Jump to content
gliogas

Μπουζί για Tsi

Recommended Posts

ε τοτε να κραταμε τα μπουζι μεχρι να το πουλησουμε να αλλαζουμε λαστιχα καθε 100.000 χλμ να βαζουμε λαδι απο το σουπερ μαρκετ εκτος απο αλτις γιατι θα πρεπει να το βαζουμε μεχρι την τελευταια σταγονα.

μην κλαιγεστε εφοσον βαλατε προγραμματακι εφοσον βαλατε εξατμισουλες και θελετε αλογακια τα λαδακια οι βενζινουλες και τα υπολοιπα ειναι μεσα στον προγραμμα. αλλιως ξυλωμα και βολτα στον κριτωνα τον στελιο την ρεβο την οβερλοαντ και μαμα προγραμματακι!

tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Βρε καραμήτρο δεν κλαιγόμαστε γιατί βάλαμε πρόγραμμα και εξάτμιση και και και ήταν μια επιλογή που την κάναμε εν γνώση μας απλά λέμε σε ένα ήδη αυτοκίνητο με ακριβά σερβις μην κάνουμε την ζωη μας ακόμα ποιό δυσκολη δηλαδή ο κατασκευαστής λέει μπουζί κάθε 60.000χλμ και εμείς να τα αλάζουμε κάθε 20.000χλμ τα λάδια κάθε 7.000χλμ ενώ ο κατασκευαστής λέει 30.000χλμ κλπ κλπ και στην τελική ποιός είναι αυτός που θέτει τις προυποθέσεις και με ποιά βάση μπορεί να πεί ότι βάζοντας πρόγραμμα και αλάζοντας την λειτουργία του αυτοκινήτου πολλαπλασιάζω και τα σέρβις του αυτοκίντητου επί 4 και κατά συνέπεια και το κόστος επί 4!

Link to comment
Share on other sites

Βρε καραμήτρο δεν κλαιγόμαστε γιατί βάλαμε πρόγραμμα και εξάτμιση και και και ήταν μια επιλογή που την κάναμε εν γνώση μας απλά λέμε σε ένα ήδη αυτοκίνητο με ακριβά σερβις μην κάνουμε την ζωη μας ακόμα ποιό δυσκολη δηλαδή ο κατασκευαστής λέει μπουζί κάθε 60.000χλμ και εμείς να τα αλάζουμε κάθε 20.000χλμ τα λάδια κάθε 7.000χλμ ενώ ο κατασκευαστής λέει 30.000χλμ κλπ κλπ και στην τελική ποιός είναι αυτός που θέτει τις προυποθέσεις και με ποιά βάση μπορεί να πεί ότι βάζοντας πρόγραμμα και αλάζοντας την λειτουργία του αυτοκινήτου πολλαπλασιάζω και τα σέρβις του αυτοκίντητου επί 4 και κατά συνέπεια και το κόστος επί 4!

το δικο σου δεν παει κιολας... :thumbsup:;):lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

τι να πάει....αν δεν έχεις σήμερα 300+ δεν είσα γρήγορος και εμείς παλέυουμε με τα 14αρια :)

Για πλήρωσε λοιπόν το service ενός αυτοκινήτου με 300ps και μετά πιστεύω θα αναθεωρήσεις

την αποψη σου περί ακριβών service του golf.

Σαφώς όταν έχεις ανεβάσει την απόδοση του κινητήρα σου κατά 50%, τα διαστήματα των service

πρέπει να μικρύνουν, ώστε να διασφαλίσεις, όσο αυτό είναι δυνατόν, τη μακροζωία του.

Δεν ξέρω αν αλλάζοντας το λάδι στα 7500km αντί στα 15000km, κερδίσω κάτι... σίγουρα όμως θα

ξέρω πως έκανα ότι περνάει από το χέρι μου, ώστε να αποφύγω μια μελλοντική ζημιά.

Link to comment
Share on other sites

Για πλήρωσε λοιπόν το service ενός αυτοκινήτου με 300ps και μετά πιστεύω θα αναθεωρήσεις

την αποψη σου περί ακριβών service του golf.

Σαφώς όταν έχεις ανεβάσει την απόδοση του κινητήρα σου κατά 50%, τα διαστήματα των service

πρέπει να μικρύνουν, ώστε να διασφαλίσεις, όσο αυτό είναι δυνατόν, τη μακροζωία του.

Δεν ξέρω αν αλλάζοντας το λάδι στα 7500km αντί στα 15000km, κερδίσω κάτι... σίγουρα όμως θα

ξέρω πως έκανα ότι περνάει από το χέρι μου, ώστε να αποφύγω μια μελλοντική ζημιά.

Ένα leon cupra με πρόγραμμα ή ένα audi s3 με πρόγραμμα που παίζουν στα 300+ θα δώσει για λάδια μπουζί και φίλτρα περισσότερα από όσα έδωσα εγω? δεν νομίζω...όσο για τον αν η απόδοση έχει ανέβει 50% ούτε αυτό ισχύει(μακάρι να ίσχυε δηλαδή ;)) γιατί πολύ απλά η VW βγάζει αυτόν το κινητήρα στο εμπόριο με ονομαστική ισχύ 170ps (δυναμομετρήσεις σε μαμά GT σε maha έχουν δείξει και 194ps) εμείς με το ζόρι βγάζουμε σε maha 220 και κάτι άλογα οπότε η αύξηση ισχύος δεν είναι μεγαλύτερη του 15-20%......εν κατακλείδι καλό είναι προσέχεις το αυτοκίνητο σου είτε αυτό είναι μαμά είτε όχι και φυσικά συμφωνώ μαζί σου όταν το αυτοκίνητο είναι ''πειραγμένο'' θέλει μια φροντίδα παραπάνω αλλά μην το τραβάμε κιόλας από τα μαλλιά επειδή βάλαμε πρόγραμμα πρέπει να αλλάζουμε λάδια ή οτιδήποτε άλλο αναλώσιμο δυο και τρεις φορές περισσότερες από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής.

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

αποφάσισα στις 25000 να αλλάξω μπουζί στο Gt απο πρόγραμμα είμαι μαμά μόνο εξάτμιση και φίλτρο φοράω, ανεξαρτήτως κόστους ποιά είναι τα πιο καλά για το Gt, ακούω για bosch platinum και για ngk iridium αλλα δεν το κατέχω το άθλημα, οι υπόλοιποι τι έχετε βάλει

Link to comment
Share on other sites

αποφάσισα στις 25000 να αλλάξω μπουζί στο Gt απο πρόγραμμα είμαι μαμά μόνο εξάτμιση και φίλτρο φοράω, ανεξαρτήτως κόστους ποιά είναι τα πιο καλά για το Gt, ακούω για bosch platinum και για ngk iridium αλλα δεν το κατέχω το άθλημα, οι υπόλοιποι τι έχετε βάλει

Πολυ καλα δουλευουν τα γνησια και τα Bosch F5DPOR (RS4). Απεφυγε "δια ροπαλου" τα ιριδιου, θα τρεχεις για πολλαπλασιαστες συνεχεια...

Link to comment
Share on other sites

τα εργοστασιακά τι είναι?

NGK ήταν τα δικά μου αν θυμάμαι καλά όταν τα βγάλαμε να βάλω τα καινούργια...

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

NGK ήταν τα δικά μου αν θυμάμαι καλά όταν τα βγάλαμε να βάλω τα καινούργια...

Ω ναι! Και μη φανταστείς ότι είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει από μπουζί σε αυτό τον πλανήτη.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα δουλευουν τα γνησια και τα Bosch F5DPOR (RS4). Απεφυγε "δια ροπαλου" τα ιριδιου, θα τρεχεις για πολλαπλασιαστες συνεχεια...

Τα μπουζάκια τα βρήκα αλλα αυτό το rs4 που γραφεις δεν το γραφει πουθενα πάνω στο κουτί τους. Γράφει μόνο το F5DPOR. Είναι τα σωστά?

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Ω ναι! Και μη φανταστείς ότι είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει από μπουζί σε αυτό τον πλανήτη.

Και να φανταστεις το τι διαφημιση εχουν τα εν λογω :huh:

Link to comment
Share on other sites

αυτο το rs4 η το s3 το γράφουν πάνω στο κουτί?

Αν δεν κάνω λάθος, το rs4 και s3 το γράφουν τα παιδιά επειδή τα συγκεκριμμένα Bosch φοριούνται απτο εργοστάσιο αντίστοιχα στα Audi RS4 και S3 (μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις!!!). Δηλ. είναι τα "μαμά" μπουζί γι'αυτά τα αυτοκίνητα. Οπότε δεν πρέπει να το γράφουν στο κουτί.

Για το 122άρι, ξέρει κανείς αν έχω κανένα πρόβλημα με τα F5DPOR (ή όπως λέγονται; ) Το αμάξι είναι...από κούνια (πιο μαμά δεν πάει) αλλά μέχρι να του αλλάξω μπουζί, μάλλον θα έχω βάλει πρόγραμμα...

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, το rs4 και s3 το γράφουν τα παιδιά επειδή τα συγκεκριμμένα Bosch φοριούνται απτο εργοστάσιο αντίστοιχα στα Audi RS4 και S3 (μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις!!!). Δηλ. είναι τα "μαμά" μπουζί γι'αυτά τα αυτοκίνητα. Οπότε δεν πρέπει να το γράφουν στο κουτί.

Για το 122άρι, ξέρει κανείς αν έχω κανένα πρόβλημα με τα F5DPOR (ή όπως λέγονται; ) Το αμάξι είναι...από κούνια (πιο μαμά δεν πάει) αλλά μέχρι να του αλλάξω μπουζί, μάλλον θα έχω βάλει πρόγραμμα...

καμμια βοηθεια λοιπον πως θα ξερω οτι αυτα που θα μου δωσουν οτι ειναι τα rs4?

Link to comment
Share on other sites

γενικα δεν ειναι κακο να ενημερώνουμε...

Το πήρα ΤΟΣΟ απο τον ΤΑΔΕ...

.

Αντε πειτε καμια ιδεα-eshop να τα παρουμε... τα χρειαζομαι συντομα!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, το rs4 και s3 το γράφουν τα παιδιά επειδή τα συγκεκριμμένα Bosch φοριούνται απτο εργοστάσιο αντίστοιχα στα Audi RS4 και S3 (μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις!!!). Δηλ. είναι τα "μαμά" μπουζί γι'αυτά τα αυτοκίνητα. Οπότε δεν πρέπει να το γράφουν στο κουτί.

Για το 122άρι, ξέρει κανείς αν έχω κανένα πρόβλημα με τα F5DPOR (ή όπως λέγονται; ) Το αμάξι είναι...από κούνια (πιο μαμά δεν πάει) αλλά μέχρι να του αλλάξω μπουζί, μάλλον θα έχω βάλει πρόγραμμα...

Tα συγκεκριμενα μπουζι (BOSCH F5DPOR) τα εχω δοκιμασει σε εκατονταδες περιπτωσεις απο 1ο σταδιο εως Ν-οστο σε 1.8Τ και 2.0 TFSI και ειναι οτι καλυτερο μπορει να βαλει καποιος στα μοτερ αυτα.

Ωστοσο σε 122αρι μοτερ νομιζω ειναι υπερβολη η χρηση τοσο ψυχρων μπουζι . μια χαρα κανουν τη δουλεια τους και τα ΟΕΜ , απο τη στιγμη που δεν εχουμε υπερβολικες πιεσεις σε υψηλες rpm.

Μπορει καποιος να τα βρει σχεδον σε ολα τα ανταλλακτικαδικα αυτοκινητων . Καλη εξυπηρετηση κ τιμη στη Λ. Αθηνων 60 ( Spare Service ).

Link to comment
Share on other sites

Ωστοσο σε 122αρι μοτερ νομιζω ειναι υπερβολη η χρηση τοσο ψυχρων μπουζι . μια χαρα κανουν τη δουλεια τους και τα ΟΕΜ , απο τη στιγμη που δεν εχουμε υπερβολικες πιεσεις σε υψηλες rpm.

Thanks Κρίτωνα! Από τις συζητήσεις στο φόρουμ είδα πώς σε λένε και πού εργάζεσαι :D . Για μαμά ΟΚ, αν βάλω πρόγραμμα όμως; Υπάρχουν κάποια που συστήνεις για tuned 122άρι;

Κ λίγο offtopic: Μπορώ να έρθω σε σας και να μου φτιάξετε custom πρόγραμμα; Δηλ να είναι για 100άρα (βασικά τιμές αβανς μεταξύ 100άρας / 95άρας σα μέση λύση ίσως; ) και ο κόφτης να παραμείνει στις 6500, να αποδίδει max στις 5000 περίπου και μετά να ξεφουσκώνει (να μην έχω μεγάλες πιέσεις ψηλά στις 6000) και μίγμα ένα κλικ πιο πλούσιο απτο μαμά. Και ενδεικτική τιμή πληζ;;

(Για να μην ξεφεύγουμε απτο θέμα αν θες κ μπορείς στείλε μου πμ, απλώς στο σαιτ σας δεν έχει πολλές πληροφορίες και η ανακοίνωση για το 122άρι δε με βολεύει λόγω χρήσης από εμέ 100άρας).

Link to comment
Share on other sites

για να μας πει καποιος με σιγουρια τι κανουμε με τα καινουργια μπουζι????

Μετα την τοποθετηση των νεων πρεπει να βγει ο θετικος πολος για 1 ωρα ωστε να διαβασει απο την αρχη ο εγκεφαλος τη νεα δεδομενη αυξηση ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.