manossfakianakis Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Για σας παιδια. Ειμαι καινουργιος, μιας εβδομαδας μελος... διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!! Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα. το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο. οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο. Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!! ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro? ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
syncro16gr Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Για σας παιδια.Ειμαι καινουργιος, μιας εβδομαδας μελος... διαβαζω διαφορα καλα και προβληματα με vw ΙΧ αλλα οχι κατι σχετικο με VAN ... T4 δηλαδη.!! Εχω μια transporter t4 syncro 2002 με AXL 2.5 tdi κινητηρα. το προβλημα μου ειναι με το πισω διαφορικο. οταν κανεις σε κατηφορα λασπη οπισθεν σπινιαρου οι 2 εμπρος τροχοι και ο πισω αριστερος (οδηγου) ο αλλος πισω τροχος μενει τελειος ακινητος με αποτελεσμα το αυτοκινητο να σπινιαρει ακινητο. Το αυτοκινητο εχει ABS KAI EDS(ηλεκτρονικο πλοκε) και κανονικα επρεπε να φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει για να δωσει κινηση στον αλλον που ειναι ακινητος εχει κανεις ιδεα απο αυτα γιατι στην εταιρια εχουν πληρη μεσανυχτα. σηκωσαν το αμαξι σε 2 γρυλους και μου ειπαν οτι το διαφορικο ειναι ενταξη.!!! ξερει κανει που μπορω να διαβασω σχετικα με syncro? ευχαριστω. Γεια σου φίλε manousos! Είχα μέρες να δω το φόρουμ και γι' αυτό σου απαντώ τώρα. Απ' όσο ξέρω, τα syncro έχουν τελείως μηχανικό σύστημα 4κίνησης, που λειτουργεί με το visco coupling, δηλαδή τον πολύδισκο συνεκτικό συμπλέκτη, που αντιλαμβάνεται - αυτόματα - τη διαφορική κίνηση ανάμεσα στους δύο άξονες και δίνει αναλόγως κίνηση σ' αυτόν που δεν έχει. Στο δικό σου το Τ4 είναι τοποθετημένος πίσω, αμέσως εμπρός από το πίσω διαφορικό. Το μπλοκέ διαφορικό ενεργοποιείται επίσης με μηχανικό τρόπο ή για την ακρίβεια με πνευματικό, αλλά πάντα με την επιλογή του οδηγού. Τα Τ4 με μπλοκέ διαφορικό, συνήθως έχουν ένα κουμπί δεξιά στο ταμπλώ, το οποίο όταν τραβηχτεί προς τα έξω, ενεγοποιεί μέσα από σωληνάκια με αέρα, το μπλοκάρισμα του πίσω διαφορικού. Απ' ό,τι βλέπω και στο ΕΤΚΑ, δεν υπάρχει κανένα ηλεκτρονικό σύστημα στο Τ4, ούτε για την ενεργοποίηση της τετρακίνησης ούτε για την ενεργοποίηση του μπλοκέ. Εκτός αν κάτι παραπάνω ηλεκτρονικό τοποθετήθηκε σε τελευταία μοντέλα... που δε νομίζω... θα φαινότανε... Ή εκτός αν κάποιος προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε καμιά μετατροπή... Θανάσης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george iosif Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 αγαπητε, μιας και εχω το ιδιο αμαξι με εσενα θα ηθελα να σου πω να δεις πανω στο διαφορικο πισω αν εχει ενα φυσακι με καλωδια το οποιο ενεργοποιει το μπλοκε.Αυτο σε σχεση με τα παλαιοτερα μοντελα που οπως λεει και ο φιλος παραπανω καταργει το μπλοκε που το ενεργοποιει ο οδηγος απο μεσα.Το δικο μου Τ4 2003 με ΑΧΛ μοτερ εχει αυτο το συστημα.Πιστευω πως και το δικο σου ειναι το ιδιο.Δεν ξερω αν το φυσακι βγαζει σφαλμα αν δεν εφαπτεται καλα.Καθαρισε το για αρχη διοτι πιανει βρωμια εκει πισω που ειναι.Αν παλι δεν τα καταφερεις παρε 2310788150 και ζητα των Λεωνιδα.Ειναι ειδικος σε Τ4. Καλο βραδυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...