bbp Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Το τελευταίο μήνα τραβιέμαι στα συνεργεία με ένα σφάλμα που δεν ξέρει κανείς απο που προέρχεται.... Όλα ξεκίνησαν με το άναμα της λυχνίας κινητήρα στο καντράν. Πρώτη ένδειξη στο vagcom - πίεσης αέρα εισαγωγής, μη ορθή μέτρηση. Το αρχικό σφάλμα μετά τη διόρθωση δεν εμφανίστηκε ξανά. Μετά απο 2 ημέρες το αυτοκίνητο άρχισε να παρουσιάζει αριθμίες και κοψήματα. Το σφάλμα στο vagcom έδειχνε πως ένα κλαπέτο στη πολλαπλή εισαγωγή κολάει σε ανοικτή θέση. Υπέθεσα οτι το πρόβλημα θα ήταν απλό και οτι κυρίως το προξένησε η χωάνη. Ίσως να κόλλησε η πεταλούδα απο τη σκόνη υπέθεσα. Μετά απο 2 ημέρες κλεισμένο στο συνεργείο δεν καταφέρνουν να μου λύσουν το σφάλμα, αφού έχουν καθαρισθεί η πεταλούδα και οι σωληνώσεις. Αποφασίζω να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία. Προς έκπληξη μου διαπιστώνουν το σφάλμα σε 1 ώρα. Παραγγέλνουμε τα ανταλλακτικά και ξανακλείνουμε ραντεβού. Κλαπέτο πολλαπλής λέει και βαλβίδα κλαπέτου. Για να μην κουράζω άλλο....τελικά δεν έγινε τίποτα. Θέλουν να το κρατήσουν λέει μέσα για μια εβδομάδα να λύσουν όλη την εισαγωγή γιατί το πρόβλημα δεν έχει ξαναβγεί. Έχω δώσει πάνω απο 400Ε για να λύσω ένα πρόβλημα που δεν ξέρει κάποιος να το λύσει..... Γι'αυτό πριν προχωρήσω στο χειρουργείο ήθελα να ρωτήσω αν έχει βγεί αυτό το σφάλμα σε κάποιον άλλον. HELP............................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 25, 2009 Author Report Share Posted March 25, 2009 Κάτσε να βαλω και το report απο τη διάγνωση του vagcom..... 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Part No SW: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032 Component: MED17.5.1 9740 Revision: 96H06--- Serial number: VWZ7Z0F7106377 Coding: 0000072 Shop #: WSC 66565 257 00032 1 Fault Found 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open P2004 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 38362 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 16:26:28 Freeze Frame: RPM: 689 /min Load: 12.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 81.0°C Temperature: 44.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 13.970 V Readiness: 0110 0101 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 18436/P2004/008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open Possible Solutions * Check Intake Manifold Flap o Use Output Test o Perform Basic Setting (Switch Ignition OFF between Output Test and Basic Setting) Special Notes * When found in Engine: 2.0l TFSI o Perform Basic Setting. o Check TPL 2016420 (RoW) + Check Engine Control Module Software Version, if necessary perform Update. + Replace Intake Manifold Runner (V157) with updated part. Intake Manifold Runner Prerequisites: * Ignition ON * Engine OFF * System voltage at least 11.0 V. [select] [01 - Engine] [basic Settings - 04] Group 142 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.". [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] * Switch Ignition OFF for at least 60 seconds. http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=17567 http://wiki.ross-tech.com/index.php/2.0l_T...Manifold_Runner http://wiki.ross-tech.com/index.php/18436/P2004/008196 http://forums.vwvortex.com/zerothread?cmd=...&id=3366754 http://forums.montrealracing.com/volkswage...tml#post6197337 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Η γνωμη μου ειναι να το αφησεις σε ενα συνεργειο και να πληρωσεις μια φορα για το προβλημα που ειχε, οχι να πηγαινουν στα ψαχτα και να πληρωνεις εσυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open Αν θυμάμαι καλά και δεν έχω αρχίσει να ξεχνάω, αυτό το σφάλμα αντιστοιχεί στις πεταλούδες που βρίσκονται ανάμεσα στο καπάκι και την πολλαπλή εισαγωγής. Δεν μπορείς να τις δεις αυτές αν δεν ξηλώσεις την πολλαπλή εισαγωγής. Είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημανα κολλάνε ανοικτές στα TFSI, χρειάζεται καλό καθάρισμα για να φτιάξει αφού αφαιρεθεί η πολλαπλή. Το έχουμε δει πολλές φορές δυστυχώς. Είναι κάτι που συμβαίνει και αν το προλάβεις τότε δεν χρειάζεται να αλλάξεις κανενα ανταλλακτικό. Μόνο να καθαρίσεις τα ήδη υπάρχοντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Αν θυμάμαι καλά και δεν έχω αρχίσει να ξεχνάω, αυτό το σφάλμα αντιστοιχεί στις πεταλούδες που βρίσκονται ανάμεσα στο καπάκι και την πολλαπλή εισαγωγής.Δεν μπορείς να τις δεις αυτές αν δεν ξηλώσεις την πολλαπλή εισαγωγής. Είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημανα κολλάνε ανοικτές στα TFSI, χρειάζεται καλό καθάρισμα για να φτιάξει αφού αφαιρεθεί η πολλαπλή. Το έχουμε δει πολλές φορές δυστυχώς. Είναι κάτι που συμβαίνει και αν το προλάβεις τότε δεν χρειάζεται να αλλάξεις κανενα ανταλλακτικό. Μόνο να καθαρίσεις τα ήδη υπάρχοντα. Αυτό απέμεινε στην αντιπροσωπεία...αφού μου πήραν 400Ε μου είπαν οτι τελικά πρέπει να λυθεί η πολλαπλή. Μια μερα να το λύσουμε...μια μέρα να βρούμε ανταλλακτικό...μια μερα να το παραγγείλουμε....μια μερα να έρθει....και μια μερα να το βάλουμε. Αυτό ακριβώς μου είπαν. Το θέμα είναι να μην έχω προκαλέσει κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα γιατί το πάω λίγο..... Στέλιο thanx για το advice. Δεν ξαναπάω αντιπροσωπεία.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Οχι και 400 euro το ιδιο προβλημα με golf gt και στοιχιζει 50 euro . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Aυτο το πραματακι ειναι πανω στιν εισαγωγη δες τιν στιν φοτογραφια εδω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Αυτό απέμεινε στην αντιπροσωπεία...αφού μου πήραν 400Ε μου είπαν οτι τελικά πρέπει να λυθεί η πολλαπλή.Μια μερα να το λύσουμε...μια μέρα να βρούμε ανταλλακτικό...μια μερα να το παραγγείλουμε....μια μερα να έρθει....και μια μερα να το βάλουμε. Αυτό ακριβώς μου είπαν. Το θέμα είναι να μην έχω προκαλέσει κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα γιατί το πάω λίγο..... Στέλιο thanx για το advice. Δεν ξαναπάω αντιπροσωπεία.... Αδερφέ σε μάδησαν. Χωρίς να θέλω να πάρω κανένα στο λαιμό μου (αν και θα το κάνω με αυτό που γράφω) δεν έχει τύχει να χαλάσει εντελώς σε κανένα αυτό το μαραφέτι. Με λίγο καθάρισμα όλα φτιάχνουν. Αλλά και να χαλάσει καλύπτεται από εγγύηση. Βρίσκεσαι εκτός; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Οχι και 400 euro το ιδιο προβλημα με golf gt και στοιχιζει 50 euro . Τοσα φαινεται οτι τους λειπουν Aυτο το πραματακι ειναι πανω στιν εισαγωγη δες τιν στιν φοτογραφια εδω Και για αυτο ζητουν 400? Δλδ, ποσο ειναι το Φ.Π.Α. και ποσο τα εργατικα? Αδερφέ σε μάδησαν. Χωρίς να θέλω να πάρω κανένα στο λαιμό μου (αν και θα το κάνω με αυτό που γράφω) δεν έχει τύχει να χαλάσει εντελώς σε κανένα αυτό το μαραφέτι. Με λίγο καθάρισμα όλα φτιάχνουν.Αλλά και να χαλάσει καλύπτεται από εγγύηση. Βρίσκεσαι εκτός; Και εκτος εγγυηση να ειναι, τοσο παει το <<μαλλι>> για αυτο πραγμα? Εκτος αν ειναι τοοοοοοσο ακριβο που εγω να κανω λαθος. Αν ναι ζηταω συγνωμη (μακαρι να κανω λαθος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Ρε παιδια 50 euro κανει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Ρε παιδια 50 euro κανει αυτο που λες εσυ πρεπει να ειναι η n75 δεν νομιζω να εχει σχεση με το προβλημα που μιλανε εδω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Αλλη η Ν75 και αλλη η βαλβιδα που ελενχει το flap και η Ν75 δεν ειναι στον σωληνα εισαγωγεις αλλα πανω στο καπακι τις μηχανης μολις σηκωσεις το καλυμα θα δεις τιν διαφορα . Εγω στιν φοτο δειχνω τιν βαλβιδα που ελενχει το flap ειναι αυτη που εχει προβλημα ο bbp γιατι και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα και το vag com μου ειχε βγαλει τιν ιδια βλαβη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Αλλη η Ν75 και αλλη η βαλβιδα που ελενχει το flap και η Ν75 δεν ειναι στον σωληνα εισαγωγεις αλλα πανω στο καπακι τις μηχανης μολις σηκωσεις το καλυμα θα δεις τιν διαφορα . Εγω στιν φοτο δειχνω τιν βαλβιδα που ελενχει το flap ειναι αυτη που εχει προβλημα ο bbp γιατι και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα και το vag com μου ειχε βγαλει τιν ιδια βλαβη . Τα 400Ε αφορούν ανταλλακτικά...που περιλαμβάνουν και τη βαλβίδα που δείχνει ο φίλος στη φωτό! Ακόμη περιλαμβάνουν περαστικά ανταλλακτικών και καθαρισμό πεταλούδας εισαγωγής. Εγγύηση δεν υπάρχει Τι καθαριστικά έχω βάλει, τι σκασιματα του εχω κάνει....τίποτα! Το κλαπέτο δε ξεκολλάει. Η πλάκα είναι πως οταν εφυγα απο το συνεργείο μου είπαν πως ειναι εντάξει. Πως μου εκοψε ομως να βάλω vagcom πριν φύγω. Δράμα η κατάσταση. Ολα έγιναν σε ενα καλό άνοιγμα 2ας.....παίζει να το κατάπιε το κλαπέτο........στάνταρ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Βλέπω το Σάββατο να λύνω την εισαγωγή μόνος μου και να βάζω φωτό στο forum... Καλύτερα DIY παρά στην αντιπροσωπεία..................μακρυά. Μέσα σε όλα....αρχισε να χανει και βαλβολίνες απο τη τσιμούχα στο ακραξόνιο του σασμάν... Και όμως, ζει ακόμη και ξυρίζει!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 (edited) Ολα έγιναν σε ενα καλό άνοιγμα 2ας.....παίζει να το κατάπιε το κλαπέτο........στάνταρ.... χτυπα το στο καπο μπας και ρευτηκαι το πεταξει εξω. :blink: Βλέπω το Σάββατο να λύνω την εισαγωγή μόνος μου και να βάζω φωτό στο forum...Καλύτερα DIY παρά στην αντιπροσωπεία..................μακρυά. Μέσα σε όλα....αρχισε να χανει και βαλβολίνες απο τη τσιμούχα στο ακραξόνιο του σασμάν... Και όμως, ζει ακόμη και ξυρίζει!!!!!!!!!!!!!! ασε το DIY και πηγαινε να στο φτιαξουν.δεν ειναι κατι απλο να πεις οτι μπορεις να το κανεις μονος.υπομονη.2-3 μερες χωρις αμαξι. υγ:ευχαριστω για την κυριακη.εστρωσε αυτο που βαλαμε και τωρα διχνει πιο νορμαλ νουμερα. :lol: Edited March 26, 2009 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 χτυπα το στο καπο μπας και ρευτηκαι το πεταξει εξω. :wacko: ασε το DIY και πηγαινε να στο φτιαξουν.δεν ειναι κατι απλο να πεις οτι μπορεις να το κανεις μονος.υπομονη.2-3 μερες χωρις αμαξι. υγ:ευχαριστω για την κυριακη.εστρωσε αυτο που βαλαμε και τωρα διχνει πιο νορμαλ νουμερα. :lol: Πές μου Πάνω.... Το ιδιο είναι να το ανοίξω εγώ μόνος μου και το ιδιο να μου το ανοίξουν στην αντιπροσωπεία?????? Αν το αφήσω εκεί και δεν είμαι μπροστά...στάνταρ θα πληρώσω άλλα 400Ε και μη σου πώ περισσότερα. Αυτοί έχουν βρεί τη χαρά τους με μένα..... Είμαι το αντίδοτο κατά της οικονομικής κρίσης!!!!! Έχω γίνει πλέον σπόνσορας!!!!! Υ.Γ.Το αμάξι το φτάξαμε την τετάρτη....όχι τη κυριακή!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 α ρε γαμωτο..δεν ειναι να λειψω για λιγο μανταρα μου τα κανετε..μαλλον πρeπει να κατεβω το συντομοτερο για να κανουμε χειρουργειο το tsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Υ.Γ.Το αμάξι το φτάξαμε την τετάρτη....όχι τη κυριακή!!!!! καλα λες.Τεταρτη ηταν...... οτι να ειναι :ninja: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Βρε αν σκαμπάζετε από μηχανολογικά, βάλτε χέρι. Και πόδι αν χρειαστεί. Έχετε όμως στο νού σας πως ό,τι πέσει εκεί μεσα δεν ξαναγυρίζει έξω. Για αυτό κάντε ό,τι είναι να κάνετε με προσοχή. Δεν δαγκώνει το μοτέρ, μπορείτε να βγάλετε την εισαγωγή. Αλλά για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω, θέλω να πιστεύω ότι θα βρείτε τη λύση μόλις τα κάνετε όλα βίδες. Τα παιδιά στις αντιπροσωπείες δεν είναι ό,τι καλύτερο στον εντοπισμό ασυνήθιστων βλαβών. Λογικό, αφού ο συνηθισμένος ρόλος τους είναι να αλλάζουν λάδια, δίσκο/πλατώ, άντε και να επισκευάζουν κανένα σασμάν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 να το κανω βιδες ξερω και εγω...... να το συναρμολογισω δεν ξερω........ ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Πές μου Πάνω....Το ιδιο είναι να το ανοίξω εγώ μόνος μου και το ιδιο να μου το ανοίξουν στην αντιπροσωπεία?????? Αν το αφήσω εκεί και δεν είμαι μπροστά...στάνταρ θα πληρώσω άλλα 400Ε και μη σου πώ περισσότερα. Αυτοί έχουν βρεί τη χαρά τους με μένα..... Είμαι το αντίδοτο κατά της οικονομικής κρίσης!!!!! Έχω γίνει πλέον σπόνσορας!!!!! Υ.Γ.Το αμάξι το φτάξαμε την τετάρτη....όχι τη κυριακή!!!!! Επειδη απο Βολο, συγχωρα με , δεν ξερω, δεν υπαρχει αλλη αντι/πεια να το πας? Γιατι ενταξει η ζημια μπορει να ειναι μεγαλη (δεν σκαμπαζω και απο μηχανολογικα), αλλα ρε παιδακι μου και τα 400 που ζητανε σαν πολλα μου φαινονται. να το κανω βιδες ξερω και εγω......να το συναρμολογισω δεν ξερω........ ;) Τωρα αν σου πω το ιδιο θα με πιστεψεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 εγω δεν ξερω να το κανω βιδες αλλα ξερω να το συναρμολογω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Το τελευταίο μήνα τραβιέμαι στα συνεργεία με ένα σφάλμα που δεν ξέρει κανείς απο που προέρχεται....Όλα ξεκίνησαν με το άναμα της λυχνίας κινητήρα στο καντράν. Πρώτη ένδειξη στο vagcom - πίεσης αέρα εισαγωγής, μη ορθή μέτρηση. Το αρχικό σφάλμα μετά τη διόρθωση δεν εμφανίστηκε ξανά. Μετά απο 2 ημέρες το αυτοκίνητο άρχισε να παρουσιάζει αριθμίες και κοψήματα. Το σφάλμα στο vagcom έδειχνε πως ένα κλαπέτο στη πολλαπλή εισαγωγή κολάει σε ανοικτή θέση. Υπέθεσα οτι το πρόβλημα θα ήταν απλό και οτι κυρίως το προξένησε η χωάνη. Ίσως να κόλλησε η πεταλούδα απο τη σκόνη υπέθεσα. Μετά απο 2 ημέρες κλεισμένο στο συνεργείο δεν καταφέρνουν να μου λύσουν το σφάλμα, αφού έχουν καθαρισθεί η πεταλούδα και οι σωληνώσεις. Αποφασίζω να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία. Προς έκπληξη μου διαπιστώνουν το σφάλμα σε 1 ώρα. Παραγγέλνουμε τα ανταλλακτικά και ξανακλείνουμε ραντεβού. Κλαπέτο πολλαπλής λέει και βαλβίδα κλαπέτου. Για να μην κουράζω άλλο....τελικά δεν έγινε τίποτα. Θέλουν να το κρατήσουν λέει μέσα για μια εβδομάδα να λύσουν όλη την εισαγωγή γιατί το πρόβλημα δεν έχει ξαναβγεί. Έχω δώσει πάνω απο 400Ε για να λύσω ένα πρόβλημα που δεν ξέρει κάποιος να το λύσει..... Γι'αυτό πριν προχωρήσω στο χειρουργείο ήθελα να ρωτήσω αν έχει βγεί αυτό το σφάλμα σε κάποιον άλλον. HELP............................. Γεια σου φιλε μου ισως επρεπε να το αναφερεις στο foroum πριν δωσεις τα χρηματα!Τωρα επειδη επαθα το ιδιο πραγμα στο 1μηνα cc μου αυτο που κολλησε(δηλαδη ξεκουμπωσε) ειναι ο τροφοδοτης κλαπετου πολλαπλης.θα σου πω την πιο φθηνη λυση που ειναι αλλαγη της πολλαπλης!Κοστιζει 280-300ευρω και αφησε τους να λενε,εσυ αυτο να ζητησεις!!Μη στεναχωριεσαι παντως γιατι δεν ειναι και τιποτα τρελο και ακομα περισσοτερο αν το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν θα αγχωθεις με τα λεφτα!Μπορει να φαινομαι απολυτος αλλα ειμαι σιγουρος για το προβλημα και ειμαι στη διαθεση σου αν θες να ρωτησεις κατι παραπανω στειλε pm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 27, 2009 Author Report Share Posted March 27, 2009 Επειδη απο Βολο, συγχωρα με , δεν ξερω, δεν υπαρχει αλλη αντι/πεια να το πας? Γιατι ενταξει η ζημια μπορει να ειναι μεγαλη (δεν σκαμπαζω και απο μηχανολογικα), αλλα ρε παιδακι μου και τα 400 που ζητανε σαν πολλα μου φαινονται. Πήγα σε αντιπροσωπεία Βόλο οπου μου πήραν 68Ε για διάγνωση και καθαρισμό πεταλούδας. Μετά πήγα Λάρισα και πλήρωσα 315Ε για ανταλλακτικά και εργασία. ¶ρα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής δύο αντιπροσωπείες....ασχετα αν ανήκουν και οι δυο στο Γιαννακόπουλο. Γεια σου φιλε μου ισως επρεπε να το αναφερεις στο foroum πριν δωσεις τα χρηματα!Τωρα επειδη επαθα το ιδιο πραγμα στο 1μηνα cc μου αυτο που κολλησε(δηλαδη ξεκουμπωσε) ειναι ο τροφοδοτης κλαπετου πολλαπλης.θα σου πω την πιο φθηνη λυση που ειναι αλλαγη της πολλαπλης!Κοστιζει 280-300ευρω και αφησε τους να λενε,εσυ αυτο να ζητησεις!!Μη στεναχωριεσαι παντως γιατι δεν ειναι και τιποτα τρελο και ακομα περισσοτερο αν το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν θα αγχωθεις με τα λεφτα!Μπορει να φαινομαι απολυτος αλλα ειμαι σιγουρος για το προβλημα και ειμαι στη διαθεση σου αν θες να ρωτησεις κατι παραπανω στειλε pm. Φίλε μου εσύ εννοείς το κομμάτι που κουμπώνει πάνω στο κορμό? Μεταξύ πολλαπλής και κορμού δηλαδή. Η εμφανής διαφορά σε σύγκριση με άλλο μοτέρ tsi που είδαμε στο συνεργείο ήταν η κίνηση ενος εξατρήματος. Στην πολλαπλή έχει ένα κολοκύθι που με τον αέρα της υποπίεσης κινεί ένα ποτενσιόμετρο. Αυτό δεν έκανε την ίδια κίνηση στα δυο αυτοκίνητα. Ενώ το υγιές δεν έκανε κίνηση προς τα κάτω με κλειστή μηχανή, το δικό μου ήταν βάρκα γιαλό. Αύριο θα ξεκινήσω το λύσιμο σιγά σιγά. Έχω παρει και μια κούτα καθαριστικά καρμπυρατέρ.....πόλεμος θα γίνει. Θα ανεβάσω φωτό το απογευματάκι που θέλω να πιστεύω οτι θα έχω αρχίσει να το δένω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...