φυσικα και δεν υπαρχει λογος να αναφερεις ονοματα η να μπλεξεις καταστασεις που εμενα προσωπικα δεν με απασχολουν κιολας.

Καλη επιτυχια και παλι.

ΥΓ Κανε εναν κοπο να μου βρεις τον κωδικο του σασμαν αν θες.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Τα 240 άλογα που σου λέει είναι σχεδόν κορυφή με την τουρμπίνα μαμά με φιλτρο και ολόκληρη εξάτμιση. τώρα τι σχέση έχει το κιβώτιο με τα άλογα.... μάλλον είναι γερμανικές πατέντες αυτές... πάντως ξέρεις πλέον και η Ελλάδα δεν είναι ψαροκόσταινα διότι δεν κυκλοφορούν και επώνυμα προγράμματα στην αγορά -βλέπε MTM,GIAC,REVO,ABT κ.α. και δεν είναι τυχαίο οτι όσον αφορά το αποτέλεσμα απο θέμα ιπποδύναμης είναι όλα πολύ κοντά....

Link to comment
Share on other sites

Tιποτα δεν ειναι κοντα.. και το οτι κυκλοφορουν επωνυμα εδω δεν σημαινει τιποτα...

Εδω λιγοι εχουν ιδεα για το πως πουσαρετε ενα μοτερ πραγματικα λιγοι και οταν λες κατι μπορει να τους φανει και εξωπραγματικο..

πχ μια φορα εκανα κατι στο γκολφ που μου ειπε καποιος ονομα δεν αναφερω και μου ειπε αυτολεξι σε 5 λεπτα μεσα με μια μικρη λεπτομερει θα παρεις 3 αλογα ροδα.Εγω κλασικα αμφισβητησα μεχρι που εγινε.. και ειναι κατι το οποιο δεν ειχε να κανει με εξαγωγες εισαγωγες αλλα διαφορετικο part του μοτερ.

Μην αμφισβητητε αν δεν δειτε υπαρχουν πολλλοιιιιι τροποι για να ανεωασεισ ενα μοτερ...ακομα και απο το σασμαν,.......,,,,,,

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

ότι και να λέτε απο την αρχή λειτουργίας των κινητήρων τα άλογα παράγονται πριν το κιβώτιο οπότε καταλάβαίνεισ πως ναι μεν με πιο κοντό κιβώτιο το αμάξι τραβάει καλύτερα αλλά τα άλογα μένουν ίδια

Link to comment
Share on other sites

Τα 240 άλογα που σου λέει είναι σχεδόν κορυφή με την τουρμπίνα μαμά με φιλτρο και ολόκληρη εξάτμιση. τώρα τι σχέση έχει το κιβώτιο με τα άλογα.... μάλλον είναι γερμανικές πατέντες αυτές... πάντως ξέρεις πλέον και η Ελλάδα δεν είναι ψαροκόσταινα διότι δεν κυκλοφορούν και επώνυμα προγράμματα στην αγορά -βλέπε MTM,GIAC,REVO,ABT κ.α. και δεν είναι τυχαίο οτι όσον αφορά το αποτέλεσμα απο θέμα ιπποδύναμης είναι όλα πολύ κοντά....

εχεις δικιο γι αυτο. η μαμα τουρμπινα που μπορει να ειναι κκκ03 η΄ κκκ03sport

μπορει να βγαλει 225 η΄245 αλογατα αντιστοιχα. χλομω για παραπανω. θελει πολλα περιφερειακα, και παλι δυσκολα.

εχω κανει την μετατροπη σε golf.

Link to comment
Share on other sites

1ον) Μισο για να μην τρελαθουμε, οταν εγραφα οτι.... ''αλλα και με το ''μαγικο'' 5αρι σαζμαν....'' το εγραφα ειρωνικα (οχι ολο, μονο το τμημα για το σαζμαν) οπως διεκρινα οτι ηταν και τα σχολια καποιων αλλων, ελπιζοντας οτι θα το πιασετε... αλλααα..... :unsure::huh: Μαλλον δεν :) Και βεβαια δεν εχει καμια σχεση η τελικη ιπποδυναμη με το κιβωτιο μεταδοσης ακομη και αν αυτο φτιαχνεται και ανηκει στην NASA :lol:

2ον) Επειδη η συζητηση εχει παει αλλου και εγω αλλα ηθελα να ξερω και εσεις αλλα ρωτατε, μενουμε στο οτι το μοτερ που θα βαλω ειναι το κλασικο 1.8 Τ με τα 180 hp :excl: Το τι θα κανω εγω απο εκει και περα και αν θα το κανω και αν γινετε ειτε 240 ειτε 280 ειτε 1400 αλογα ειναι δικο μου θεμα :excl: Την δοκιμασε ομως μεχρι τωρα κανεις την εν λογω μετατροπη? Αυτο με καιει εμενα?

Υ.Γ Ρε black_golf εχεις κανει την μετατροπη που σκοπευω να κανω και εγω? Αντιμετοπισες καποια ιδιαιτερα προβληματα κατα τη διαρκεια της μετατροπης? Ποσος χρονος χρειαστηκε συνολικα? Υπηρξαν προβληματα κατοπιν?

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Η μετατροπή είναι σχετικά απλή για κάποιον που κατέχει το άθλημα... οι βάσεις είναι οι ίδιες οπότε δε χρειάζεσαι κόψε ράψε και το μόνο που θέλει στοιχειώδες μυαλό είναι το πάντρεμα στις πλεξούδες απο το ένα αυτοκίνητο στο άλλο. Η συγκεκριμένη μετατροπή αν γίνει απο γνώστη δεν φαίνεται καν οτι είναι μετατροπή... Αν ο κινητήρας είναι οκ δε θα χεισ κανένα πρόβλημα εφόσον μπεί με όλα του τα παρελκόμενα πάντα. Είναι το λιγότερο που πρέπει να σε ανησυχεί.... όσο για τα υπόλοιπα εμείς σου λέμε κάτι απλά για να είσαι ψιλιασμένος....

όσο για το κιβώτιο διάβασε τι έχεις γράψει και αν γνωρίζεις ελληνικά καλύτερα απο τα γερμανικά θα δείς οτι υπονοείται οτι τα άλογα προέρχονται απο σφυρύλατα, βαλβίδες, κάτι που δεν κατάλαβες και κιβώτιο........ Πάντως σε τεστ του ορα με τους 180 ίππους λέγανε οτι έχει πρόβλημα στο να περάσει τα άλογα στο δρόμο γι αυτό και σε ρώτισα πόσο μάλλον για τα παραπάνω....

Link to comment
Share on other sites

Εγραψα επισης σε προηγουμενο ποστ οτι εκτος απο σφυρηλατα πιστονια και βαλβιδες και και και.... ''μπορουμε (τα 270-280 αλογα) με την δικη του τουρμπινα απλα ανεβαζοντας τα bar στο 1.2 ή 1.4''... αλλα ουτε αυτο το ειδατε? Τελος παντων, γινετε δεν γινετε θα το δουμε τον Φλεβαρη... :) Για ολα τα αλλα εγω εχω βρει τον Γερμανο μου! worthy.gifworthy.gifworthy.gif Θα δουμε και πως θα περασουμε την ιπποδυναμη αυτη στο δρομο... music.gif

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ Προς arci_20vt εγραψες... ''όσο για το κιβώτιο διάβασε τι έχεις γράψει και αν γνωρίζεις ελληνικά καλύτερα απο τα γερμανικά θα δείς οτι υπονοείται οτι τα άλογα προέρχονται απο σφυρύλατα, βαλβίδες, κάτι που δεν κατάλαβες και κιβώτιο........''

Εκει διπλα στην λεξη κιβωτιο, στο δικο μου ποστ, εχω βαλει μια φατσουλα που ξεκαρδιζεται στο γελιο για να δειξω ειρωνια.... Ε-Λ-Ε-Ο-Σ :)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τον φάγατε τον άνθρωπο... Τ'ο' χουμε γλωσσοφάει το μοτέρ ακόμα δεν μπήκε...

Πρώτα απο όλα, να πώ ΕΓΩ τί κατάλαβα... Εγώ κατάλαβα οτι το μοτέρ πάει για να ενισχυθεί η αντοχή του και να αλλάξει το σασμάν. Σαν πιστοί οπαδοί των τουρμπάτων, δεν πρόκειται να του δώσουν τίποτα όλα αυτά. ΑΠΛΑ, θα του ενισχύσουν το μοτέρ έτσι ωστε να ΑΝΤΕΧΕΙ τετρακόσια άλογα, και απο κεί και πέρα, ας κόψει το λαιμό του να τα βγάλει...

Απο κεί και πέρα, το ποιά τουρμπίνα έχει πάνω και το πόσα άλογα μπορεί να βγάλει (και με τί μαγικά), είναι άσχετο θέμα που δεν ξέρω τί μας αποασχολεί. ΟΤΑΝ έρθει, θα δούμε τί πίεση μπορεί να σηκώσει, και κατα συνέπεια πόσα άλογα μπορεί να βγάλει, 150 ή 300 ή 5.000. Αν ο Γερμανός υποστηρίζει 270 άλογα, μαγκιά του, αρκεί να τα βγάλει. ΑΛΛΑ απο ότι κατάλαβα, αντοχή πουλάει και όχι άλογα. Αμα αντέχει το μοτέρ, αλλάζεις τουρμπίνα - intercooler και βγάζεις όσα θέλεις...

Επίσης το αν μπορεί να τα περάσει στο δρόμο, "μάλλον" δεν θα μπορεί, αλλά είναι επίσης άλλο θέμα. Απλά φίλε Στέφανε βλέπω 1η-2α-3η να τις αφήνεις κάτω :) ...

Και το σασμάν μπορεί να είναι περίπου οτιδήποτε. Μέχρι custom... Ποιός ξέρει? Και στην τελική τί σημασία έχει? Αρκεί να αντέχει...

Καλορίζικο. Καί, όπως και νάχει, καλά να γίνει η μετατροπή, και μετά θα κάνεις παπάδες...

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειλικρινα ευχομαι να βγαλει οτι θελει ο Στεφανος αλλα αρχικα τα ελεγε καπως μπερδεμενα και μετα τα ξεδιαλυνε.

Θα φτιαξει εναν κορμο ενισχυμενο , θα τον τεσταρει για 10000 χλμ εικονικα στο δυναμομετρο με μεγαλη τουρμπινα χταποδι βενζινες κλπ , μετα θα βγαλει την μεγαλη τουρμπινα και θα βαλει ΚΚΚ 03 s και θα βγαλει 270 αλογα.

Οταν θα το κανει θα το μαθουμε και εμεις ευχομαι.

Απο σασμαν δεν εχω καταλαβει τι θα βαλει ακομα.

Οσο για την δυναμη υπαρχουν καποιοι τροποι αλλα δεν γινονται και θαυματα.

Ενα μπλοκε βοηθαει καθως και 18 ρες με φαρδυ λαστιχο και ενα boost controler με χαμηλη πιεση το πολυ 0.7.

Ομως οι μικρες τουρμπινες εχουν το εξης ιδιωμα.

Βγαζουν πολυ ροπη χαμηλα και σπανε την προσφυση για πλακα.

Αυτο δεν γινεται να αποφευχθει.

Πανω απο 240 αλογα σε μπροστοκινητο δεν γινεται να μην χαλασουν το κρατημα.

Στεφανε γιατι αλλαζεις βαλβιδες ;

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Δλδ ένα νορμάλ κατα τάλλα μοτέρ εσύ θεωρείς λογικό να το δέσεις που όποιος έχει διαβάσει πόσο κοστίζει έμβολα, ελατήρια βαλβίδες χιτώνια κλπ πράγματα πανάκριβα και χωρίς την εργασία σε περίπτωση που τύχει και το δυναμώσεις....?Απλά μου φαίνεται τραβηγμένο ρε παιδιά sorry κ στο φινάλε αν κάποια στιγμη΄θες να το κάνεις drag machine το bora δεν κάνει λόγω εικόνας και βάρους.... τεσπα σου εύχομαι να είναι όλα έτσι και να πάνε όλα καλά.... πάντως τα μπροστιοκίνητα 180άρια α στάδιο έχουν πρόβλημα στο να περάσουν τη δύναμη πόσο μάλλον με 280 άλογα... το μπλοκέ κάνει δουλειά αλλά μη φανταστείτε τπτ τρελό σε συνθήκεσ δρόμου... αν σπάσει η πρόσφυση που με τέτοιες ροπές σπάει αμέσως απλά αντι να κάνει διαφορικό και να σπινάρει ο ένας τροχός σπινάρουν κ οι 2 και πας ίσια.... στη βροχή είδικά να δείς...η οδήγηση με μπλοκέ στο δρόμαο και ειδικά σε ελληνικό δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο και αλλάζει τελείως η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Να μαι παλιιιιιι tongue.gif

Φιλε GOLF IVt με ρωτησες... ''Στεφανε γιατι αλλαζεις βαλβιδες ;''

Και για να ειμαι ειλικρινης, δεν εχω καταλαβει ακριβως τον λογο, αλλα υποτιθεται πως με τις μαμισιες βαλβιδες θα ειχα προβλημα αν καποια στιγμη αλλαζα τουρμπινα και ανεβαζα την ιπποδυναμη ανω των 300 hp και θα ηθελε ξανα ανοιγμα το μοτερ :) Ενω με τις νεες βαλβιδες (καποιου ειδικου μεταλλου με μεγαλη αντοχη) δεν προκειται να αντιμετωπισω κανενα προβλημα μου ειπανε :thumbsup: Ψεματα ή αληθεια εγω ειλικρινα δεν ξερω... ισως εσεις να ξερετε κατι παραπανω, αλλα κατι παρομοιο ακουσα και απο αλλον βελιωτη, Ελληνα και γνωστο στον χωρο :whistling: Εχετε ακουσει εσεις τιποτα σχετικο?

Αυτο που μου εχει πει παντως και ο Γερμανος φιλαρακος μου (''για ενα πιο σωστο αποτελεσμα και για να μην χρειαζομαι συνεχως καινουρια λαστιχα'', οπως ειχε αναφερει χαρακτηριστικα) και που βλεπω να συζητατε και εσεις, προτεινοντας διαφορες λυσεις (βαζοντας με εκ νεου σε σκεψης) ειναι η πιθανοτητα να χρειαστει να βαλω το συστημα 4motion απο Bora 2.8 V6 :whistling: Βεβαια ετσι θα ανεβασω το συνολικο κοστος πανω απο τα 7.000€ πραγμα το οποιο και θελω να αποφυγω :baby: Το αυτοκινητο θα φοραει 18αρες ζαντες με 225/40 λαστιχα Continental Sport Contact II, δεν ειναι αρκετο αυτο μεχρι τα 240 αλογα για μια καλη προσφυση? Ο Γερμανος ειπε οτι υπαρχει λυση ακομη και αν εχουμε μονο μπροστινη κινηση, αλλα οτι θα ηταν καλυτερα εαν βαζαμε το συστημα που προαναφερα :rolleyes: Δεν εξηγησε τι ακριβως σκοπευει να κανει, απλα εφυγε μουρμουριζοντας στο γραφειο του και αρχισε να κραταει κατι σημειωσεις και το θεμα εμεινε εκει εκ τοτε :baby:

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν βαλβιδες που βελτιωνονται,σε θεματα αντοχης για να μη στραβωνουν απο τα θερμικα φορτια, τισ λενε βαλβιδες νατριου και αυτοψυχονται με σκονη νατριου, η οποια απο9ρροφαει θερμοτητα, θερμοτητα η οποια αποθθηκευεται στο νατριο και υσγροποιειται, με αποτελεσμα να αντεχει σε θερμοκρασιεσ ανω των 900οC. Μust των σοβαρων μετατροπων :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.