Jump to content
Guest kostas3650

Αλλαγή μηχανής

Recommended Posts

Guest arci_20VT4

Αν θες να κρατίσεις το αυτοκίνητό σου ξέχνα την τετρακίνηση πρέπει να κόψεις και να ράψεις όλο το αυτοκίνητο στην κυριολεξία....Είναι εντελώς αλλο.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν βαλβιδες που βελτιωνονται,σε θεματα αντοχης για να μη στραβωνουν απο τα θερμικα φορτια, τισ λενε βαλβιδες νατριου και αυτοψυχονται με σκονη νατριου, η οποια απο9ρροφαει θερμοτητα, θερμοτητα η οποια αποθθηκευεται στο νατριο και υσγροποιειται, με αποτελεσμα να αντεχει σε θερμοκρασιεσ ανω των 900οC. Μust των σοβαρων μετατροπων :thumbsup:

Καταρχας καμια βαλβιδα δεν στραβωνει απο θερμικο φορτιο. Απλα κοβεται.

Μακαρι να στραβωνε δηλαδη γιατι αμεσως θα καταλαβαινες οτι κατι δεν παει καλα απο την απωλεια συμπιεσης.

Ο 20 vt εχει ετσι και αλλιως βαλβιδες νατριου στην εξαγωγη οπως και παρα πολλα αλλα μοτερ σημερα ( σχεδον τα περισσοτερα).

Ο λογος που αναφερεις ειναι αυτος.

Οι aftermarket βαλβιδες που πωλουνται ειναι ατσαλινες κατα κανονα η και καποιες αλλες προσμιξεις και στο μεγαλυτερο ποσοστο δεν ειναι νατριου οι εξαγωγης μιας και ηδη το μεταλλο αντεχει 1200 ° c χωρις προβλημα.

Εγω ρωταω λοιπον γιατι αλλαζει βαλβιδες μιας και εχω παρα πολλα πολλα παραδειγματα 20 vt με 400 + αλογα που δεν εχουν παρουσιασει ποτε προβλημα στις βαλβιδες.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ Ρε black_golf εχεις κανει την μετατροπη που σκοπευω να κανω και εγω? Αντιμετοπισες καποια ιδιαιτερα προβληματα κατα τη διαρκεια της μετατροπης? Ποσος χρονος χρειαστηκε συνολικα? Υπηρξαν προβληματα κατοπιν?

φιλε μου το πηρα ετοιμο το αμαξι απο φιλο. αποσο ξερω δεν πηρε καιρο. το κυριοτερο ειναι να ξερεισ αν εχουν αλλαχτει οι ιμαντες.

αφου θα σου φερει το μοτερ να σου φερει και την πλεξουδα του ολοκληρη για να μην παντρευεις πλεξουδες.

αν μπορει να σου φερει και το κοντερ του τροπετου γιατι με το δικο σου μαλλον θα εχεις προβλημα. εγω ειχα.

επιπλεον να δει αν ειναι συμβατο το κοντερ με τα παραθυρα σου γιατι εμενα μου τα μπλοκαρε.

πωτα τι τουρμπινα φοραει, για να σου πω αν εινα με τα 150 η΄ με τα 180.

και πωτα και τι γκαζι εχει. το κ@υλα (ντιζατο) η΄ την πατατα(ηλεκτρικο).

Link to comment
Share on other sites

Μαζι με το μοτερ ερχετε και ο δικος του εγκεφαλος αλλα και οι πλεξουδες του love.gif Δεν εχω μιλησει ομως μαζι του καθολου για το ταχυμετρο... Και να που βγηκε ειδηση, αν και πρωτη φορα ακουω να υπαρχει προβλημα με τους μηχανισμους των παραθυρων, λογο του ταχυμετρου! Το προβλημα σου το δημιουργησε το παλιο κοντερ ή το καινουριο? Οταν ελυσες το προβλημα χρειαστηκες να αλλαξεις και στροφομετρο? Πιστευω παντως πως ο δικος μου θα εχει φροντισει να ερθουν και τα καταλληλα οργανα, αν και καλου-κακου θα το τσεκαρω στην πρωτη ευκαιρια :D Το μοτερ που φερνω ειναι αυτο με τα 180 αλογα, αλλα ερχετε τσιπαρισμενο και με καποια επιπλεον εξτρα :lol: Οσο για τις βαλβιδες που με ρωτατε... εφοσον εκεινος λεει οτι θα τις αλλαξουμε επειδη ετσι πρεπει, εγω παω πασο και απλα τις αλλαζουμε :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μαζι με το μοτερ ερχετε και ο δικος του εγκεφαλος αλλα και οι πλεξουδες του love.gif Δεν εχω μιλησει ομως μαζι του καθολου για το ταχυμετρο... Και να που βγηκε ειδηση, αν και πρωτη φορα ακουω να υπαρχει προβλημα με τους μηχανισμους των παραθυρων, λογο του ταχυμετρου! Το προβλημα σου το δημιουργησε το παλιο κοντερ ή το καινουριο? Οταν ελυσες το προβλημα χρειαστηκες να αλλαξεις και στροφομετρο? Πιστευω παντως πως ο δικος μου θα εχει φροντισει να ερθουν και τα καταλληλα οργανα, αν και καλου-κακου θα το τσεκαρω στην πρωτη ευκαιρια :blink: Το μοτερ που φερνω ειναι αυτο με τα 180 αλογα, αλλα ερχετε τσιπαρισμενο και με καποια επιπλεον εξτρα :thumbsup: Οσο για τις βαλβιδες που με ρωτατε... εφοσον εκεινος λεει οτι θα τις αλλαξουμε επειδη ετσι πρεπει, εγω παω πασο και απλα τις αλλαζουμε :)

ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΟΝΤΕΡ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ.

ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΚΚ03. ΔΟΥΛΕΥΩ 1.4 ΚΑΙ 1.2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 200 ΑΛΟΓΑ. ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιποοοον να μαι και παλι :) Παραθετω φωτο για να δειτε τι εχω κανει εως τωρα σε ενα απλο 1400αρι το οποιο αγορασα μεταχειρισμενο φετος τον Ιουλιο και ποσο το αλλαξαν αυτες οι αλλαγες ;) Μεσα σε τρεις μηνες (απο 12 Ιουλιου εως και σημερα) μπηκε δερματινο σαλονι, ζαντες 18 ιντσων με τα αναλογα λαστιχα και φιμε τζαμια.... Συντομα ακολουθουν μοτερ και σετ σποιλερ love.gifpost-2248-1129553918_thumb.jpgpost-2248-1129553964_thumb.jpgpost-2248-1129554072_thumb.jpgpost-2248-1129554135_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εδω μιλαμε για τον Οτο Ρεχαγκελ στις VW μετατροπες! new_lol.gif

Μηπως τελικα ο Ελληνας θελει το γερμανο του?

χεχε....

Με το νομικο θεμα τι γινεται της μετατροπης?

Τι θα δηλωσεις στο υπουργειο μεταφορων?

Link to comment
Share on other sites

Για να σου πω την αληθεια με το θεμα της δηλωσεις αλλαγης κινητηρα εχω μπερδευτει λιγακι!!! Υπαρχουν καποιοι που μου λενε να μην τον δηλωσω γιατι θα μπλεξω και εχει πολυ χαρτομανη και οτι με 200€ θα τον περναω ανετα απο ΚΤΕΟ... και υπαρχουν και οι αλλοι που μου λενε να τον δηλωσω ωστε να μην μου γινει κατασχεση σε περιπτωση που με πιασουν με μεγαλυτερο μοτερ απο αυτο που θα αναγραφει η αδεια του αυτοκινητου! Προς το παρων προσανατολιζομαι στο να τον δηλωσω παντως για να εχω και το κεφαλι μου ησυχο!!!

Link to comment
Share on other sites

και καλα θα κανεις γιατι αντε και περασες κτεο.αν σε σταματησει κανενας κολλημενος μπατσουλης τι του λες?παρε 100€ και ασε με να φυγω?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η καλύτερη λύση είναι τρομπέτο. Να έχει όλα τα πράγματα πάνω και μην ψάχνεσαι. Διαφορετικά αν πάρεις μόνο τη μηχανή έχεις πολλές πιθανότητες να μη δουλέψει σωστά ποτέ το μοτέρ. Υπάρχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες που δεν τις ξεπερνάς και θα τραβιέσαι συνέχεια χωρίς να μπορείς να βρεις λύση στα προβλήματα.

Δεν είναι απλή υπόθεση η μετατροπή από 1.4 σε 1.8 Τ.

Και θέλει και μάστορα με αρ....δια......διαφορετικά θα κλαις τα ευρώ σου!!

Το κόστος πάντως πάει ψηλά....δεν είναι απλή υπόθεση.

Link to comment
Share on other sites

Guest savvas1802

Παιδιά έχω ένα MK2 Jetta του '89. Ξέρει κανείς άν γίνεται να βάλω ένα VR6 μοτέρ? Γιατί στο ίδιο μοντέλο του Golf γίνεται. :)smurf2.jpg

Το θεμα σου εχει μεταφερθει εδω.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην καλωσορισες.

Πηγαινε αν θελεις και απο την γνωριμια νεων μελων να μας χαιρετησεις και επισημα.χεχε

Σχετικα με την απορια σου,φυσικα και γινεται και το αμαξι απλα θα πηγαινει κορυφαια!!

Link to comment
Share on other sites

Pαιδιά εχω μια απορία αν ειναι ευκολο διαφωτίστε με. Ο πατέρας μου έχει το Vento 1.4 του '93 το 8V B) . Πόσους ύππους έβγαζε αυτό, προσοχή όμως ήταν από τα πρώτα Vento γιατί αργότερα έβγαλε με καινούργια διαφορετική μάσκα και αν δεν κάνω λάθος έκαναν και κατι αλλαγές στο κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.