Jump to content
iliastsd

Golf V

Recommended Posts

Παιδία έχω ψάξει και δεν βρήκα παρόμοιο πρόβλημα οπότε άνοιξα καινούργιο θέμα... Στο Golf V που έχω αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο (δηλαδή να έχω να το βάλω μπρός πολλές ώρες) στο ρελαντί δεν αναβάζει στροφές να πάει στις 1100 με 1200 για ένα λεπτό για να ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας όπως κάνουνε όλα τα αυτοκίνητα παρα μόνο δουλεύει στις 800 με 900 όπως όταν είναι ζεστό... Λίγες φορές και σπάνια και αφού η θερμοκρασία του περιβάλοντος είναι πάνω απο 12-13c δουλεύει φυσιολογικά και αναβάζει τις στροφές όπως πρέπει... Το πήγα στη VW εδώ στη Λάρισα όπου και μένω και αφού το βάλανε στον εγκέφαλο, μου έιπανε πως όλα είναι εντάξει και πως δεν ανεβάζει στροφές ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου επειδή δεν το θεωρεί απαραίτητο... Δηλαδή δεν το θεωρεί απαραίτητο όταν είναι όλο το βράδυ έξω και η θερμοκρασία του περιβάλοντος είναι κάτω απο 10c και ειδικά κοντά στους 0c? Το θέμα είναι οτι στην αρχή δούλευε πάντα κανονικά και τώρα εδώ και 5 μήνες περίπου άρχισε να μου κάνει τα κόλπα που ανέφερα πιο πάνω. Ξέρει κανείς κάτι για το θέμα αυτό?

Edited by golfV gt
Link to comment
Share on other sites

Έτσι κάνουν μην αγχώνεσαι και σε άλλους που έχω δει παγωμένο με 0 βαθμούς έξω το βάζουν μπρος και κάθεται κατευθείαν στις 900 - 800 στροφές ενώ το δικό μου έστω και για 10 - 20 δεύτερα κάθεται στους 1100 και μετά πέφτουν οι στροφές.

Κατά 99% έχει χαλάσει κάποιος θερμοστάτης αλλά δεν πρόκυτε ποτέ να στο βρει η αντιπροσωπεία (όσα χρόνια και να ψάχνουν), βάλε αν έχεις το vag com μπας και σου βγάλει κανένα σφάλμα αν δεν βγάλει μην αγχώνεσαι δεν πρόκυτε να σου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

και σε μενα δεν τσοκαρει παντα οταν εχει κρυο,μερικες φορες δε,εχει τσοκαρει με εξ. θερμοκρασιες 12 βαθμων. θεωρω οτι δεν υπαρχει προβλημα,το αμαξι παιρνει μπροστα αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

και γώ το ίδιο παθαίνω και το κουλο ειναι οτι το καλοκαιρι μου το έκανε πάντα σε καθε εκκινιση... τωρα οταν εχει εξω 0 δεν το κανει παρα μονο οταν παω καπου και αφου περασουν 2-3 ωρες απο την τελευταια βολτα τοτε ανεβαζει... αλλα δεν ασχολήθηκα.

Link to comment
Share on other sites

Το περιεργο ειναι οτι σε εμενα (οπως και στους απο πανω) το "τσοκ" ανοιγει τις πιο ζεστες μερες ενω οταν εξω εχει μειον δεν ανοιγει! Προφανως δεν ειναι προβλημα, καποια λογικη θα υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

αρα εφοσον ολοι εχουμε διαπιστωσει οτι με τον ιδιο τροπο και συνθηκες λειτουργει,ειναι φυσιολογικο!παντως εγω δεν εχω παρατηρησει κατι ανησυχιτικο τουλαχιστον μεχρι τωρα και με τον τροπο που τσοκαρει το αμαξι. :D

Link to comment
Share on other sites

Το περιεργο ειναι οτι σε εμενα (οπως και στους απο πανω) το "τσοκ" ανοιγει τις πιο ζεστες μερες ενω οταν εξω εχει μειον δεν ανοιγει! Προφανως δεν ειναι προβλημα, καποια λογικη θα υπαρχει.

Το ίδιο συμβαίνει και στο δικό μου.

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι βλέπω υπάρχουνε πολλά αυτοκίνητα με ίδιο πρόβλημα με το δικό μου... Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια που μου προσφέρατε!

Edited by golfV gt
Link to comment
Share on other sites

στο audi Α4 1996 μοντελο του πατερα μου θυμάμαι χαρακτηριστικα μια μερα με τσουχτερο κρυο οι στροφές ήτανε στις 1200-1300 παρατεταμένα για αρκετή ωρα πάνω απο λετπό... τώρα δεν μπορω να καταλάβω γιατι λειτουργει έτσι στο γκόλφ χωρίς να ανεβάζει καθόλου τις κρύες μέρες

thumbsdown.gif το πουλάω όλο προβλήματα είναι ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΓΚΟΛΦ ΡΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ θα παω να αγορασω χιουντάι... παω απο τώρα να κάνω εγγραφη στο χιουντάι κλάμπ tongue.gif

Edited by ForiS3
Link to comment
Share on other sites

Που δεν πρόκηται για πρόβλημα αλλά για τρόπο λειτουργίας.

ελα μην απελπιζεσαι. ολα ειναι φυσιολογικα.

οσο για to hyundai ηταν το προηγουμενο αυτοκινητο μου και το εδωσα με 340.000 χλμ χωρις προβληματα. μη συνεχισω γιατι θα βγω OFF TOPIC

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ VW KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ

Link to comment
Share on other sites

ελα μην απελπιζεσαι. ολα ειναι φυσιολογικα.

οσο για to hyundai ηταν το προηγουμενο αυτοκινητο μου και το εδωσα με 340.000 χλμ χωρις προβληματα. μη συνεχισω γιατι θα βγω OFF TOPIC

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ VW KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ

Συγνώμη για το OFF TOPIC αλλά άλλες απαιτήσεις-προσδοκίες έχει κανείς από ένα Hyundai και άλλες απαιτήσεις-προσδοκίες από ένα VW ;);)tongue.gif

Αυτό με το ρελαντί μου συνέβη και εμένα σποραδικά βέβαια εδώ και 2,5 χρόνια στο TSI μου, αλλά αφού δεν βγάζει σφάλμα και τελικά δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα μην ανησυχείς.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Επι του θέματος, καλό είναι ενα αμάξι οταν είναι κρύο να δουλέψει λιγάκι στις 1200-1500 στρόφές (για δευτερόλεπτα) ώστε να κυκλοφορήσουν τα λάδια καλύτερα. Στο FSI μου πάντα κρύο ανεβάζει τις στροφές για 8-10 δευτερα μέχρι να πέσουν πάλι στισ 700.

Link to comment
Share on other sites

σημερα,δεν μου τσοκαρισε το πρωι με +8 βαθμους και μου τσοκαρισε στις 16:00 το μεσημερι με +17!! :lol: :lol: :blink:

τι να πω, δεν ξερω.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

σημερα,δεν μου τσοκαρισε το πρωι με +8 βαθμους και μου τσοκαρισε στις 16:00 το μεσημερι με +17!! :lol::blink: :blink:

τι να πω, δεν ξερω.... :(

και εμενα οτι να ναι....κουλαρε....

Link to comment
Share on other sites

οταν ειναι πολυ κρυο κατω απο 8 εξω παντα δουλευει 900-1000 μαξ!αυτο για να μην υπαρχει εντονη φθορα και καταπονηση απο την ελλειψει λαδιου και γιατι το λαδι δεν ζεσταινεται τοσο γρηγορα..αν παρατηρησετε δουλευει πανω απο 15-20 δευτερολεπτα στισ 900 στροφες και μετα πεφτει.οταν η θερμοκρασια ειναι κοντα και πανω απο 8-10 βαθμους και τα λαδια ζεστενονται πιο γρηγορα τοτε κανει τσοκ 1200.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη οταν είχε 0-3 βαθμούς και γω πατουσα γκάζι στις 2-2.500 ο εγκέφαλος θα μου πατουσε χριστοπαναγίες?

Link to comment
Share on other sites

οταν ειναι πολυ κρυο κατω απο 8 εξω παντα δουλευει 900-1000 μαξ!αυτο για να μην υπαρχει εντονη φθορα και καταπονηση απο την ελλειψει λαδιου και γιατι το λαδι δεν ζεσταινεται τοσο γρηγορα..αν παρατηρησετε δουλευει πανω απο 15-20 δευτερολεπτα στισ 900 στροφες και μετα πεφτει.οταν η θερμοκρασια ειναι κοντα και πανω απο 8-10 βαθμους και τα λαδια ζεστενονται πιο γρηγορα τοτε κανει τσοκ 1200.

Ετσι γινεται.

Ειναι θεμα αυτοπροστασιας σε περιβαλλον με χαμηλες θερμοκρασιες.

Γι'αυτο και οταν εχουμε πιο υψηλες θερμοκρασιες το 'τσοκ' κραταει περισσοτερο.

Το καλυτερο ειναι παντα νε περιμενετε, με κρυο, το αυτοκινητο 2-3 λεπτα τουλαχιστον πριν ξεκινησετε και μετα παντα με χαμηλες στροφες. Εγω βεβαια περιμενω περισσοτερο.

Η φθορα του αυτοκινητου κατα το περισσοτερο γινεται κατα την εκκινηση, γι'αυτο προσοχη στο ζεσταμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.