Jump to content
Speedy

Αυτοκινητα χωρις αεροσακο

Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα! Βλέπω κι εδω και γενικά σε διάφορα άλλα sites ότι υπάρχουν vw αυτοκίνητα , όπως golf mk1 , golf mk2 και γενικά τα μοντέλα της "παλαιάς γενιάς" τα οποία δεν έχουν αερόσακο ούτε στον οδηγό , ούτε στον συνοδηγό ! Πραγματικά μονό που το βλέπω τρομάζω στην ιδέα ...... ! Ήθελα να σας ρωτήσω πόσο δύσκολο μπορεί να είναι και πόσο δαπανηρό είναι το να τοποθετήσεις σε αυτοκίνητο που δεν έχει αερόσακους ( οδηγό + συνοδηγό ) και εάν χρειάζεται κάποια εγκατάσταση αισθητήρων γιατί όπως όλοι ξέρουμε υπάρχουν σε αυτοκινητα με airbags ! Και εάν δεν είναι εφικτό τι μέτρα μπορεί να πάρει κάποιος ώστε να μειώσει τις πιθανότητες να πάθει χοντρή ζημία ο ίδιος ή ο συνοδηγός ?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα! Βλέπω κι εδω και γενικά σε διάφορα άλλα sites ότι υπάρχουν vw αυτοκίνητα , όπως golf mk1 , golf mk2 και γενικά τα μοντέλα της "παλαιάς γενιάς" τα οποία δεν έχουν αερόσακο ούτε στον οδηγό , ούτε στον συνοδηγό ! Πραγματικά μονό που το βλέπω τρομάζω στην ιδέα ...... ! Ήθελα να σας ρωτήσω πόσο δύσκολο μπορεί να είναι και πόσο δαπανηρό είναι το να τοποθετήσεις σε αυτοκίνητο που δεν έχει αερόσακους ( οδηγό + συνοδηγό ) και εάν χρειάζεται κάποια εγκατάσταση αισθητήρων γιατί όπως όλοι ξέρουμε υπάρχουν σε αυτοκινητα με airbags ! Και εάν δεν είναι εφικτό τι μέτρα μπορεί να πάρει κάποιος ώστε να μειώσει τις πιθανότητες να πάθει χοντρή ζημία ο ίδιος ή ο συνοδηγός ?

Θα σου πρότεινα αυτο, πολύ εύκολο στην τοποθέτηση και δεν θέλει αισθητήρες :D;)

sosivio4.jpg

Link to comment
Share on other sites

δε νομίζω να μπαίνουν αερόσακοι ειδικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα

Link to comment
Share on other sites

δε νομίζω να μπαίνουν αερόσακοι ειδικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα

Tο mk1 cabrio οι τελευταιες εκδοσεις ειχαν αεροσακο οδηγου :lol:

θεωρητικα μπορεις να βαλεις και σε καποιο παλαιοτερο μοντελο αεροσακο αρκει να παρεις ολο το συστημα (αισθητηρες, τιμονι κλπ)

Το αν αξιζει αυτη η μετατροπη ειναι αλλο θεμα

Link to comment
Share on other sites

αν στο έχει γραφτό... δεν μπα να έχεις 100 αερόσακους...

Link to comment
Share on other sites

αν στο έχει γραφτό... δεν μπα να έχεις 100 αερόσακους...

+10000 αλλωστε και να σε γλιτώσει ο αερόσακος θα πας απο γλαστρα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ο αερόσακος κατά την γνώμη μου έχει κάνει ποιο απρόσεκτους του οδηγούς το ίδιο και το abs και τα έξυπνα συστήματα στα καινούρια αυτοκίνητα οπός το σύστημα στάθμευσης της Mercedes και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης οδήγησης σε λίγο η αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν το τιμόνι να το κάνουν τελείως ηλεκτρικό για να μπορούν να διορθώνουν την ποριά του αυτοκινήτου χωρίς την παρέμβαση του οδηγού αυτά sorry αν είναι off topic αλλά έπρεπε να τα πω

Link to comment
Share on other sites

σωστος!!! και εγω αυτο πιστευω οτι ο αλλος λεει οτι αφου εχω 15 αεροσακους στο κεφαλι μου στα ποδια μου μπροστα μου πισω μου κατω μου εχω και abs esp και δεν ξερω και εγω τι αλλα συστηματα να με διορθωνουν θα μου διορθωσει τις μ@λ@κιε$ που θα κανω οποτε ειμαι οκ. αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι. σιγουρα βοηθανε αυτα σε αρκετες περιπτωσεις και ο αεροσακος μπορει να σου σωσει την ζωη αλλα αμα ξεπερασεις τα ορια δεν εισαι σιγουρος για αυτο. αρκετοι αυτοι που λογο ας πουμε των αεροσακων δεν φορανε ζωνη.

προσωπικα εναν αεροσακο εχω και δεν εχω ουτε καν abs, οχι esp και τετοια. αλλα πιστευω ο καθενας πρεπει να μαθαινει τα ορια του αυτοκινητου του και τα δικα του φυσικα και να προσπαθει να μην τα ξεφευγει γιατι δεν θελει πολυ μετα...... -_-

Link to comment
Share on other sites

σωστος!!! και εγω αυτο πιστευω οτι ο αλλος λεει οτι αφου εχω 15 αεροσακους στο κεφαλι μου στα ποδια μου μπροστα μου πισω μου κατω μου εχω και abs esp και δεν ξερω και εγω τι αλλα συστηματα να με διορθωνουν θα μου διορθωσει τις μ@λ@κιε$ που θα κανω οποτε ειμαι οκ. αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι. σιγουρα βοηθανε αυτα σε αρκετες περιπτωσεις και ο αεροσακος μπορει να σου σωσει την ζωη αλλα αμα ξεπερασεις τα ορια δεν εισαι σιγουρος για αυτο. αρκετοι αυτοι που λογο ας πουμε των αεροσακων δεν φορανε ζωνη.

προσωπικα εναν αεροσακο εχω και δεν εχω ουτε καν abs, οχι esp και τετοια. αλλα πιστευω ο καθενας πρεπει να μαθαινει τα ορια του αυτοκινητου του και τα δικα του φυσικα και να προσπαθει να μην τα ξεφευγει γιατι δεν θελει πολυ μετα...... -_-

+ το γεγονος οτι αν σκασει ο αεροσακος και δεν φοραει καποιος ζωνη μπορει να του σπασει το σβερκο και να μεινει στον τοπο.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι μονο ο αεροσακος παιδια αλλα γενικοτερα ολοι οι κανονες ασφαλειας που απο τοτε που κατασκευαστηκαν αυτα τα αυτοκινητα εχουν αλλαξει πολλες φορες τα στανταρ ασφαλειας που θετουν οι αυτ/νιες.η τεχνολογια εχει κανει τεραστια αλματα απο τοτε και συνεχως εξελισσονται ολα τα συστηματα του αυτοκινητου.τι θελω να πω με ολα αυτα;

οτι και αεροσακο να βαλεις σε ενα πχ golf 20ετιας ,σε μια σφοδρη μετωπικη συγκρουση,οι πιθανοτητες να επιζησει ο επιβατης ειναι ελαχιστες εστω και αν εχει ανοιξει το ''μπαλονι''.

το τιμονι θα εχει φροντισει να περασει ''σουβλακι'' τον επιβατη και τα πενταλ να σακατεψουν και τα δυο του ακρα....

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος μπορώ να σε πληροφορήσω ότι τουλάχιστον το golf mk1 cabrio 1988 που έχω στα χέρια κατά την περίπτωση σύγκρουσης η κολόνα του τιμονιού έχει σύστημα το ποίο απορροφά την σύγκρουση και αποκόπτει το τιμόνι και για τα πετάλια όμοιος

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος μπορώ να σε πληροφορήσω ότι τουλάχιστον το golf mk1 cabrio 1988 που έχω στα χέρια κατά την περίπτωση σύγκρουσης η κολόνα του τιμονιού έχει σύστημα το ποίο απορροφά την σύγκρουση και αποκόπτει το τιμόνι και για τα πετάλια όμοιος

εχεις καποια στοιχεια να το δουμε;υπαρχουν crash test που να το δειχνουν;ποσα αστερια πηρε το 88;τι αυτοκινητα κυκλοφορουσαν το 88 σε σχεση με το 09;εγω δεχομαι οτι κανω λαθος,απο την αλλη ομως θα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον να εβλεπα αυτο το συστημα αλλα και τα αποτελεσματα ενος crash test ενος golf 21 ετων ωστε να τα συγκρινω με τα σημερινα δεδομενα.

Link to comment
Share on other sites

dsc02657w.jpg

Η φωτογραφία είναι από το Haynes manual του golf μου φαίνετε το σύστημα που σου έλεγα αντέχει σε στρεπικα φορτία αλλά δεν αντέχει σε διατμιτικα και θλιπτικά και βεβαία για κανένα λόγο δεν συγκρίνω την ασφάλεια των καινούριων αυτοκινήτων αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα αν δεν υπήρχαν τα αυτοκίνητα σαν το δικό μου δεν θα είχαμε τα σημερινά συστήματα

Link to comment
Share on other sites

ενταξει δεν νομιζω οτι το θεμα ειναι συγκεκριμενα το golf 20ετιας που νομιζω παντως θα χει πιο πολυ ασφαλεια απο αλλα σημερινα που μοιραζουν τα αστερια για πλακα στα τεστ

Link to comment
Share on other sites

ενταξει δεν νομιζω οτι το θεμα ειναι συγκεκριμενα το golf 20ετιας που νομιζω παντως θα χει πιο πολυ ασφαλεια απο αλλα σημερινα που μοιραζουν τα αστερια για πλακα στα τεστ

πλακα κανεις ετσι;

Link to comment
Share on other sites

Για την ασφαλεια σε μας που δεν εχουμε αεροσακους ειναι μεγαλη προσοχη και οχι μ@λ@κιες στους δρομους οσο μπορει ο καθενας!Εγω εχω βαλει bucket προσωπικα και ζωνες 3 σημειων που ειναι πιο ασφαλες απο τις μαμα ζωνες!Δλδ χτυπα ξυλο για να χτυπισεις μετα η πρεπει το αμαξι να γινει εντελως λιωμα ή να φυγει το καθισμα απο τη θεση του που ειναι λιγο αδυνατο!Τωρα οσον αφορα τα crash τεστ καμια σχεση το τοτε με το τωρα!Η Ασφαλεια ειναι 15000 καλυτερη τωρα απο τοτε....Check out this!

Golf mk2: http://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk

Golf mk5: http://www.youtube.com/watch?v=6riSTYgTGKI

Golf mk6:

Link to comment
Share on other sites

και το καθισμα μπορει να φυγει λογω της αδρανειας και των τεραστιων δυναμεων που ασκουνται πανω του.οπως ακριβως γινεται σε μια δυνατη στουκα που η μηχανη βγαζει φτερα και την βρισκουν μερικες δεκαδες μετρα παρακατω....

παντως και γενικοτερα,σε ατυχηματα οπου οι δυναμεις ηταν μεγαλες και το βαρος του επιβατη πολ/ζεται με το 50 ή και παραπανω,ακομα και αν φοραει ζωνη,τελικα θα απεβιωσει ειτε επιτοπου ειτε στο νοσοκομειο αργοτερα καθως τα εσωτερικα του οργανα θα εχουν γινει πολτος μεσα στο στερνο του.μακαβριο αυτο που λεω αλλα πραγματικα αυτο συμβαινει τις περισσοτερες φορες...

Link to comment
Share on other sites

και το καθισμα μπορει να φυγει λογω της αδρανειας και των τεραστιων δυναμεων που ασκουνται πανω του.οπως ακριβως γινεται σε μια δυνατη στουκα που η μηχανη βγαζει φτερα και την βρισκουν μερικες δεκαδες μετρα παρακατω....

παντως και γενικοτερα,σε ατυχηματα οπου οι δυναμεις ηταν μεγαλες και το βαρος του επιβατη πολ/ζεται με το 50 ή και παραπανω,ακομα και αν φοραει ζωνη,τελικα θα απεβιωσει ειτε επιτοπου ειτε στο νοσοκομειο αργοτερα καθως τα εσωτερικα του οργανα θα εχουν γινει πολτος μεσα στο στερνο του.μακαβριο αυτο που λεω αλλα πραγματικα αυτο συμβαινει τις περισσοτερες φορες...

new_rtfm.gifnew_rtfm.gifknife.gifknife.gifknife.gifknife.gif

Πρωι πρωι(μεσημερακι αλλα τωρα ξυπνησα) αντε να φαω τωρα :D :D

Link to comment
Share on other sites

πλακα κανεις ετσι;

απλα πιστευω οτι το golf 20ετιας αν ειχε καποιο απο τον εξοπλισμο των σημερινων μπορει να ηταν ασφαλεστερο απο καποια σημερινα. και επισης εχω αποριες με τα τεστ και τα αστερακια. δεν μπορει πια ολα να ναι πανω κατω τα ιδια σε ασφαλεια

Link to comment
Share on other sites

new_rtfm.gifnew_rtfm.gifknife.gifknife.gifknife.gifknife.gif

Πρωι πρωι(μεσημερακι αλλα τωρα ξυπνησα) αντε να φαω τωρα :D :D

tongue.giftongue.giftongue.gif

ειναι λιγο σπλατερ οντως,αλλα ειναι η πραγματικοτητα και γι'αυτο δεν πρεπει να τρεχουμε και να εχουμε μεγαλη ταχυτητα.μονον ετσι θα ελαχιστοποιησουμε τον κινδυνο ενος τετοιου αποτελεσματος στα οργανα μας.

Link to comment
Share on other sites

απορια ρε παιδια. υπαρχουν πιθανοτητες αποτυχιας ας πουμε ενεργοποιησης του αεροσακου; και αν αυτος χρειαζεται καποια συντηρηση; στις ζωνες επισης υπαρχει τετοια περιπτωση αποτυχιας η ειναι ελαχιστη;;

Link to comment
Share on other sites

απλα πιστευω οτι το golf 20ετιας αν ειχε καποιο απο τον εξοπλισμο των σημερινων μπορει να ηταν ασφαλεστερο απο καποια σημερινα. και επισης εχω αποριες με τα τεστ και τα αστερακια. δεν μπορει πια ολα να ναι πανω κατω τα ιδια σε ασφαλεια

ο Euro-NCAP ειναι ενας ανεξαρτητος και αξιοπιστος οργανισμος που δεν τα παιρνει απο αυτ/νιες ή δημοσιογραφους για να δωσει παραπανω αστερια και να πουλησει καποιο μοντελο σαν ασφαλες.θετει τα τεστ και αναλογα τα αποτελεσματα αξιολογει το καθε μοντελο.ειναι τοσο αυστηρα τα στανταρ του και οι δοκιμες του που αν ενα μοντελο δεν εχει esp δεν του δινει 5 αστερια!φαντασου τι δινει αν δεν πληρει το μοντελο και αλλες προδιαγραφες.

ας μην ξεχναμε ομως οτι ολες οι δοκιμες γινονται με κανονα συγκεκριμενη ταχυτητα,νομιζω τα 50 χλμ,οχι για 100+ οπου σε αυτες τις ταχυτητες δεν θα μεινει τιποτα ανεπαφο.

το site παντως του οργανισμου ειναι εξαιρετικο για ενημερωση ,συγκριση κλπ

http://www.euroncap.com/home.aspx

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

απορια ρε παιδια. υπαρχουν πιθανοτητες αποτυχιας ας πουμε ενεργοποιησης του αεροσακου; και αν αυτος χρειαζεται καποια συντηρηση; στις ζωνες επισης υπαρχει τετοια περιπτωση αποτυχιας η ειναι ελαχιστη;;

Κατι τετοιο δν ειχε συμβει καποτε και ειχε πεθανει καποιος και μετα ετρεχαν την αυτοκινητοβιομηχανια?

Link to comment
Share on other sites

ο Euro-NCAP ειναι ενας ανεξαρτητος και αξιοπιστος οργανισμος που δεν τα παιρνει απο αυτ/νιες ή δημοσιογραφους για να δωσει παραπανω αστερια και να πουλησει καποιο μοντελο σαν ασφαλες.θετει τα τεστ και αναλογα τα αποτελεσματα αξιολογει το καθε μοντελο.ειναι τοσο αυστηρα τα στανταρ του και οι δοκιμες του που αν ενα μοντελο δεν εχει esp δεν του δινει 5 αστερια!φαντασου τι δινει αν δεν πληρει το μοντελο και αλλες προδιαγραφες.

ας μην ξεχναμε ομως οτι ολες οι δοκιμες γινονται με κανονα συγκεκριμενη ταχυτητα,νομιζω τα 50 χλμ,οχι για 100+ οπου σε αυτε τις ταχυτητες δεν θα μεινει τιποτα ανεπαφο.

το site παντως του οργανισμου ειναι εξαιρετικο για ενημερωση ,συγκριση κλπ

http://www.euroncap.com/home.aspx

ωραιος... thanx!

ελεος ομως μονο 50 χλμ;; μιλαμε για ταχυτητα πολυ μικρη. δηλαδη σε ταχυτητες 120,140++ ουτε θελω να ξερω τι γινεται και αν ολα αυτα τα συστηματα εχουν και μεγαλες πιθανοτητες να σε σωσουν....... :D

Link to comment
Share on other sites

Κατι τετοιο δν ειχε συμβει καποτε και ειχε πεθανει καποιος και μετα ετρεχαν την αυτοκινητοβιομηχανια?

οντως!

υποθετω οτι σε ολα υπαρχουν καποιες πιθανοτητες δυσλειτουργιας ή αστοχιας υλικου.γιατι να εξαιρουνται οι ζωνες ,οι αεροσακοι,το abs,esp κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.