Jump to content
kospasTSI12345

αργεί το ηλεκτρόγκαζο....

Recommended Posts

Ρε παιδια....σαν να αργεί λίγο παραπάνω απ'ότι πρέπει το γκάζι μου για να φορτώσει...

ας πούμε αν είμαι με 2α στις 2000 στροφές και πατήσω γκάζι δν ανεβαζει αμεσως παρα ΄΄φορτωνει'' λιγο παρατεταμενα και μετα τα σκαει όλα...μήπως παίζει κάτι με τον κομπρέσορα...ή και τα δικά σας έτσι είναι... ???

Link to comment
Share on other sites

Αυτο υποθετω δεν το ειχες παρατηρησει πριν το προγραμμα.

Στο δικο μου αυτο το κανει μεταξυ 5 και 6 χιλ στροφων, δηλ σαν να περιμενει να γεμισει σε αυτες τις στροφες και μετα δινει παλι.

Το παραξενο ειναι οτι δεν πιστευω οτι μονο σε μενα συμβαινει αυτο καθως ειναι γενικα χαρακτηριστικο απ'οτι φαινεται του προγραμματος.Μιλησα μαζι τους αλλα καταλαβα οτι εφοσον εχει αλλαξει η πιεση και το αβανς για να φτασει να δινει 200 κατι αλογα και 28 κατι ροπη (οπως μετρηθηκε απο μενα, συμφωνα με το maha στα Σπατα, τωρα δεν ξερω ποσο πραγματικα ειναι αυτα με οσα λεγονται) το μονο που ισως βελτιωσει την κατασταση ωστε να μην φαινεται αυτο το 'κοιμισμα' σε αυτο το ευρος ειναι νασφιχτει λιγο η wastegate αλλα δεν συνισταται γιατι θα υπερφορτωθει η τουρμπινα, τουλαχιστον ετσι μου ειπαν, οχι οτι δεν γινεται.

Εγω εχω etuners.

Θα ηθελα να ξερω αν κατι παρομοιο παρατηρειται / παρατηρηθηκε και σε αλλα η το ιδιο προγραμμα και αν αντιμετωπιστηκε και πως.

Ενταξει στις 5000 στροφεσ εχω περιπου 190 αλογα αλλα μεχρι τις 6000 περιπου μενουν τα ιδια και μετα κανει ενα ανεβασμα και παει στα 203.

Ειναι λιγο ενοχλητικο γιατι οταν φτανεις στις 5 χιλ και περιμενεις εκει να συνεχισει γραμμικα να σου δινει (γιατι

εκει φτανεις σε αλλαγες και οταν κατεβαζεις σε ρεπριζ) αυτο κοιμαται κατα καποιο τροπο μεχρι τις 6 χιλ.

Αυτο βεβαια το ειχα παρατηρησει και χωρις την δυναμομετρηση απλα μετα επιβεβαιωθηκε, γι΄αυτο και πιστευω οτι πρεπει να συμβαινει και σε αλλους, δεν μπορει να συμβαινει μονο σε μενα.

Οτιδηποτε

Απλα ισως τα αλλα παιδια να μην το εχουν καταλαβει.

Ας μας πει καποιος αν ειχε/εχει κατι αναλογο.

Εσυ φιλε μου με το Revo μονο στην δευτερα στο κανει η και σε αλλες σχεσεις?

Οπως ειπες ειναι σαν να περιμενει κατι να γεμισει και μετα δινει, κατι σαν το παλιο turbo lag.

Εμενα βεβαια το κανει ψηλα αλλα φυσικα δεν παυει να ειναι ενοχλητικο.

Ισως τελικα να ειναι φυσιολογικες παρενεργεις των βελτιωσεων?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο υποθετω δεν το ειχες παρατηρησει πριν το προγραμμα.

Στο δικο μου αυτο το κανει μεταξυ 5 και 6 χιλ στροφων, δηλ σαν να περιμενει να γεμισει σε αυτες τις στροφες και μετα δινει παλι.

Το παραξενο ειναι οτι δεν πιστευω οτι μονο σε μενα συμβαινει αυτο καθως ειναι γενικα χαρακτηριστικο απ'οτι φαινεται του προγραμματος.Μιλησα μαζι τους αλλα καταλαβα οτι εφοσον εχει αλλαξει η πιεση και το αβανς για να φτασει να δινει 200 κατι αλογα και 28 κατι ροπη (οπως μετρηθηκε απο μενα, συμφωνα με το maha στα Σπατα, τωρα δεν ξερω ποσο πραγματικα ειναι αυτα με οσα λεγονται) το μονο που ισως βελτιωσει την κατασταση ωστε να μην φαινεται αυτο το 'κοιμισμα' σε αυτο το ευρος ειναι νασφιχτει λιγο η wastegate αλλα δεν συνισταται γιατι θα υπερφορτωθει η τουρμπινα, τουλαχιστον ετσι μου ειπαν, οχι οτι δεν γινεται.

Εγω εχω etuners.

Θα ηθελα να ξερω αν κατι παρομοιο παρατηρειται / παρατηρηθηκε και σε αλλα η το ιδιο προγραμμα και αν αντιμετωπιστηκε και πως.

Ενταξει στις 5000 στροφεσ εχω περιπου 190 αλογα αλλα μεχρι τις 6000 περιπου μενουν τα ιδια και μετα κανει ενα ανεβασμα και παει στα 203.

Ειναι λιγο ενοχλητικο γιατι οταν φτανεις στις 5 χιλ και περιμενεις εκει να συνεχισει γραμμικα να σου δινει (γιατι

εκει φτανεις σε αλλαγες και οταν κατεβαζεις σε ρεπριζ) αυτο κοιμαται κατα καποιο τροπο μεχρι τις 6 χιλ.

Αυτο βεβαια το ειχα παρατηρησει και χωρις την δυναμομετρηση απλα μετα επιβεβαιωθηκε, γι΄αυτο και πιστευω οτι πρεπει να συμβαινει και σε αλλους, δεν μπορει να συμβαινει μονο σε μενα.

Οτιδηποτε

Απλα ισως τα αλλα παιδια να μην το εχουν καταλαβει.

Ας μας πει καποιος αν ειχε/εχει κατι αναλογο.

Εσυ φιλε μου με το Revo μονο στην δευτερα στο κανει η και σε αλλες σχεσεις?

Οπως ειπες ειναι σαν να περιμενει κατι να γεμισει και μετα δινει, κατι σαν το παλιο turbo lag.

Εμενα βεβαια το κανει ψηλα αλλα φυσικα δεν παυει να ειναι ενοχλητικο.

Ισως τελικα να ειναι φυσιολογικες παρενεργεις των βελτιωσεων?

Εμένα ....ναι το κάνει μέχρι να φορτώσει η ΤΟΥΡΜΊΝΑ ΣΤΗΝ 2α....γενικά στα ψηλα και στις άλλες ταχύτητες είναι πολύ γραμμικό και ανοίγει ομοιόμορφα....δηλ από τις 4300 και πάνω μέχρι τις 6200 νιώθεις διαφορά αυξανόμενη.......αλλά αργεί λίγο να φουσκόσει στην 2α...αν πέσουν οι στοφές και έχω 4η το ψιλοκάνει αλλά όχι αισθητά.....

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι μπορω να καταλαβω το προβλημα ειναι ιδιο αλλα σε διαφορετικες στροφες.

Με εσενα μπορεις να υποθεσεις οτι αργει να φορτωσει η τουρμπινα στα χαμηλα.

Εχεις ρωτησει την revo αν ειναι αναμενομενο?Γιατι φυσιολογικα δεν θα πρεπει να υπαρχει καθως χανεις την απαιτουμενη γραμμικοτητα.

Μην νομιζεις οτι σε μενα που το χανω ψηλα ειναι καλυτερα γιατι σε μια προσπεραση κολλας για 1000 στροφες περιπου και ειδικα στο φασμα που χρειαζεσαι (μεταξυ 5-6 χιλ) και παλι σε κατεβασμα και ρεπριζ που σε 'κρεμαει' ενω θα πρεπει να σου δινει.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι μπορω να καταλαβω το προβλημα ειναι ιδιο αλλα σε διαφορετικες στροφες.

Με εσενα μπορεις να υποθεσεις οτι αργει να φορτωσει η τουρμπινα στα χαμηλα.

Εχεις ρωτησει την revo αν ειναι αναμενομενο?Γιατι φυσιολογικα δεν θα πρεπει να υπαρχει καθως χανεις την απαιτουμενη γραμμικοτητα.

Μην νομιζεις οτι σε μενα που το χανω ψηλα ειναι καλυτερα γιατι σε μια προσπεραση κολλας για 1000 στροφες περιπου και ειδικα στο φασμα που χρειαζεσαι (μεταξυ 5-6 χιλ) και παλι σε κατεβασμα και ρεπριζ που σε 'κρεμαει' ενω θα πρεπει να σου δινει.

...αυτο στο κάνει πάντα? Ρωτάω γιατί κάποιες φορές μου το έχει κάνει και εμένα αλλά λίγες...δηλαδη έχει τύχει να κάνω κατέβασμα σε ρεμπριζ και να με κρεμάσει....πολλές φορές είναι με τις ώρες του τι να πώ......δν μπορώ να το εξηγήσω....υπάρχουν μέρες που δν με προβληματίζει καθόλου και μέρες που αναρωτιέμαι αν όντως υπάρχουν 200+ άλογα στο αμάξι....

Στην περίπτωση μου πάντως με προβληματίζει όχι τόσο για το Lag....αλλα μηπως παίζει κάτι με τον κομπρέσορα....αν και στο διαγνωστικό δν εδειξε κάτι.....

Link to comment
Share on other sites

...αυτο στο κάνει πάντα? Ρωτάω γιατί κάποιες φορές μου το έχει κάνει και εμένα αλλά λίγες...δηλαδη έχει τύχει να κάνω κατέβασμα σε ρεμπριζ και να με κρεμάσει....πολλές φορές είναι με τις ώρες του τι να πώ......δν μπορώ να το εξηγήσω....υπάρχουν μέρες που δν με προβληματίζει καθόλου και μέρες που αναρωτιέμαι αν όντως υπάρχουν 200+ άλογα στο αμάξι....

Στην περίπτωση μου πάντως με προβληματίζει όχι τόσο για το Lag....αλλα μηπως παίζει κάτι με τον κομπρέσορα....αν και στο διαγνωστικό δν εδειξε κάτι.....

Να σου πω δεν εχω καταλαβει ακομα αν το κανει παντα, αλλα σημασια εχει γιατι το κανει? Λιγο η πολυ δεν παιζει ρολο. Το θεμα ειναι οτι μπορει να σε κρεμασει εκει που δεν το περιμενεις

Πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλυτερα να μην υποσχονται αυτα τα 200 αλογα αλλα κατι λιγωτερο και να μην υπαρχουν αυτες οι ατελειες. Και να φανταστεις οτι ακομα στην αρχη ειμαστε.Ελπιζω με τον καιρο να μην αρχισουμε να τρεχουμε δεξια αριστερα για το ενα η το αλλο, και ξερουμε οτι αν μπλεξεις με διαγνωσεις πρεπει να εισαι πολυ πολυ τυχερος για να βρεις τι φταει γιατι υπαρχουν τοσα μηχανικα μερη (οπως ο κομπρεσσορας) που δεν ειναι καθολου ευκολο να γινει διαγνωση για την υγεια του.

Απο την αλλη φταιμε και εμεις λιγο που θελουμε να ειμαστε 'σαν' gti, αλλα τι να κανουμε αν μας φουσκωνουν τα μυαλα αλλοι?\

Οσο για τα 200 αλογα αν και το δυναμομετρησα στα Σπατα ολα ειναι πιθανα.

Παντως και οταν την πρωτη φορα ειχα μολις 176 αλογα και 24 κατι ροπη, παλι υπηρχε αυτο το 'νεκρο' σημειο.

Εσενα τι σου λενε απο revo?

Απο την αλλη βεβαια δεν μπορω να αρνηθω οτι το αυτοκινητο εχει κερδισει σε επιδοσεις, αλλοιμονο, να μπορουσαμε μονο να 'σιδερωσουμε' αυτα τα σκαμπανεβασματα.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω δεν εχω καταλαβει ακομα αν το κανει παντα, αλλα σημασια εχει γιατι το κανει? Λιγο η πολυ δεν παιζει ρολο. Το θεμα ειναι οτι μπορει να σε κρεμασει εκει που δεν το περιμενεις

Πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλυτερα να μην υποσχονται αυτα τα 200 αλογα αλλα κατι λιγωτερο και να μην υπαρχουν αυτες οι ατελειες. Και να φανταστεις οτι ακομα στην αρχη ειμαστε.Ελπιζω με τον καιρο να μην αρχισουμε να τρεχουμε δεξια αριστερα για το ενα η το αλλο, και ξερουμε οτι αν μπλεξεις με διαγνωσεις πρεπει να εισαι πολυ πολυ τυχερος για να βρεις τι φταει γιατι υπαρχουν τοσα μηχανικα μερη (οπως ο κομπρεσσορας) που δεν ειναι καθολου ευκολο να γινει διαγνωση για την υγεια του.

Απο την αλλη φταιμε και εμεις λιγο που θελουμε να ειμαστε 'σαν' gti, αλλα τι να κανουμε αν μας φουσκωνουν τα μυαλα αλλοι?\

Οσο για τα 200 αλογα αν και το δυναμομετρησα στα Σπατα ολα ειναι πιθανα.

Παντως και οταν την πρωτη φορα ειχα μολις 176 αλογα και 24 κατι ροπη, παλι υπηρχε αυτο το 'νεκρο' σημειο.

Εσενα τι σου λενε απο revo?

Απο την αλλη βεβαια δεν μπορω να αρνηθω οτι το αυτοκινητο εχει κερδισει σε επιδοσεις, αλλοιμονο, να μπορουσαμε μονο να 'σιδερωσουμε' αυτα τα σκαμπανεβασματα.

ρε παιδια και εμενα μου την δινει υπερβολικα αυτο το λαγκ που κανει ως τισ 3000 και κατι στροφες.αλλα πιστευω οτι φταιει αυτος ο κωλοκομπρεσορασ δηλαδη μακαρι να μην υπηρχε...φταιει για την ακριβεια οτι ανοιγοκλεινουν τα κλαπετα και δεν μπορει να γεμισει καλα το αμαξι.ετσι η μονη λυση ειναι η αλλαγη τροχαλιας η σε μια πιο παρατολμη λυση την καταργηση του.τουλαχιστον θα βλεπουμε πολυ καλο οβερ στισ 2-2.5 χ.στροφες.αλλα καλυτερη ειναι η πρωτη.ενας εχει αλλαξει τροχαλια και απ'οτι μου ειπε ειναι απο χαμηλα οπως ανοιγει οπως μετα τισ 4 που τραβαει πολυ καλα εκει..

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω δεν εχω καταλαβει ακομα αν το κανει παντα, αλλα σημασια εχει γιατι το κανει? Λιγο η πολυ δεν παιζει ρολο. Το θεμα ειναι οτι μπορει να σε κρεμασει εκει που δεν το περιμενεις

Πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλυτερα να μην υποσχονται αυτα τα 200 αλογα αλλα κατι λιγωτερο και να μην υπαρχουν αυτες οι ατελειες. Και να φανταστεις οτι ακομα στην αρχη ειμαστε.Ελπιζω με τον καιρο να μην αρχισουμε να τρεχουμε δεξια αριστερα για το ενα η το αλλο, και ξερουμε οτι αν μπλεξεις με διαγνωσεις πρεπει να εισαι πολυ πολυ τυχερος για να βρεις τι φταει γιατι υπαρχουν τοσα μηχανικα μερη (οπως ο κομπρεσσορας) που δεν ειναι καθολου ευκολο να γινει διαγνωση για την υγεια του.

Απο την αλλη φταιμε και εμεις λιγο που θελουμε να ειμαστε 'σαν' gti, αλλα τι να κανουμε αν μας φουσκωνουν τα μυαλα αλλοι?\

Οσο για τα 200 αλογα αν και το δυναμομετρησα στα Σπατα ολα ειναι πιθανα.

Παντως και οταν την πρωτη φορα ειχα μολις 176 αλογα και 24 κατι ροπη, παλι υπηρχε αυτο το 'νεκρο' σημειο.

Εσενα τι σου λενε απο revo?

Απο την αλλη βεβαια δεν μπορω να αρνηθω οτι το αυτοκινητο εχει κερδισει σε επιδοσεις, αλλοιμονο, να μπορουσαμε μονο να 'σιδερωσουμε' αυτα τα σκαμπανεβασματα.

Εγώ τις προάλες που το πήγα στην Cargate για έλεγχο λόγω του ότι νόμιζα ότι κάτι παίζει με πιέσεις, βάλαμε το Vag com και το σκίσαμε στην Εθνική....έδειξε 28-29 ροπή και μάλιστα ψηλά...(σου λέω μέσους όρους---πάντως κάτω από 28 δν έπεσε) ...και σε κάποια φάση άγγιξε και 31+....αυτά τα είδα με τα μάτια μου στον υπολογιστή....βέβαια είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά..πάντως στις πιέσεις πέσαμε μέσα σύμφωνα με το καινούργιο μου μπαρόμετρο...και για το Lag απλά δν έγινε λόγος μιας και το REVO ελάχιστα επηρεάζει τον κομπρέσσορα.......μάλιστα τα λόγια του ήταν το αμάξι ''απλά πετάει''....μου το υπολόγισε πάνω από 205 άλογα......και η αλήθεια είναι ότι τα 200 πρέπει να τα ξεπερνάω και το λέω επειδή μέχρι τώρα μου το έχει αποδείξει ο δρόμος....Πάντως με το πρόγραμμα πρέπει να έχει γίνει πιο αντιληπτή η μετάβαση γιατί το lag το κάνει στις 2000-2500....

Link to comment
Share on other sites

Δυναμομετρηση του εχεις κανει? Γιατι εκει θα δεις πως πραγματικα δουλευει και που.

Τα φορητα των βελτιωτων δεν σου δινουν την πληρη εικονα, διαφορετικα τα δυναμομετρα δεν θα ειχαν λογο υπαρξης.

Καλο ειναι να δωσεις ενα 50αρικο και να ξερεις τι εχεις και τι χρειαζεσαι (αν βεβαια).

Εκει κοντα στην Revo νομιζω ειναι το αλλο maha (εγω πηγα στα Σπατα).

Εγω δεν ειμαι μονο του 'στον δρομο φαινονται ολα' γιατι ο δρομος εχει πολλους μεταβλητους παραγοντες.

Το λεω απο ιδιας πειρας οπου ενω μου φαινοταν οτι σε βελτιωση ημουν καλυτερα, σε δυναμομετρηση αποδειχθηκε οτι ημου πιο λιγο σε ροπη/αλογα αλλα εβγαιναν σε χαμηλοτερες στροφες και μου εδιναν καλυτερη αισθηση απο πριν.

Οσο για το lag εγω δεν εχω χαμηλα, δηλ το αυτοκινητο δουλευει οπως πριν, και να σου πω δεν περιμενα γιατι απ'οτι κουβεντιασα δεν πειραζουν καθολου κομπρεσσορα.

Ο haris golf-gt τι προγραμμα εχει?

Εαν δεν υπηρχε ο κομπρεσσορας δεν θα γεμιζε με τιποτα η τουρμπινα απο τον 1400αρη (στα 140αρια/170αρια). Στον 122αρη η τουρμπινα ειναι μικροτερη και ετσι γεμιζει πιο ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας παλι την τελευταια δυναμομετρηση μου παρατηρω οτι στην ροπη ενω ανεβαζει απο τισ 1800 μεχρι τισ 2200 μετα μενει επιπεδη μεχρι τις 2800 (24 κιλα) και μετα ανεβαινει παλι μεχρι τις 3800 (28 κατι) απ'οπου αρχιζει να πεφτει μεχρι τις 5800 (22 κατι) οποτε και διατηρειται μεχρι τις 6400 περιπου.

Εκει που κανει ενα μικρο προς τα πανω δηλ κοντα στις 6000 ειναι εκει που αντιστοιχα δινει και η ιπποδυναμη απο τα 190 στα 200.

Βεβαια με αυτα που διαβαζω/καταλαβαινω τελευταια απο τα διαφορα ενθεν/κειθεν των 'βελτιωτων' οτι τα 203 που εδειξε το δικο μου στα Σπατα πρεπει κανονικα να ειναι 191 (γιατι τοσο ειναι η ισχυς κινητηρα πριν την διορθωση) καθοτι η μετρηση φαινεται να εγινε με θερμοκρασια εισαγωγης 58!!! βαθμους που 'διορθωσε' την ισχυ σε 203 αλογα.

Τι να πρωτοπιστεψεις δηλαδη.

Ολοι μεσα στο κολπο ειναι?

Τελικα δεν ειναι μονο οι πολιτικοι μας, υπαρχουν σε ολα τα επιπεδα.

Μηπως τελικα εχουμε πανω μας την ταμπελα του μακακα και δεν το εχουμε παρει χαμπαρι?

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας παλι την τελευταια δυναμομετρηση μου παρατηρω οτι στην ροπη ενω ανεβαζει απο τισ 1800 μεχρι τισ 2200 μετα μενει επιπεδη μεχρι τις 2800 (24 κιλα) και μετα ανεβαινει παλι μεχρι τις 3800 (28 κατι) απ'οπου αρχιζει να πεφτει μεχρι τις 5800 (22 κατι) οποτε και διατηρειται μεχρι τις 6400 περιπου.

Εκει που κανει ενα μικρο προς τα πανω δηλ κοντα στις 6000 ειναι εκει που αντιστοιχα δινει και η ιπποδυναμη απο τα 190 στα 200.

Βεβαια με αυτα που διαβαζω/καταλαβαινω τελευταια απο τα διαφορα ενθεν/κειθεν των 'βελτιωτων' οτι τα 203 που εδειξε το δικο μου στα Σπατα πρεπει κανονικα να ειναι 191 (γιατι τοσο ειναι η ισχυς κινητηρα πριν την διορθωση) καθοτι η μετρηση φαινεται να εγινε με θερμοκρασια εισαγωγης 58!!! βαθμους που 'διορθωσε' την ισχυ σε 203 αλογα.

Τι να πρωτοπιστεψεις δηλαδη.

Ολοι μεσα στο κολπο ειναι?

Τελικα δεν ειναι μονο οι πολιτικοι μας, υπαρχουν σε ολα τα επιπεδα.

Μηπως τελικα εχουμε πανω μας την ταμπελα του μακακα και δεν το εχουμε παρει χαμπαρι?

Εχεις δικιο σε όλα....

Ξέρεις επίσης τι παρατηρώ? με ανοιχτό τν κλιματισμο το αμάξι χάνει αισθητά σε ροπή....εσενα συμβαίνει?

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια και εμενα μου την δινει υπερβολικα αυτο το λαγκ που κανει ως τισ 3000 και κατι στροφες.αλλα πιστευω οτι φταιει αυτος ο κωλοκομπρεσορασ δηλαδη μακαρι να μην υπηρχε...φταιει για την ακριβεια οτι ανοιγοκλεινουν τα κλαπετα και δεν μπορει να γεμισει καλα το αμαξι.ετσι η μονη λυση ειναι η αλλαγη τροχαλιας η σε μια πιο παρατολμη λυση την καταργηση του.τουλαχιστον θα βλεπουμε πολυ καλο οβερ στισ 2-2.5 χ.στροφες.αλλα καλυτερη ειναι η πρωτη.ενας εχει αλλαξει τροχαλια και απ'οτι μου ειπε ειναι απο χαμηλα οπως ανοιγει οπως μετα τισ 4 που τραβαει πολυ καλα εκει..

Φιλε μου λες οι Γερμανοι να εκατσαν να παιδευτηκαν με κομπρεσσορες και εν σειρα συνδεσεις με τουρμπο ετσι για πλακα;Τον κομπρεσσορα τον εβαλαν για να προετοιμαζει την τουρμπινα.Αν τον αφαιρεσεις τοτε θα εχεις το λαγκ της τουρμπινας που δεν ειναι και λιγο.Ασε που η φραση "αφαιρω τον κομπρεσσορα" δεν ειναι σα να λεμε αφαιρω τα μαρσπιε γιατι βρισκουν... :D

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο σε όλα....

Ξέρεις επίσης τι παρατηρώ? με ανοιχτό τν κλιματισμο το αμάξι χάνει αισθητά σε ροπή....εσενα συμβαίνει?

Βεβαιως, φυσιολογικο ειναι εφοσον το κομπρεσσερ του κλιματισμου παιρνει κινηση απο την μηχανη.

Εγω συνηθως το εχω στο ac/econ και απο εκει βαζω το aircondition οποτε θελω.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαιως, φυσιολογικο ειναι εφοσον το κομπρεσσερ του κλιματισμου παιρνει κινηση απο την μηχανη.

Εγω συνηθως το εχω στο ac/econ και απο εκει βαζω το aircondition οποτε θελω.

Δεν το θεωρω και τοσο φυσιολογικο.Σε αδυνατα αυτοκινητα την καταλαβαινεις αυτη την απωλεια.Στο δικο μας δεν θα επρεπε να καταλαβαινεις κατι.Εγω τουλαχιστον δεν βλεπω διαφορα.Το 140αρι εχω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το θεωρω και τοσο φυσιολογικο.Σε αδυνατα αυτοκινητα την καταλαβαινεις αυτη την απωλεια.Στο δικο μας δεν θα επρεπε να καταλαβαινεις κατι.Εγω τουλαχιστον δεν βλεπω διαφορα.Το 140αρι εχω.

Πρόσεξε Νάσο όταν λέω διαφορά εννοώ π.χ. με ανοιχτό κλιματισμό ανοίγοντας δν θα νιώσω την πίεση που νιώθω με κλειστό...αυτό εννοώ...θα πιάσω μεν ευκολα τα χιλιόμετρα αλλά η ροπή είναι πεσμένη ....

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε Νάσο όταν λέω διαφορά εννοώ π.χ. με ανοιχτό κλιματισμό ανοίγοντας δν θα νιώσω την πίεση που νιώθω με κλειστό...αυτό εννοώ...θα πιάσω μεν ευκολα τα χιλιόμετρα αλλά η ροπή είναι πεσμένη ....

Μα αυτο εννοω κι εγω.Οτι κανονικα με την ροπη που εχουμε δεν θα επρεπε να αντιλαμβανεσαι την πολυ μικρη (συγκριτικα με την μεγιστη) ροπη που χανει το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο εννοω κι εγω.Οτι κανονικα με την ροπη που εχουμε δεν θα επρεπε να αντιλαμβανεσαι την πολυ μικρη (συγκριτικα με την μεγιστη) ροπη που χανει το αυτοκινητο.

Νάσο μην ξεχνάς ότι δν παύει να είναι 1,4άρι.....

Link to comment
Share on other sites

Όταν μπει ο κλιματισμός είναι αισθητή η διαφορά στην απόδοση αλλά δεν είναι προβληματική. Εκεί που θα το καταλάβετε είναι στο ανέβασμα ταχυτήτων, στη φάση που αποσυμπλέκετε.

Link to comment
Share on other sites

Νάσο μην ξεχνάς ότι δν παύει να είναι 1,4άρι.....

Ναι οκ αλλα ειναι τουρμπατο.Εχει δυναμη.Εγω ειλικρινα δεν καταλαβαινω διαφορα.Τελοσπαντων...

Link to comment
Share on other sites

Ναι οκ αλλα ειναι τουρμπατο.Εχει δυναμη.Εγω ειλικρινα δεν καταλαβαινω διαφορα.Τελοσπαντων...

Νομίζω πως σε αυτό το σημείο παίζει ρόλο ο κιβυσμός και ας είναι δυνατό το αμάξι......φορας πρόγραμμα Νάσο?

Link to comment
Share on other sites

Όταν μπει ο κλιματισμός είναι αισθητή η διαφορά στην απόδοση αλλά δεν είναι προβληματική. Εκεί που θα το καταλάβετε είναι στο ανέβασμα ταχυτήτων, στη φάση που αποσυμπλέκετε.

ΑΥΤΟ ακριβως.

Δεν υπαρχει αυτοκινητο (εκτος και αν μιλαμε για ροπη 50+) που να μην επηρεαζεται απο την λειτουργια του κλιματιστικου, απλα και το επαναλαμβανω, γιατι κινηση το κομπρεσσερ παιρνει απο την μηχανη με ιμαντα δικο του,

'κλεβει' δηλ δυναμη για να κινηθει.

Σε αλλα αυτοκινητα λιγωτερο σε αλλα περισσοτερο.

Αυτα με μικροτερη ροπη εχουν και πιο light κλιματιστικα ειδικα για να μην γονατιζουν.

Αν παρατηρησεις θα καταλαβεις οτι στο ρελαντι με κλιματιστικο οι στροφεσ ειναι πιο ψηλα (200 περιπου στροφεσ για να μην εχει αυτο το γονατισμα στην εκκινηση η οσο δυνατον λιγωτερο) και φυσικα γι'αυτο το λογο αν τσεκαρεις την καταναλωση στην οθονη θα δεισ οτι εισαι + 0.4 λιτρα/100 λμ και παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως σε αυτό το σημείο παίζει ρόλο ο κιβυσμός και ας είναι δυνατό το αμάξι......φορας πρόγραμμα Νάσο?

Οχι μαμα ειμαι.

Link to comment
Share on other sites

Οχι μαμα ειμαι.

όταν είμαουνα μαμά δν το καταλάβαινα τόσο...τώρα είναι πιο αισθητό πάντως.....παρόλο που οι πιέσεις μου παραμένουν ίδιες...

Link to comment
Share on other sites

h N75 επηρεαζει κατω από τις 3000 χιλ. στροφές?...γιατί παρατηρώ ότι από τις 3000 και πάνω αρπάζει και επιταχύνει αμέσω ...από τις 3000 και κάτω το αμάξι σέρνεται...δν ξέρω τι να πω......δλ. αν πατήσω γκάζι στις 2000 με 2α....θα φουσκώσει λίγο και μετα θα ανοίξει...το ίδιο και αν κάνω αλλαγή σε 3η ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.