Jump to content
manossfakianakis

Syncroπροβληματα

Recommended Posts

Για σας παιδια.

Ειμαι καινουργιος, μιας ωρας μελος...

διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!!

Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα.

το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο.

οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω

τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο.

Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για

να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος

εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν

οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!!

ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro?

ευχαριστω.

:D

Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδια.

Ειμαι καινουργιος, μιας ωρας μελος...

διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!!

Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα.

το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο.

οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω

τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο.

Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για

να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος

εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν

οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!!

ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro?

ευχαριστω.

:D

Δυστυχώς φίλε μου για κάποια θέματα όπως η τετρακίνηση σε επιβατικά, η πετρελαιοκίνηση κλπ δεν θα βρείς πολλά πράγματα σε ελληνικά forum. Αν γνωρίζεις κάποια αγγλικά (αν όχι χρησιμοποίησε κάποιον μεταφραστή ιστοσελίδας) ρίξε μια ματιά στα παρακάτω link:

http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=742

και

http://www.vwsyncro.co.uk/

¶ποψή μου πάντως είναι ότι δεν έχει πρόβλημα το διαφορικό, καθώς το αυτοκίνητό σου ναι μεν είναι τετρακίνητο αλλά δεν έχει επιλογέα για να γυρίζουν και οι τέσσερις τροχοί με το ίδιο βήμα (αυτό που λέμε "κάρο"). Αν για παράδειγμα βουλιάξεις σε λάσπη, θα δείς ότι κάποιοι τροχοί θα περιστρέφονται και κάποιοι όχι, αναλόγως πως πατάει ο καθένας. Σε τετρακίνητα τύπου jeep ή αγροτικά με επιλογέα υποπολλαπλασιασμού, θα περιστρέφονται και οι 4 τροχοί συγχρονισμένα, ανεξάρτητα το πως και πόσο πατάει ο καθένας.

Edit: νομίζω ότι το θέμα θα πρέπει να μεταφερθεί στην ενότητα "Other VW Cars"

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδια.

Ειμαι καινουργιος, μιας ωρας μελος...

διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!!

Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα.

το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο.

οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω

τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο.

Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για

να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος

εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν

οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!!

ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro?

ευχαριστω.

:)

δεν έχει πρόβλημα το διαφορικό σου, αυτό που συμβαίνει στην κατηφόρα με όπισθεν ξεπερνάει τις δυνατότητες του Torsen, έτσι είναι τα Torsen, όσο και αν σου φαίνεται παράξενο,μπορείς να βάλεις Haldex του TT / S3, αν διαβάσεις στο παραπάνω link μπαίνει με κόψε-ράψε.

Torsen διαφορικά έχουν στον πίσω άξονα τα

MX-5

RX-7

RX-8

WRX-STI

Supra

S-2000

αλλά σε αντίξοες συνθήκες (χιόνι,λάσπη) κολώνουν ΟΛΑ. Tα τελευταία έχουν Haldex όπως TT , S3. Mε τον συμπλέκτη Haldex το ποσοστό κατανομής της ροπής φτάνει το 100%, μπορείς να μεταφέρεις δλδ όλη τη ροπή σε ένα 4χ4 όπως το S3 στον μπροστινό άξονα και να οδηγηθεί σαν ένα μπροστοκίνητο.

Διάβασε περισσότερα στο άρθρο μου :lol: για να καταλάβεις τη λειτουργία

Διαφορικό-Μπλοκέ Διαφορικό

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.