dpap Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 (edited) Σε Golf mk2 (καποιων δεκαετιών!) μπορεί να διαπιστώσουμε πρόβλημα με την απόδοση του καλοριφέρ Το χειμώνα ο αέρας βγαίνει χλιαρός όσο και να ζεσταθεί ο κινητήρας, ενώ το καλοκαίρι πάλι έχουμε λίγο ζεστότερο αέρα απο ότι θα θέλαμε, σαν να δουλεύει λιγο το καλοριφέρ Το πρόβλημα βρίσκεται στην ροή του αέρα μέσα στο κουτί που περιέχει το καλοριφέρ. Η γρήγορη θεωρία είναι η εξής: μέσα στο αμάξι υπάρχει το σώμα του καλοριφέρ από το οποίο περνάει συνεχώς ζεστό νερό. Εχουμε δηλαδή ένα καυτό καλοριφέρ μέσα στο αυτοκίνητο μόνιμα, χειμώνα-καλοκαίρι. Η ροή του αέρα ρυθμίζεται απο ένα κλαπέτο το οποίο κινούμε με τον διακόπτη ρύθμισης ζεστού-κρύου, κατευθύνοντας τον μέσα ή δίπλα απο το καλοριφέρ σε όλες τις ενδιάμεσες θέσεις. Το κλαπέτο αυτό είναι ντυμένο με μονωτικό υλικό. Μετά από μερικές δεκαετίες το μονωτικό διαλύεται και ξεκολλάει εμφανίζοντας τις τρύπες του κλαπέτου (για οικονομία βάρους; ) και αφήνοντας τον αέρα να περνά ταυτόχρονα λίγο απο το καλοριφέρ και λίγο απο την πορεία του κρύου αέρα, δίνοντας μας ένα 'χλιαρό' αποτέλεσμα. Βγάζοντας το ταμπλώ και την μεσαία κονσόλα, αποκαλύπτουμε το προβληματικό κλαπέτο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξηλώσουμε ολόκληρο το καλοριφέρ, απλά ξεκολλάμε και καθαρίζουμε όλο το μονωτικό, ρουφάμε τα υπολοίματα με μια ηλεκτρική σκούπα, και κολλάμε ένα καινούργιο. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αυτοκόλλητη μαύρη μονωτική αφρώδη ταινία που χρησιμοποιούν οι εγκαταστάτες κλιματισμού σπιτιων και οι υδραυλικοί για να μονώσουν τις σωλήνώσεις. Η δουλειά είναι δύσκολη όχι τόσο στην διόρθωση του ίδιου του προβλήματος, αλλά στο ξήλωμα και ξαναδέσιμο όλου του ταμπλώ... Edited March 10, 2009 by dpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 και να σκεφτείς κάποτε το είχα αλλάξει όλο το καλοριφέρ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 και να σκεφτείς κάποτε το είχα αλλάξει όλο το καλοριφέρ....ή τουλάχιστον ετσι μου είχαν πεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted March 10, 2009 Author Report Share Posted March 10, 2009 και να σκεφτείς κάποτε το είχα αλλάξει όλο το καλοριφέρ....ή τουλάχιστον ετσι μου είχαν πεί... Ειχα ακουσει οτι χαλανε τα ψυγειακια και γεμιζεις νερα, παντως 3 μκ2 μεχρι τώρα (εχουν κλεισει και 25ετία!) δεν μου παρουσιασαν ποτε διαρροη. αντιθετως όλα είχαν φαγωμένο το μονωτικό και δεν δουλευε καλα το καλοριφερ..αν το σιδερο δεν ειχε τρυπες, η διαφορα θα ήταν ελαχιστη και κανεις δεν θα το καταλαβαινε, ακομα και να εφευγε ολο το μονωτικο.. Ο γερμανος δεν σκεφτηκε οτι καποιοι απο μας θα τα παντρευτουμε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 μηπως μπορεις φιλε μου να πεις και πως βγαινει το ταμπλο? που πιανει?και που ειναι βιδωμενο? thankssss!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted March 14, 2009 Author Report Share Posted March 14, 2009 μηπως μπορεις φιλε μου να πεις και πως βγαινει το ταμπλο?που πιανει?και που ειναι βιδωμενο? thankssss!! Γρηγορα θυμαμαι: Βγάζεις το τετραγωνο ντεκορ του ταμπλώ ξεβιδώνεις τις 2 βιδες των οργανων και το πλαστικο της κολώνας του τιμονιου βγαζεις τις 2 φίσες των οργανων με πολυ κοπο και με γρατζουνιες στο χερι, πιεζεις στα πλαγια με τα δυο δαχτυλα την φισα του κοντερ και τραβας εξω τα οργανα. ξεβιδώνεις τις βιδες δεξια αριστερα (που κλεινει η πορτα πανω τους) ξεβιδώνεις τα δυο πονηρα παξιμαδια μπροστα απο την μηχανη, κατω απο τους καθαριστήρες (αρε τι θα τραβηξεις στο ενα απο τα δύο!!) βγαζεις διακοπτες αλαρμ κλπ και ξεκουμπωνεις φισες, το ιδιο και στα φωτα αριστερα ξεβιδώνεις οτι πλαστικο εχει απο κατω το ταμπλό, θηκες κλπ. Ξεβιδώνεις ολες τις βιδες που πιανει η ρυθμιση του καλοριφερ. Οταν το ταμπλώ βγεί, αυτά μενουν στο αμαξι τωρα, αν θυμαμαι καλα, εχει καποια ακομα βιδακια στο κεντρο χαμηλα, που ενωνουν τα εσωτερικα σιδερα Επίσης ξεκλιπαρεις και την μεγαλη φισα κατω απο το ταμπλώ. Αρχιζεις και κουνας, αν κατι εχεις ξεχασει θα το βρεις τραβωντας λίγο εκει που κοντραρει και θα ψαξεις να βρεις την βιδα που δεν ειδες πριν. Δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα, ειδικα αν δεν το εχεις δει ποτε. θελει συγκεκριμενη σειρα λυσιματος και την αναποδη του δεσίματος (σορρυ αν ξεχασα κατι!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Γρηγορα θυμαμαι:Βγάζεις το τετραγωνο ντεκορ του ταμπλώ ξεβιδώνεις τις 2 βιδες των οργανων και το πλαστικο της κολώνας του τιμονιου βγαζεις τις 2 φίσες των οργανων με πολυ κοπο και με γρατζουνιες στο χερι, πιεζεις στα πλαγια με τα δυο δαχτυλα την φισα του κοντερ και τραβας εξω τα οργανα. ξεβιδώνεις τις βιδες δεξια αριστερα (που κλεινει η πορτα πανω τους) ξεβιδώνεις τα δυο πονηρα παξιμαδια μπροστα απο την μηχανη, κατω απο τους καθαριστήρες (αρε τι θα τραβηξεις στο ενα απο τα δύο!!) βγαζεις διακοπτες αλαρμ κλπ και ξεκουμπωνεις φισες, το ιδιο και στα φωτα αριστερα ξεβιδώνεις οτι πλαστικο εχει απο κατω το ταμπλό, θηκες κλπ. Ξεβιδώνεις ολες τις βιδες που πιανει η ρυθμιση του καλοριφερ. Οταν το ταμπλώ βγεί, αυτά μενουν στο αμαξι τωρα, αν θυμαμαι καλα, εχει καποια ακομα βιδακια στο κεντρο χαμηλα, που ενωνουν τα εσωτερικα σιδερα Επίσης ξεκλιπαρεις και την μεγαλη φισα κατω απο το ταμπλώ. Αρχιζεις και κουνας, αν κατι εχεις ξεχασει θα το βρεις τραβωντας λίγο εκει που κοντραρει και θα ψαξεις να βρεις την βιδα που δεν ειδες πριν. Δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα, ειδικα αν δεν το εχεις δει ποτε. θελει συγκεκριμενη σειρα λυσιματος και την αναποδη του δεσίματος (σορρυ αν ξεχασα κατι!) σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου!!!!!αλλα πολυ μανικι ειναι........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted March 17, 2009 Author Report Share Posted March 17, 2009 σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου!!!!!αλλα πολυ μανικι ειναι........ meta ta 2-3 λυσιματα θα το μαθεις.!! εχει μεγαλο γελιο οταν το δενεις και εχεις τελειώσει, και ανακαλύπτεις οτι το διακοσμιτικό πλαστικό πανω απο την κολονα του τιμονιού πρεπει να μπει πριν το ταμπλώ και το ξαναλύνεις γιανα το χαλαρώσεις, να το σηκώσεις λίγο και να το βαλεις!! Α, μια καλή τακτική στο δέσιμο ειναι να βαζεις λίγο αφρώδες αυτοκόλλητο σαν αυτα που βαζουμε στην πόρτα του σπιτιού σε περίεργα μέρη που πλαστικό ακουμπάει με πλαστικο, ετσι γλιτώνουμε μερικά τριξίματα. το επόμενο που θα λύσω θα τραβήξω καμια φωτό να το ποσταρουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 meta ta 2-3 λυσιματα θα το μαθεις.!!εχει μεγαλο γελιο οταν το δενεις και εχεις τελειώσει, και ανακαλύπτεις οτι το διακοσμιτικό πλαστικό πανω απο την κολονα του τιμονιού πρεπει να μπει πριν το ταμπλώ και το ξαναλύνεις γιανα το χαλαρώσεις, να το σηκώσεις λίγο και να το βαλεις!! Α, μια καλή τακτική στο δέσιμο ειναι να βαζεις λίγο αφρώδες αυτοκόλλητο σαν αυτα που βαζουμε στην πόρτα του σπιτιού σε περίεργα μέρη που πλαστικό ακουμπάει με πλαστικο, ετσι γλιτώνουμε μερικά τριξίματα. το επόμενο που θα λύσω θα τραβήξω καμια φωτό να το ποσταρουμε! αν και ησουνα πολυ σαφης με τις οδηγιες το σκεφτομαι γιατι θα μπλεξω ρε γαμωτο!!! αλλα πρεπει να το κανω γιατι εχει αρκετο τριξιμο....... αν με πιασει καμια μερα θα το λυσω και ο θεος βοηθος!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koulisfish Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 Σε Golf mk2 (καποιων δεκαετιών!) μπορεί να διαπιστώσουμε πρόβλημα με την απόδοση του καλοριφέρΤο χειμώνα ο αέρας βγαίνει χλιαρός όσο και να ζεσταθεί ο κινητήρας, ενώ το καλοκαίρι πάλι έχουμε λίγο ζεστότερο αέρα απο ότι θα θέλαμε, σαν να δουλεύει λιγο το καλοριφέρ Το πρόβλημα βρίσκεται στην ροή του αέρα μέσα στο κουτί που περιέχει το καλοριφέρ. Η γρήγορη θεωρία είναι η εξής: μέσα στο αμάξι υπάρχει το σώμα του καλοριφέρ από το οποίο περνάει συνεχώς ζεστό νερό. Εχουμε δηλαδή ένα καυτό καλοριφέρ μέσα στο αυτοκίνητο μόνιμα, χειμώνα-καλοκαίρι. Η ροή του αέρα ρυθμίζεται απο ένα κλαπέτο το οποίο κινούμε με τον διακόπτη ρύθμισης ζεστού-κρύου, κατευθύνοντας τον μέσα ή δίπλα απο το καλοριφέρ σε όλες τις ενδιάμεσες θέσεις. Το κλαπέτο αυτό είναι ντυμένο με μονωτικό υλικό. Μετά από μερικές δεκαετίες το μονωτικό διαλύεται και ξεκολλάει εμφανίζοντας τις τρύπες του κλαπέτου (για οικονομία βάρους; ) και αφήνοντας τον αέρα να περνά ταυτόχρονα λίγο απο το καλοριφέρ και λίγο απο την πορεία του κρύου αέρα, δίνοντας μας ένα 'χλιαρό' αποτέλεσμα. Βγάζοντας το ταμπλώ και την μεσαία κονσόλα, αποκαλύπτουμε το προβληματικό κλαπέτο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξηλώσουμε ολόκληρο το καλοριφέρ, απλά ξεκολλάμε και καθαρίζουμε όλο το μονωτικό, ρουφάμε τα υπολοίματα με μια ηλεκτρική σκούπα, και κολλάμε ένα καινούργιο. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αυτοκόλλητη μαύρη μονωτική αφρώδη ταινία που χρησιμοποιούν οι εγκαταστάτες κλιματισμού σπιτιων και οι υδραυλικοί για να μονώσουν τις σωλήνώσεις. το εκανα αυτο σημερα..μου πηρε ενα 2 ωρο να το λυσω..επειδη ειναι παλιο το αμαξακι ελυσα ολο το ταμπλο και τα σφουγγαρακια ειναι χαλια απο κατω και λεω να τα αντικαταστησω με νεα σφουγγαρακια ...αλλα δεν εβγαζε και παλι ζεστο αερα μου εβγαζε χλιαρο...ειδα το ψυγειο καλοριφερ και ηταν σε καλη κατασταση,δεν εχα/νε νερα και φυσουσα απο την μια τρυπα και εβγαζε νερο ευκολα απο την αλλη...τι αλλο πρεπει να κοιταξω?ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted January 20, 2013 Report Share Posted January 20, 2013 αν και ησουνα πολυ σαφης με τις οδηγιες το σκεφτομαι γιατι θα μπλεξω ρε γαμωτο!!! αλλα πρεπει να το κανω γιατι εχει αρκετο τριξιμο....... αν με πιασει καμια μερα θα το λυσω και ο θεος βοηθος!!!! Φιλε μου ξεκινα εσυ και εδω ειμαστε εμεις που εχουμε παντρευτει τα δυαρια για να σε βοηθησουμε.Απο εμπειρια που εχω με αυτο το μοντελο (δυο υπαρχουν στην αυλη) και στα δυο εχω αλλαξει το ψυγειο του καλοριφερ και ειδικα στο ενα που εχει a/c ειναι μεγαλο γα...... και το πηγα σε φιλο ηλεκτρολογο.Απο που εισαι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...