dpap Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Ερώτηση! Αν διασταυρώσουμε ενα 2λιτρο mk3 8v με όλα τα ηλεκτρικά του με ενα 1.8 16v απο μκ2 (ειχε k-jet) φτιάχνουμε τίποτα? Πχ το μπαινει το 16 καπακι? ο εγκέφαλος θελει αλλαγη? Αν αλλάξουμε ολη την μηχανη του 2000 με τον 1.8 16v, θα μπλέξουμε στους αισθητηρες και στα ηλεκτρικά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Βεβαίως και γίνετε αν διαθέτης κανα 3χιλιαρο για πέταμα και τα προβλήματα που θα έχεις συνέχεια μέχρι να καταφέρεις να το κάνης να δουλεύει σωστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Αν σε ενδιαφέρει σοβαρά να το κάνης με ηλεκτρικό ψεκασμό βαλε ένα 2λιτρο 16v από 3αρι με όλα τα παρελκομενα να βρεις την υγειά σου, έχω ένα κομπλέ και εν λειτουργία αν θες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 τα 8v δεν κανουν με 16v καπακια γιατι εχουν διαφορα στα εμβολα! ! οποτε το ξεχνας! δες και στις φωτο που βαζω πως ειναι ενα εμβολο απο 16v που εχει "τσεπες" και πως ειναι του 8v αυτα ειναι του 16v και αυτα εχει το 8v ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpap Posted April 11, 2009 Author Report Share Posted April 11, 2009 τα 8v δεν κανουν με 16v καπακια γιατι εχουν διαφοραστα εμβολα! ! οποτε το ξεχνας! δες και στις φωτο που βαζω πως ειναι ενα εμβολο απο 16v που εχει "τσεπες" και πως ειναι του 8v αυτα ειναι του 16v και αυτα εχει το 8v ! Thanks!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Μπορεις να το φτιαξεις αλλα θα παει ακριβα.Οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω θα χρειαστεις πιστονια απο 2,0 16ν (ABF) μιας και το 2,0 8ν που εχεις ειναι το μακρυ μπλοκ.Αλλα μπορεις να κανεις και το αλλο βαζεις το 16ν καπακι που εχεις στο 2λιτρο μοτερ οπως ειναι και αυτο θα σου δωσει την ιδανικη συμπιεση για 2,0 16ν τουρμπο αφου ο 8ν κινητηρας εχει σκαμενα πιστονια.Με χαμηλη πιεση γυρω στο 0,7 και με ρευματα + εγκεφαλο απο Corrado G60 θα βγαλεις για πλακα 220 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 ρε μπουφο! ! ο ανθρωπος ειπε απλα να αλλαζε τα μπλοκ! να του ερθει οικονομικα! οχι να δωσει ενα καρο ευρα! ps: κοιτα μην παρεις κανενα λαθος αμαξι ξανα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 (edited) ρε μπουφο! ! ο ανθρωπος ειπε απλα να αλλαζε τα μπλοκ! να του ερθει οικονομικα! οχι να δωσει ενα καρο ευρα! ps: κοιτα μην παρεις κανενα λαθος αμαξι ξανα! Ετσι αρχιζουν ολοι, απο μια αλλαγη μπλοκ και καταληγουν με νιτρα GT45 και 0-400m σε 3sec . ps: Κοιτα μην ερθω και φορτωσω το δικο σου . Edited April 14, 2009 by Rocpet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 αν στοκαρεις το 16βε πιστονι για να κλεισουν οι τρυπες δεν ειναι σωστο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 pare mia idea gia to pos sindiazis ilektrika beck apo 8v se 16v moter http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1648969 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Η δικια μου εκδοχή ειναι να παρεις το μπλοκ του G60 και να βαλεις πανω την 16V κεφαλη που εχεις. Επειτα μπορεις να προχωρησεις σε λυση μιας τουρμπινας καθως θα εχεις ενα μπλοκ με σφυρηλατα πιστονια και ανθεκτικο απο αποψη αντοχης και χαμηλη συμπιεση. Βεβαια το κοστος ειναι αυτο που παιζει ρολο αλλα δεν νομιζω να ξεφυγει και πολυ απο αυτο που πας να κανεις τωρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Η δικια μου εκδοχή ειναι να παρεις το μπλοκ του G60 και να βαλεις πανω την 16V κεφαλη που εχεις. Επειτα μπορεις να προχωρησεις σε λυση μιας τουρμπινας καθως θα εχεις ενα μπλοκ με σφυρηλατα πιστονια και ανθεκτικο απο αποψη αντοχης και χαμηλη συμπιεση. Βεβαια το κοστος ειναι αυτο που παιζει ρολο αλλα δεν νομιζω να ξεφυγει και πολυ απο αυτο που πας να κανεις τωρα... Ας το γιατι κι εγω αυτο κανω με το corrado μου βλεπε εδω αλλα δεν μου βγηκε καθολου οικονομικα και ειναι και δυσκολη μετατρωπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...