manossfakianakis Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Για σας παιδια. Ειμαι καινουργιος, μιας ωρας μελος... διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!! Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα. το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο. οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο. Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!! ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro? ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 (edited) Για σας παιδια.Ειμαι καινουργιος, μιας ωρας μελος... διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!! Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα. το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο. οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο. Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!! ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro? ευχαριστω. Δυστυχώς φίλε μου για κάποια θέματα όπως η τετρακίνηση σε επιβατικά, η πετρελαιοκίνηση κλπ δεν θα βρείς πολλά πράγματα σε ελληνικά forum. Αν γνωρίζεις κάποια αγγλικά (αν όχι χρησιμοποίησε κάποιον μεταφραστή ιστοσελίδας) ρίξε μια ματιά στα παρακάτω link: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=742 και http://www.vwsyncro.co.uk/ ¶ποψή μου πάντως είναι ότι δεν έχει πρόβλημα το διαφορικό, καθώς το αυτοκίνητό σου ναι μεν είναι τετρακίνητο αλλά δεν έχει επιλογέα για να γυρίζουν και οι τέσσερις τροχοί με το ίδιο βήμα (αυτό που λέμε "κάρο"). Αν για παράδειγμα βουλιάξεις σε λάσπη, θα δείς ότι κάποιοι τροχοί θα περιστρέφονται και κάποιοι όχι, αναλόγως πως πατάει ο καθένας. Σε τετρακίνητα τύπου jeep ή αγροτικά με επιλογέα υποπολλαπλασιασμού, θα περιστρέφονται και οι 4 τροχοί συγχρονισμένα, ανεξάρτητα το πως και πόσο πατάει ο καθένας. Edit: νομίζω ότι το θέμα θα πρέπει να μεταφερθεί στην ενότητα "Other VW Cars" Edited February 27, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Για σας παιδια.Ειμαι καινουργιος, μιας ωρας μελος... διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!! Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα. το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο. οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο. Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!! ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro? ευχαριστω. δεν έχει πρόβλημα το διαφορικό σου, αυτό που συμβαίνει στην κατηφόρα με όπισθεν ξεπερνάει τις δυνατότητες του Torsen, έτσι είναι τα Torsen, όσο και αν σου φαίνεται παράξενο,μπορείς να βάλεις Haldex του TT / S3, αν διαβάσεις στο παραπάνω link μπαίνει με κόψε-ράψε. Torsen διαφορικά έχουν στον πίσω άξονα τα MX-5 RX-7 RX-8 WRX-STI Supra S-2000 αλλά σε αντίξοες συνθήκες (χιόνι,λάσπη) κολώνουν ΟΛΑ. Tα τελευταία έχουν Haldex όπως TT , S3. Mε τον συμπλέκτη Haldex το ποσοστό κατανομής της ροπής φτάνει το 100%, μπορείς να μεταφέρεις δλδ όλη τη ροπή σε ένα 4χ4 όπως το S3 στον μπροστινό άξονα και να οδηγηθεί σαν ένα μπροστοκίνητο. Διάβασε περισσότερα στο άρθρο μου για να καταλάβεις τη λειτουργία Διαφορικό-Μπλοκέ Διαφορικό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...