Billgr4 Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Θα μπορουσε να βοηθησει καποιος, για το πως ανοιγει το προστατευτικο καπακι της μηχανης στο GOLF 5?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Θα μπορουσε να βοηθησει καποιος, για το πως ανοιγει το προστατευτικο καπακι της μηχανης στο GOLF 5?? Δεν το εχω βγάλει αλλά απο οτι είδα μια φορά στο συνεργείο είναι απλό το τραβάς προς το επάνω και ξεκουμπώνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Δεν το εχω βγάλει αλλά απο οτι είδα μια φορά στο συνεργείο είναι απλό το τραβάς προς το επάνω και ξεκουμπώνει Και εγώ ετσι είδα να βγάζουν το καπάκι του tsi. Tραβώντας το προς τα πάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 13, 2009 Author Report Share Posted March 13, 2009 Ετυχε κ εγω να βρεθω στο συνεργειο μια φορα σε ενα σερβις μου κ φανηκε να το βγαζουν απλα, αλλα στην πραξη ειναι δυσκολο... Δεν ξερω αν το δοκιμασε κανενας μονος του.. Αν υπαρχει καποιο κολπακι ή κατι αλλο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 για το TSI.τραβας το κατω μερος (αυτο που ειναι πιο κοντα σε εσενα) προς τα πανω με τα 2 χερια.το ενα αριστερα και το αλλο δεξια. μολις ακουστει ενα κλακ(ξεκουμπωνουν τα κουμποματα απο 2 λαστιχενιες θηκες,1 αριστερα και 1 δεξια στο κατω μερος που ειπα πριν να πιασεις για να τραβιξεις προς τα πανω). μολις ξεκουμπωσει το τραβας προς το μερος σου γιατι εχει μια οριζοντια θηκη στο κεντρο της πισω πλευρας. οταν βγει προσεχε γιατι το καπακι ενωνεται με ενα λαστιχακι.μην το τραβιξεις αποτομα και βγει.οχι οτι θα παθει τιποτα απλα θα τρομαξεις με τον αερα που θα βγει γιατι αυτο το σωληνακι ενωνεται με ενα μερος πανω στο καπακι που κραταει αερα μεσα. ελπιζω να βοηθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 13, 2009 Author Report Share Posted March 13, 2009 για το TSI.τραβας το κατω μερος (αυτο που ειναι πιο κοντα σε εσενα) προς τα πανω με τα 2 χερια.το ενα αριστερα και το αλλο δεξια.μολις ακουστει ενα κλακ(ξεκουμπωνουν τα κουμποματα απο 2 λαστιχενιες θηκες,1 αριστερα και 1 δεξια στο κατω μερος που ειπα πριν να πιασεις για να τραβιξεις προς τα πανω). μολις ξεκουμπωσει το τραβας προς το μερος σου γιατι εχει μια οριζοντια θηκη στο κεντρο της πισω πλευρας. οταν βγει προσεχε γιατι το καπακι ενωνεται με ενα λαστιχακι.μην το τραβιξεις αποτομα και βγει.οχι οτι θα παθει τιποτα απλα θα τρομαξεις με τον αερα που θα βγει γιατι αυτο το σωληνακι ενωνεται με ενα μερος πανω στο καπακι που κραταει αερα μεσα. ελπιζω να βοηθησα. Μηπως ξερεις αν το ιδιο ισχυει κ για το FSI?? Λαθος μου που το παρελειψα αλλα για το FSI εννοω.... Ευχαριστω παντως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 (edited) με τον ιδιο τροπο γινεται απλα πρεπει να ξεκουμπωσεις πρωτα το κολαρο της εισαγωγη απο μπροστα και απ'το πλαι δεξια ενα σωληνακι το οποιο το ζουλας και το τραβας και ενα βισμα του αισθητηρα θερμοκρασιας του αερα ξεχασα να πω οτι οπως τραβας το μπροστινο μερος προς τα πανω το ιδιο κανεις και με το πισω. δεν ειναι συρταρωτο Edited May 4, 2009 by doumasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 13, 2009 Author Report Share Posted March 13, 2009 ξεχασα να πω οτι οπως τραβας το μπροστινο μερος προς τα πανω το ιδιο κανεις και με το πισω. δεν ειναι συρταρωτο Να υποθεσω οτι για να το τοποθετησω μετα ειναι η αντιστοιχη αντιστροφη διαδικασια? Ευχαριστω πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 Να υποθεσω οτι για να το τοποθετησω μετα ειναι η αντιστοιχη αντιστροφη διαδικασια?Ευχαριστω πολυ λογικα ναι..... για FSI δεν μπορω να βοηθησω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 με τον ιδιο τροπο γινεται απλα πρεπει να ξεκουμπωσεις πρωτα το κολαρο της εισαγωγη απο μπροστα και απ'το πλαι δεξια ενα σωληνακι το οποιο το ζουλας και το τραβας και ενα βισμα του αισθητηρα θερμοκρασιας του αερα +1 ακριβως ετσι οπως τα λες, αν το δεις κανα δυο φορες βγαινει πανευκολα. το κομματι που χρειαζεται περισσοτερο προσοχη ειναι οι φισες που πρεπει να βγαλεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 Ναι,ειναι η αντιστροφη διαδικασια. Εχω fsi και το εχω βγαλει κανα δυο φορες. Ελπιζω να βοηθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 16, 2009 Author Report Share Posted March 16, 2009 Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας... ολα οκ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billis Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Να κανω και εγω μια ερωτηση. Για FSI αν βγαλεις το καπακι αυτο και ξεκουμπωσεις και τα καλωδια που λετε, μπεις μεσα στο αυτοκινητο το βαλεις μπρος και πας βολτα..... υπαρχει προβλημα? Εκτος απο το προφανες οτι δεν θα εχεις απανω το φιλτρο αερα, θα έχεις μηπως καμια ενδυξη μηχανης στο panel η οποια μαλιστα θα παραμεινει και θα πρεπει να κανεις ρεσετ τον εγκεφαλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Να κανω και εγω μια ερωτηση. Για FSI αν βγαλεις το καπακι αυτο και ξεκουμπωσεις και τα καλωδια που λετε, μπεις μεσα στο αυτοκινητο το βαλεις μπρος και πας βολτα..... υπαρχει προβλημα? Εκτος απο το προφανες οτι δεν θα εχεις απανω το φιλτρο αερα, θα έχεις μηπως καμια ενδυξη μηχανης στο panel η οποια μαλιστα θα παραμεινει και θα πρεπει να κανεις ρεσετ τον εγκεφαλο? Οταν λέμε 'καπάκι' ενώσουμε το καπάκι του κινητήρα εκεί που είναι οι βαλβίδες, και όχι το πλαστικό που καλύπτει τα καλώδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billis Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Οταν λέμε 'καπάκι' ενώσουμε το καπάκι του κινητήρα εκεί που είναι οι βαλβίδες, και όχι το πλαστικό που καλύπτει τα καλώδια. Μαλιστα λαθος δικο μου τοτε αλλα και παλι γνωριζεις μηπως τι θα γινει αν βγαλω το πλαστικο αυτο καπακι και ξεκουμποσω και κατι καλωδια που εχει πανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 θα σου αναψει το check engine. αν δεν κανω λαθος ειναι ο αισθητηρας που μετραει την θερμοκρασια εισερχωμενου αερα αλλα μολις το ξαναβαλεις λογικα θα σβησει. το ξεχασα μια φορα και το διαπιστωσα εστι. βολτα δεν το ειχα κανει για να σου πω κατι παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalas Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Μαλιστα λαθος δικο μου τοτε αλλα και παλι γνωριζεις μηπως τι θα γινει αν βγαλω το πλαστικο αυτο καπακι και ξεκουμποσω και κατι καλωδια που εχει πανω? Tα καλωδια αυτα εχετε ιδεα πως βγαινουν?τραβιχτα προς τα εξω προσπαθησα αλλα τα φοβαμαι μην κανω ζημια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassilis3 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Tα καλωδια αυτα εχετε ιδεα πως βγαινουν?τραβιχτα προς τα εξω προσπαθησα αλλα τα φοβαμαι μην κανω ζημια. http://www.swankmonkey.com/vw/jetta/2006/remove_engine_cover/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalas Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 http://www.swankmonkey.com/vw/jetta/2006/remove_engine_cover/ [/q για fsi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalas Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 http://www.swankmonkey.com/vw/jetta/2006/remove_engine_cover για fsi?τα καλωδια τα δυο με ενδιαφερουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassilis3 Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Δεν θυμάμαι καλά αλλα νομίζω οτι έχουν ένα κουμπάκι, πρόσεξέτα καλύτερα και θα το καταλαβεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Να κανω και εγω μια ερωτηση ρε παιδια. Εχω το tsi 140 και μου φαινεται λιγο δυσκολο να βγει το σωληνακι που υπαρχει πανω στο καπακι του κινητηρα. Μην κανω και καμια ζημια!!! Θελω να το βγαλω για καθαρισμα. Εχει γινει σκατα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Eγώ πάντως το έχω ξυλώσει τελείως το καπάκι... Ποιο σωληνάκι λες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Eγώ πάντως το έχω ξυλώσει τελείως το καπάκι... Ποιο σωληνάκι λες? Αυτο λεω. Με το κοκκινο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Ολα καλα. Βγηκε, καθαριστηκε και ξανα στην θεση του!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...