sachs125 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 (edited) Γεια χαρα παιδια εδω και καμποσο καιρο σκεφτομαι σοβαρα να αποχωρηστω το ΜΚ2 μου και να προχωρησω στην αγορα ενος 1.8 20V απο μια προχειρη ερευνα αγορας που εκανα ειδα οτι οι τιμες παιζουν και ποικοιλουν αναλογα φυσικα με το μοντελο απο 9.500 εως και 12.500 Αυτο που ρωτω ειναι αν καποιος απο εμας ειναι κατοχος καποιου τετοιου αυτοκκινητου να μ πει τα υπερ και τα κατα Ολες οι συμβουλες οι γνωμες και οι αποψεις δεκτες περιμενω φιλικα Μανος. Edited February 26, 2009 by MKII GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 μη περιμενεις να στριβεις οπως με 2αρι σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sachs125 Posted February 27, 2009 Author Report Share Posted February 27, 2009 Αυτο το ακουσα και απο αλλους φιλους που ειχαν 2αρι και τωρα 4αρι οτι δεν συγκρινονται και ιδιεταιρα αν βαλεις στο MK2 ψαλιδια απο το 3αρι γινεται super!!! Τεσπα δεν με ενδιαφερει τοσο αυτο το κοματι αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η ανεση η καλυτερες επιδοσεις και μετα το θεμα των ανταλακτικων φανταζομαι πως στο 4αρι δεν υσχιει οτι και στο 2αρι που εχει χρειαστη να φιλησω κατουρημενες ποδιες για καποια πραγματα που ηθελα και τα πληρωσα και με το παραπανω. Τεσπα καλοτο mk2 αλλα παλιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Γεια χαρα παιδια εδω και καμποσο καιρο σκεφτομαι σοβαρα να αποχωρηστω το ΜΚ2 μου και να προχωρησω στην αγορα ενος 1.8 20V απο μια προχειρη ερευνα αγορας που εκανα ειδα οτι οι τιμες παιζουν και ποικοιλουν αναλογα φυσικα με το μοντελο απο 9.500 εως και 12.500 Αυτο που ρωτω ειναι αν καποιος απο εμας ειναι κατοχος καποιου τετοιου αυτοκκινητου να μ πει τα υπερ και τα κατα Ολες οι συμβουλες οι γνωμες και οι αποψεις δεκτες περιμενω φιλικα Μανος. Ένα καλοσυντηρημένο GTI είναι από πολλές απόψεις καλή επιλογή. Ειδικά από θέμα κινητήρα. Κι ακόμη καλύτερα αν πέσει στα χέρια σου το GTI 25th Anniversary Edition. http://www.vwvortex.com/gallery/albums//Vo...0Europe/014.jpg http://www.turbo-page.de/assets/images/db_..._Innenraum5.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 υπάρχουν νομίζω στις αγγελίες 1 η 2 25th Edition γιά ρίξε καμιά ματιά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sachs125 Posted February 27, 2009 Author Report Share Posted February 27, 2009 Το edition ξεφευγει σε τιμη και εν μεσω οικονομικης κρισης το νοθμερο μετραει παραπανω!!! Εκει που επικεντρωνω περισσοτερο το ενδιαφερον μου ειναι σε καποιο 4αρι πρωτης γενιας με agu μοτερ θελω να εχει μηχανικο γκαζι.Πιστευω πως ειναι καλη επιλογη και θα ξεφυγω λιγο απο τα χαζοπροβληματακια του MK2 ειμαι κ λιγο περιεργος βλεπεται με τους τριγμους ας πουμε τρελενομαι μ ερχεται να παω με τα ποδια καλυτερα βεβαια τι περιμενεις απο 19 χρονων αυτοκινητο θα μου πεις που εχει κ σκληρη αναρτηση ....Τεσπα θελω μια αλλαγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 σε καταλαβένω απόλυτα... βλέπε εμένα με 6Ν (αλλα το θέλω με τρέλα και ψάχνωμαι να γίνει 1.8Τ) πάντως καλή κίνηση για το 4άρι και ιδικά το AGU... ντιζάτο τι να λέει το ηλεκτρόγκαζο θα ξενέρωνες ιδικά εσυ και εγώ έτσι που είμαστε μαθιμένοι με ντίζα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 σε καταλαβένω απόλυτα... βλέπε εμένα με 6Ν (αλλα το θέλω με τρέλα και ψάχνωμαι να γίνει 1.8Τ) πάντως καλή κίνηση για το 4άρι και ιδικά το AGU... ντιζάτο τι να λέει το ηλεκτρόγκαζο θα ξενέρωνες ιδικά εσυ και εγώ έτσι που είμαστε μαθιμένοι με ντίζα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sachs125 Posted February 28, 2009 Author Report Share Posted February 28, 2009 σε καταλαβένω απόλυτα... βλέπε εμένα με 6Ν (αλλα το θέλω με τρέλα και ψάχνωμαι να γίνει 1.8Τ) πάντως καλή κίνηση για το 4άρι και ιδικά το AGU... ντιζάτο τι να λέει το ηλεκτρόγκαζο θα ξενέρωνες ιδικά εσυ και εγώ έτσι που είμαστε μαθιμένοι με ντίζα Ετσι ειναι οπως το λες φιλε το θεμα ειναι πως περναει ενα σεναριο απο το μυαλο μηπως και εκανα την κινηση για μετατροπη agu στο 2αρι μου αλλα μετατροπη κομπλε απο οτι πληροφορικα απο καποιο μελος κοστιζει γυρω στα 6000χοντρικα συν κατι λεπτομερειες που θελω να κανω στο δικο μου καροτσι κατι φααναρια πισω καιαλλες χαζομαρες π θελω να βαλω θα μ φτασει στα ιδια λεφτα με το να επερνα ενα 4αρι ετοιμο βεβαια δεν ειναι το ιδιο με το να εχεις ενα 2αρι 20vt αλλα.... Οσο αναφορα φιλε dark angel το 6N ειναι πολυ πιο καινουριο απο το 2αρι μου που ειναι 90 μοντ. Πιστευω πως αξιζει να το φτιαξεις. Αν τελικα δεν το κανω 20VT το 2αρι μου με βλεπω να το δινω θα το μετανιωσω το ξερω αλλα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...