loupasmi Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Καλησπερα σε ολους πριν κανα πενταρι μερες ξεκινησε το αυτοκινητο να κανει εναν ηχο απο ιμαντα που ναι ετοιμος να μας αφησει (ενταξει σκεφτομαι ο ιμαντας του κομπρεσορα ειναι το περιμενα)ανοιγοντας ομως το καπο ανακαλυψα πως ο ηχος δεν προερχεται απο τον κομπρεσα αλλα απο τον ιμαντα των εκεντροφορων και τωρα ερχεται το περιεργο που ναι και ο λογος που ποσταρω καθε φορα που παταω γκαζι η τελος παντων που οι στροφες περνανε τις 2500(G60) ακουγεται ενα συνεχομενος ηχος μεταλλου που γρατζουνιεται μπορει καποιος να μου πει τι ειναι αυτο?ειναι ο κομπρεσορας που ζηταει rebuild?κι αν ναι κανει να το μετακινω?(να σημιωσω το οτι απ την ημερα που το χω παρει τουλαχιστον εως και τωρα που κανει τον ηχο μιωση στην αποδοση του κινητηρα δεν εχω παρατηρισει αυτα για την ωρα και ευχαριστω εκ των προτερων οποιον ενδιαφερθει να διαβασει το ποστ μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Untouchable Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 @loupasmi... Ο κομπρεσσορας, περιστρεφετε μεσα τοσο γρηγορα, που μονο ΚΡΑΚ θα μπορουσε να κανει. Το εαν θελει επισκευη στο εχω γραψει σε προηγουμενα ποστ, να δεις τι γινεται. Οσον αφορα τον ιμαντα του κομπρεσσορα, εχει μεινει ενας στην ακρη, κανε ενα μυνημα να στον στειλω να τον αλαξεις. Αυτα τα αυτοκινητα, εχουν καποια χρονια φορτομενα στην πλατη τους, και τα τραβανε πισω!!! Στο δικο μου για παραδειγμα, αλαξα : Σετ λουρι χρονισμου, υδραντλια (ιδια με το golf), και μια σειρα ρουλεμαν στις τροχαλιες συν του a/c. Τον πιο πολυ θορυβο τον εκανε η υδραντλια. Αυτα σε εμενα παντα, αλλα σιγουρα αν δεν το δουμε απο κοντα δεν μπορουμε να πουμε τιποτα με σιγουρια. Το αποτελεσμα, ειναι πλεον αθορυβο στο ρελαντι και στην επιταχυνση ακουγεται μονο το σφυριγμα του τουρμπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Καλησπερα σε ολους πριν κανα πενταρι μερες ξεκινησε το αυτοκινητο να κανει εναν ηχο απο ιμαντα που ναι ετοιμος να μας αφησει (ενταξει σκεφτομαι ο ιμαντας του κομπρεσορα ειναι το περιμενα)ανοιγοντας ομως το καπο ανακαλυψα πως ο ηχος δεν προερχεται απο τον κομπρεσα αλλα απο τον ιμαντα των εκεντροφορων και τωρα ερχεται το περιεργο που ναι και ο λογος που ποσταρω καθε φορα που παταω γκαζι η τελος παντων που οι στροφες περνανε τις 2500(G60) ακουγεται ενα συνεχομενος ηχος μεταλλου που γρατζουνιεται μπορει καποιος να μου πει τι ειναι αυτο?ειναι ο κομπρεσορας που ζηταει rebuild?κι αν ναι κανει να το μετακινω?(να σημιωσω το οτι απ την ημερα που το χω παρει τουλαχιστον εως και τωρα που κανει τον ηχο μιωση στην αποδοση του κινητηρα δεν εχω παρατηρισει αυτα για την ωρα και ευχαριστω εκ των προτερων οποιον ενδιαφερθει να διαβασει το ποστ μου εμενα φιλε μου που ακογοτανε ενας ηχος σαν να τριβοτανε μεταλο με μεταλο ητανε η αντλια νερου μολις την αλαξα ηρεμησε εντελως!!! και εγω στην αρχη βοβηθηκα για τον κομπρεσορα εκανε πολυ φασαρια........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...