GAK Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 (edited) Την αλλη εβδομαδα θα ντυσω με δερμα το τιμονι μου. Η εκδοση highline που ειχα παρει, δεν ειχε δερματινο τιμονι και το ειχα κολλημα να βαλω, και επειδη γλυστραει το τιμονι χωρις δερμα, ειδικα το καλοκαιρι και για ομορφια φυσικα. Το ερωτημα ειναι τι χρωμα ραφες να βαλω, δεδομενου οτι το σαλονι μου ειναι γκρι, ενω το τιμονι μαυρο. Το να βαλω μαυρες ραφες δεν το θελω ειναι και βαρετο, και θυμιζει μαμα. Σαν και αυτο ειναι απο μεσα pic of jetta Καμια γνωμη ? Edited March 29, 2009 by GAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Την αλλη εβδομαδα θα ντυσω με δερμα το τιμονι μου. Η εκδοση highline που ειχα παρει, δεν ειχε δερματινο τιμονι και το ειχα κολλημα να βαλω, και επειδη γλυστραει το τιμονι χωρις δερμα, ειδικα το καλοκαιρι και για ομορφια φυσικα. Το ερωτημα ειναι τι χρωμα ραφες να βαλω, δεδομενου οτι το σαλονι μου ειναι γκρι, ενω το τιμονι μαυρο. Το να βαλω μαυρες ραφες δεν το θελω ειναι και βαρετο, και θυμιζει μαμα.Σαν και αυτο ειναι απο μεσα Καμια γνωμη ? γινεται αυτο? που και ποιος το κανει? βελε κοκκινο ραφη θα κανει αντιθεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Την αλλη εβδομαδα θα ντυσω με δερμα το τιμονι μου. Η εκδοση highline που ειχα παρει, δεν ειχε δερματινο τιμονι και το ειχα κολλημα να βαλω, και επειδη γλυστραει το τιμονι χωρις δερμα, ειδικα το καλοκαιρι και για ομορφια φυσικα. Το ερωτημα ειναι τι χρωμα ραφες να βαλω, δεδομενου οτι το σαλονι μου ειναι γκρι, ενω το τιμονι μαυρο. Το να βαλω μαυρες ραφες δεν το θελω ειναι και βαρετο, και θυμιζει μαμα.Σαν και αυτο ειναι απο μεσα Καμια γνωμη ? Προτίμησε φίλε τιμόνι από το ebay ελαφρώς μεταχειρισμένο και σε τιμη παραπλήσια μ΄αυτήν που θα το ντύσεις εδώ. ¶σε που το εργοστασιακό είναι πολύ καλύτερης ποιότητας το δέρμα του και μπορείς βέβαια να επιλέξεις και αρκετούς τύπους τιμονιών και με διαφορετικούς χρωματισμούς στις ραφές. Επίσης να έχεις υπόψιν σου ότι το δικό σου τιμόνι θα γίνει λίγο χοντροκομμένο γιατί δεν είναι ήδη δερμάτινο. Εγώ στο Passat Comfortline προτίμησα να αγοράσω από ebay καινούργιο με 1-2 μικρά χτυπηματάκια. Πλήρωσα με τα μεταφορικά 210 ευρώ.Ενώ για να το ντύσω μου ζητούσαν 180-200 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 (edited) Προτίμησε φίλε τιμόνι από το ebay ελαφρώς μεταχειρισμένο και σε τιμη παραπλήσια μ΄αυτήν που θα το ντύσεις εδώ. ¶σε που το εργοστασιακό είναι πολύ καλύτερης ποιότητας το δέρμα του και μπορείς βέβαια να επιλέξεις και αρκετούς τύπους τιμονιών και με διαφορετικούς χρωματισμούς στις ραφές. Επίσης να έχεις υπόψιν σου ότι το δικό σου τιμόνι θα γίνει λίγο χοντροκομμένο γιατί δεν είναι ήδη δερμάτινο. Εγώ στο Passat Comfortline προτίμησα να αγοράσω από ebay καινούργιο με 1-2 μικρά χτυπηματάκια. Πλήρωσα με τα μεταφορικά 210 ευρώ.Ενώ για να το ντύσω μου ζητούσαν 180-200 ευρώ. Πρωτον μην ξεχνας οτι αν παρω απο το ebay, πρεπει να βρω συμβατο με το δικο μου, να το φερω ελλαδα, και να πληρωσω καποιον να κανει την δουλεια. Οποτε το συνολικο κοστος θα ξεφυγει, επειτα σκεψου οτι πληρωσες 200 Ε και για το τιμονι και για την δερματινη επενδυση του. Εγω θα πληρωσω 150 Ε μονο για την δερματινη επενδυση οποτε αντιλαμβανεσαι τι ποιοτητα θα ειναι το δερμα, αν αναλογιστεις μαλιστα οτι ενα καλο παλτο ξεκιναει απο αυτην την τιμη. Συμαντικοτερο ολων ειναι οπως ειπα οτι ο ανθρωπος εχει δουλεψει δερματινες επενδυσεις και τιμονια φυσικα, σε πορσε, φερραρι κτλ. Ενας φιλος μου ο οποιος ειναι ψειρας με το αμαξι και εκανε επενδυση στις πορτες, μου ειπε το εξης "καλυτερα απο την εργοστασιακη επενδυση". και ειναι λογικο να εχει διαφορα την στιγμη που το ενα ειναι χειροποιητο και το αλλο εργοστασιακο ! Edited March 29, 2009 by GAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Πρωτον μην ξεχνας οτι αν παρω απο το ebay, πρεπει να βρω συμβατο με το δικο μου, να το φερω ελλαδα, και να πληρωσω καποιον να κανει την δουλεια. Οποτε το συνολικο κοστος θα ξεφυγει, επειτα σκεψου οτι πληρωσες 200 Ε και για το τιμονι και για την δερματινη επενδυση του. Εγω θα πληρωσω 150 Ε μονο για την δερματινη επενδυση οποτε αντιλαμβανεσαι τι ποιοτητα θα ειναι το δερμα, αν αναλογιστεις μαλιστα οτι ενα καλο παλτο ξεκιναει απο αυτην την τιμη. Συμαντικοτερο ολων ειναι οπως ειπα οτι ο ανθρωπος εχει δουλεψει δερματινες επενδυσεις και τιμονια φυσικα, σε πορσε, φερραρι κτλ. Ενας φιλος μου ο οποιος ειναι ψειρας με το αμαξι και εκανε επενδυση στις πορτες, μου ειπε το εξης "καλυτερα απο την εργοστασιακη επενδυση". και ειναι λογικο να εχει διαφορα την στιγμη που το ενα ειναι χειροποιητο και το αλλο εργοστασιακο ! Εδω ποσο κοστιζει ενα καινουργιο τιμονι χωρις τον αεροσακο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer742005 Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Eγω θα εβαζα γκρι ραφες στο τιμονι και αν σε παιρνει ιδιες ραφες και δερματινη ΄΄φουσκα΄΄ στον επιλογεα ταχυτητων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Εδω ποσο κοστιζει ενα καινουργιο τιμονι χωρις τον αεροσακο? Από 500 ευρώ και πάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 Παιδια ξεφυγαμε απο το ερωτημα μου ομως ! Για πεστε γνωμη για τις ραφες, εγω ειμαι μεταξυ σε ασπρο και γκρι οπως ειναι και το σαλονι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Παιδια ξεφυγαμε απο το ερωτημα μου ομως ! Για πεστε γνωμη για τις ραφες, εγω ειμαι μεταξυ σε ασπρο και γκρι οπως ειναι και το σαλονι. Γκρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Γκρι. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 Και εγω για γκρι ελεγα, anyway μολις το κανω θα το βγαλω και φωτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Ο,τι και να βάλεις του πάει. Υπάρχει η κόκκινη ραφή του GTi με αντίχτοιχη στο λεβιέ αλλά και μία πανέμορφη κίτρινη Pirelli yellow! Α ρε ΑΕΚΑΡΑ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Ο,τι και να βάλεις του πάει. Υπάρχει η κόκκινη ραφή του GTi με αντίχτοιχη στο λεβιέ αλλά και μία πανέμορφη κίτρινη Pirelli yellow! Α ρε ΑΕΚΑΡΑ!! Κιτρινη συμφωνω και γω. Κανει ωραια αντιθεση, και ειναι πιο ψαγμενο απο το κοκκινο που το εχουν ολοι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 γκρι η κατι προς ασημι βαλε φιλε, αυτο θα κανω κι εγω οταν ντυσω το τιμονι μου,το οποιο ειχε φθαρει αρκετα.. οτιδηποτε βεβαια κ να διαλεξεις καλο κ ιδιαιτερο θα ειναι, απλα το γκρι θα δενει γαντι με το σαλονι σου νομιζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 (edited) Η δουλεια εγινε ! Το πηγα το πρωι και το πηρα κατα τις 7 το απογευμα, η δουλεια εγινε Περδικα 11 Τουμπα Θεσσαλονικη στο καταστημα "Νικος". Ακουω γνωμες ! p.m. Κατι ατελειες θα διωρθωθουν οταν θα μαλακωσει το δερμα και θα ξαναραφτει Edited April 4, 2009 by GAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 (edited) Καταρχήν η δουλειά φαίνεται καλή. Εγώ θέλω να σταθώ στη σύγκριση του "πριν" (βλέποντας τη φωτογραφία στο post#1) και του "μετά". Στα θετικά : oι ραφές δείχνουν ωραία στο τιμόνι και ταιριάζουν με το εσωτερικό. Ήταν καλή η επιλογή του χρώματος για το συγκεκριμένο σαλόνι. Επίσης θα πρέπει λογικά να βελτιώθηκε και η αίσθηση στο πιάσιμο του τιμονιού. Στα αρνητικά : με την επένδυση χάθηκαν οι γωνίες που είχε το στεφάνι του τιμονιού και το νίκελ κλιπ στο κάθετο μπράτσο. Αν θες την άποψή μου, εγώ δεν θα έκανα αυτή την αλλαγή επειδή σε σύγκριση με πριν, θεωρώ ότι κάτι κέρδισε αλλά και κάτι έχασε. Η ομορφότερη επιλογή θα ήταν σαφώς αυτή που είπε ο Professor στο post#3 για το εργοστασιακό τιμόνι. Εκεί θα τα είχες "όλα", φυσικά με το ανάλογο κόστος. Πιστεύω ότι θα άξιζε το συγκεκριμένο εγχείρημα αν είχες ένα τέτοιο σαλόνι στο αυτοκίνητό σου που θα του ταίριαζε ένα έντονο χρώμα στη ραφή (π.χ. κόκκινο). Θα ήταν αισθητή η αλλαγή. Το σημαντικότερο όμως: εσένα πως σου φάνηκε το αποτέλεσμα, ήταν το αναμενόμενο? Edited April 4, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Καταρχήν η δουλειά φαίνεται καλή. Εγώ θέλω να σταθώ στη σύγκριση του "πριν" (βλέποντας τη φωτογραφία στο post#1) και του "μετά". Στα θετικά : oι ραφές δείχνουν ωραία στο τιμόνι και ταιριάζουν με το εσωτερικό. Ήταν καλή η επιλογή του χρώματος για το συγκεκριμένο σαλόνι. Επίσης θα πρέπει λογικά να βελτιώθηκε και η αίσθηση στο πιάσιμο του τιμονιού. Στα αρνητικά : με την επένδυση χάθηκαν οι γωνίες που είχε το στεφάνι του τιμονιού και το νίκελ κλιπ στο κάθετο μπράτσο. Αν θες την άποψή μου, εγώ δεν θα έκανα αυτή την αλλαγή επειδή σε σύγκριση με πριν, θεωρώ ότι κάτι κέρδισε αλλά και κάτι έχασε. Η ομορφότερη επιλογή θα ήταν σαφώς αυτή που είπε ο Professor στο post#3 για το εργοστασιακό τιμόνι. Εκεί θα τα είχες "όλα", φυσικά με το ανάλογο κόστος. Πιστεύω ότι θα άξιζε το συγκεκριμένο εγχείρημα αν είχες ένα τέτοιο σαλόνι στο αυτοκίνητό σου που θα του ταίριαζε ένα έντονο χρώμα στη ραφή (π.χ. κόκκινο). Θα ήταν αισθητή η αλλαγή. Το σημαντικότερο όμως: εσένα πως σου φάνηκε το αποτέλεσμα, ήταν το αναμενόμενο? Κοιτα ξενερωσα μονο με οτι τα κομματια που μπορουσαν να γινουν νικελ οπως, ντυθηκαν με δερμα. Ομως η συνολικη αισθηση ειναι πολυ καλυτερη δεν γλυστραει, δεν σε κουραζει, εχεις καλυτερο κρατημα και σιγουρια ειδικα με μεγαλες ταχυτητες. το να επερνα ενα καλο after market. Το σκεφτηκα αλλα ειναι πολλα τα λεφτα αρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Κοιτα ξενερωσα μονο με οτι τα κομματια που μπορουσαν να γινουν νικελ οπως, ντυθηκαν με δερμα. Ομως η συνολικη αισθηση ειναι πολυ καλυτερη δεν γλυστραει, δεν σε κουραζει, εχεις καλυτερο κρατημα και σιγουρια ειδικα με μεγαλες ταχυτητες. το να επερνα ενα καλο after market. Το σκεφτηκα αλλα ειναι πολλα τα λεφτα αρη Μήπως μιλήσατε με τον μάστορα για ραφή στη φούσκα του λεβιέ ταχυτήτων? Αναλαμβάνει κάτι τέτοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted April 5, 2009 Author Report Share Posted April 5, 2009 Ναι, στην επομενη επισκεψη θα το κανω, κοστος 20 Ε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Ναι, στην επομενη επισκεψη θα το κανω, κοστος 20 Ε Μιά χαρά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...