Guest nt7561 Posted January 6, 2005 Report Share Posted January 6, 2005 Ρε παιδιά έχω την εξής απορία. Έχω παρατηρήσει ότι οι σχέσεις του σασμάν μου, είναι πάρα πολύ κοντές. Τις είχα μετρήσει κάποια φορά με ένα φίλο μου με Peugeot Rallye και είδαμε ότι είχα πιο κοντές σχέσεις από αυτόν. Όσον αφορά τα ''μπαμ'' όλα καλά, αφού το αυτοκίνητο φεύγει αρκετά γρήγορα, απλά αλλάζεις πολύ γρήγορα σχέσεις, όσον αφορά όμως την τελική, άστα να πάνε αφού η πέμπτη πιάνει πολύ εύκολα κόφτη (187 km/h). Δεν ξέρω αν κάποιος άλλος με 6n έχει παρατηρήσει το ίδιο στο δικό του αυτοκίνητο, αλλά σκέφτομαι μήπως να άλλαζα τη σχέση μετάδοσης για την πέμπτη, να μακρύνει λίγο βρε αδερφέ!!? Το αυτοκίνητο μου πληροφοριακά είναι γερμανικών προδιαγραφών (φερμένο από Γερμανία καινούργιο). Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει κάτι ανάλογο με αυτό που σκέφτομαι να κάνω. Pls anwer me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 8, 2005 Report Share Posted January 8, 2005 To οτι εχεις τετοιο σασμαν θα επρεπε να το θεωρεις τυχη. Εγω για να παρω το κοντο κωρονοπηνιο της motorsport πληρωσα και 150 χιλιαρικα. Για το γραναζι της 5ης ψαχνω ακομα για κατι καλο (αφου μου ειπαν για ενα φτιαχτο γραναζι χωρις εγγυηση) και οταν το βρω θα εισαι ο πρωτος που θα ειδοποιησω. Παντως αν θελεις να το μακρυνεις δοκιμασε ενα κωρονοπηνιο απο καποιο 100 ps ή και καποιο μακρυτερο απο κανα 1000αρι, πραγμα που δεν θα το δοκιμαζα καν. Χαλανε τετοιες σχεσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 8, 2005 Report Share Posted January 8, 2005 Ξέρω είναι καλή φάση αυτό το σασμάν αλλά στην εθνική πρέπει να είσαι συνέχεια ψηλά στις στροφές για να έχεις μια ικανοποιητική ταχύτητα. Αν θυμάμαι καλά στα 140 χλμ έχω 5000 στροφές, δεν θυμάμαι ακριβώς. Θα το κοιτάξω και θα σου πω σίγουρα. Πάντως αν μάθεις κάτι pls πες το μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simis Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 το 100αρι εχεις? εγω εχω πιασει 185 με το 75(8v) και ο κινητηρας μου ηταν στις 5200 περιπου αλλα δεν ροπαρε αλλο Κορωνοπηνιο ρε παιδια αν αλλαχτει ποσο κοντυτερο θα γινει το σασμαν? Το δικο μου βγαζει 45 πρωτη στις 5800(κοφτες), 80 δευτερα,130 τριτη,αν το αλλαξω ποσο θα κοντυνει? Εχουν βγει καποια στανταρτς ή το φτιαχνεις οσο θες? Που γινονται αυτες οι δουλειες? Οπως καταλαβαινεται δεν το εχω ψαξει καθολου το θεμα και με ενδιαφερει ετσι για τις εγκυκλοπαιδικες μου γνωσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Το δικο μου εχει 40 1η 70 2α 120 3η 160 4η 195 5η και με 8150 στρ. Τωρα απο οσο ξερω ειναι δυο τρια στανταρ κωρονοπηνια στην αγορα αλλα παντα θα υπαρχει και καποιος που μπορει να πειραματιζεται με τα γραναζακια (για αποτελεσμα δεν ξερω και δεν συνιστω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 το 100αρι εχεις?εγω εχω πιασει 185 με το 75(8v) και ο κινητηρας μου ηταν στις 5200 περιπου αλλα δεν ροπαρε αλλο Κορωνοπηνιο ρε παιδια αν αλλαχτει ποσο κοντυτερο θα γινει το σασμαν? Το δικο μου βγαζει 45 πρωτη στις 5800(κοφτες), 80 δευτερα,130 τριτη,αν το αλλαξω ποσο θα κοντυνει? Εχουν βγει καποια στανταρτς ή το φτιαχνεις οσο θες? Που γινονται αυτες οι δουλειες? Οπως καταλαβαινεται δεν το εχω ψαξει καθολου το θεμα και με ενδιαφερει ετσι για τις εγκυκλοπαιδικες μου γνωσεις. ← Έχω βάλει μοτέρ 1.600 8v με τα 103 άλογα. Πριν ήταν 1.400. Εμένα ακόμα και στον κόφτη (με 5η) έχει ακόμα δύναμη κια αυτό είναι που μου τη δίνει. Αν δεν ρόπαρε δεν θα με ένοιαζε και πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simis Posted January 20, 2005 Report Share Posted January 20, 2005 Αυτο που εκανες φιλε ειναι καλη μετατροπη. Εχει αντοχες. Απο τι αμαξι εβαλες? ποσο σου πηγε η ολη μετετροπη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 20, 2005 Report Share Posted January 20, 2005 Αυτο που εκανες φιλε ειναι καλη μετατροπη. Εχει αντοχες.Απο τι αμαξι εβαλες? ποσο σου πηγε η ολη μετετροπη? ← Έβαλα μοτέρ από GOLF 3 (με το ίδιο έβγαινε και το Polo 1,6) και η μετατροπή μου πήγε 600.000 δρχ. (μου την έκανε πολύ κολλητός μου μηχανικός) Όσο για την αντοχή που λες, δεν το συζητώ. Το σκίζω και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Να σκεφτείς ότι λόγω τρεξίματος (υποχρεώσεων), είχα να κοιτάξω τα λάδια, ένα ολόκληρο χρόνο. Όταν τα κοίταξα δεν είχε κάψει σταγόνα. Γλύτωσα σου λέω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 file simis 185 me 8v!!!!! telika posa aloga exoun ta 6n !?? 60 h 75 egw exw ena 6n 1,4 99 montelo to exw parei metax. kai den paei panw apo 145 xlm kapou eki arxizei kai ta fthnei to moteraki den mpwrei na paei allo gi'auto kai 8elw na alaksw moter. lete na paizei tipote allo? pantos kai emena to sasman mou einai idio me tou nt7561 akribws ta idi xlm bgazoume ektos apo thn 5 pou egw mexi 150 me poli zori thn exw paei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest panos25 Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Έβαλα μοτέρ από GOLF 3 (με το ίδιο έβγαινε και το Polo 1,6) και η μετατροπή μου πήγε 600.000 δρχ. (μου την έκανε πολύ κολλητός μου μηχανικός)Όσο για την αντοχή που λες, δεν το συζητώ. Το σκίζω και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Να σκεφτείς ότι λόγω τρεξίματος (υποχρεώσεων), είχα να κοιτάξω τα λάδια, ένα ολόκληρο χρόνο. Όταν τα κοίταξα δεν είχε κάψει σταγόνα. Γλύτωσα σου λέω!!! ← να σημειωσουμε κατι: το 1,6 απο golf 3 δεν εχει καμια σχεση με το μοτερ 1,6 απο πολο. μοιαζουν αλλα δεν ειναι ιδια. το πρωτο εχει κωδικο ΑΕΚ και το δευτερο ΑΕΕ η ΑΕΑ. εσυ μαλλον φορας το ΑΕΕ η ΑΕΑ γιατι αυτο φοραω και γω. το 1,6 το συναντας πολυ σε πολο καντυ, την κλουβα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Για να καταλάβω έχεις κρατήσει το κιβώτιο απο το 1400...οπότε λογικό φοράς κιβώτιο απο αυτοκίνητο με 60 άλογα σε άλλο με 103...και έδωσες 600 χιλιάρικα μόνο για μοτέρ και ο τύπος είναι ακομα φίλος σου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 (edited) Λογικα τοσο πρεπει να πηγε ολη η δουλεια μαζι και με service. Edited January 25, 2005 by Blackadder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 να σημειωσουμε κατι: το 1,6 απο golf 3 δεν εχει καμια σχεση με το μοτερ 1,6 απο πολο. μοιαζουν αλλα δεν ειναι ιδια. το πρωτο εχει κωδικο ΑΕΚ και το δευτερο ΑΕΕ η ΑΕΑ. εσυ μαλλον φορας το ΑΕΕ η ΑΕΑ γιατι αυτο φοραω και γω. το 1,6 το συναντας πολυ σε πολο καντυ, την κλουβα. ← Για τον κωδικό δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν τον θυμάμαι. Όσο για την διαφορά μεταξύ Polo & Golf που αναφέρεις, δεν την ήξερα Για να καταλάβω έχεις κρατήσει το κιβώτιο απο το 1400...οπότε λογικό φοράς κιβώτιο απο αυτοκίνητο με 60 άλογα σε άλλο με 103...και έδωσες 600 χιλιάρικα μόνο για μοτέρ και ο τύπος είναι ακομα φίλος σου??? ← Λογικα τοσο πρεπει να πηγε ολη η δουλεια μαζι και με service. ← α. Ναι κράτησα το ίδιο κιβώτιο β. Τόσο κόστισε το μοτέρ, άνοιγμα-έλεγχος και service του μοτέρ, καθώς και καινούργιος δίσκο πλατώ και φυσικά η τοποθέτηση. Πιστεύω ότι η τιμή είναι πάρα πολύ καλή, οπότε ναι είναι ακόμα φίλος μου!!! Στην τελική εσύ τι τιμή θα έβρισκες για όλα τα παραπάνω? (φιλικά ρωτάω ε, μην παρεξηγηθώ!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest panos25 Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Για τον κωδικό δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν τον θυμάμαι. Όσο για την διαφορά μεταξύ Polo & Golf που αναφέρεις, δεν την ήξεραα. Ναι κράτησα το ίδιο κιβώτιο β. Τόσο κόστισε το μοτέρ, άνοιγμα-έλεγχος και service του μοτέρ, καθώς και καινούργιος δίσκο πλατώ και φυσικά η τοποθέτηση. Πιστεύω ότι η τιμή είναι πάρα πολύ καλή, οπότε ναι είναι ακόμα φίλος μου!!! Στην τελική εσύ τι τιμή θα έβρισκες για όλα τα παραπάνω? (φιλικά ρωτάω ε, μην παρεξηγηθώ!) ← το εχω ψαξει αρκετα. φοραω το ιδιο μοτερ με σενα, λιγο αγριεμενο βεβαια, αλλα βασικα εχουμε το ιδιο. εμενα μου στοιχισε 400 ευρω το μοτερ και ολα τα εργατικα περιπου 1000. βεβαια παιζει ρολο ποση δουλεια χρειαζεται το μοτερ, οποτε παιζει και η τιμη εργασιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 εγώ θα έβαζα αν όχι τα ίδια χρήματα κάτι παραπάνω για πιο καινούριο κινητήρα 16βάλβιδο η γιατί όχι 1,8Τ 150άρη. 1800 ε μόνο για νινητήρα 1600 8βάλβιδο μου ακούγονται πολλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest panos25 Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 εγώ θα έβαζα αν όχι τα ίδια χρήματα κάτι παραπάνω για πιο καινούριο κινητήρα 16βάλβιδο η γιατί όχι 1,8Τ 150άρη. 1800 ε μόνο για νινητήρα 1600 8βάλβιδο μου ακούγονται πολλά... ← φιλε μου το συγκεκριμενο μοτερακι ειναι μαντεμι,ξερεις τι σημαινει αυτο υποθετω. αρα καταλαβαινεις οτι ειναι μια πολυ καλη βαση για φτιαξιμο.και το δικο μου ειναι 16βαλβιδο.και μπαινει κουτι σε πολο 6Ν, 6Ν2. ασε που για να βαλεις 1.8 Τ 1800 ευρω δεν σου φτανουν.να πω και αλλα για να καταλαβεις περι τινος προκειται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoVi Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 den paei panw apo 145 xlm kapou eki arxizei kai ta fthnei to moteraki den mpwrei na paei allo gi'auto kai 8elw na alaksw moter.ektos apo thn 5 pou egw mexi 150 me poli zori thn exw paei MadBull δεν θελω να σε ανησυχισω αλλα εμενα το 6n Μου που ειναι 1000ρι τελικη το εχω παει ,στα "καλα" του, 165 και τα 150 τα εχει ανετα σε ευθεια ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 den me anhshxeis ka8olou file jovi apo tote pou phra to polo kserw pws kati fteei kai den paei opws prepei mhpws kserei kanenas th mpwrei na fteei mpas kai dw xara sto konter mou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 φιλε μου το συγκεκριμενο μοτερακι ειναι μαντεμι,ξερεις τι σημαινει αυτο υποθετω. αρα καταλαβαινεις οτι ειναι μια πολυ καλη βαση για φτιαξιμο....... ← Ποιο εννοείς, το 8v ή το 16v? Πάντως το 8v παίρνει πολύ φτιάξιμο. Το ξέρω από ένα φίλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simis Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 (edited) Ωραια, αλλαξαμε τελειως το topic αλλα δεν πειραζει, μου αρεσει. Καταρχην φιλε Madbull κατι δεν παει καλα με το αμαξι σου, αυτο ειναι σιγουρο!!!! Με τεταρτη στα κοκκινα (5200 οχι κοφτες) βγαζω 160. Του εχεις αλλαξει τιποτα; Μηπως δεν του εχεις αλλαξει για αρκετο καιρο βασικα μερη του κινητηρα; πολυ πεσμενο το βρισκω. Και κατι αλλο. Το 1.4 8v ειναι 75 αλογα και μην ακουω για 60 γιατι τα παιρνω Μου το εχουν πει και αλλοι με κατι saxo 60αρια (φοβερη κοντρα αλλα λεμε τωρα!) και οταν τα στησαμε (εγω ειχα 3 ατομα μεσα), ουτε καν στη δευτερα δεν με επιασε. Μετα μου ελεγε ο τυπος οτι φταιει η ροπη που τον πηρα . Τετοια ροπη απο 60 αλογα δεν βγαζεις. Ποιο εννοείς, το 8v ή το 16v? Πάντως το 8v παίρνει πολύ φτιάξιμο. Το ξέρω από ένα φίλο ← Οσο φτιαξιμο και να πεσει, παραπανω απο το 16v δεν παει. Εαν δεν αλλαξω κινητηρα απο topgun μεσα στο Μαρτιο, θα αλλαξω εκκεντροφορους,πλανισμα,προγραμμα και πανω απο 90 αλογα (υπερβολικα) δεν θα παει. Αντε να του αλλαξεις και ενα στροφαλο απο 1600 toledo ας πουμε που μπαινει. Αντε να του βαλεις και μεγαλυτερα μπεκ και τρομπα. Παραπανω δεν προκειται να παρει τιποτα. Εκτος κι αν μιλας και gia turbisma. Εκιε ενταξει εχεις το πιο αξιπιστο 140+ αλογα κινητηρα του κοσμου στα 1.4. Ο φιλος σου τι εχει βαλει και ποσο το εχει φτασει? Edited January 26, 2005 by simis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 den kserw th eixe kanei o prohgoumenos idiokthths... egw pantos tou exw kanei service (filtro mpouzi ladia ktl ktl) th allo lete na koitaksw giati arxhzw kai ta pernw to amaxi exei 80000xlm pantws den nomizw na alaksame to topic . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest panos25 Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 βασικα δεν βγαινει 16βαλβιδο, απλα ταιριαζεις καπακι απο 16βαλβιδο και ολα μια χαρα. υποψην ταιριαζουν απολυτα. οσο για το ποσο φτιαξιμο παιρνει, δεν το συζηταω. τα 140+ που ειπε ο φιλος δεν ειναι τιποτα. το μοτερ που φοραω αυτη τη στιγμη και το στρωνω γιατι μολις το εφτιαξα, ειναι τουρμπατο, δουλευει 1 bar πιεση και μπορει να σημωσει μεχρι 1,8 bar παρακαλω! και πολυ αξιοπιστα.καλα εχουμε βγει εκτος topic τελειως, θα μας κραξουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 27, 2005 Report Share Posted January 27, 2005 Οντως εχουμε παρασυρθει λιγο. Συζητηστε το για λιγες μερες ακομα και μετα θα τα διαγραψω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simis Posted January 27, 2005 Report Share Posted January 27, 2005 Εχει δικιο ο Drago παιδια. Madbull το δικο μου εχει 130000. Λοιπον θα ανοιξω ενα topic στους κινητηρες οκ? Οσοι εχουμε γραψει εδω για το ποσο παιρνει ας παμε εκει. Drago μην το διαγραψεις. Ειναι καλο να υπαρχει. Διαγραψε μονο τα ασχετα αν θες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoVi Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 120 3η εγω εχθες ανοιξα την τριτη και μου εβγαλε 110χλμ με 6400 στροφες?ειναι καλα για 1000ρι? -"καλα ειναι ναταφησω?" -"μπα βαλε μισο κιλο ακομα" χο χο χο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...