antoniss Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 δεν ξερω αν πρεπει να το ανοιξω εδω το ερωτημα, αλλα ... μηπως γνωριζει καποιος αν επανερχεται ο πισω αξονας στο β5.5 με 2.5 μοιρες κλιση? το απεκτησα μετα απο τρακα με παπακι LOL (σταματησε πανω στον τροχο μου, καθετα) ρωτησα καπου και μου ειπαν οχι και αλλοι λενε ναι... εσεις τι λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Γενικα αν παρει αξονας δν ερχετε...Γινετε να ερθει αλλα δν θα ειναι σωστα..ισως χανει λιγο ή ακομα και τελεια να ερθει θα εχει μεινει η τσακιση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 ο άξονας ειναι φτιαγμένος με τέτοια αναλογία μετάλλων ώστε να μπορεί να παραμορφωθεί ελαστικά (για να λειτουργει σωστά η ανάρτηση ημιάκαμπτου). ¶ν χτυπηθεί τόσο δυνατά έχεις πλαστική παραμόρφωση. Ο μόνος τρόπος να επανέλθει πιστεύω θα είναι με πρέσσα και ζέσταμα. Παρόλα αυτά πολύ αμφιβάλω αν μετά θα λειτουργεί όπως θα έπρεπε, αφού το πύρωμα θα επιφέρει και τοπική σκλήρυνση του μετάλλου. Εν ολίγης πέτα τον και πάρε άλλον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARKMAN Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 kai me pio tropo mpoeis na elenxis aytos pou tha pareis apo ton paliatzh oti tha ine isios? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 το βάζεις και βλέπεις στην ευθυγράμμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted March 31, 2009 Author Report Share Posted March 31, 2009 ο άξονας ειναι φτιαγμένος με τέτοια αναλογία μετάλλων ώστε να μπορεί να παραμορφωθεί ελαστικά (για να λειτουργει σωστά η ανάρτηση ημιάκαμπτου). ¶ν χτυπηθεί τόσο δυνατά έχεις πλαστική παραμόρφωση. Ο μόνος τρόπος να επανέλθει πιστεύω θα είναι με πρέσσα και ζέσταμα. Παρόλα αυτά πολύ αμφιβάλω αν μετά θα λειτουργεί όπως θα έπρεπε, αφού το πύρωμα θα επιφέρει και τοπική σκλήρυνση του μετάλλου. Εν ολίγης πέτα τον και πάρε άλλον. μιλαω για ελαχιστη κλιση της ταξης των 2 μοιρων.αν υπολογισουμε οτι ο αλλος ειναι ηδη απο μαμα με 0.5. αυτη η κλιση ειναι αρκετη να δημιουργηση το προβλημα στο πρεσαρισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 (edited) καλά καταρχήν δεν έχω ιδέα πως θα τον τοποθετήσεις πάνω σε πρέσσα για να τραβήξεις. Εκτός και αν το κάνετε πάνω στο αμάξι με καλίμπρα (με καραγκιόζη μάλλον δε θα κάνεις δουλειά). Ακόμα και έτσι που θα δέσετε για να τραβήξετε; Στο ακραξόνιο; Αν έχεις κάναν κολλητό φανοποιό κάντε το για την πλάκα σας. Να ξέρεις πάντως συνήθως στραβώνουν τα ακραξόνια (τα οποία είναι βιδωτά και αλλάζονται) και όχι ο άξονας. Edited March 31, 2009 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted April 17, 2009 Author Report Share Posted April 17, 2009 τελικα εγινε δηλωση και αλλαξα τον αξονα με μεταχειρισμενο.ολα καλα. η απορια μου ειναι η εξης. μου ειπε ο μηχανικος πως θα μπορουσαμε να τον ισιωσουμε και να κερδισω γυρω 300¤, απο την διαφορα ισωματος και αγορα ανταλλακτικου... εκανα καλα που τον αλλαξε και δεν τον ισιωσα? ρωταω γιατι σκεφτομαι πως με τα 300 θα εβαζα φιμε, ανεμοθραυστες και αποστατες τζαμπε... οπως και να εχει τωρα εχω το καφαλι μου υσηχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...