Speedy Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 (edited) Χαιρετώ την παρέα! Βλέπω κι εδω και γενικά σε διάφορα άλλα sites ότι υπάρχουν vw αυτοκίνητα , όπως golf mk1 , golf mk2 και γενικά τα μοντέλα της "παλαιάς γενιάς" τα οποία δεν έχουν αερόσακο ούτε στον οδηγό , ούτε στον συνοδηγό ! Πραγματικά μονό που το βλέπω τρομάζω στην ιδέα ...... ! Ήθελα να σας ρωτήσω πόσο δύσκολο μπορεί να είναι και πόσο δαπανηρό είναι το να τοποθετήσεις σε αυτοκίνητο που δεν έχει αερόσακους ( οδηγό + συνοδηγό ) και εάν χρειάζεται κάποια εγκατάσταση αισθητήρων γιατί όπως όλοι ξέρουμε υπάρχουν σε αυτοκινητα με airbags ! Και εάν δεν είναι εφικτό τι μέτρα μπορεί να πάρει κάποιος ώστε να μειώσει τις πιθανότητες να πάθει χοντρή ζημία ο ίδιος ή ο συνοδηγός ? Edited March 5, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Χαιρετώ την παρέα! Βλέπω κι εδω και γενικά σε διάφορα άλλα sites ότι υπάρχουν vw αυτοκίνητα , όπως golf mk1 , golf mk2 και γενικά τα μοντέλα της "παλαιάς γενιάς" τα οποία δεν έχουν αερόσακο ούτε στον οδηγό , ούτε στον συνοδηγό ! Πραγματικά μονό που το βλέπω τρομάζω στην ιδέα ...... ! Ήθελα να σας ρωτήσω πόσο δύσκολο μπορεί να είναι και πόσο δαπανηρό είναι το να τοποθετήσεις σε αυτοκίνητο που δεν έχει αερόσακους ( οδηγό + συνοδηγό ) και εάν χρειάζεται κάποια εγκατάσταση αισθητήρων γιατί όπως όλοι ξέρουμε υπάρχουν σε αυτοκινητα με airbags ! Και εάν δεν είναι εφικτό τι μέτρα μπορεί να πάρει κάποιος ώστε να μειώσει τις πιθανότητες να πάθει χοντρή ζημία ο ίδιος ή ο συνοδηγός ? Θα σου πρότεινα αυτο, πολύ εύκολο στην τοποθέτηση και δεν θέλει αισθητήρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 δε νομίζω να μπαίνουν αερόσακοι ειδικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 δε νομίζω να μπαίνουν αερόσακοι ειδικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα Tο mk1 cabrio οι τελευταιες εκδοσεις ειχαν αεροσακο οδηγου θεωρητικα μπορεις να βαλεις και σε καποιο παλαιοτερο μοντελο αεροσακο αρκει να παρεις ολο το συστημα (αισθητηρες, τιμονι κλπ) Το αν αξιζει αυτη η μετατροπη ειναι αλλο θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 αν στο έχει γραφτό... δεν μπα να έχεις 100 αερόσακους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 αν στο έχει γραφτό... δεν μπα να έχεις 100 αερόσακους... +10000 αλλωστε και να σε γλιτώσει ο αερόσακος θα πας απο γλαστρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillion Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Ο αερόσακος κατά την γνώμη μου έχει κάνει ποιο απρόσεκτους του οδηγούς το ίδιο και το abs και τα έξυπνα συστήματα στα καινούρια αυτοκίνητα οπός το σύστημα στάθμευσης της Mercedes και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης οδήγησης σε λίγο η αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν το τιμόνι να το κάνουν τελείως ηλεκτρικό για να μπορούν να διορθώνουν την ποριά του αυτοκινήτου χωρίς την παρέμβαση του οδηγού αυτά sorry αν είναι off topic αλλά έπρεπε να τα πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 σωστος!!! και εγω αυτο πιστευω οτι ο αλλος λεει οτι αφου εχω 15 αεροσακους στο κεφαλι μου στα ποδια μου μπροστα μου πισω μου κατω μου εχω και abs esp και δεν ξερω και εγω τι αλλα συστηματα να με διορθωνουν θα μου διορθωσει τις μ@λ@κιε$ που θα κανω οποτε ειμαι οκ. αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι. σιγουρα βοηθανε αυτα σε αρκετες περιπτωσεις και ο αεροσακος μπορει να σου σωσει την ζωη αλλα αμα ξεπερασεις τα ορια δεν εισαι σιγουρος για αυτο. αρκετοι αυτοι που λογο ας πουμε των αεροσακων δεν φορανε ζωνη. προσωπικα εναν αεροσακο εχω και δεν εχω ουτε καν abs, οχι esp και τετοια. αλλα πιστευω ο καθενας πρεπει να μαθαινει τα ορια του αυτοκινητου του και τα δικα του φυσικα και να προσπαθει να μην τα ξεφευγει γιατι δεν θελει πολυ μετα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 σωστος!!! και εγω αυτο πιστευω οτι ο αλλος λεει οτι αφου εχω 15 αεροσακους στο κεφαλι μου στα ποδια μου μπροστα μου πισω μου κατω μου εχω και abs esp και δεν ξερω και εγω τι αλλα συστηματα να με διορθωνουν θα μου διορθωσει τις μ@λ@κιε$ που θα κανω οποτε ειμαι οκ. αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι. σιγουρα βοηθανε αυτα σε αρκετες περιπτωσεις και ο αεροσακος μπορει να σου σωσει την ζωη αλλα αμα ξεπερασεις τα ορια δεν εισαι σιγουρος για αυτο. αρκετοι αυτοι που λογο ας πουμε των αεροσακων δεν φορανε ζωνη.προσωπικα εναν αεροσακο εχω και δεν εχω ουτε καν abs, οχι esp και τετοια. αλλα πιστευω ο καθενας πρεπει να μαθαινει τα ορια του αυτοκινητου του και τα δικα του φυσικα και να προσπαθει να μην τα ξεφευγει γιατι δεν θελει πολυ μετα...... + το γεγονος οτι αν σκασει ο αεροσακος και δεν φοραει καποιος ζωνη μπορει να του σπασει το σβερκο και να μεινει στον τοπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 δεν ειναι μονο ο αεροσακος παιδια αλλα γενικοτερα ολοι οι κανονες ασφαλειας που απο τοτε που κατασκευαστηκαν αυτα τα αυτοκινητα εχουν αλλαξει πολλες φορες τα στανταρ ασφαλειας που θετουν οι αυτ/νιες.η τεχνολογια εχει κανει τεραστια αλματα απο τοτε και συνεχως εξελισσονται ολα τα συστηματα του αυτοκινητου.τι θελω να πω με ολα αυτα; οτι και αεροσακο να βαλεις σε ενα πχ golf 20ετιας ,σε μια σφοδρη μετωπικη συγκρουση,οι πιθανοτητες να επιζησει ο επιβατης ειναι ελαχιστες εστω και αν εχει ανοιξει το ''μπαλονι''. το τιμονι θα εχει φροντισει να περασει ''σουβλακι'' τον επιβατη και τα πενταλ να σακατεψουν και τα δυο του ακρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillion Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Κάνεις λάθος μπορώ να σε πληροφορήσω ότι τουλάχιστον το golf mk1 cabrio 1988 που έχω στα χέρια κατά την περίπτωση σύγκρουσης η κολόνα του τιμονιού έχει σύστημα το ποίο απορροφά την σύγκρουση και αποκόπτει το τιμόνι και για τα πετάλια όμοιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Κάνεις λάθος μπορώ να σε πληροφορήσω ότι τουλάχιστον το golf mk1 cabrio 1988 που έχω στα χέρια κατά την περίπτωση σύγκρουσης η κολόνα του τιμονιού έχει σύστημα το ποίο απορροφά την σύγκρουση και αποκόπτει το τιμόνι και για τα πετάλια όμοιος εχεις καποια στοιχεια να το δουμε;υπαρχουν crash test που να το δειχνουν;ποσα αστερια πηρε το 88;τι αυτοκινητα κυκλοφορουσαν το 88 σε σχεση με το 09;εγω δεχομαι οτι κανω λαθος,απο την αλλη ομως θα ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον να εβλεπα αυτο το συστημα αλλα και τα αποτελεσματα ενος crash test ενος golf 21 ετων ωστε να τα συγκρινω με τα σημερινα δεδομενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillion Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Η φωτογραφία είναι από το Haynes manual του golf μου φαίνετε το σύστημα που σου έλεγα αντέχει σε στρεπικα φορτία αλλά δεν αντέχει σε διατμιτικα και θλιπτικά και βεβαία για κανένα λόγο δεν συγκρίνω την ασφάλεια των καινούριων αυτοκινήτων αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα αν δεν υπήρχαν τα αυτοκίνητα σαν το δικό μου δεν θα είχαμε τα σημερινά συστήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 ενταξει δεν νομιζω οτι το θεμα ειναι συγκεκριμενα το golf 20ετιας που νομιζω παντως θα χει πιο πολυ ασφαλεια απο αλλα σημερινα που μοιραζουν τα αστερια για πλακα στα τεστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 ενταξει δεν νομιζω οτι το θεμα ειναι συγκεκριμενα το golf 20ετιας που νομιζω παντως θα χει πιο πολυ ασφαλεια απο αλλα σημερινα που μοιραζουν τα αστερια για πλακα στα τεστ πλακα κανεις ετσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Για την ασφαλεια σε μας που δεν εχουμε αεροσακους ειναι μεγαλη προσοχη και οχι μ@λ@κιες στους δρομους οσο μπορει ο καθενας!Εγω εχω βαλει bucket προσωπικα και ζωνες 3 σημειων που ειναι πιο ασφαλες απο τις μαμα ζωνες!Δλδ χτυπα ξυλο για να χτυπισεις μετα η πρεπει το αμαξι να γινει εντελως λιωμα ή να φυγει το καθισμα απο τη θεση του που ειναι λιγο αδυνατο!Τωρα οσον αφορα τα crash τεστ καμια σχεση το τοτε με το τωρα!Η Ασφαλεια ειναι 15000 καλυτερη τωρα απο τοτε....Check out this! Golf mk2: http://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk Golf mk5: http://www.youtube.com/watch?v=6riSTYgTGKI Golf mk6: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 και το καθισμα μπορει να φυγει λογω της αδρανειας και των τεραστιων δυναμεων που ασκουνται πανω του.οπως ακριβως γινεται σε μια δυνατη στουκα που η μηχανη βγαζει φτερα και την βρισκουν μερικες δεκαδες μετρα παρακατω.... παντως και γενικοτερα,σε ατυχηματα οπου οι δυναμεις ηταν μεγαλες και το βαρος του επιβατη πολ/ζεται με το 50 ή και παραπανω,ακομα και αν φοραει ζωνη,τελικα θα απεβιωσει ειτε επιτοπου ειτε στο νοσοκομειο αργοτερα καθως τα εσωτερικα του οργανα θα εχουν γινει πολτος μεσα στο στερνο του.μακαβριο αυτο που λεω αλλα πραγματικα αυτο συμβαινει τις περισσοτερες φορες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 και το καθισμα μπορει να φυγει λογω της αδρανειας και των τεραστιων δυναμεων που ασκουνται πανω του.οπως ακριβως γινεται σε μια δυνατη στουκα που η μηχανη βγαζει φτερα και την βρισκουν μερικες δεκαδες μετρα παρακατω....παντως και γενικοτερα,σε ατυχηματα οπου οι δυναμεις ηταν μεγαλες και το βαρος του επιβατη πολ/ζεται με το 50 ή και παραπανω,ακομα και αν φοραει ζωνη,τελικα θα απεβιωσει ειτε επιτοπου ειτε στο νοσοκομειο αργοτερα καθως τα εσωτερικα του οργανα θα εχουν γινει πολτος μεσα στο στερνο του.μακαβριο αυτο που λεω αλλα πραγματικα αυτο συμβαινει τις περισσοτερες φορες... Πρωι πρωι(μεσημερακι αλλα τωρα ξυπνησα) αντε να φαω τωρα :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 πλακα κανεις ετσι; απλα πιστευω οτι το golf 20ετιας αν ειχε καποιο απο τον εξοπλισμο των σημερινων μπορει να ηταν ασφαλεστερο απο καποια σημερινα. και επισης εχω αποριες με τα τεστ και τα αστερακια. δεν μπορει πια ολα να ναι πανω κατω τα ιδια σε ασφαλεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Πρωι πρωι(μεσημερακι αλλα τωρα ξυπνησα) αντε να φαω τωρα :D ειναι λιγο σπλατερ οντως,αλλα ειναι η πραγματικοτητα και γι'αυτο δεν πρεπει να τρεχουμε και να εχουμε μεγαλη ταχυτητα.μονον ετσι θα ελαχιστοποιησουμε τον κινδυνο ενος τετοιου αποτελεσματος στα οργανα μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 απορια ρε παιδια. υπαρχουν πιθανοτητες αποτυχιας ας πουμε ενεργοποιησης του αεροσακου; και αν αυτος χρειαζεται καποια συντηρηση; στις ζωνες επισης υπαρχει τετοια περιπτωση αποτυχιας η ειναι ελαχιστη;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 (edited) απλα πιστευω οτι το golf 20ετιας αν ειχε καποιο απο τον εξοπλισμο των σημερινων μπορει να ηταν ασφαλεστερο απο καποια σημερινα. και επισης εχω αποριες με τα τεστ και τα αστερακια. δεν μπορει πια ολα να ναι πανω κατω τα ιδια σε ασφαλεια ο Euro-NCAP ειναι ενας ανεξαρτητος και αξιοπιστος οργανισμος που δεν τα παιρνει απο αυτ/νιες ή δημοσιογραφους για να δωσει παραπανω αστερια και να πουλησει καποιο μοντελο σαν ασφαλες.θετει τα τεστ και αναλογα τα αποτελεσματα αξιολογει το καθε μοντελο.ειναι τοσο αυστηρα τα στανταρ του και οι δοκιμες του που αν ενα μοντελο δεν εχει esp δεν του δινει 5 αστερια!φαντασου τι δινει αν δεν πληρει το μοντελο και αλλες προδιαγραφες. ας μην ξεχναμε ομως οτι ολες οι δοκιμες γινονται με κανονα συγκεκριμενη ταχυτητα,νομιζω τα 50 χλμ,οχι για 100+ οπου σε αυτες τις ταχυτητες δεν θα μεινει τιποτα ανεπαφο. το site παντως του οργανισμου ειναι εξαιρετικο για ενημερωση ,συγκριση κλπ http://www.euroncap.com/home.aspx Edited March 7, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 απορια ρε παιδια. υπαρχουν πιθανοτητες αποτυχιας ας πουμε ενεργοποιησης του αεροσακου; και αν αυτος χρειαζεται καποια συντηρηση; στις ζωνες επισης υπαρχει τετοια περιπτωση αποτυχιας η ειναι ελαχιστη;; Κατι τετοιο δν ειχε συμβει καποτε και ειχε πεθανει καποιος και μετα ετρεχαν την αυτοκινητοβιομηχανια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 ο Euro-NCAP ειναι ενας ανεξαρτητος και αξιοπιστος οργανισμος που δεν τα παιρνει απο αυτ/νιες ή δημοσιογραφους για να δωσει παραπανω αστερια και να πουλησει καποιο μοντελο σαν ασφαλες.θετει τα τεστ και αναλογα τα αποτελεσματα αξιολογει το καθε μοντελο.ειναι τοσο αυστηρα τα στανταρ του και οι δοκιμες του που αν ενα μοντελο δεν εχει esp δεν του δινει 5 αστερια!φαντασου τι δινει αν δεν πληρει το μοντελο και αλλες προδιαγραφες.ας μην ξεχναμε ομως οτι ολες οι δοκιμες γινονται με κανονα συγκεκριμενη ταχυτητα,νομιζω τα 50 χλμ,οχι για 100+ οπου σε αυτε τις ταχυτητες δεν θα μεινει τιποτα ανεπαφο. το site παντως του οργανισμου ειναι εξαιρετικο για ενημερωση ,συγκριση κλπ http://www.euroncap.com/home.aspx ωραιος... thanx! ελεος ομως μονο 50 χλμ;; μιλαμε για ταχυτητα πολυ μικρη. δηλαδη σε ταχυτητες 120,140++ ουτε θελω να ξερω τι γινεται και αν ολα αυτα τα συστηματα εχουν και μεγαλες πιθανοτητες να σε σωσουν....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Κατι τετοιο δν ειχε συμβει καποτε και ειχε πεθανει καποιος και μετα ετρεχαν την αυτοκινητοβιομηχανια? οντως! υποθετω οτι σε ολα υπαρχουν καποιες πιθανοτητες δυσλειτουργιας ή αστοχιας υλικου.γιατι να εξαιρουνται οι ζωνες ,οι αεροσακοι,το abs,esp κλπ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...