Jump to content
Marios 122

Αλλαγή λαδιών πότε?

Recommended Posts

αγορασα λαδια τα castrol 5w-30 EDGE 4 λιτρα μεσω ιντερνετ 53 ευρω και εδωσα αλλα 13 για τα εργατικα.φιλτρο δεν αλλαξα.

ωστοσο το ενα μπουκαλακι μου το επεστρεψαν γεματο ή μισογεματο.

και με προβληματισε λιγο αυτο.4 λιτρα δεν παιρνει;

Μεγάλο λάθος η μη αλλαγή φίλτρου λαδιού. Απλώς απαραίτητη σε κάθε αλλαγή λαδιών.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο λάθος η μη αλλαγή φίλτρου λαδιού. Απλώς απαραίτητη σε κάθε αλλαγή λαδιών.

συμφωνω και εγω .επρεπε να αλλαξεις και φιλτρο.

Link to comment
Share on other sites

[όνομα quote = 'ημερομηνία harisma23 »= '11 Νοέμβριος 2009 - timestamp 11:08:26' post = '1257930506 '= '346295']

Μεγάλο λάθος η μη αλλαγή φίλτρου λαδιού. Απλώς απαραίτητη σε κάθε αλλαγή λαδιών.

[/ quote]

Όπως σχολίασε επιτυχημένα ένας φίλος, είναι σαν να κάνεις ένα καλό μπάνιο και μετά να φορέσεις τα ίδια εσώρουχα.

Πάντα και αλλαγή φίλτρου με κάθε αλλαγή λαδιών.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά αν είναι καινούριο το αυτοκίνητο θα σε συμβούλευα να αλλάξεις ένα σκετο φίλτρο έστω και τώρα και να συμπληρώσεις μετά λιγάκι λαδι αν δεις οτι χρειαζεται.

Link to comment
Share on other sites

δεν το γνωριζα αυτο...μπορω να κανω κατι γι αυτο;

τι επιπτωσεις μπορει να εχει;

Μην φοφασαι, τιποτα δεν θα παθει.

Απλως στα 15000 που θα κανεις την δευτερη αλλαγη βαλε και το φιλτρο.

Σιγουρα καλο ειναι να το αλλαζεις με καθε αλλαγη αλλα και η μαμα VW στα 15000 χλμ

δινει αλλαγη φιλτρου μαζι με τα λαδια και φυσικα μετα απο αυτο παλι καθε 15000.

Τωρα αν εσυ θελεις νωριτερα δικο σου θεμα αλλα και σε αυτα τα νουμερα μια χαρα ειναι.

Τα προηγουμενα longlife τα ειχαν καθε 30000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

[όνομα quote = 'ημερομηνία Panozd' = '13 Νοέμβριο 2009 - timestamp 03:04:45 'post = '1258074285' = '346730 ']

δεν το γνωριζα αυτο ... μπορω να κανω κατι γι αυτο?

τι επιπτωσεις μπορει να εχει?

[/ quote]

Με την επόμενη αλλαγή λαδιών να αλλάξεις και φίλτρο. Δεν έχει νόημα τώρα να αλλάξεις φίλτρο γιατί το νέο λάδι που έβαλες ανακατεύτηκε με το παλαιό λάδι που είχε κρατήσει το φίλτρο(περίπου 0,5 λίτρο).

Link to comment
Share on other sites

οι γερμανοι λενε αλαγη καθε 15000 και εμεις με ποια κριτηρια θα επιλεξουμε αλλαγη καθε 5000 η 10000 κτλ;

λετε εκεινοι να μην ξερουν καλυτερα;

επισης αυτο που αναφερθηκε πως επιτηδες μας λενε αλλαγη τοσο αργα γιανα χαλασουν τα αμαξι μας και να τα αλλαξουμε ειναικ ουτο! ειναι δυνατον οι ιδιοι να θελουν βλαβες με συνεπεια την μειωση της αξιοπιστιας;

ελεος.

φυσικα και αλλαζω τα λαδια καθε 15000 οπως λεει η επισημη εταιρεια και φυσικα ειμαι σιγουρος πως και στα 20000 να τ α αλλαξω παλικ θα αντεχουν. φιλη τα αλλαξε πρωτη φορα στα 25000......και κανενα προβλημα 4 χρονια τωρα!! τωρςα εχει φτσει τα 80000 και το αμαξι παει μια χαρα

Link to comment
Share on other sites

τα εχουμε αναλυσει τοσες φορες,δεν υπαρχει λιπαντικο που να κραταει τις ιδιοτητες του για 15000+++ χιλιομετρα προσφεροντας επαρκη προστασια στον κινητηρα.οποιος τα αλλαζει πανω απο αυτα τα χιλιομετρα απλα παιζει με την φωτια.οσο για την φιλη σου,δικαιολογειται,γυναικα γαρ...μπορει να βαλει και αλτις επειδη αυτο ξερει-αυτο εμπιστευεται ... sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

σημερα εκανα την πρωτη αλλαγη λαδιων(6500 χλμ)...συμπληρωσα χρονο που εχω το αυτοκινητο.εβαλα δικα μου λαδια(mobil 1 esp formula 5w-30).τα λαδια μου τα αλλαξαν με αναρροφηση...αλλαξα και φιλτρο λαδιου...ειναι αυτο σωστο?οταν τους ρωτησα γιατι μου ειπαν στην αρχη πως αν θελει ο πελατης και αναλαβει την ευθυνη τοτε μονο τα αλλαζουν απο κατω...την ευθυνη γιατι στις συχνες αλλαγες εστι θα χαλασει απο κατω η βιδα στο καρτερ!τους ειπα γιατι δεν με ρωτησαν εστω και ας αναλαβω την ευθυνη...δεν απαντησαν!ειπαν απλα πως αυτη ειναι η οδηγια που εχουν και ετσι κανουν παντα!ισχυει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

σημερα εκανα την πρωτη αλλαγη λαδιων(6500 χλμ)...συμπληρωσα χρονο που εχω το αυτοκινητο.εβαλα δικα μου λαδια(mobil 1 esp formula 5w-30).τα λαδια μου τα αλλαξαν με αναρροφηση...αλλαξα και φιλτρο λαδιου...ειναι αυτο σωστο?οταν τους ρωτησα γιατι μου ειπαν στην αρχη πως αν θελει ο πελατης και αναλαβει την ευθυνη τοτε μονο τα αλλαζουν απο κατω...την ευθυνη γιατι στις συχνες αλλαγες εστι θα χαλασει απο κατω η βιδα στο καρτερ!τους ειπα γιατι δεν με ρωτησαν εστω και ας αναλαβω την ευθυνη...δεν απαντησαν!ειπαν απλα πως αυτη ειναι η οδηγια που εχουν και ετσι κανουν παντα!ισχυει αυτο?

Η παραπάνω ενέργεια έγινε σε αντιπροσωπεία , σε εξουσιοδοτημένο service ή σε service της γειτονιάς ?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

εγινε στην επισημη αντιπροσωπεια του νομου αχαιας(πατρα) δελτα καρ...μαλιστα οταν στο τελος πηγα να πληρωσω η κοπελα που ηταν εκει υπευθυνη μου ειπε να μην ανησυχω,πως αυτη την οδηγια εχουν απο την vw και η προκληση συνεχιστηκε λεγοντας μου αν μαθω πως δεν ισχυει οτι μου λεει να την παρω τηλ να της το αναφερω!της ειπα πως θα το ψαξω το θεμα...μαλιστα σημερα πηρα τηλ στην kosmocar και ζητησα να με ενημερωσουν αν πραγματι αυτη ειναι η οδηγια της vw(αναρροφηση και οχι απο κατω ...).μου ειπαν πως θα με ενημερωσουν απο δευτερα...

να αναφερω επισης πως δεν επιτρεπουν να ειναι ο πελατης στον χωrο του service με αποτελεσμα αν δεν εβλεπα απο μακρια τι εκαναν να μην ειχα παρει χαμπαρι τι εγινε!να σημειωσω πως δεν μου ειχε περασει καν απο το μυαλο πως υπηρχε περιπτωση ειδικα στην πρωτη αλλαγη λαδιων να τολμησουν κατι τετοιο!το αυτοκινητο δεν το ανεβασαν καν ψηλα να το ελεγξουν απο κατω μηπως υπαρχει καποιο προβλημα!οποιος ξερει ας μου απαντησει

1)υπαρχει τετοια οδηγια απο την vw

2)σε ολες τις αντιπροσωπειες ετσι γινεται?

3)ειδικα απο την στιγμη που ειναι πρωτη αλλαγη επρεπε να με ρωτησουν η οχι?

4)υπαρχει ουσιαστικη διαφορα αναμεσα στις δυο μεθοδους ετσι ωστε να αξιζει να κανω αλλαγη των λαδιων αυτων παλι, επειδη εγινε με λαθος τροπο?

5)μπορω να ζητησω την δωρεαν αλλαγη απο την αντιπροσωπεια επειδη το εκαναν ετσι... χωρις να με ρωτησουν?

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

.....δεν ξέρω κανένα αμάξι που να έχει χαλάσει η βιδα του καρτερ....λόγο πολλών αλλαγών στα λάδια............

....ψαξτο το θέμα φιλε! μαλον μπαρούφες σου λένε.....κανονικά τα λάδια πρέπει να αλλάζονται από κάτω

έτσι ώστε να "στραγγίζουν" τα λάδια....και οχι να τραβιούνται "τοπικά" από τον δείκτη λαδιού του μοτέρ..(γιατί από εκεί ρουφάνε τα λάδια)

Link to comment
Share on other sites

.....δεν ξέρω κανένα αμάξι που να έχει χαλάσει η βιδα του καρτερ....λόγο πολλών αλλαγών στα λάδια............

....ψαξτο το θέμα φιλε! μαλον μπαρούφες σου λένε.....κανονικά τα λάδια πρέπει να αλλάζονται από κάτω

έτσι ώστε να "στραγγίζουν" τα λάδια....και οχι να τραβιούνται "τοπικά" από τον δείκτη λαδιού του μοτέρ..(γιατί από εκεί ρουφάνε τα λάδια)

κι όμως , γνωρίζω bmw x6 Ολοκαίνουργια με τα χαρτάκια η οποία ξεκίνησε να έρθει Θεσ/νικη , άναψε η ένδειξη σέρβις κι έτσι μπήκε κι έκανε την πρώτη αλλαγή λαδιών σε αντιπροσωπεία της Bmw σε πόλη της Θεσσαλίας που βρισκόταν στον δρόμο του . Έπειτα από το σέρβις συνέχισε το ταξίδι κανονικά . Εξω από τη Θεσσαλονίκη άναψε λαμπάκι ... σταμάτησε δεξιά και κλήθηκε οδική η οποία μετέφερε το αμάξι σε γνωστή αντιπροσωπεία στη Θεσ/νικη όπου και διαπιστώθηκε ότι δεν είχε κουμπωθεί σωστά η βίδα του κάρτερ κατά την αλλαγή των λαδιών πριν λίγες ώρες σε άλλη αντιπροσωπεία με αποτέλεσμα να χάνει λάδια σε όλο το ταξίδι . Σκεφτείτε μόνο τι θα γινόταν εάν ο οδηγός παραμελούσε το λαμπάκι για κάποια χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στον προορισμό του που ήταν η Θες/νίκη με αφετηρία την Αθήνα !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εχω ενα tsi 6 εναν χρονο με 4 500 χμ περιπου ποτε να παω για πρωτο service απο την αντιπρωσοπια μου ειπαν στις 5 000 αλλα το θεωρω λίγο τραβιγμενο εσεις ποτε κανατε την πρωτη αλλαγη παιζει τιποτα με την εγγυηση αν παω πχ στις 10 000 ?

Link to comment
Share on other sites

speedy αλλο δεν βιδωσαν καλα την βιδα και αλλο δεν αλλαζουμε τα λαδια απο κατω γιατι χαλαει το καρτερ!

οσο για τον δευτερο φιλο οι αλλαγες λαδιων γινονται στα 15.000 χλμ η στον χρονο(για την vw)...οποιο ερθει πρωτο!ας εχεις κανει και 500χλμ στον χρονο,πρεπει να αλλαξεις λαδια!

Link to comment
Share on other sites

speedy αλλο δεν βιδωσαν καλα την βιδα και αλλο δεν αλλαζουμε τα λαδια απο κατω γιατι χαλαει το καρτερ!

οσο για τον δευτερο φιλο οι αλλαγες λαδιων γινονται στα 15.000 χλμ η στον χρονο(για την vw)...οποιο ερθει πρωτο!ας εχεις κανει και 500χλμ στον χρονο,πρεπει να αλλαξεις λαδια!

θα με ειδοποιησουν αυτοι?

Link to comment
Share on other sites

speedy αλλο δεν βιδωσαν καλα την βιδα και αλλο δεν αλλαζουμε τα λαδια απο κατω γιατι χαλαει το καρτερ!

οσο για τον δευτερο φιλο οι αλλαγες λαδιων γινονται στα 15.000 χλμ η στον χρονο(για την vw)...οποιο ερθει πρωτο!ας εχεις κανει και 500χλμ στον χρονο,πρεπει να αλλαξεις λαδια!

Θα συμφωνήσω αλλά με την σημερινή τρέλα να το πω , αδιαφορία να το πω , βιασύνη να το πω , ανεύθυνους να τους πω ? ο καθένας καταλαβαίνει ότι θέλει όπως το θέλει αυτός . Δεν πας να το εξηγείς εσύ 5 φορές , αυτός θα το καταλάβει αλλιώς .... δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να χαλάσει το κάρτερ εκτός κι αν έχει κάνει κανείς το Golfaki Touareg και καβαλάει πεζοδρόμια , αμμόλοφους , κοτρόνες , πέτρες κλπ κλπ . Για παράδειγμα , άλλο θα του είπαν αυτουνου στο σέρβις κι επειδή η δεν τον πρόσεχε πολύ εκείνη την ώρα ή μιλούσε με κανέναν, θα άκουσε "Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει το κάρτερ" από την ολοκληρωμένη πρόταση που μπορει να ήταν "Υπάρχει περίπτωση να χαλάσει η βίδα από το κάρτερ " . Μια τόση δα μικρή λέξη κάνει μεγάλη διαφορά και όταν απαντάς στον πελάτη αυτό σε ξεχωρίζει από τους ότι νάνε υπαλλήλους . Γι αυτό και πολλοί τους έχουν σταμπάρει μερικούς μερικούς κι όταν πας για σέρβις ζητάς να μιλήσεις με αυτόν και μόνο γιατί ξέρεις ότι μπορείς να συνεννοηθείς σαν άνθρωπος !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

οχι φιλε δεν θα σε ειδοποιησουν αυτοι...εσυ πρεπει να ξερεις ποτε πρεπει να πηγαινεις το αυτοκινητο σου για λαδια,service κτλ...

επανερχομαι σε οποιος ξερει...

1)υπαρχει τετοια οδηγια απο την vw

2)σε ολες τις αντιπροσωπειες ετσι γινεται?

3)ειδικα απο την στιγμη που ειναι πρωτη αλλαγη επρεπε να με ρωτησουν η οχι?

4)υπαρχει ουσιαστικη διαφορα αναμεσα στις δυο μεθοδους ετσι ωστε να αξιζει να κανω αλλαγη των λαδιων αυτων παλι, επειδη εγινε με λαθος τροπο?

5)μπορω να ζητησω την δωρεαν αλλαγη απο την αντιπροσωπεια επειδη το εκαναν ετσι... χωρις να με ρωτησουν?

Link to comment
Share on other sites

οχι φιλε δεν θα σε ειδοποιησουν αυτοι...εσυ πρεπει να ξερεις ποτε πρεπει να πηγαινεις το αυτοκινητο σου για λαδια,service κτλ...

επανερχομαι σε οποιος ξερει...

1)υπαρχει τετοια οδηγια απο την vw

2)σε ολες τις αντιπροσωπειες ετσι γινεται?

3)ειδικα απο την στιγμη που ειναι πρωτη αλλαγη επρεπε να με ρωτησουν η οχι?

4)υπαρχει ουσιαστικη διαφορα αναμεσα στις δυο μεθοδους ετσι ωστε να αξιζει να κανω αλλαγη των λαδιων αυτων παλι, επειδη εγινε με λαθος τροπο?

5)μπορω να ζητησω την δωρεαν αλλαγη απο την αντιπροσωπεια επειδη το εκαναν ετσι... χωρις να με ρωτησουν?

Φιλε μου στην αντιπροσωπεια του Πυργου η οποια ανηκει στον ιδιο που εχει και της Πατρας δε μου εχουν κανει ποτε αναρροφηση 3 χρονια τωρα.Αν ηρθε καμια οδηγια τωρα τελευταια δεν ξερω αλλα καλου κακου για ρωτα τη δεσποινιδα ποτε ηρθε η οδηγια αυτη.Εγω τον Φλεβαρη αλλαξα τελευταια φορα λαδια και τα αδειασαν απο κατω.Οσο για το οτι χαλαει η βιδα ειναι απο τις μεγαλυτερες βλακειες που εχω ακουσει.Οταν λεμε βιδα εννοουμε βιδα.Χοντρη και με στροφες.Ειναι δυνατον να χαλασουν οι στροφες της;Στο manual του αυτοκινητου απλα αναφερει αποτι θυμαμαι οτι η τσιμουχιτσα που εχει η βιδα καλο ειναι να αντικαθισταται μετα απο καθε αλλαγη λαδιων ωστε να αποκλειστει καθε πιθανοτητα διαρροης λαδιου.Βεβαια εμενα δε μου την αλλαζουν αλλα αν καποια στιγμη η τσιμουχιτσα ξεραθει και υπαρξει μικρη διαρροη απο κατω, θα φανει στην επομενη αλλαγη λαδιων μολις θα το σηκωσουν.

Για το αν ηταν αναγκη να σε ρωτησουν, οχι δεν υπαρχει καποια τετοια υποχρεωση.Ομως η αναρροφηση εχει μειονεκτηματα.Δεν τραβαει το 100% του λαδιου και μπορει να μεινουν καποια καταλοιπα μεσα αλλα να πουμε την αληθεια μη φανταστεις και κατι τραγικο.Απλα αν θελουμε να γινεται σωστα η δουλεια πρεπει να τα αφηνουμε να τρεχουν απο κατω.Η αναρροφηση ειναι μια μεθοδος που γλιτωνει χρονο στην αντιπροσωπεια και οπως καταλαβαινεις ο χρονος ειναι χρημα.Σου κανουν μια αναρροφηση και σε ξεπετανε σε μερικα λεπτακια απο το να περιμενουν να τελειωσει το σταξιμο.

Επισης η αληθεια ειναι οτι κανονικα απαγορευεται να μενεις στο χωρο του σερβις.Εμενα προσωπικα δε μου το εχουν απαγορευσει ποτε ομως.Παντως αν αλλαξε η τακτικη τους και μου το γυρισουν σε αρνηση παραμονης μου στο χωρο ή αρνηθουν να αδειασουν τα λαδια απο κατω, θα ερχομαι στο εξης Πατρα στον Λατση.Ετσι δεν λεγεται καποιος που εχει συνεργειο και ειναι πρωην μαστορι της Vw?Και μην ακουσω περι ακυρωσης της εγγυησης διοτι αυτα ειναι αερολογιες που στηριζονται στην αμαθεια του κοσμου.Οπου και να κανεις αλλαγη λαδιων δε χανεται η εγγυηση.Και για αυτο φιλε μου, οντως υπαρχει οδηγια.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

χα! χα! vw πάτρας! ο καθένας ας βγάλει τα συμπερασματά του!!!!

την επομενη φορά (αν ξαναπάς!) και τους το πείς μπορεί και να σου χαλάσουν και την βίδα επιτηδες!!! Ασε που η κοπελίτσα αν την ξαναστενοχωρησεις με τετοιες ανουσιες(!????) παρατηρήσεις μπορει να μην κοιμαται μετα τα βραδια και να χρειαστεί ψυχολόγο!

No comments.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.