Jump to content
donatos

Πίεση ελαστικών

Recommended Posts

Αμα καποιος παραλαβει καινουργιο αμαξι καλυτερα το επομενο πραγμα που πρεπει να κανει μετα απο την βενζινη ειναι να ελενξει τα ελαστικα , γιατι κατα 90% να βρει γηρω στα 50 με 60 psi μεσα.

Τα βαζουν τοσο για :

1 να μην χοροπηδανε στην νταλικα οταν πανε σε αντ/πιες,

2 μεγαλυτερη αποσταση οσο το δυνατον γινεται δλδ απο το πατομα της νταλικας που βεβαια δεν ειναι φλατ.

Δεν σιμενei οτι επειδη ειναι καινουργια ειναι ολα ok και ελεγμενα κιολας ¨οχι πως δεν θα'πρεπε" αλλα αμα μια αντ/πια δεινει 5 με 6 αυτ/τα την ημερα, δεν προλαβαινουν για ολα.

Το να βαζουν 40 για την ακινησια δεν ισχυει παντως.

Link to comment
Share on other sites

Το να βαζουν 40 για την ακινησια δεν ισχυει παντως.

Φυσικα και μπορει να ισχυει φιλε Tom scro.Ακομα και καποιος απο εμας αν εχει σκοπο να αφησει το αυτοκινητο του σε παρατεταμενη ακινησια ενδεικνυται η αυξηση της πιεσης των ελαστικων.

Link to comment
Share on other sites

ayti ti stigmi exw 225/45/17 34 ps. epeidi tha paw taksidi me 4 atoma kai balitses poso prepei na einai h piesh?

H ταπα της βενζινης νομιζω γραφει. Εγω ειμαι 235/45/17 με 33 psi se Potenza(Χαλια λαστιχο)

Link to comment
Share on other sites

ayti ti stigmi exw 225/45/17 34 ps. epeidi tha paw taksidi me 4 atoma kai balitses poso prepei na einai h piesh?

http://www.michelin.co.uk/michelinuk/Affic...9&Langue=EN αυτες οι τιμες επειδη εχει τυχει να περασω μεσα απο την Michelin ειναι κατα 99.9% αυτες που δινει ο κατασκευαστης(VW) για την εκαστωτε διασταση... :lol:

Link to comment
Share on other sites

;) - δεν υπαρχει πλεον για μενα στανταρτ πιεση , παιζει ρολο το τυχον φορτωμα πχ ταξιδι και το στυλ οδηγησης (!)

Υπαρχουν οι ενδεικτικες του κατασκευαστη.Τωρα απο εκει περα μπορεις να παιξεις αλλα το σωστο ειναι παντα μεσα στα ορια του κατασκευαστη. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Οι πιεσεις οπως λεει και ο TSAKHS δεν ειναι στανταρ.Εκτος απο την φορτωση και την οδηγηση ενος αυτοκινητου, η σωστη πιεση καθοριζεται και απο το εκαστοτε ελαστικο.Αλλη πιεση μπορει να χρειαστει ενα michelin και αλλη ενα Continental στο ιδιο αυτοκινητο.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Τότε γιατί ο κατασκευαστής ορίζει μια συγκεκριμένη στο αυτοκίνητο χωρίς να περιλαμβάνει τη μάρκα του ελαστικού;

+1 :o

Link to comment
Share on other sites

Τότε γιατί ο κατασκευαστής ορίζει μια συγκεκριμένη στο αυτοκίνητο χωρίς να περιλαμβάνει τη μάρκα του ελαστικού;

Ενδεικτικες ειναι οι τιμες αυτες και φυσικα δε μπορει να σου εχει αναλυτικα το ελαστικο και την σωστη πιεση οπως καταλαβαινεις γιατι τα ελαστικα ειναι πολλα.Αν π.χ. βαλω στο δικο μου την πιεση που λεει (αν θυμαμαι καλα σε ολα 32 οταν δεν υπαρχει φορτιο) τοτε θα παρατηρησεις οτι τα πισω ελαστικα δεν πατουν καλα κι εννοω οτι δεν πατα ολο το πελμα διοτι το βαρος πισω ειναι μικρο.Το καθε ελαστικο εχει τις δικες του ιδιομορφιες.Αλλα ελαστικα π.χ. ειναι πιο στρογγυλεμενα αλλα ειναι πιο τετραγωνισμενα κλπ.Δε μπορει να ειναι η συγκεκριμενη πιεση καταλληλη για ολα τα ελαστικα.Και μαλιστα απορω με το γενικο φαινομενο να αναγραφουν οτι χωρις φορτιο χρειαζεται η ιδια πιεση και στα τεσσερα ελαστικα.Πως γινεται το πελμα να πατα σωστα με μια Χ πιεση μπροστα και να πατα και πισω σωστα με τη ιδια Χ πιεση τη στιγμη που η αναλογια βαρους εμπροσθιου-οπισθιου αξονα στο δικο μου (tsi 140) δεν ειναι και η καλυτερη λογω βαρους του κινητηρα Tsi.Στου πατερα μου το audi 80 ξερεις τι αναγραφει η ταπα;28 σε ολα :) .Την εβαλα μια μερα ετσι απο περιεργεια.Σαν ξεφουσκωτα ηταν.Μην εμπιστευεσαι λοιπον τυφλα αυτο που αναγραφει η ταπα.

Υ.Γ. Θα σου προτεινα να κανεις την εξης δοκιμη.Μετα απο πλυσιμο βαλε γυαλιστικο στα πλαινα των ελαστικων οπως κανουν στα πλυντηρια και βαλε μετα το πλυσιμο την πιεση που λεει η ταπα.Κανε μια βολτα και μετα κατεβα και κοιτα πως πατα το ενα πελμα και πως το αλλο.Λογω του γυαλιστικου θα φαινονται καριβως τα ορια που πατα το ελαστικο στο δρομο.Θα δεις οτι μπροστα, περισσοτερο ελαστικο πατα στην ασφαλτο παρα πισω οπου το βαρος ειναι μικροτερο.Και ας μας λυσει καποιος απο την μαμα Vw την απορια ποιο απο τα δυο ειναι το σωστο πατημα του ελαστικου.Διοτι οταν ενα ελαστικο πατα παραπανω απο το κανονικο δεν φθειρεται σωστα, σου αυξανει την καταναλωση λογω μεγαλυτερων τριβων και δεν διωχνει σωστα τα νερα σε βρεγμενο ενω ενα παραφουσκωμενο ελαστικο που δεν πατα ολοκληρο το πελμα δεν σου προσφερει την καλυτερη δυνατη προσφηση.Αν παλι εχεις το διο πατημα πελματος μπροστα πισω με την ιδια πιεση παω πασο αν και αμφιβαλλω.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Η τάπα αναφέρει τιμές πίεσης εμπρός/πίσω άξονα ανάλογα το φορτίο. Όταν είναι φορτωμένο και όταν δεν είναι.

Επίσης οι πιέσεις που αναγράφονται αναφέρονται σε κρύα ελαστικά με θερμοκρασία περιβάλλοντος (εννοείται ότι δεν τα έχει χτυπήσει ο ήλιος 15 ώρες πριν.. εξου και κρύα).

Στο 3άρι είχα βάλει 2 psi παραπάνω απ' ότι γράφει το ταμπελάκι και στις στροφές δεν υπήρχε το αμάξι. Με μόλις 2 psi!

Επίσης το 28 που έβαλες στο audi ήταν με το ρολόι του βενζινάδικου που 100% μετράει λάθος ή με το δικό σου (αν έχεις) ;

Link to comment
Share on other sites

Η τάπα αναφέρει τιμές πίεσης εμπρός/πίσω άξονα ανάλογα το φορτίο. Όταν είναι φορτωμένο και όταν δεν είναι.

Επίσης οι πιέσεις που αναγράφονται αναφέρονται σε κρύα ελαστικά με θερμοκρασία περιβάλλοντος (εννοείται ότι δεν τα έχει χτυπήσει ο ήλιος 15 ώρες πριν.. εξου και κρύα).

Στο 3άρι είχα βάλει 2 psi παραπάνω απ' ότι γράφει το ταμπελάκι και στις στροφές δεν υπήρχε το αμάξι. Με μόλις 2 psi!

Επίσης το 28 που έβαλες στο audi ήταν με το ρολόι του βενζινάδικου που 100% μετράει λάθος ή με το δικό σου (αν έχεις) ;

Γιαυτο ειπα να κανει καμια βολτα για να ζεσταθουν.Αλλα στο δικο μου που το εχω παρατηρησει και ζεστα να ειναι, αν πριν εχω βαλει την πιεση που λεει δεν πατουν καλα.Την πιεση τη μετραω σε βουλκανιζατερ γνωστου μου γιατι τα βενζιναδικα ειναι οτι ναναι.Επισης ειναι αδυνατο οπως ειπα και πιο πανω να χρειαζεται την ιδια πιεση σε ολα τα ελαστικα.Καποιος αξονας δεν θα πατα σωστα.H αναλογια στο golf tsi ειναι 62%-38%.Πως γινεται με τετοια αναλογια να πατουν και τα τεσσερα ελαστικα σωστα, ειναι ενα ερωτημα.Ουτε bmw να ειχα...

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας επειδη εχω δουλεψει σε λαστιχαδικο michelin δεν υπαρχει καποια στανταρ πιεση για το καθε λαστιχο οπως αναφερθηκε παραπανω εκτος εαν το μπρεδευται με την max πιεση που μπορει να δεχτει ενα λαστιχο που ναι αυτο μπορει να διαφερει απο εταιρια σε εταιρια.Γι'αυτο ακριβως το λογω λοιπον οι εταιριες ελαστικων προτεινουν αυτο που προτεινει ο εκαστωτε κατασκευαστης.Η πιεση που μπορει να βγαλει μια εταιρια για καποιο οχημα της δεν εχει να κανει μονο με το βαρος του εκαστωτε αξονα αλλα και με το τροπο λειτουργιας που εχει η εκαστωτε αναρτηση αλλα και με το εργοστασιακο στησιμο της.Αναλογα με τον σχεδιασμο του μοντελο απο το εργοστασιο καθοριζεται και η πιεση σε αναλογες συνθηκες.Υπηρχε ενα link στο net που το ειχε ποσταρει καποιος στο alfisti.gr οπου παλια συνηθιζα να γραφω που ελεγε τι επιτυγχανεις με την ρυθμιση της πιεση οπως και με την ρυθμιση της μαλακοτητας και της σκληροτητας των αμορτισερ στην γενικοτερη εικονα του οχηματος στην χρηση του.Η VW εχει καταληξει οτι με αυτες τις πιεσεις επιτυγχανει την ομαλη λειτουργια του αυτοκινητου το σπορτιφ χαρακτηρα του αλλα και την χρηση στην απλη λειτουργια σαν ενα απλο οχημα.Η παραμορφωση υφισταται αλλα συνδεεται παλι με τον σχεδιασμο που εχει γινει στο οχημα.Δεν υπαρχει λαστιχο σε κανενα οχημα που να μην παραμορφωνεται εστω και στο ελαχιστο με τις πιεσεις που αναφερει ο εκαστωτε κατασκευαστης.Αυτο δεν απαραιτητα κακο ισα ισα τα λαστιχα σημερα ειναι ετσι κατασκευασμενα ετσι ωστε να λειτουργουν και να αποδιδουν υπο αυτο το καθεστως της ελαφριας παραμορφωσης.Αυτο που δεν εχει καταλαβει ο παραπανω με το audi ειναι πως διαφορετικα πραγματα θελει να επιτυχει η audi βαζοντας μια μικρη πιεση στο οχημα της διαφορετικα η VW με μια υψηλοτερη πιεση.Δηλ ειναι αυτονοητο οτι δεν μπορει να εχει την ιδια πιεση στις καταστασεις την κινησης στην πολη η στο ταξιδι με φορτιο μια 159 και μια Mito.Ειναι δυο εντελως διαφορετικα αυτοκινητα σε φιλοσοφια και θελουν να προσφερουν φιαφορετικα πραγματα.Ακομα δεν μπορεις να συγκρινεις ολα τα λαστιχα το ιδιο διοτι αλλη τεχνολογια εχει το ενα και αλλη το αλλο και κυριως αναφερομαι σε ενισχυση πλαινων και σκελετου.Ολες οι εταιριες στους οδηγους ελαστικων τους αναφερουν σαν τις ιδανικες αυτες που αναφερει και ο κατασκευαστης.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε scirocco_man απο τη μια λες οτι καθε ελαστικο εχει τη δικη του τεχνολογια, διαφορετικη ενισχυση πλαινων κλπ κ απο την αλλη λες οτι οι εταιρειες αυτοκινητων εχουν κανει μελετες κι εχουν καταληξει οτι η Χ πιεση ειναι σωστη για το ζυγισμα και τη γεωμετρια της αναρτησης.Αυτα τα δυο δε γινεται να συμβαινουν ταυτοχρονα.Δε μπορει να υπαρχει διαφορετικοτητα στα ελαστικα (λογω διαφορετικων τεχνολογιων, πλαινων , πελματων κλπ) και απο την αλλη να μην υπαρχει διαφορετικοτητα στην σωστη πιεση που αυτα πρεπει να εχουν.Και το οτι η Vw εκανε μελετες κ κατεληξε στις συγκεκριμενες πιεσεις ως ιδανικες δεν ξερω ποιος στο εχει πει αλλα εμενα μου ακουγεται πολυ γελοιο.Αν η Vw εκανε τοσες μελετες ακομα και με τα μισα απο τα ελαστικα που κυκλοφορουν και κατεληξε οτι ολα τα ελαστικα αποδιδουν τα μεγιστα με αυτες τις ιδιες πιεσεις που αναφερει στην ταπα τοτε να μας το πουν να μην τους ξαναπαρουμε στα σοβαρα.Εξαλλου αν ειχε παρει τοσο σοβαρα το θεμα τωνμελετων τοτε ακομα και απο εκδοση σε εκδοση θα ανεγραφε διαφορετικες πιεσεις στην ταπα.Διοτι το δικο μου (tsi 140 sportline) μπορει να εχει το ιδιο πλαισιο αλλα δεν ειναι το ιδιο σε συμπεριφορα με το 1.6 fsi sportline.Ουτε καν την αναλογια κιλων μπρος πισω δεν εχει περα των αλλων.Σιγα μην καθισει η καθε εταιρεια να κανει μελετες για καθε εκδοση ξεχωριστα.Να μη σου πω οτι το ιδιο αυτοκολλητο μπορει να εχει και στο jetta και στο passat..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε scirocco_man απο τη μια λες οτι καθε ελαστικο εχει τη δικη του τεχνολογια, διαφορετικη ενισχυση πλαινων κλπ κ απο την αλλη λες οτι οι εταιρειες αυτοκινητων εχουν κανει μελετες κι εχουν καταληξει οτι η Χ πιεση ειναι σωστη για το ζυγισμα και τη γεωμετρια της αναρτησης.Αυτα τα δυο δε γινεται να συμβαινουν ταυτοχρονα.Δε μπορει να υπαρχει διαφορετικοτητα στα ελαστικα (λογω διαφορετικων τεχνολογιων, πλαινων , πελματων κλπ) και απο την αλλη να μην υπαρχει διαφορετικοτητα στην σωστη πιεση που αυτα πρεπει να εχουν.Και το οτι η Vw εκανε μελετες κ κατεληξε στις συγκεκριμενες πιεσεις ως ιδανικες δεν ξερω ποιος στο εχει πει αλλα εμενα μου ακουγεται πολυ γελοιο.Αν η Vw εκανε τοσες μελετες ακομα και με τα μισα απο τα ελαστικα που κυκλοφορουν και κατεληξε οτι ολα τα ελαστικα αποδιδουν τα μεγιστα με αυτες τις ιδιες πιεσεις που αναφερει στην ταπα τοτε να μας το πουν να μην τους ξαναπαρουμε στα σοβαρα.Εξαλλου αν ειχε παρει τοσο σοβαρα το θεμα τωνμελετων τοτε ακομα και απο εκδοση σε εκδοση θα ανεγραφε διαφορετικες πιεσεις στην ταπα.Διοτι το δικο μου (tsi 140 sportline) μπορει να εχει το ιδιο πλαισιο αλλα δεν ειναι το ιδιο σε συμπεριφορα με το 1.6 fsi sportline.Ουτε καν την αναλογια κιλων μπρος πισω δεν εχει περα των αλλων.Σιγα μην καθισει η καθε εταιρεια να κανει μελετες για καθε εκδοση ξεχωριστα.Να μη σου πω οτι το ιδιο αυτοκολλητο μπορει να εχει και στο jetta και στο passat..... ;)

Ναι!

Γιατι δεν γινεται να συμβαινουν ταυτοχρονα.Εσυ δηλ οταν βαλεις το pilot sport 2 και το sportcontact 3 δεν βλεπεις διαφορα......για να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα επειδη φαινεται οτι δεν τα εχεις καταλαβει καλα.Ειναι defacto το γεγονος οτι το καθε λαστιχο εχει διαφορετικη τεχνολογια απο το αλλο πχ ειναι γνωστο οτι η michelin εχει τους κορυφαιους σκελετους σε σχεση με τον αμεσο ανταγωνισμο της ωραια.....εχεις μπερδεψει ενα πραγμα...η VW και η εκαστωτε μαρκα δεν προσαρμοζει τις πιεσεις εντος εισαγωγικων των οχηματων της στα δεδομενα της michelin η της Goodyear αλλα οι δευτερες στην VW αυτο αποδεικνυεται και απο το γεγονος οτι ολες οι μαρκες ελαστικων προτεινουν σαν τις ιδανικες πιεσεις στα ελαστικα τους αυτες που προτεινει ο κατασκευαστης....αυτο δεν σου φτανει?Η VW δεν πηρε το pilot exalto η το F1 η το BFGoodrich g-force profiler και αρχισε να μετραει πως συμπεριφερεται το καθε λαστιχο.Eχει καποια στανταρτς που σου προτεινει να τα ακολουθησεις.Εαν ομως εισαι γνωστης και ξερεις την συμπεριφορα του αυτοκινητου σου μπορεις να παιξεις με αυτες.Απλα καποιος που δεν θελει να ασχοληθει και παραπανω γιατι δεν τον ενδιαφερει εχει τα δεδομενα της VW.Εσυ δηλ πιστευεις οτι τα νουμερα που δινει η παραπανω μαρκα τα δινει ετσι για δινει και οτι δεν αντιπροσωπευουν τιποτα.Ετσι για να ειχαμε να ασχοληθουμε δηλ.....και αφου η VW ειναι τουλαχιστον βαρετη αφου βαριεται οπως αφηνεις να ενοηθει να κανει μετρησεις τοτε γιατι ολες οι μαρκες ελαστικων για τα λαστιχα τους ασπαζονται την αποψη της VW?Μηπως και αυτες βαριουνται? :D

Link to comment
Share on other sites

Νάσο πώς σου φαίνεται ένα Suzuki Vitara wagon που έχει περισσότερο βάρος από ένα Vento να έχει μπρος πίσω 23 σαν εργοστασιακή πίεση σε ασφάλτινο ελαστικό;

Edited by koukouroukou
Link to comment
Share on other sites

Το οτι η καθε μαρκα ελαστικων συνιστα οτι πρεπει να ακολουθειται η τιμη πιεσης του εκαστοτε κατασκευαστη δεν σημαινει κατα την αποψη μου οτι εμπιστευεται την εκαστοτε αυτοκινητοβιομηχανια η οποια εχει κανει τις τρομερες μελετες.Ποιος μου λεει οτι απλα δεν το κανει για να πεταξει το μπαλακι στην Vw η οποια ειναι υποχρεωμενη να δινει τιμη πιεσης ελαστικων ή οτι απλα δεν θελει να καθεται να δινει δικες της τιμες πιεσης τη στιγμη που ξερει οτι μπορει σε καποια αυτοκινητα να μην ειναι οι σωστες;Εγω προσωπικα αν ειχα την michelin και με ρωτουσαν, θα ελεγα "οτι λεει ο κατασκευαστης".Και ας τρεχουν μετα να ψαχνονται.Το αποκλειεις αυτο;Και μιας και ο φιλος koykoyroykoy ανεφερε το 23αρι ως πιεση και με υφος ειρωνικο ενω δεν εχω ειρωνευτει σε κανενα ποστ της συζητησης ουτε εχω τετοια διαθεση, ας μου απαντησει ποτε το ελαστικο θεωρειται οτι πατα σωστα πετυχαινοντας και το ρολο για τον οποιο προοριζεται.Οταν πατα το πελμα, οταν πατα λιγοτερο απο το πελμα ή μηπως οταν πατα και μερος του πλαινου;Η σωστη φυσικα ειναι οταν πατα το πελμα.Τωρα αν στο Vitara δινουν το 23 ως σωστη πιεση για ασφαλτινο τι να πω;Εγω πιστευω οτι η τιμη αυτη της πιεσης ειναι για εκτος δρομου διαδρομες οπου οπως ξερουμε συνηθιζεται η μειωση στης πιεσης του ελαστικου για να αποκτησει καλυτερη προσφυση σε χωματινο, λασπωδες ή δεν ξερω κ εγω τι αλλο οδοστρωμα.Δενξερω τι ελαστικο φορα και δεν μπορω να ξερω πως πατα με τη συγκεκριμενη πιεση.Μπορει και να πατα σωστα.Περα ποτ το αυτοκινητο που το φορα παντως....ειναι κανονας οτι το σωστο πατημα του ελαστικου ειναι οταν πατα μονο το πελμα.Τα υπολοιπα ειναι τριχες κατσαρες κατα τη γνωμη μου.Η καθε εταιρεια ελαστικων εχει φταξει το λαστιχο για να πατα μονο το πελμα.Αν οποιοσδηποτε γουσταρει να βαλει πιεση που θα πατα και το πλαινο σε κανονικες συνθηκες και μολις πιεστει θα αρχισει να τρωει και το προφιλ ας το κανει.Κι αν το συγκεκριμενο ελαστικο καταφερνει να διωχνει σωστα τα νερα σε βρεγμενο στην εθνικη παλι ας αφησει να πατα και το πλαινο.Ας βαλει και 15 πιεση.Ο καθενας κανει οτι θελει στο αυτοκινητο του.Εγω βαζω την πιεση που προσφερει πληρες πατημα στο πελμα.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Το οτι η καθε μαρκα ελαστικων συνιστα οτι πρεπει να ακολουθειται η τιμη πιεσης του εκαστοτε κατασκευαστη δεν σημαινει κατα την αποψη μου οτι εμπιστευεται την εκαστοτε αυτοκινητοβιομηχανια η οποια εχει κανει τις τρομερες μελετες.Ποιος μου λεει οτι απλα δεν το κανει για να πεταξει το μπαλακι στην Vw η οποια ειναι υποχρεωμενη να δινει τιμη πιεσης ελαστικων ή οτι απλα δεν θελει να καθεται να δινει δικες της τιμες πιεσης τη στιγμη που ξερει οτι μπορει σε καποια αυτοκινητα να μην ειναι οι σωστες;Εγω προσωπικα αν ειχα την michelin και με ρωτουσαν, θα ελεγα "οτι λεει ο κατασκευαστης".Και ας τρεχουν μετα να ψαχνονται.Το αποκλειεις αυτο;Και μιας και ο φιλος koykoyroykoy ανεφερε το 23αρι ως πιεση και με υφος ειρωνικο ενω δεν εχω ειρωνευτει σε κανενα ποστ της συζητησης ουτε εχω τετοια διαθεση, ας μου απαντησει ποτε το ελαστικο θεωρειται οτι πατα σωστα πετυχαινοντας και το ρολο για τον οποιο προοριζεται.Οταν πατα το πελμα, οταν πατα λιγοτερο απο το πελμα ή μηπως οταν πατα και μερος του πλαινου;Η σωστη φυσικα ειναι οταν πατα το πελμα.Τωρα αν στο Vitara δινουν το 23 ως σωστη πιεση για ασφαλτινο τι να πω;Εγω πιστευω οτι η τιμη αυτη της πιεσης ειναι για εκτος δρομου διαδρομες οπου οπως ξερουμε συνηθιζεται η μειωση στης πιεσης του ελαστικου για να αποκτησει καλυτερη προσφυση σε χωματινο, λασπωδες ή δεν ξερω κ εγω τι αλλο οδοστρωμα.Δενξερω τι ελαστικο φορα και δεν μπορω να ξερω πως πατα με τη συγκεκριμενη πιεση.Μπορει και να πατα σωστα.Περα ποτ το αυτοκινητο που το φορα παντως....ειναι κανονας οτι το σωστο πατημα του ελαστικου ειναι οταν πατα μονο το πελμα.Τα υπολοιπα ειναι τριχες κατσαρες κατα τη γνωμη μου.Η καθε εταιρεια ελαστικων εχει φταξει το λαστιχο για να πατα μονο το πελμα.Αν οποιοσδηποτε γουσταρει να βαλει πιεση που θα πατα και το πλαινο σε κανονικες συνθηκες και μολις πιεστει θα αρχισει να τρωει και το προφιλ ας το κανει.Κι αν το συγκεκριμενο ελαστικο καταφερνει να διωχνει σωστα τα νερα σε βρεγμενο στην εθνικη παλι ας αφησει να πατα και το πλαινο.Ας βαλει και 15 πιεση.Ο καθενας κανει οτι θελει στο αυτοκινητο του.Εγω βαζω την πιεση που προσφερει πληρες πατημα στο πελμα.

Κι ομως αυτο σημαινει......και αυτο συμβαινει εδω και χρονια και ειναι γνωστο τοις πασι.Καλες οι αποριες σου αλλα δεν εχουν απαντηση διοτι ειναι υποθετικες....εγω σε οσα οχηματα ειχα και σε οσα εχω βαλει λαστιχα ποτε μα ποτε κανενας δεν ειχε προβλημα με τις εργοστασιακες τιμες.Ισα ισα και στα εκαστωτε σεμιναρια δινουν μεγαλη εμφαση στα του κατασκευαστη.

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως αυτο σημαινει......και αυτο συμβαινει εδω και χρονια και ειναι γνωστο τοις πασι.Καλες οι αποριες σου αλλα δεν εχουν απαντηση διοτι ειναι υποθετικες....εγω σε οσα οχηματα ειχα και σε οσα εχω βαλει λαστιχα ποτε μα ποτε κανενας δεν ειχε προβλημα με τις εργοστασιακες τιμες.Ισα ισα και στα εκαστωτε σεμιναρια δινουν μεγαλη εμφαση στα του κατασκευαστη.

Βασικα να σου πω τι πιστευω.Βασικα πιστευω οτι η πληθωρα των αυτοκινητων με το καθενα να εχει τα δικα του χαρ/κα, η πληθωρα των ελαστικων με το καθενα να εχει παλι τα δικα του χαρ/κα και η πληθωρα των οδηγων με τον καθενα να οδηγει κ να ζητα διαφορετικα απο το αυτοκινητο του δημιουργουν τοσους πολλους συνδυασμους ελαστικων-οχηματων-οδηγων που η ιδανικη πιεση φανταζει και κατι πολυ δυσκολο να πετυχεις.Γιαυτο και πιστευω οτι οι τιμες των εταιρειων αυτοκινητων ειναι ενδεικτικες.Δεν ειναι επικινδυνες φυσικα να τις βαλει κανεις αλλα δεν ειναι σιγουρα και οι τελειες.Εγω μαλιστα αυτες συνηθιζα να βαζω αλλα εβλεπα στον πισω αξονα με κρυα ελαστικα να μην πατα ολο το πελμα (φαντασου να επιανε και μεγαλες θερμοκρασιες σε ταξιδι με μεγαλη μεση ωριαια ταχυτητα) ενω στο μπροστινο αξονα πατουσε αρκετα παραπανω απο το πελμα.Ετσι αποφασισα να βαλω αυτες που επιτρεπουν σε ολα τα ελαστικα να πατουν οσο πρεπει και λιγο παραπανω ισως ωστε με την αυξηση της θερμοκρασιας να ερθουν στο σωστο σημειο πατηματος.Δεν εχω προβλημα με αυτες τις πιεσεις και ετσι αυτες χρησιμοποιω πλεον.Και κατι τελευταιο.Με την μειωση τη πιεσης πισω και το πατημα πλεον ολου το πελματος δε μου γλιστρα οπως γλιστρουσε καποτε το πισω μερος του golf το οποιο δυστυχως εχει μια ταση να αποσταθεροποιειται σχετικα ευκολα.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.