Jump to content
George_Chania

Πρόβλημα με Polo 16v 6n 1998

Recommended Posts

Μια διευκρίνηση για την βαλβίδα ψυχρής μπορεί κάποιος να μου πει ποια βαλβίδα ακριβώς είναι? Γιατί μπορεί να του είπα εγώ βλακεία και για αυτό να μην την άλλαξε .

Η ψυχρης ειναι μια βαλβιδα κοντα στον θερμοστατη τωρα ακριβως δεν μπορω να σου πω πρεπει να παιξει εικονα.

γιατί σε λίγο μπορεί να του το πάω να καθαρίσω τα μπέκ και αν ειναι να του πω να μου την αλλάξει

Καλα θα κανεις να τα καθαρισεις. Απο βουλωμενο μπεκ πολλα κακα προκυπτουν και με ενα καλο καθαρισμα θα δεις διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

και καθαρισμα μπεκ και υποχρεατικα αλαγη βαλβιδα ψυχρης!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τελικά καθάρισα μπεκ και άλλαξα την βαλβίδα ψυχρής (που ήθελε άλλαγμα γιατί η φλάντζα της είχε τρυπήσει και πρέπει να είχα μικρή διαρροή ψυκτικού υγρού ) σύνολο 85 ευρώ μαζί με κάτι λαμπάκια και κάτι ασφάλειες που μου άλλαξαν , όμως όταν ο βοηθός έβαζε τα μπέκ πίσω πάνω τα μπεκ είχαν κάτι πλαστικά μοβ σαν δαχτυλίδι νομίζω και δεν πρόσεξε και τα έσπασε σε δυο μπεκ (όπως μου είπε ο μηχανικός θα ψάξει να τα βρει να μου τα περάσει αλλά προς το παρόν μου τα έβαλε έτσι αφού λέει το μόνο που εξυπηρετούν είναι να ξεχωρίσουμε ποιας εταιρείας είναι και ότι αυτά είναι marelli αλήθεια ψέματα δεν ξέρω αν ξέρετε πείτε μου).

Τώρα στην συμπεριφορά αν και το οδήγησα πολύ λίγο στην σβελτάδα σαν να μου φάνηκε κάπως καλύτερο όσο για το ρελαντί κάποιες φορές κάνει λίγα σκαμπανεβάσματα για μερικά δευτερόλεπτα και μετά ηρεμεί δηλαδή σχεδόν όπως πριν επίσης ο ήχος του κινητήρα σαν να μου φάνηκε ότι απέκτησε ένα κροτάλισμα και είναι ποιο υπάκουος, στο γκάζι του έχουν φύγει κάποιοι δισταγμοί στην επιτάχυνση αν και δεν το άνοιξα να δω τελικές, επίσης οι στροφές πέφτουν άμεσα και μου άρεσε πάρα πολύ αυτό. Επίσης το παλικάρι μου είπε να πάω να κάνω ένα σέρβις στην μίζα γιατί μετά από 10 χρόνια θέλει άνοιγμα και καθάρισμα γιατί μαζεύει όλα τα ρινίσματα από τον συμπλέκτη επίσης μπορεί να αναλάβει να μου φτιάξει το ψευτοκάπακο με την φλάντζα (θα δω με ποιο τόπο θα το φτιάξω τελικά ) με κόστος λέει για την μίζα γύρω στα 70 ευρώ για το ψευτοκάπακο δεν ξέρω εξαρτάτε τι θα του κάνω φλαντζόκλα με αλουμινένια φλάντζα και ίσιωμα του καπακιού είναι το καλύτερο μετά έρχεται η φλάντζα που δίνει τελικά σαν ανταλλακτικό επιτέλους η αντιπροσωπεία με 20 ευρώ περίπου αλλά πάλι με καλή φλαντζόκολα απλά δεν ξέρουν στην αντιπροσωπεία αν ταιριάζει με το καπάκι που έχω τώρα ή αν θέλω νέο καπάκι αν ξέρει κάποιος ας μου πει αυτά τα ολίγα για την ώρα.

Σας ευχαριστώ παιδιά γιατί με την εμπειρία σας γλυτώνω πολλές λούμπες που μάλιστα θα μπορούσα να τις ακριβοπληρώσω τα λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σου εχει κοπει κανενα κοματι απο την φλατζα θα σου προτεινα φλατζοκολα, αλλα αν εχει κοπει τοτε πρεπει να παρεις αλλη,

μπορεις να την δεις αν πας με το καπακι και την εφαρμοσεις πανω να δεις πως καθεται...

Οσο για να ισιωσεις το καπακι εγω δεν θα το σκεφτομουν καν, κανει αρκετες καμπυλες και ειναι δισκολο να τις πετυχεις...

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλυ θα έβαζα μία Custom Φλάτζα με μία πάρα πολύ καλή φλατζόκολα και τελειώνει το πρόβλημα θα κοίταζα και τις τσιμούχες τον βαλβίδων ;) και στο καπάκι αφου θα ανοιχτεί που θα ανοιχτεί θα του έριχνα και μία ροϊκη... ;)

Link to comment
Share on other sites

"ροϊκη..." τι είναι αυτό πάλι , γενικά είμαι σε περίεργη φάση και δεν έχω αποφασίσει τι να κάνω αλλά μάλλον δευτέρα θα πάω να το φτιάξω το καπάκι γιατί η λαδίλα πρέπει να είναι από εκεί και μόνο και μετά με ένα πλύσιμο από κάτω στον κινητήρα (μην πάρουν νερά τα καλώδια) να τον αφήσω λίγο καιρό να δω αν χάνει από κάπου αλλού λάδια

Link to comment
Share on other sites

η ροϊκή λιένει το καπάκι από μέσα οπότε εχείς καλήτερη κυκλοφορία του καυσαερίου... και βέβα αυτό δίνει μια μικρή ανάσα παραπάνω στο αυτοκίνητο... και ελιναι ευκερία αφου ανοίγετε το καπάκι να γίνει κάτι τέτιο... (και εάν μελοντικα θελίσεις να βελτιώσεις το αυτοκίνητο με διάφορα περιφεριακά και πρόγραμμα) θα δείς αρκετή διαφορά! :D

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλυ θα έβαζα μία Custom Φλάτζα με μία πάρα πολύ καλή φλατζόκολα και τελειώνει το πρόβλημα θα κοίταζα και τις τσιμούχες τον βαλβίδων :) και στο καπάκι αφου θα ανοιχτεί που θα ανοιχτεί θα του έριχνα και μία ροϊκη... :D

O άνθρωπος τόση ώρα μιλάει για το ψευτοκάπακο όχι το καπάκι/κυλινδροκεφαλή! Για να γίνουν αυτά που λες πρέπει να λυθεί όλη η κυλινδροκεφαλή και όχι το ψευτοκάπακο!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους μετά από τόσες μέρες και αρκετά προβλήματα θα σας πω τι ανακάλυψα με το Polo μου αφού έσκασα 500 ευρώ δύσκολο να βρεις άκρη με τα δήθεν μαστόρια και με το χαλασμένο ρελαντί μου και τα σβησίματα του αυτοκινήτου μου , τελικά χτες τα πήρα και ξήλωσα τον εγκέφαλο και πέρασα τις κολλήσεις της φύσας του γιατί μου φάνηκε ότι είχε ψυχρές κολλήσεις (ναι είμαι ηλεκτρονικός) από χτες η συμπεριφορά του κινητήρα άλλαξε και το ρελαντί είναι πολύ καλύτερο άσε που ανοίγει νορμάλ και του έφυγε ο όποιος δισταγμός στο πάτημα του γκαζιού , από χτες δεν μου έσβησε ακόμα και κάποιες ελάχιστες φόρες τρέμει το γκάζι ελάχιστα και για 2-3 (από 950-1050) φορές μέχρι να σταθεροποιηθεί , σήμερα έβαλα μεμβράνες τις ποιο ανοιχτόχρωμες για τα τζάμια μου και δρόσισε λίγο μέσα ο μάστορας μου έβαλε σφραγίδες και μου έδωσε ένα χαρτί για το ΚΤΕΟ ότι είμαι νόμιμος τι λέτε υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα? Επίσης ανακάλυψα ότι κάποιος μάστορας μου είχε βάλει λάθος μπουζί από πέρυσι , αλήθεια στο AFH τι μπουζί πρέπει να βάζουμε, τώρα έχω NGK BKUR6ET . Και μια ερώτηση ποιος τεμπέλης με ποτηροθήκη μπαίνει σε αυτό το POLO και να μην είναι κάτι κακάσχημο , επίσης που μπορώ να βρω μερικά πλαστικά από το αμάξι και να μην μου τον ακουμπήσουν (πλαϊνή θήκη καθισμάτων πλαστική ποδιά μηχανής ασφάλειες από την ταπετσαρία των πορτών έχω το δίπορτο και τρίζουν οι ταπετσαρίες από τις πόρτες ) να είστε καλά και καλό Πάσχα παιδιά

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΙ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΤΟΚΑΠΑΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ ΦΛΑΤΖΑ (ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΩΝ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΠΑΚΙ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 20 ΕΥΡΩ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ) ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ VW.ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ(ΑΠΟ ΤΟ 1998) ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΚΑΨΕΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΛΟΥΝ.ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΤΙΣ ΕΒΑΛΑΝ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΡΟΙ ΛΑΔΙΟΥ.ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΒΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ Η ΜΕ ΛΙΓΗ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΟΙΚΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΝΕΕΣ ΦΛΑΤΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΦΛΑΤΖΙΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΥΧΤΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΥΧΤΟΥΝ ΟΙ ΒΙΔΕΣ?

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΙ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΤΟΚΑΠΑΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ ΦΛΑΤΖΑ (ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΩΝ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΠΑΚΙ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 20 ΕΥΡΩ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ) ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ VW.ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ(ΑΠΟ ΤΟ 1998) ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΚΑΨΕΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΛΟΥΝ.ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΤΙΣ ΕΒΑΛΑΝ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΡΟΙ ΛΑΔΙΟΥ.ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΒΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ Η ΜΕ ΛΙΓΗ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΟΙΚΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΝΕΕΣ ΦΛΑΤΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΦΛΑΤΖΙΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΥΧΤΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΥΧΤΟΥΝ ΟΙ ΒΙΔΕΣ?

Δεν ξερω αν χρειαζεται καποια συγκεκριμένη σειρα αλλα φανταζομαι πως τις βιδωνεις χιαστή οπως και στην ζαντα για παραδειγμα. Αυτο που σιγουρα θα χρειαζεται ειναι ενα δυναμοκλειδο για να βιδωσουν ολες το ιδιο και να πιεστει ομοιομορφα το καπακι. Εγω παντος που αλλαξα φλαντζα εβαλα και φλαντζοκολλα ησυχασα απο τα λαδια.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΙΣ ΣΦΙΞΩ ΟΛΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΣΚΑΨΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΦΛΑΤΖΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ.ΟΙ ΒΙΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟ ΣΦΙΞΙΜΩ?ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΣΩΣΤΑ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω που να πρωτογράψω αφού το ίδιο θέμα υπάρχει και αλλού……χαχα. Σε ανταλλακτικάδικο μου είπαν ότι ναι μεν υπάρχουν φλάτζες ξεχωριστές αλλά δεν μπάινουν στο μαμά καπάκι και στην αρχή παει σετ….μετά ταιριάζουν….το αρχικό κόστος είναι 260 ευρώ με το καπάκι αν κατάλαβα καλα κιόλας.Διαφωτίστε με περίσσότερο σ αυτό ρε παιδιά αν είναι πράγματι έτσι.

Πέρα από αυτό υπάρχει ένα σαν λαδάκι που το βάζεις στο μοτέρ και αυτό πάει και σφηνωνεται στις φλάτζες και τις φουσκώνει και δεν ξερνάνε (άμα δεν έχουν κοπεί). Είναι της BARDHALL αν το γράφω σωστά αλλά με φοβίζει η όλη ιδέα από μέσα έτσι.

Φίλε vala kαλωσήρθες, είμαι στο ίδιο στάδιο ξερνάει λίγο από την βίδα κάτω από την τα΄πα του κλαδιού.Ναι ότι έχει μ σφίξιμο γίνεται με κρύο κινητήρα, λογικά θέλει δυναμόκλειδο αλλά κανείς δεν χρησιμοποιεί νομίζω (κακώς). Εγώ προς το παρόν έβαλα φλατζόκολλα από έξω και νομίζω δεν χάνει απλώς στο σημείο που περιγράφω είναι δύσκολο να φτάσω. Μπράβο που το λύνεις μόνος sorry για το μεγάλο ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Αποφασισα να το λυσω μονος μου γιατι και στο συνεργειο που πηγα και πληρωσα για τις δυο φλαντζες 120 ευροπουλα(φιλικη τιμη) δεν ειδα προκοπή.Απο εκει μου ειπαν οτι το καπακι εχει κοστος 207ευρω και οι δυο φλατζες 40 ευρω+τα εργατικα τους.Οσο για το καπακι μαμα δεν μου ανεφερα οτιν δεν ταιριαζουν απολυτα οι νεες φλατζες,πιθανων να μη το γνωριζουν γιατι στην αρχη μου ειπαν οτι παει σετ με τις φλατζες .Η διαρροι που εχω ειναι στην γωνια μπρωστα απο την ταπα του λαδιου,το βλεπω απιθανω να πιαστει η διαρροι με φλατζοκολλα απο εξω.Οσο για το λαδακι που λες απο μεσα δεν το γνωριζω αν και δεν μου φαινεται η καλυτερη λυση.

Αυτες τις ημερες θα τις τοποθετησω και θα δουμε τα αποτελεσματα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά νομίζω η διαρροή απο έξω μπορεί να πιαστεί με την κόκκινη σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας 300 βαθμών. Εντυσα γύρω γύρω και περασα σαν σπατουλαριστά και για αρχή δεν έχει τρέξει. Ααναμένουμε…..

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΙ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΤΟΚΑΠΑΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ ΦΛΑΤΖΑ (ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΩΝ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΠΑΚΙ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 20 ΕΥΡΩ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ) ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ VW.ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ(ΑΠΟ ΤΟ 1998) ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΚΑΨΕΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΛΟΥΝ.ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΤΙΣ ΕΒΑΛΑΝ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΡΟΙ ΛΑΔΙΟΥ.ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΒΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ Η ΜΕ ΛΙΓΗ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΟΙΚΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΝΕΕΣ ΦΛΑΤΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΦΛΑΤΖΙΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΥΧΤΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η
ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΥΧΤΟΥΝ ΟΙ ΒΙΔΕΣ?

από το κέντρο κυκλικά προς τα έξω , νομίζω είναι 12 μπουζώνια, όπως και το ανέφερες θέλει δυναμόκλειδο ΚΑΙ καινούρια μπουζώνια, εκεί την πατάνε οι περισσότεροι. ^_^

p.s. Αυτά ισχύουν για την κεφαλή, για το ψευτόκάπακο μπορείς να βάλεις και τις παλιές βίδες.

Edited by Bad Boy's POLO
Link to comment
Share on other sites

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΙΣ ΣΦΙΞΩ ΟΛΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΛΑΤΖΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΣΚΑΨΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΦΛΑΤΖΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ.ΟΙ ΒΙΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟ ΣΦΙΞΙΜΩ?
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΣΩΣΤΑ?

αφού πρώτα τις σφίξεις θα δουλέψεις το μοτέρ να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και μετά θα το αφήσεις να κρυώσει ώστε να πάθουν καθίζηση οι δύο επιφάνειες,μετά θα πάρεις το δυναμόκλειδο (χωρίς δυναμόκλειδο ΠΟΤΕ δε σφίγγει σωστά το καπάκι και κατα 90% θα έχεις πρόβλημα διαρροής στη φλάτζας) και θα τους δώσεις την προένταση που χρειάζεται, μπορώ να το κοιτάξω εαν θες πόσο είναι για το καπάκι του POLO.

Link to comment
Share on other sites

ΑΔΕΡΦΙΑ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΡΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΤΟΚΑΠΑΚΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΠΩΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ (ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ),ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ POLAΚΙ ΠΕΤΑΕΙ... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Mπράβο ρε φίλε για την υπομονή και το μεράκι. Aπ’ τα ζόρικα DIY πάντως, Μια που τι θέμα ήλθε στην στην επιφάνεια, ήθελα να επιβεβαιώσω αν υπάρχουν τσιμουχάκια στις τροχαλίες των εκκεντροφόρων και αν αλλάζονται. Βρήκα σε ένα σχεδιάγραμμα που παραθέτω (είναι το Νο2 ) για AFH αλλά δεν έχω ακούσει πουθενά ότι αλλάζονται. Αν ισχύει πρέπει να είναι δύσκολη δουλειά αφού θα πρέπει να βγουν και οι τροχαλίες έξω (και άντε μετά να στο χρονίσει σωστά). ;)

post-2281-1244130285_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα να συμπληρώσω κάτι που έμαθα από το service της vw στο συγκεκριμένο μοτέρ είχε δοθεί οδηγία να ανοίγουν το ψευτοκάπακο και να βάζουν φλαντζόκολα γιατί θα έβγαζε πρόβλημα, επίσης καλό θα ήταν να αποφύγεις να αλλάξεις τις φλάντζες γιατί μετά από τόσα χρόνια έχουν γίνει σαν ξύλο και για να τις βγάλεις μπορεί να κάνεις ζημιά στο καπάκι εγώ απλά έβαλα κόλα και η διαρροή σταμάτησε , έπλυνα και τον κινητήρα και είναι μια χαρά τώρα , επίσης άλλαξα λάμδα με έναν bosh 032906265C που βρήκα με 45 ευρώ καινούργιο στο ebay και έριξα περίπου 8-10% την κατανάλωση και ψάχνω για κάνα knock sensor γιατί πρέπει να έχει πρόβλημα ο δικός μου από την αρχή που το πήρα και χτυπάει πυράκια στην πρώτη με ελαφρό γκάζι , για πείτε έχει αλλάξει κανένας τέτοιον sensor ή τζάμπα θα τον αλλάξω

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό όλα καλά ήταν τελικά ένα σωληνάκι αριστερά και δεν φαινόταν γιατί είχε κόψει από κάτω, σήμερα πήγα και σε κάποιον άλλο εκτός αντιπροσωπίας και το φτιάξαμε , αλλάξαμε μπουζί με bosch 3ακιδα , ράουλο ντρισιμπιτέρ , ψεκάσαμε καθαρίσαμε ότι φύσα έχει σχέση με τον κινητήρα ακόμα και του εγκεφάλου , ρυθμίσεις έγιναν και στις 2 πεταλούδες μια χαρά έπαιρνε βασικές ρυθμίσεις ο εγκέφαλος , αφήσαμε την παλιά πεταλούδα αφού φαινόταν να δουλεύει μια χαρά, θα το τσεκάρω αυτήν την εβδομάδα επίσης μου είπε να περάσω να τσεκάρουμε την αντλία και τα μπέκ από βδομάδα γιατί μου φένετε ακούω πιράκια καμιά φορά, την αντλία μπορεί να την τσεκάρει τα μπεκ όμως πρέπει να τα βγάλει για να τα δει(40 ευρώ να τα καθαρίσει ) τι λέτε να το κάνω με τα μπεκ έχω 130000 χιλιόμετρα α και μου έδωσε και ένα αμερικάνικο υγρό δώρο για πρόσθετο στην βενζίνη για καθαρισμό των μπεκ , μια χαρά ήταν το παλικάρι , το διαγνωστικό του δεν ήταν VAS5051 - 5052 - 5053 αλλά έκανε παπάδες, 14000 λέει έκανε (φτιάχνει και φορτηγά το συνεργείο) και φυσικά ρύθμισε τα πάντα με την πρώτη, ένα έχω να πω προσοχή στους φακίρηδες επίσης η αντιπροσωπεία σίγουρα θα το έβρισκε απλά ήθελε ώρα να το ψάξει, το παλικάρι στην εδώ αντιπροσωπεία μου είπε ότι από κάπου παίρνει αέρα και ότι θέλει ψάξιμο απλά χτες δεν προλάβαινε και έπρεπε να πάω μετά την πέμπτη.

φιλε μου μπορεισ να μου πεισ που ηταν αυτο το σωληνακι και απο τι ηταν να το κοιταξω κι εγω γιατι εχω ακριβως το ιδιο προβλημα και θα ξεκινουσα να ψαχνω για πεταλουδα τωρα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλοι,

 

Μετα από πολλά λεφτά, εργατοώρες και αλλαγές σε διάφορα υλικά, το μόνο που χρειαζόταν για να ηρεμήσει το ρελαντί μου ήταν μία μικρή αλλαγή στο ντρεσιμπιτέρ ( distributor ). Ελπίζω να συνέβαλλα κάπως στο κοινό αυτό ( απ ότι φαίνεται ) πρόβλημα. Καλά και απολαυστικά χιλιόμετρα σας εύχομαι!

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο ψάξιμο και στο κομμάτι της ECU. Προέκυψε οτι ο ΄χαρτης που περιέιχε ο εγκέφαλος με κωδικό 030906030D ειναι ολίγον τι μάπα καθώς είχε θέμα με το ρελαντί. όλο αυτόπ το γνώριζε η VW και έκανε δωρεάν αντικατάσταση με εγκέφαλο με κωδικό 030906030E, οπου ειναι καλύτερα γενικότερα. Προσωπική μου αποψη ειναι οτι θα συμφωνήσω. Είχα τέτοια θέματα και λυθηκαν μετά την αλλαγή του εγκεφάλου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.