Jump to content
dj_liakos

Beltiosh Golf Iv 1.6

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά. Έχω ενα GOLF IV 1.6 16V εφτιαξα κάποια πράγματα και θέλω κάτι παραπάνω. Σκεύτικα να βάλω COMPRESOR επιδί το διάβασα σε ένα περιοδικο για το με τα 101 HP. Ομως δεν ξέρω αν θα ταιριάξει σεμένα και τι χριάζετε.

Τώρα έχω

- Πρόγραμμα

- Χταπόδι και εξάτμιση μέχρι πίσω

- Φίλτρο ελευθέρας ροής

- Ρυθμιστη πίεσης βενζίνης στα 3 bar

- SPRINT BOOSTER

Θέλω να βάλω

- COMPRESOR απο MINI COOPER S

- Πιστόνια σφυρίλατα

- Φλάντζα κεφαλής

- Να βγάλω το ηλεκτρόγκαζο

- Δεν ξέρω αν το POLO 16V έχει ποιο άγριους εκεντροφόρους για να τους έβαζα

- Και αν ταιριαζει κανένα 6άρι σαζμάν για το μοτερ μου.

Ευχαριστώ προκαταβολικά και θα περιμένω καποια συμβουλή....

Edited by dj_liakos
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά. Έχω ενα GOLF IV 1.6 16V εφτιαξα κάποια πράγματα και θέλω κάτι παραπάνω. Σκεύτικα να βάλω COMPRESOR επιδί το διάβασα σε ένα περιοδικο για το με τα 101 HP. Ομως δεν ξέρω αν θα ταιριάξει σεμένα και τι χριάζετε.

Τώρα έχω

- Πρόγραμμα

- Χταπόδι και εξάτμιση μέχρι πίσω

- Φίλτρο ελευθέρας ροής

- Ρυθμιστη πίεσης βενζίνης στα 3 bar

- SPRINT BOOSTER

Θέλω να βάλω

- COMPRESOR απο MINI COOPER S

- Πιστόνια σφυρίλατα

- Φλάντζα κεφαλής

- Να βγάλω το ηλεκτρόγκαζο

- Δεν ξέρω αν το POLO 16V έχει ποιο άγριους εκεντροφόρους για να τους έβαζα

- Και αν ταιριαζει κανένα 6άρι σαζμάν για το μοτερ μου.

Ευχαριστώ προκαταβολικά και θα περιμένω καποια συμβουλή....

σου περισευουν 10.000 για πεταμα?

για να πας που?στα 180-200?

δεν θα αντεξει ο κορμος φιλε...

ειναι απο αλουμινιο...

μεγαλες θερμοκρασιες και πιεσεις...

αστο καλυτερα!

αντε και τα βαλες.... μετα θες και μεγαλα φρενα καλα αμορτισερ μπαρες αντιστρεπτικες...μπλοκε?

ειναι πολλα και παει μακρια η βαλιτσα με τεραστια ρισκα....

πουλα το....

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

Aν ειναι να δωσεις τοσο λευτα οπως σου ειπε και ο φιλος Dubber_xronis πουλα το και παρε turbato!Ή αν γουσταρεις το αμαξι και θες αυτο με 5000-6000 χιλιαρικα πετα του εναν 20vt πανω ειναι της μοδας πλεον tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

sostos o xronis !

file mou tha doseis polla lefta kai den tha ftaseis kan ta 180!

vale ena 18t na ksemperdeveis !

tha sou vgei ta idia xrimata kai an psaxtis kai ligaki mporei na einai kai ftinoteri lisi aprovlimatisti kai 180 mama!

filtro programma eksatmisi 240hp

vevaia i lisi enos moter s3 einai oti kalitero!afto eho kanei kai ego!

pantos oti kai an apofasiseis dialekse SOSTO mastora giati iparxoun poloi tsarlatanoi ston horo!!!!

PROSOXI!!!!!

Link to comment
Share on other sites

sostos o xronis !

file mou tha doseis polla lefta kai den tha ftaseis kan ta 180!

vale ena 18t na ksemperdeveis !

tha sou vgei ta idia xrimata kai an psaxtis kai ligaki mporei na einai kai ftinoteri lisi aprovlimatisti kai 180 mama!

filtro programma eksatmisi 240hp

vevaia i lisi enos moter s3 einai oti kalitero!afto eho kanei kai ego!

pantos oti kai an apofasiseis dialekse SOSTO mastora giati iparxoun poloi tsarlatanoi ston horo!!!!

PROSOXI!!!!!

+100000000000000

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Και εγώ το 1,6 είχα και του έβαλα πάνω το s3 με 225ps και το έχω ευχαριστηθεί έχω ένα μόνιμο χαμόγελο. :lol: :lol: :lol:

Mην ασχολείσαι με αυτο το moter φιλαράκι.

Link to comment
Share on other sites

Αν φοράς μοτέρ σαν το 16άρι BCB με τα 105 άλογα, το καπάκι είναι ίδιο με τα 14άρια ΒΒΖ 101ps. Με έκκεντρα + ΦΠΕ+ εισαγωγή από polo 6N GTI και ροϊκή πάς γύρω στα 135-140 άλογα. Φρένα βάζεις από το golf gti ίδιας γενιάς, και ένα σετάκι AP coilovers με 400-500 ευρώ και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη με 5000 κανεις ολικη μετατροπη ?ολα ετοιμα??

Πολλά είπες, γύρω στα 700 έκκεντρα, 200 μαξ η εισαγωγή μτχ, πρόγραμμα διόρθωση κανά 200άρι μαξ, ροϊκή + εργασία με λάδια ξύδια κλπ κανά 500άρικο. Άρα έχουμε 1600 + ανάρτηση + φρένα = 2500€

Φυσικά το άλλο είναι σαν μαμά 4άρι gti με 5000, αν δεν χρειαστεί στην πορεία κάτι παραπάνω...

Edited by KDOURIS
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά. Έχω ενα GOLF IV 1.6 16V εφτιαξα κάποια πράγματα και θέλω κάτι παραπάνω. Σκεύτικα να βάλω COMPRESOR επιδί το διάβασα σε ένα περιοδικο για το με τα 101 HP. Ομως δεν ξέρω αν θα ταιριάξει σεμένα και τι χριάζετε.

Τώρα έχω

- Πρόγραμμα

- Χταπόδι και εξάτμιση μέχρι πίσω

- Φίλτρο ελευθέρας ροής

- Ρυθμιστη πίεσης βενζίνης στα 3 bar

- SPRINT BOOSTER

Θέλω να βάλω

- COMPRESOR απο MINI COOPER S

- Πιστόνια σφυρίλατα

- Φλάντζα κεφαλής

- Να βγάλω το ηλεκτρόγκαζο

- Δεν ξέρω αν το POLO 16V έχει ποιο άγριους εκεντροφόρους για να τους έβαζα

- Και αν ταιριαζει κανένα 6άρι σαζμάν για το μοτερ μου.

Ευχαριστώ προκαταβολικά και θα περιμένω καποια συμβουλή....

ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ!!

ΑΧΧΑΧΑ

ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1. ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΜΠΟΥΣΤΕΡ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ Η' ΜΑΛΑΚΙΕΣ??ΚΑΙ ΤΙΜΗ!!

2. ΕΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ , ΤΣΑΜΠΑ ΔΟΥΛΕΙΑ??

3. ΤΟΥ ΛΕΣ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ , ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΔΕΣ??

4. ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΡΟΗΣ???ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ??ΤΙΜΗ??

5. ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΩ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕ 3ΜΠΑΡ??

ΕΓΩ ΕΧΩ

1,6 16ν ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΥΠΟ

ΕΒΑΛΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΙΝΟΧ ΑΠΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ BILSTEIN ΚΙΤΡΙΝΑ ΧΟΝΤΡΟΜΠΟΥΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ H&R

Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΛΙΓΟ

ΝΑ:

1, ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΠΑΚΙ ΜΗΧΑΝΗΣ

2, ΡΟΙΚΗ

3, ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ

4, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ!!

5, ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ...

ΕΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΑΓΑΖΙΑ

ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΑΠΟ ΜΙΝΙ??ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ??

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ 6ΑΡΙ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΒΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΟΝ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ 1,6!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.