motc Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Γεία σας, είμαι κάτοχος του Passat 2.0tfsi (206hp δυναμομετρημένα) μόντελο του 2008. Το προβλημά μου είναι υψηλή κατανάλωση καυσίμου σε κύκλο πόλης, της τάξης των 16 - 17 lt/100χμ και στην εθνική 9-10lt/100χλμ. Όποιος έχει ίδιο μοτέρ, είτε σε passat είτε σε golf, ας με πληροφορήσει για το ύψος της δικής του κατάναλωσης γιατί μου φαίνονται υπερβολικές αυτές οι τιμές! Ευχαριστώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas4023 Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Γεία σας,είμαι κάτοχος του Passat 2.0tfsi (206hp δυναμομετρημένα) μόντελο του 2008. Το προβλημά μου είναι υψηλή κατανάλωση καυσίμου σε κύκλο πόλης, της τάξης των 16 - 17 lt/100χμ και στην εθνική 9-10lt/100χλμ. Όποιος έχει ίδιο μοτέρ, είτε σε passat είτε σε golf, ας με πληροφορήσει για το ύψος της δικής του κατάναλωσης γιατί μου φαίνονται υπερβολικές αυτές οι τιμές! Ευχαριστώ... καλησπερα.εγω ειμαι κατοχος ενος passat cc 1.8 tsi και εκτος πολης με αυτοματο πιλοτο καιει περιπου 7,7/100χλμ-7,8/100χλμ χωρις αυτοματο περιπου στα 8,2/100χλμ και εντος περιπου 10,5/100χλμ-11/100χλμ αναλογα την κινηση και ποση ωρα ειμαι σταματημενος.δεν εχουμε το ιδιο μοτερ απλα το εγραψα για να εχεις μια εικονα απο το 1.8tsi.εκτος πολης πιστευω δεν σου καιει πολλα αλλα εντος καιει κατι παραπανω,ας ακουσουμε ομως και αλλους με το ιδιο μοτερ για να μην βγαλουμε λανθασμενα συμπερασματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passat_3b Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Γεία σας,είμαι κάτοχος του Passat 2.0tfsi (206hp δυναμομετρημένα) μόντελο του 2008. Το προβλημά μου είναι υψηλή κατανάλωση καυσίμου σε κύκλο πόλης, της τάξης των 16 - 17 lt/100χμ και στην εθνική 9-10lt/100χλμ. Όποιος έχει ίδιο μοτέρ, είτε σε passat είτε σε golf, ας με πληροφορήσει για το ύψος της δικής του κατάναλωσης γιατί μου φαίνονται υπερβολικές αυτές οι τιμές! Ευχαριστώ... Κάτι δεν πάει καλά εδω πάντος σίγουρα...ίσως να έχουν πρόβλημα οι μετρητές .Δεν γινεται να δηλωνει 6,5 εκτος πολης και 11 εντος (αντε βάλε +2 και στα 2 ) και να καίς τόσο πολύ!!!Δεν το πάς να στο κοιτάξουν?Απο επιδόσεις πώς το βλέπεις?Normal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 (edited) Ρε παιδιά, οι καταναλώσεις είναι πάντα υποκειμενικές, κι έχουν να κάνουν με τον τρόπο οδήγησης του καθενώς. Επίσης, παίζει ρόλο και τι μετράς, δλδ μέση κατανάλωση ή στιγμιαία. Επίσης παίζει ρόλο αν μετράς την μέση κατανάλωση, πόσα χλμ έχεις κάνει και πόσα από αυτά ήταν μέσα στην πόλη και πόσα έξω? Και πάλι έχει και άλλους παράγοντες, όπως το πόσο το πλάκωνες μέσα ή έξω από την πόλη... Και να αναφέρω μερικά παραδείγματα... 1. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα με σταθερά 140 με 8.5lt. 2. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα πατητός με 12lt. 3. Έχω κάνει tour στα περίχωρα της Κοζάνης με 7.2lt! (πήγαινα όμως με 90). 4. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο χαλαρός κι έχω 10lt. (Εγνατία Οδό το 90%). 5. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο πατητός κι έχω 13lt. (ίδια διαδρομή). 6. Μπαίνω στην πόλη ενώ έχω κάνει πολλά χλμ εκτός πιο πριν, και η κατανάλωση έχει ανέβει απλά +0.2lt. 7. Μπαίνω στην πόλη ενώ πριν 10-20 χλμ είχα μηδενίσει το trip computer και η κατανάλωση είναι στα 16lt (έπεσα και σε μποτιλιάρισμα). Οπότε όπως καταλαβαίνετε, όλα είναι πλασματικά. Δεν είναι εύκολο να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για την κατανάλωση, ειδικά αν μεταβάλλονται συχνά ο τρόπος οδήγησης και η συνθήκες στο δρόμο (εκτός πόλης, εντός πόλης, εντός με μποτιλιάρισμα κλπ). Για να έχεις πιο ασφαλή συμπεράσματα, πρέπει να μετρήσεις την κατανάλωση για σχεδόν ένα ντεπόζιτο (450-600χλμ, ανάλογα τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης) χωρίς να μεταβάλεις τις συνθήκες. Εγώ πάντως που κάνω καθημερινά μια διαδρομή 56χλμ (πήγαινε-έλα στη δουλειά) τα οποία 10-12 είναι σε "επαρχιακό δρόμο" (περίπου) και τα υπόλοιπα σε Εγνατία Οδό, με μέση ταχύτητα στην Εγνατία τα 160χλμ, έχω μια κατανάλωση 12-12.5lt/100km. Εγώ σχεδόν από τη μέρα που πήρα το αμάξι, κάθε φορά που βάζω βενζίνη (και πάντα το φουλάρω), σημειώνω τα lt, την τιμή του λίτρου, τα χλμ στο οδόμετρο, ημερομηνία και πρατήριο και τα χρήματα που έδωσα. Με αυτόν τον τρόπο, έχω κάνει ένα spreadsheet, και γραφκές παραστάσεις με καταναλώσεις, χλμ/μήνα, κόστος βενζίνης ανά λίτρο κλπ κλπ (έχω ένα κόλλημα). Δείτε παρακάτω, την γραφική με τις καταναλώσεις μου ανά μήνα... Θα δείτε ότι τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο η κατανάλωση είναι χαμηλή, και αυτό οφείλεται στο ότι τότε είναι η άδειά μου, και στις διακοπές συνήθως κάνω πολλά χλμ σε ταξίδια με χαλαρούς ρυθμούς και χαμηλή κατανάλωση... Από την άλλη θα δείτε τον χειμώνα να ανεβαίνει η κατανάλωση και αυτό νομίζω (διορθώστε με παρακαλώ) ότι οφείλεται στο γεγονός ότι ο αέρας είναι πιο πλούσιος, οπότε για να είναι καλό το μείγμα είναι και το καύσιμο παραπάνω(??? Ε??). Κατανάλωση ανά μήνα ανά έτος. Κατανάλωση ανά μήνα. Edited April 2, 2009 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Ρε παιδιά, οι καταναλώσεις είναι πάντα υποκειμενικές, κι έχουν να κάνουν με τον τρόπο οδήγησης του καθενώς. Επίσης, παίζει ρόλο και τι μετράς, δλδ μέση κατανάλωση ή στιγμιαία. Επίσης παίζει ρόλο αν μετράς την μέση κατανάλωση, πόσα χλμ έχεις κάνει και πόσα από αυτά ήταν μέσα στην πόλη και πόσα έξω? Και πάλι έχει και άλλους παράγοντες, όπως το πόσο το πλάκωνες μέσα ή έξω από την πόλη...Και να αναφέρω μερικά παραδείγματα... 1. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα με σταθερά 140 με 8.5lt. 2. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα πατητός με 12lt. 3. Έχω κάνει tour στα περίχωρα της Κοζάνης με 7.2lt! (πήγαινα όμως με 90). 4. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο χαλαρός κι έχω 10lt. (Εγνατία Οδό το 90%). 5. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο πατητός κι έχω 13lt. (ίδια διαδρομή). 6. Μπαίνω στην πόλη ενώ έχω κάνει πολλά χλμ εκτός πιο πριν, και η κατανάλωση έχει ανέβει απλά +0.2lt. 7. Μπαίνω στην πόλη ενώ πριν 10-20 χλμ είχα μηδενίσει το trip computer και η κατανάλωση είναι στα 16lt (έπεσα και σε μποτιλιάρισμα). Οπότε όπως καταλαβαίνετε, όλα είναι πλασματικά. Δεν είναι εύκολο να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για την κατανάλωση, ειδικά αν μεταβάλλονται συχνά ο τρόπος οδήγησης και η συνθήκες στο δρόμο (εκτός πόλης, εντός πόλης, εντός με μποτιλιάρισμα κλπ). Για να έχεις πιο ασφαλή συμπεράσματα, πρέπει να μετρήσεις την κατανάλωση για σχεδόν ένα ντεπόζιτο (450-600χλμ, ανάλογα τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης) χωρίς να μεταβάλεις τις συνθήκες. Εγώ πάντως που κάνω καθημερινά μια διαδρομή 56χλμ (πήγαινε-έλα στη δουλειά) τα οποία 10-12 είναι σε "επαρχιακό δρόμο" (περίπου) και τα υπόλοιπα σε Εγνατία Οδό, με μέση ταχύτητα στην Εγνατία τα 160χλμ, έχω μια κατανάλωση 12-12.5lt/100km. Εγώ σχεδόν από τη μέρα που πήρα το αμάξι, κάθε φορά που βάζω βενζίνη (και πάντα το φουλάρω), σημειώνω τα lt, την τιμή του λίτρου, τα χλμ στο οδόμετρο, ημερομηνία και πρατήριο και τα χρήματα που έδωσα. Με αυτόν τον τρόπο, έχω κάνει ένα spreadsheet, και γραφκές παραστάσεις με καταναλώσεις, χλμ/μήνα, κόστος βενζίνης ανά λίτρο κλπ κλπ (έχω ένα κόλλημα). Δείτε παρακάτω, την γραφική με τις καταναλώσεις μου ανά μήνα... Θα δείτε ότι τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο η κατανάλωση είναι χαμηλή, και αυτό οφείλεται στο ότι τότε είναι η άδειά μου, και στις διακοπές συνήθως κάνω πολλά χλμ σε ταξίδια με χαλαρούς ρυθμούς και χαμηλή κατανάλωση... Από την άλλη θα δείτε τον χειμώνα να ανεβαίνει η κατανάλωση και αυτό νομίζω (διορθώστε με παρακαλώ) ότι οφείλεται στο γεγονός ότι ο αέρας είναι πιο πλούσιος, οπότε για να είναι καλό το μείγμα είναι και το καύσιμο παραπάνω(??? Ε??). Κατανάλωση ανά μήνα ανά έτος. Κατανάλωση ανά μήνα. Πλακα κανεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Πλακα κανεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Απίστευτη οργάνωση, μπράβο Νίκο . Πάντως και εγώ, παρόλο το μικρό μοτέρ 1.4 TSI, μέσα στην πόλη κινείται γύρω στο 10lt, με αρκετή προσπάθεια, χωρίς πολλά πατήματα. Εκτός με σταθερό γκαζι στα 120 μπορείς να πετύχεις εύκολα τιμές γύρω στα 6lt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 τα είδα όλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Χα.χα Νίκο είσαι άπαιχτος. Δυστυχώς πλέον δεν μπορώ να σε βαθμολογήσω διότι η δικιά μου κλίμακα είναι ανεπαρκής.Εγώ με το 16άρι μιας και τελευταία τοποθέτησα το trip computer παρατήρησα τα εξής:0.6 lt ρελαντί,ενεργοποιώντας το clima ανεβαίνει στο 1.0 lt.Τα χιλιόμετρα που διανύω είναι κατά βάση εντός πόλεως συνήθως με νευρική οδήγηση οπότε η μέση κατανάλωση που βλέπω είναι στα 14-15 lt/100 km.Εκτός πόλης δεν το μέτρησα ακόμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Τα χιλιόμετρα που διανύω είναι κατά βάση εντός πόλεως συνήθως με νευρική οδήγηση οπότε η μέση κατανάλωση που βλέπω είναι στα 14-15 lt/100 km.Εκτός πόλης δεν το μέτρησα ακόμα. Φίλε motc, φαντάσου αν το 16άρι έχει μέσα στην πόλη 14-15lt, πόσο δικαιολογημένα είναι τα 17lt για το 2λιτρο... (ειδικά αν έχεις και λίγο βαρύ πόδι)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas4023 Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Ρε παιδιά, οι καταναλώσεις είναι πάντα υποκειμενικές, κι έχουν να κάνουν με τον τρόπο οδήγησης του καθενώς. Επίσης, παίζει ρόλο και τι μετράς, δλδ μέση κατανάλωση ή στιγμιαία. Επίσης παίζει ρόλο αν μετράς την μέση κατανάλωση, πόσα χλμ έχεις κάνει και πόσα από αυτά ήταν μέσα στην πόλη και πόσα έξω? Και πάλι έχει και άλλους παράγοντες, όπως το πόσο το πλάκωνες μέσα ή έξω από την πόλη...Και να αναφέρω μερικά παραδείγματα... 1. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα με σταθερά 140 με 8.5lt. 2. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα πατητός με 12lt. 3. Έχω κάνει tour στα περίχωρα της Κοζάνης με 7.2lt! (πήγαινα όμως με 90). 4. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο χαλαρός κι έχω 10lt. (Εγνατία Οδό το 90%). 5. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο πατητός κι έχω 13lt. (ίδια διαδρομή). 6. Μπαίνω στην πόλη ενώ έχω κάνει πολλά χλμ εκτός πιο πριν, και η κατανάλωση έχει ανέβει απλά +0.2lt. 7. Μπαίνω στην πόλη ενώ πριν 10-20 χλμ είχα μηδενίσει το trip computer και η κατανάλωση είναι στα 16lt (έπεσα και σε μποτιλιάρισμα). Οπότε όπως καταλαβαίνετε, όλα είναι πλασματικά. Δεν είναι εύκολο να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για την κατανάλωση, ειδικά αν μεταβάλλονται συχνά ο τρόπος οδήγησης και η συνθήκες στο δρόμο (εκτός πόλης, εντός πόλης, εντός με μποτιλιάρισμα κλπ). Για να έχεις πιο ασφαλή συμπεράσματα, πρέπει να μετρήσεις την κατανάλωση για σχεδόν ένα ντεπόζιτο (450-600χλμ, ανάλογα τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης) χωρίς να μεταβάλεις τις συνθήκες. Εγώ πάντως που κάνω καθημερινά μια διαδρομή 56χλμ (πήγαινε-έλα στη δουλειά) τα οποία 10-12 είναι σε "επαρχιακό δρόμο" (περίπου) και τα υπόλοιπα σε Εγνατία Οδό, με μέση ταχύτητα στην Εγνατία τα 160χλμ, έχω μια κατανάλωση 12-12.5lt/100km. Εγώ σχεδόν από τη μέρα που πήρα το αμάξι, κάθε φορά που βάζω βενζίνη (και πάντα το φουλάρω), σημειώνω τα lt, την τιμή του λίτρου, τα χλμ στο οδόμετρο, ημερομηνία και πρατήριο και τα χρήματα που έδωσα. Με αυτόν τον τρόπο, έχω κάνει ένα spreadsheet, και γραφκές παραστάσεις με καταναλώσεις, χλμ/μήνα, κόστος βενζίνης ανά λίτρο κλπ κλπ (έχω ένα κόλλημα). Δείτε παρακάτω, την γραφική με τις καταναλώσεις μου ανά μήνα... Θα δείτε ότι τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο η κατανάλωση είναι χαμηλή, και αυτό οφείλεται στο ότι τότε είναι η άδειά μου, και στις διακοπές συνήθως κάνω πολλά χλμ σε ταξίδια με χαλαρούς ρυθμούς και χαμηλή κατανάλωση... Από την άλλη θα δείτε τον χειμώνα να ανεβαίνει η κατανάλωση και αυτό νομίζω (διορθώστε με παρακαλώ) ότι οφείλεται στο γεγονός ότι ο αέρας είναι πιο πλούσιος, οπότε για να είναι καλό το μείγμα είναι και το καύσιμο παραπάνω(??? Ε??). Κατανάλωση ανά μήνα ανά έτος. Κατανάλωση ανά μήνα. μπραβο Νικο....μιλαμε για σωστη οργανωση και οχι αστεια ε??χαχα.συμφωνω και εγω μαζι σου για την καταναλωση σε σχεση με τον τροπο οδηγησης,γι'αυτο εγραψα οτι με τον αυτοματο καιει λιγοτερα για να δειξω οτι αν πας με μια σταθερη ταχυτητα εκτος πολης καιει λιγοτερα.και να μην ξεχναμε οτι ολα αυτα ειναι ρευστα γιατι απολυτο δεν ειναι τιποτα απο ολα αυτα,ενας υπολογιστης ειναι που οσο πατας αλλαζει και τις μετρησεις και το ποσα χλμ εχεις ακομα με το ντεποζιτο να κανεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panostok Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Ρε παιδιά, οι καταναλώσεις είναι πάντα υποκειμενικές, κι έχουν να κάνουν με τον τρόπο οδήγησης του καθενώς. Επίσης, παίζει ρόλο και τι μετράς, δλδ μέση κατανάλωση ή στιγμιαία. Επίσης παίζει ρόλο αν μετράς την μέση κατανάλωση, πόσα χλμ έχεις κάνει και πόσα από αυτά ήταν μέσα στην πόλη και πόσα έξω? Και πάλι έχει και άλλους παράγοντες, όπως το πόσο το πλάκωνες μέσα ή έξω από την πόλη...Και να αναφέρω μερικά παραδείγματα... 1. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα με σταθερά 140 με 8.5lt. 2. Έχω πάει Θεσ/νίκη-Αθήνα πατητός με 12lt. 3. Έχω κάνει tour στα περίχωρα της Κοζάνης με 7.2lt! (πήγαινα όμως με 90). 4. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο χαλαρός κι έχω 10lt. (Εγνατία Οδό το 90%). 5. Πάω-έρχομαι στη δουλειά μια περίοδο πατητός κι έχω 13lt. (ίδια διαδρομή). 6. Μπαίνω στην πόλη ενώ έχω κάνει πολλά χλμ εκτός πιο πριν, και η κατανάλωση έχει ανέβει απλά +0.2lt. 7. Μπαίνω στην πόλη ενώ πριν 10-20 χλμ είχα μηδενίσει το trip computer και η κατανάλωση είναι στα 16lt (έπεσα και σε μποτιλιάρισμα). Οπότε όπως καταλαβαίνετε, όλα είναι πλασματικά. Δεν είναι εύκολο να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για την κατανάλωση, ειδικά αν μεταβάλλονται συχνά ο τρόπος οδήγησης και η συνθήκες στο δρόμο (εκτός πόλης, εντός πόλης, εντός με μποτιλιάρισμα κλπ). Για να έχεις πιο ασφαλή συμπεράσματα, πρέπει να μετρήσεις την κατανάλωση για σχεδόν ένα ντεπόζιτο (450-600χλμ, ανάλογα τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης) χωρίς να μεταβάλεις τις συνθήκες. Εγώ πάντως που κάνω καθημερινά μια διαδρομή 56χλμ (πήγαινε-έλα στη δουλειά) τα οποία 10-12 είναι σε "επαρχιακό δρόμο" (περίπου) και τα υπόλοιπα σε Εγνατία Οδό, με μέση ταχύτητα στην Εγνατία τα 160χλμ, έχω μια κατανάλωση 12-12.5lt/100km. Εγώ σχεδόν από τη μέρα που πήρα το αμάξι, κάθε φορά που βάζω βενζίνη (και πάντα το φουλάρω), σημειώνω τα lt, την τιμή του λίτρου, τα χλμ στο οδόμετρο, ημερομηνία και πρατήριο και τα χρήματα που έδωσα. Με αυτόν τον τρόπο, έχω κάνει ένα spreadsheet, και γραφκές παραστάσεις με καταναλώσεις, χλμ/μήνα, κόστος βενζίνης ανά λίτρο κλπ κλπ (έχω ένα κόλλημα). Δείτε παρακάτω, την γραφική με τις καταναλώσεις μου ανά μήνα... Θα δείτε ότι τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο η κατανάλωση είναι χαμηλή, και αυτό οφείλεται στο ότι τότε είναι η άδειά μου, και στις διακοπές συνήθως κάνω πολλά χλμ σε ταξίδια με χαλαρούς ρυθμούς και χαμηλή κατανάλωση... Από την άλλη θα δείτε τον χειμώνα να ανεβαίνει η κατανάλωση και αυτό νομίζω (διορθώστε με παρακαλώ) ότι οφείλεται στο γεγονός ότι ο αέρας είναι πιο πλούσιος, οπότε για να είναι καλό το μείγμα είναι και το καύσιμο παραπάνω(??? Ε??). Κατανάλωση ανά μήνα ανά έτος. Κατανάλωση ανά μήνα. Καλα πλακα μας κανεις!!!! Εσυ εισαι ετοιμος για την στατιστικη υπηρεσια Ελλαδος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 (edited) Λοιπόν, να παραθέσω και κάποια πιο πρόσφατα αποτελέσματα... Την Τρίτη κατέβηκα Αθήνα. Ταχύτητα: 160-180 Κατανάλωση: 10.3lt/100km Ρεζερβουάρ: ελάχιστα πιο κάτω από το 1/4 (από φουλ) Χρόνος: Κόμβος ΤΙΤΑΝ - Κόμβος Αττικής Όδού με Λ. Κηφισίας -> 4:15 Επιστροφή Θεσσαλονίκη. (στοιχεία από τον Σύριο) Ταχύτητα: 140 (cruise control ΣΥΝΕΧΕΙΑ!) Κατανάλωση: 8.6lt/100km Ρεζερβουάρ: ελάχιστα πιο κάτω από το 1/2 (από φουλ) ***Έκανα edit γιατί είχα γράψει από λάθος 1/4... Χρόνος: Σύριος - Κόμβος ΤΙΤΑΝ -> 3:45 Μιλάμε πάντα το ίδιο αμάξι, με τα ίδια άτομα και τις ίδιες αποσκευές. Χωρίς βροχές κλπ. Επίσης να σημειωθεί ότι έξω από την Αθήνα έχει πολλά χλμ όπου εκτελούνται έργα και ο δρόμος είναι στενός... Τα συμπεράσματα δικά σας... Εγώ πάντως είμαι οπαδός του 140 για το ταξίδι, γιατί πας άνετα, χωρίς άγχος για μπλόκα, στα μπλόκα δεν σε σταματάνε καν και αν πέσεις σε κανέναν περίεργο στη χειρότερη παίρνεις 20€ πρόστιμο, κάνεις οικονομία, απολαμβάνεις το ταξίδι... Edited April 9, 2009 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 ... Εγώ πάντως είμαι οπαδός του 140 για το ταξίδι, γιατί πας άνετα, χωρίς άγχος για μπλόκα, στα μπλόκα δεν σε σταματάνε καν και αν πέσεις σε κανέναν περίεργο στη χειρότερη παίρνεις 20¤ πρόστιμο, κάνεις οικονομία, απολαμβάνεις το ταξίδι... Σωστός! Στα 140km/h σε πόσες στροφές δουλεύει ο κινητήρας Νίκο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 (edited) Σωστός! Στα 140km/h σε πόσες στροφές δουλεύει ο κινητήρας Νίκο? 2.600~2.700 Edited April 10, 2009 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 2.700~2.800 Έτσι εξηγείται.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Έτσι εξηγείται.. Τελικά έκανα λάθος... 2.600~2.700 έχω... Το διόρθωσα και παραπάνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Λοιπόν, να παραθέσω και κάποια πιο πρόσφατα αποτελέσματα... Την Τρίτη κατέβηκα Αθήνα. Ταχύτητα: 160-180 Κατανάλωση: 10.3lt/100km Ρεζερβουάρ: ελάχιστα πιο κάτω από το 1/4 (από φουλ) Χρόνος: Κόμβος ΤΙΤΑΝ - Κόμβος Αττικής Όδού με Λ. Κηφισίας -> 4:15 Επιστροφή Θεσσαλονίκη. (στοιχεία από τον Σύριο) Ταχύτητα: 140 (cruise control ΣΥΝΕΧΕΙΑ!) Κατανάλωση: 8.6lt/100km Ρεζερβουάρ: ελάχιστα πιο κάτω από το 1/2 (από φουλ) ***Έκανα edit γιατί είχα γράψει από λάθος 1/4... Χρόνος: Σύριος - Κόμβος ΤΙΤΑΝ -> 3:45 Μιλάμε πάντα το ίδιο αμάξι, με τα ίδια άτομα και τις ίδιες αποσκευές. Χωρίς βροχές κλπ. Επίσης να σημειωθεί ότι έξω από την Αθήνα έχει πολλά χλμ όπου εκτελούνται έργα και ο δρόμος είναι στενός... Τα συμπεράσματα δικά σας... Εγώ πάντως είμαι οπαδός του 140 για το ταξίδι, γιατί πας άνετα, χωρίς άγχος για μπλόκα, στα μπλόκα δεν σε σταματάνε καν και αν πέσεις σε κανέναν περίεργο στη χειρότερη παίρνεις 20¤ πρόστιμο, κάνεις οικονομία, απολαμβάνεις το ταξίδι... νικο απλα φοβερη η μελετη σου!!!!!! τελικα ο tfsi δεν καιει υπερβολικα!!! το fsi το δικο μου (1600) στη πολη δεν επφτει κατω απο τα 10-12 λιτρα και εθνικη με 120 εχω περιπου 7λ και απο τα 120-180 9...+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pescarus Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 (edited) Συνολική διαδρομή 4609km. Οδήγηση από αυτοκινητόδρομο με 130 εως 260 Km/h, οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους 70 εως 90 Km/h, οδήγηση σε κομφούζιο κίνησης (Βερολίνο - Πράγα) κατανάλωση 9 lt/100 km. Κινητήρας 2.0TFSI με stage 1. Πιστεύω πως είναι καλή κατανάλωση. P.S. Καλά μιλάμε τα R32 τα ξέσκισα!!!! :( Ενδεικτικά Βερολίνο - Δρέσδη μόνο autobahn, 72 λεπτά Edited April 10, 2009 by pescarus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Συνολική διαδρομή 4609km. Οδήγηση από αυτοκινητόδρομο με 130 εως 260 Km/h, οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους 70 εως 90 Km/h, οδήγηση σε κομφούζιο κίνησης (Βερολίνο - Πράγα) κατανάλωση 9 lt/100 km. Κινητήρας 2.0TFSI με stage 1. Πιστεύω πως είναι καλή κατανάλωση.P.S. Καλά μιλάμε τα R32 τα ξέσκισα!!!! :( Ενδεικτικά Βερολίνο - Δρέσδη μόνο autobahn, 72 λεπτά Καλά μεγάλε τι να πω τους έβαλες τα γυαλιά τους Γερμαναράδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Συνολική διαδρομή 4609km. Οδήγηση από αυτοκινητόδρομο με 130 εως 260 Km/h, οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους 70 εως 90 Km/h, οδήγηση σε κομφούζιο κίνησης (Βερολίνο - Πράγα) κατανάλωση 9 lt/100 km. Κινητήρας 2.0TFSI με stage 1. Πιστεύω πως είναι καλή κατανάλωση. Νομίζω ότι η κατανάλωσή σου είναι πολύ καλή! ¶ντε να τα πούμε από κοντά την Κυριακή... P.S. Καλά μιλάμε τα R32 τα ξέσκισα!!!! :lol: Ενδεικτικά Βερολίνο - Δρέσδη μόνο autobahn, 72 λεπτά Μας μπέρδεψες... Ή απλό 3.2 ή R36... Προφανώς αναφέρεσαι στο 3.2 που σαφώς ως τουρμπίσιος το κάνεις σκόνη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...